abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81013062
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 16:52 schreef ToT het volgende:

[..]

Jaren geleden was er een docu op Discovery over hoe de menselijke geest werkt.
Ze hadden in Roswell zogenaamd een wandeltocht georganiseerd voor de bijzondere plaatselijke natuur. Iedere doorgewinterde natuurliefhebber weet immers dat de omgeving van Roswell bekend staat om zijn bijzondere en zeldzame bloemen en planten.
Een aantal mensen hebben zich voor de wandeltocht aangemeld en kregen ter plekke een helmcamera mee, zodat men later kon terugkijken welke bijzondere planten men had gezien, en daar vragen over kon stellen.

Op een gegeven moment stuitte de groep op een soldaat die bij een afzettingslint stond en hen snel p een strenge manier wegjoeg.
Late werden ze geïnterviewd over wat ze nu gezien hadden. Een flink deel van de mensen zwoer dat ze gezien hadden dat die soldaat (of een groep soldaten) een met linten afgezet gebied bewaakte waar allemaal metalen brokstukken lagen, alsof er iets neergestort was of zo.
yep En zo zijn er nog 10001en voorbeelden. Mensen overdrijven graag en onthouden kunnen ze erg slecht
  dinsdag 4 mei 2010 @ 16:54:34 #52
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_81013125
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 16:51 schreef mediacurator het volgende:

[..]

soms verschillen mensen gewoon van mening, dat kan toch?

als jij het recht hebt om een eigen mening te hebben, zou ik dat recht dan niet hebben?
Er zit een groot verschil tussen "volgens mij werd er geschoten" en "op het filmpje zie je gasten die als een stel mongolen met blaffers in het rond aan het schieten zijn !".

Want even heel simpel - DIE ZIE JE NIET, DIE HEB JIJ ZELF VERZONNEN !
zzz
pi_81013159
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 16:45 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Je snapt het dus inderdaad niet.

Het gaat er niet om dat jij het je niet kunt voorstellen, het gaat er juist om dat jij je te veel voorstelt.

Jij ziet een filmpje waarin an sich weinig concreets te zien is, en je verzint er zelf hele verhalen bij over hoe je mensen met pistolen ziet zwaaien.

Maar als ik je vraag waar dan kun je dat niet laten zien - je hebt zelf een verhaal in je hoofd gemaakt waar je vervolgens in bent gaan geloven.

Dat is waarom ik zei dat je misschien eens dat filmpje van Randi moet kijken.
Dan zou je snappen wat er bedoeld wordt met "making assumptions", en dat we dat allemaal doen.
Het verschil is dat als je je daar bewust van bent, je erop kunt letten en ervoor kunt waken.

Dat is wat ik telkens bij jou doe - ik wijs jou op alle ongefundeerde aannames die jij maakt. En dat vind jij niet leuk, omdat je er helemaal niks tegenin kunt brengen - het is nou eenmaal zo !
Als jij bij wijze van een penalty zou nemen tijdens een voetbal wedstrijd WEET jij dan al van te voren met 100% zekerheid of de bal het doel in zal vliegen ja of de nee?

Je hoeft niet te antwoorden want het antwoord is NEE

Dus daarom zou je de penaltybij voorbaat dan al niet nemen?

Je mag antwoorden want het antwoord is waarschijnlijk JA

Zo zie je maar weer mensen zijn niet allemaal gelijk en hebben een eigen mening
  dinsdag 4 mei 2010 @ 16:56:38 #54
31101 _Led_
pi_81013228
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 16:55 schreef mediacurator het volgende:

[..]

Als jij bij wijze van een penalty zou nemen tijdens een voetbal wedstrijd WEET jij dan al van te voren met 100% zekerheid of de bal het doel in zal vliegen ja of de nee?

Dus daarom zou je de penalty niet nemen?
Dit slaat werkelijk als een tang op een varken

Wil je het hierbij laten, of wil je proberen uit te leggen hoe dit te maken heeft met het feit dat jij allemaal zaken VERZINT die NERGENS in het filmpje te zien zijn ?
zzz
  dinsdag 4 mei 2010 @ 16:57:20 #55
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_81013262
quote:

[..]

Deze vergelijking snap ik eigenlijk niet echt...
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  dinsdag 4 mei 2010 @ 16:57:45 #56
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_81013289
quote:

Ja _Led_, geef daar maar eens antwoord op! Dat weet je niet he! Nu ben je klemgeluld .

* JoepiePoepie vindt alles wat mediacurator zegt heel aannemelijk .
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_81013321
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 16:56 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Dit slaat werkelijk als een tang op een varken

Wil je het hierbij laten, of wil je proberen uit te leggen hoe dit te maken heeft met het feit dat jij allemaal zaken VERZINT die NERGENS in het filmpje te zien zijn ?
ja natuurlijk denk jij dat omdat je geen bal lijkt te begrijpen van 99% van wat ik zeg
  dinsdag 4 mei 2010 @ 16:58:46 #58
31101 _Led_
pi_81013326
quote:
En jouw mening is dus dat jij zaken mag verzinnen die nergens te zien zijn, en die dan mag brengen als feit, en dan ook nog doen alsof dat een zinnig argument is ?

Just checking
zzz
  dinsdag 4 mei 2010 @ 16:59:48 #59
31101 _Led_
pi_81013368
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 16:58 schreef mediacurator het volgende:

[..]

ja natuurlijk denk jij dat omdat je geen bal lijkt te begrijpen van 99% van wat ik zeg
Dat komt omdat je gewoon communicatief niet erg sterk bent
Maar da's niet erg, daarom doe ik m'n best om er voortdurend via omwegen nou achter te komen wat je precies bedoelt
zzz
pi_81013373
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 16:57 schreef Michielos het volgende:

[..]

Deze vergelijking snap ik eigenlijk niet echt...
ik zei;

Dus daarom zou je de penalty bij voorbaat dan al niet nemen?

Je mag antwoorden maar jou antwoord is waarschijnlijk JA

[ Bericht 0% gewijzigd door mediacurator op 04-05-2010 18:02:42 ]
  dinsdag 4 mei 2010 @ 17:01:11 #61
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_81013420
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 17:00 schreef mediacurator het volgende:

[..]

ik zei;

Dus daarom zou je de penalty bij voorbaat dan al niet nemen?

Je mag antwoorden want het antwoord is waarschijnlijk JA

Ik snap niet waarom je dit zegt, omdat het geen bal met het onderwerp te maken heeft en de vergelijking totaal niet op gaat.. NIet dat ik het voorbeeld zelf niet begreep hoor

Op welke minuut kan ik de pistolen btw zien?
  dinsdag 4 mei 2010 @ 17:01:28 #62
31101 _Led_
pi_81013430
Ik probeer even Mediacurator's mening samen te vatten :

"Mensen hebben een eigen mening want als je een penalty kunt nemen weet je niet of ie gaat raken maar dat moet je zelf weten dus waren er duidelijk pistolen te zien in het filmpje ook al zie je ze niet."

Lijkt me kraakhelder !
zzz
  dinsdag 4 mei 2010 @ 17:02:12 #63
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_81013460
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 17:01 schreef _Led_ het volgende:
Ik probeer even Mediacurator's mening samen te vatten :

"Mensen hebben een eigen mening want als je een penalty kunt nemen weet je niet of ie gaat raken maar dat moet je zelf weten dus waren er duidelijk pistolen te zien in het filmpje ook al zie je ze niet."

Lijkt me kraakhelder !
klinkt aannemelijk ja...
  dinsdag 4 mei 2010 @ 17:02:44 #64
31101 _Led_
pi_81013482
Geen speld tussen te krijgen dunkt me.
zzz
pi_81013553
Ik denk dat gezonde voeding ook belangrijk is bij het bekijken van dit soort filmpjes
  dinsdag 4 mei 2010 @ 17:07:39 #66
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_81013688
_Led_ is helemaal klemgeluld door mediacurator en hij wil het gewoon niet toegeven . Die post over die penalties is zo'n goede vergelijking en _Led_ doet alsof dat niet zo is !

Je bent gewoon klemgeluld _Led_, geef het nou maar toe .

Je hoeft geen pistolen te zien in een filmpje om te weten dat ze er zijn. Gewoon logisch nadenken heet dat . Maar logisch nadenken is ons _Ledje_ niet zo goed in he !
pi_81013726
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 17:01 schreef Michielos het volgende:

[..]

Ik snap niet waarom je dit zegt, omdat het geen bal met het onderwerp te maken heeft en de vergelijking totaal niet op gaat.. NIet dat ik het voorbeeld zelf niet begreep hoor

Op welke minuut kan ik de pistolen btw zien?
Goed ik zal het je uitleggen..

_led_ is van mening dat ik geen mening mag hebben omdat ik niet in staat zou zijn iets te kunnen waarnemen

iets waarnemen doe je met zintuigen, zintuigen staan in verbintenis met de hersenen die de signalen afkomstig vd zintuigen wel of niet correct kunnen interpreteren

het is dus een vaardigheid, complot theorie is tevens een oefening waarbij de hersenen wel of niet actief zijn

het zijn allemaal vaardigheden die je jezelf kunt aanleren maar niemand kan beweren hier met 100% zekerheid het fijne van te weten 100% van de tijd

Zoals een prof voetballer met een dijk van een salaris wel eens een penalty compleet het podium inschiet in plaats van in het doel

_led_ beweert dat wel te kunnen en zelfs anderen daarin de wet te kunnen voorschrijven

ik toon hiermee aan dat hij daarin een hypocriete en huichelachtige houding aanneemt
  dinsdag 4 mei 2010 @ 17:08:34 #68
31101 _Led_
pi_81013734
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 17:08 schreef mediacurator het volgende:

[..]

Goed ik zal het je uitleggen..

_led_ is van mening dat ik geen mening mag hebben omdat ik niet in staat zou zijn iets te kunnen waarnemen
Dat heb ik nooit gezegd.
Ik zeg alleen dat er in het filmpje geen pistolen te zien zijn terwijl jij beweert dat je mensen met pistolen in het rond ziet schieten, en dat je er dus dingen bij verzint.
quote:
iets waarnemen doe je met zintuigen, zintuigen staan in verbintenis met de hersenen die de signalen afkomstig vd zintuigen wel of niet correct kunnen interpreteren

het is dus een vaardigheid, complot theorie is tevens een oefening waarbij de hersenen wel of niet actief zijn

het zijn allemaal vaardigheden die je jezelf kunt aanleren maar niemand kan beweren hier met 100% zekerheid het fijne van te weten 100% van de tijd

Zoals een prof voetballer met een dijk van een salaris wel eens een penalty het podium inschiet in plaats van het doel
Okee, dan vraag ik het nog een keer heel simpel zodat echt elke klapjostie het moet kunnen begrijpen :

die pistolen die jij zegt te zien in dat filmpje, kun je die even aanwijzen ?

Gewoon, om te laten zien dat je niks verzint maar dat er inderdaad pistolen te zien zijn in het filmpje.
quote:
_led_ beweert dat wel te kunnen en zelfs anderen daarin de wet te kunnen voorschrijven
Led beweert enkel dat jij zaken verzint die niet in het filmpje te zien zijn, meer niet.
quote:
ik toon hiermee aan dat hij daarin een hypocriete en huichelachtige houding aanneemt
Je toont niks aan, we hebben nog geen pistolen gezien

[ Bericht 43% gewijzigd door _Led_ op 04-05-2010 17:14:10 ]
zzz
pi_81014201
MediaCurator, even voor alle duidelijkheid: de redenen dat mensen hier op hun achterste poten gaan staan zijn ten eerste de conflicterende overtuigingen (Joden met guillotines versus een executie-squad pissige russen) en ten tweede je extreme stelligheid over dingen waar eigenlijk best ruimte voor twijfel bij is.
Niemand zou je aanvallen als je het allemaal wat milder zou formuleren: het filmpje IS inderdaad vrij verdacht en de overige aangedragen bewijsstukken zijn ook erg opvallend.
Ik kan echter geen pistolen zien, de vertalingen die er bij staan kloppen maar voor een heel klein deel en veel claims zijn niet echt ondersteund door de reguliere media. (Verdwenen lijken enzo.)

Als je zou stellen dat je vuil spel VERMOEDT (of er VRIJ ZEKER van bent), komt het heel anders over dan als je roept: "Ze zijn allemaal afgeknald door de russen en daarna door de joden met guillotines onthoofd; je ziet in het filmpje dat die hufters met pistolen rondrennen en hen één voor één afknallen!"

Dat is iets wat ik helaas wel vaker in BNW meemaak: menen roepen keihard extreme dingen (die soms achteraf weer duidelijk ontkracht worden), waarbij het extremisme juist er voor zorgt dat mensen het gaan bashen. Als je het een beetje open houdt, zullen mensen ook milder reageren.
pi_81014289
Laten we het een beetje netjes houden, mmmkay?
  dinsdag 4 mei 2010 @ 17:21:58 #71
31101 _Led_
pi_81014354
Precies !
Zeg 't hem, TOT !
zzz
pi_81014405
tot is thais voor scheet overigens Ik denk zeg het maar even
pi_81014453
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 17:08 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Dat heb ik nooit gezegd.
je komt anders wel over als een school juffrouw die kleutertje voor zich heeft
quote:
Ik zeg alleen dat er in het filmpje geen pistolen te zien zijn terwijl jij beweert dat je mensen met pistolen in het rond ziet schieten.
ik hoor pistolen, ik zie schimmige figuren die qua lichaamstaal en houding een wapen in handen zouden kunnen hebben

ik hoor taal gebruik zeer ontoepasselijk voor een vliegramp, ik voel de emotie van de stemmen lichaamstaal bewegingen en proef daaruit gehaast te zijn angst onveiligheid

ik kan er niets aan doen dat jij dat niet kunt waarnemen, oke?
quote:
[..]

Okee, dan vraag ik het nog een keer heel simpel zodat echt elke klapjostie het moet kunnen begrijpen :

ok dan vraag ik jou iets wat elke oetlul zou moeten kunnen begrijpen, "als die man die het filmpje had gemaakt zo dicht op de actie had gestaan om duidelijk die blaffer voor _led_ in beeld te brengen denk je nou heus dat hij dat zou hebben overleeft?
quote:
die pistolen die jij zegt te zien in dat filmpje, kun je die even aanwijzen ?

Gewoon, om te laten zien dat je niks verzint maar dat er inderdaad pistolen te zien zijn in het filmpje.
[..]

Led beweert enkel dat jij zaken verzint die niet in het filmpje te zien zijn, meer niet.
[..]

Je toont niks aan, we hebben nog geen pistolen gezien
jij je zin maar wie zei dat ik iets van plan was aan te tonen?

Waarom zou mij dat nou een ruk moeten schelen wat jij wel of niet ergens van vindt?

Al vlieg je ter plekke door de lucht, geloof het of niet dat laat me echt volledig koud ..

Je schat jezelf wel wat te hoog in hoor in dat verband, toe nou

[ Bericht 0% gewijzigd door mediacurator op 04-05-2010 19:16:37 ]
  dinsdag 4 mei 2010 @ 17:24:23 #74
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_81014461
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 17:23 schreef Flammie het volgende:

Scheet als in 'schatje'?
of
Scheet als in 'vuile vieze stinkbom'?
pi_81014472
scheet als in een ruft, een bout. een fart!
pi_81014504
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 17:23 schreef Flammie het volgende:
Ik ben toch ook een scheetje?
  dinsdag 4 mei 2010 @ 17:27:16 #77
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_81014577
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 17:24 schreef mediacurator het volgende:
Al zak je ter plekke door de stront, het laat me echt volledig koud hoor..
Nou nou.
pi_81014625
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 17:27 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Nou nou.
ik pas het wel even aan
pi_81014635
quote:

ik hoor pistolen, ik zie schimmige figuren die qua lichaamstaal en houding een wapen in handen zouden kunnen hebben
Ah tof, een nuance!
quote:
ik hoor taal gebruik zeer ontoepasselijk voor een vliegramp, ik voel de emotie van de stemmen lichaamstaal bewegingen en proef daaruit gehaast te zijn angst onveiligheid
De lichaamstaal is moeilijk te zien met dit crappy beeld, en ik denk dat je aan die stemmen ook niet keihard concreet emoties kunt hangen.
quote:
ok dan vraag ik jou iets wat elke oetlul zou moeten kunnen begrijpen, "als die man die het filmpje had gemaakt zo dicht op de actie had gestaan om duidelijk die blaffer in beeld te brengen voor _led_ denk je nou heus dat hij dat zou hebben overleeft?
Zoals je in deel 1 van dit topic hebt kunnen lezen, hebben ze de filmer te pakken gehad, met camera en al. Waarom heeft hij dat overleefd als hij getuige was geweest van zo'n gruwelijke moordpartij?
pi_81014683
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 17:28 schreef mediacurator het volgende:

[..]

ik pas het wel even aan

Okee, het is duidelijk dat je wat gefrustreerd raakt over dat mensen je niet geloven, maar nogmaals: het is je stelligheid waardoor men zo reageert.
Nuance zorgt voor meer begrip.
  dinsdag 4 mei 2010 @ 17:31:18 #81
31101 _Led_
pi_81014743
quote:

[..]

je komt anders wel over als een school juffrouw die kleutertje voor zich heeft
Ja, zo voelt het voor mij ook een beetje
quote:
Ah !
"Zouden kunnen" !

Kijk, het grote terugkrabbelen begint hier
quote:

ik kan er niets aan doen dat jij dat niet kunt waarnemen, oke?
Maar nog steeds geen mannen die met pistolen in het ronschieten te zien, als ik het goed begrijp ?
quote:
ok dan vraag ik jou iets wat elke oetlul zou moeten kunnen begrijpen, "als die man die het filmpje had gemaakt zo dicht op de actie had gestaan om duidelijk die blaffer in beeld te brengen voor _led_ denk je nou heus dat hij dat zou hebben overleeft?
Uhm, laten we het nog iets verder doortrekken, als daar assassination-squads bezig waren om iedereen af te schieten, denk je dan dat dit filmpje uberhaupt naar buiten was gekomen ?
quote:
jij je zin maar wie zij dat ik iets van plan was aan te tonen? waarom zou mij dat nou een ruk moeten schelen wat jij wel of niet ergens van vindt?

Al zak je ter plekke door de stront, het laat me echt volledig koud hoor..

Je schat jezelf wel wat te hoog in hoor in dat verband, toe nou

Zo mooi he, in 1 post
  • zeg je dat ik de docent ben en jij de kleuter
  • krabbel je terug
  • heb je nog steeds geen pistolen laten zien
  • heb je opeens niks meer aan te tonen - terwijl je zo graag wou aantonen dat ik een huichelaar ben

Jongen, heeft niemand jou ooit geleerd je verlies in stijl te nemen ?
    Had je 30 posts geleden gewoon gezegd : "Verrek, nu je het zegt, er zijn inderdaad geen pistolen te zien en het filmpje is erg vaag", was er niks aan de hand geweest.

Nu laat je jezelf kennen en zet je jezelf simpelweg gewoon voor lul door wel terug te krabbelen, maar te doen alsof het je zogenaamd opeens niet meer interesseert.

Grow up, for your own sake
  • zzz
    pi_81014805
    quote:
    Op dinsdag 4 mei 2010 17:28 schreef ToT het volgende:

[..]

Ah tof, een nuance!
    [..]
    dank, ik doe een poging

(en dat je heb je toch ook maar even weten waar te nemen, maar wil dat dan ook zeggen dat iedereen dat kan?)
    quote:
    De lichaamstaal is moeilijk te zien met dit crappy beeld, en ik denk dat je aan die stemmen ook niet keihard concreet emoties kunt hangen.
    dat is subjectief, wat voor jou een crappy beeld is wil dat dan ook zeggen dat het voor mij ook een crappy beeld moet zijn?
    quote:
    [..]

Zoals je in deel 1 van dit topic hebt kunnen lezen, hebben ze de filmer te pakken gehad, met camera en al. Waarom heeft hij dat overleefd als hij getuige was geweest van zo'n gruwelijke moordpartij?
    zoals er tevens berichten de rondte doen dat de maker vh filmpje zijn heldhaftige daad met de dood heeft moeten bekopen

[ Bericht 1% gewijzigd door mediacurator op 04-05-2010 18:05:24 ]
      dinsdag 4 mei 2010 @ 17:33:59 #83
    31101 _Led_
    pi_81014851
    quote:
    Op dinsdag 4 mei 2010 17:32 schreef mediacurator het volgende:
    dat is subjectief, wat voor jou een crappy beeld is wil dat dan ook zeggen dat het voor mij ook ee crappy beeld moet zijn?
    Ah, dus jij ziet gewoon veel meer in dat filmpje dan wij met je haviksogen !

Wijs dan eens aan waar jij die pistolen ziet ?
    zzz
    pi_81014919
    quote:
    Op dinsdag 4 mei 2010 17:33 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Ah, dus jij ziet gewoon veel meer in dat filmpje dan wij met je haviksogen !

Wijs dan eens aan waar jij die pistolen ziet ?
    ToT, ik denk dat ie weer vervelend gaat doen!

zie eerder antwoord aan ToT, niet dat jj daar iets mee kan maargoed

[ Bericht 2% gewijzigd door mediacurator op 04-05-2010 18:17:26 ]
      dinsdag 4 mei 2010 @ 17:36:50 #85
    259209 JoepiePoepie
    groetjes van opa en oma
    pi_81014960
    quote:
    Op dinsdag 4 mei 2010 17:35 schreef mediacurator het volgende:
      dinsdag 4 mei 2010 @ 17:37:21 #86
    31101 _Led_
    pi_81014975
    quote:
    Op dinsdag 4 mei 2010 17:35 schreef mediacurator het volgende:

[..]

Hoezo ?

Elke keer als jij iets bizars beweert en ik vraag je dat te staven vind je dat vervelend.
    Zomaar een tip, misschien moet je gewoon eens niet zoveel onzin beweren !
    zzz
    pi_81015034
    quote:
    Op dinsdag 4 mei 2010 17:37 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Hoezo ?

Elke keer als jij iets bizars beweert en ik vraag je dat te staven vind je dat vervelend.
    Zomaar een tip, misschien moet je gewoon eens niet zoveel onzin beweren !
    heb ik reeds uitgelegd, zie eerder antwoord aan ToT, niet dat jj daar ets mee kan maargoed
      dinsdag 4 mei 2010 @ 17:42:27 #88
    31101 _Led_
    pi_81015162
    Afijn, we zijn er dus uit, jij zult voortaan je best doen om geen dingen erbij te verzinnen en dan zal ik je daar niet meer op hoeven wijzen.

Mooi, klaar
    zzz
    pi_81015648
    quote:
    Op dinsdag 4 mei 2010 17:31 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Ja, zo voelt het voor mij ook een beetje
    een beetje?

valt me nog mee dan...
    quote:
    Ah !
    "Zouden kunnen" !

Kijk, het grote terugkrabbelen begint hier
    [..]
    ik doe een oprechte poging om mezelf beter duidelijk te maken en dan noemen we het "terugkrabbelen"
    quote:
    Maar nog steeds geen mannen die met pistolen in het ronschieten te zien, als ik het goed begrijp ?
    [..]
    heb ik reeds beantwoord en uiteen gezet hoe ik de beelden waarneem
    quote:
    Uhm, laten we het nog iets verder doortrekken, als daar assassination-squads bezig waren om iedereen af te schieten, denk je dan dat dit filmpje uberhaupt naar buiten was gekomen ?
    [..]
    ik denk dat het die mensen om de inzittenden te doen was en het hen aan tijd ontbrak om het gehele gebied te doorkammen
    quote:
    Zo mooi he, in 1 post
  • zeg je dat ik de docent ben en jij de kleuter
  • krabbel je terug
  • heb je nog steeds geen pistolen laten zien
  • heb je opeens niks meer aan te tonen - terwijl je zo graag wou aantonen dat ik een huichelaar ben

Jongen, heeft niemand jou ooit geleerd je verlies in stijl te nemen ?
  • jouw interpretatie ik zie het anders
    quote:
    Had je 30 posts geleden gewoon gezegd : "Verrek, nu je het zegt, er zijn inderdaad geen pistolen te zien en het filmpje is erg vaag", was er niks aan de hand geweest.
    het filmpje komt me authentiek over en heb daar uitvoerig uitleg over gegeven
    quote:
    Nu laat je jezelf kennen en zet je jezelf simpelweg gewoon voor lul door wel terug te krabbelen, maar te doen alsof het je zogenaamd opeens niet meer interesseert.
    het interesseert me best hetgeen jou kennelijk dwars zit
    quote:
    Grow up, for your own sake
    moet jij zeggen, je raast lekker door terwijl je aan mijn penalty uitleg volledig voorbij gaat

[ Bericht 0% gewijzigd door mediacurator op 04-05-2010 18:07:33 ]
      dinsdag 4 mei 2010 @ 18:20:46 #90
    214682 Michielos
    Rustige jongen
    pi_81016703
    Jongens jongens... laten we dit eens rustig onderzoeken..

dit is mega interessant check:

- Laten we om te beginnen de numerologie eens op los laten, daar waar dit mee verklaard kan worden.
    Het filmpje duurt 2:49. 2+4=6 , daarna draaien we dit om (Lion, 1 op 2), 4+2=6, dus hebben we 66. dan hebben we nog een 9. Het volledige aantal digits bestaat uit 3. 9-3=6. Dus hebben we 666. Dit kan wel degelijk als bewijs dienen dat de satanische joden aka de jesuiten hiermee te maken hebben.

- Voor mijn onderzoek googlede ik op "rusland complot 2:49". En hier komen schrikbarende links bij naar voren.
    http://www.kapaza.nl/Verz(...)latinum_kaarten.html Een bewijs dat de multi industrie ermee van doen heeft. maar dit is nog niet alles:
    http://911-complotdenkers(...)r-achter-de-rug.html hoppa...

Ik zeg het je i.i.g. Hier gebeuren vreemde dingen en Mediacurator is niet bang deze eruit te lichten.. Hiervoor hulde

O, en meestal komen er nog wat plaatjes bij, dus bij deze:

pi_81016868
    quote:
    Op dinsdag 4 mei 2010 18:20 schreef Michielos het volgende:

- Laten we om te beginnen de numerologie eens op los laten, daar waar dit mee verklaard kan worden.
    Het filmpje duurt 2:49. 2+4=6 , daarna draaien we dit om (Lion, 1 op 2), 4+2=6, dus hebben we 66. dan hebben we nog een 9. Het volledige aantal digits bestaat uit 3. 9-3=6. Dus hebben we 666. Dit kan wel degelijk als bewijs dienen dat de satanische joden aka de jesuiten hiermee te maken hebben.
    Zeg, je kunt best handig met numerologie omgaan, leuk
    quote:
    - Voor mijn onderzoek googlede ik op "rusland complot 2:49". En hier komen schrikbarende links bij naar voren.
    http://www.kapaza.nl/Verz(...)latinum_kaarten.html Een bewijs dat de multi industrie ermee van doen heeft. maar dit is nog niet alles:

Ik zeg het je i.i.g. Hier gebeuren vreemde dingen en Mediacurator is niet bang deze eruit te lichten.. Hiervoor hulde
    merci beaucoup
    quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ Bericht 1% gewijzigd door mediacurator op 04-05-2010 19:18:43 ]
      dinsdag 4 mei 2010 @ 18:30:01 #92
    259209 JoepiePoepie
    groetjes van opa en oma
    pi_81017047
    quote:
    Op dinsdag 4 mei 2010 18:20 schreef Michielos het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
    Kudos voor je geweldige post, Michielos !

Ik zei het toch al, het gaat hier gewoon allemaal om logisch nadenken en daar is _Led_ niet zo goed in.
    pi_81018101
    quote:
    Op dinsdag 4 mei 2010 17:32 schreef mediacurator het volgende:

zoals er tevens berichten de rondte doen dat de maker vh filmpje zijn heldhaftige daad met de dood heeft moeten bekopen

Een kijker van het youtube-filmpje heeft idd anoniem dat commentaar dar neergezet, waarop iemand anders weer antwoorde dat hij neergestoken was en vervolgens in het ziekenhuis van de lifesupport afgehaald was.

Okee, no offense, maar ik begin serieus te geloven dat je gewoon aan het trollen bent als je serieus met dit soort argumenten gaat komen en die joodse guillotines er bij haalt terwijl ze ook nog eens neergeschoten worden enz. Meen je dit allemaal echt serieus? Begrijp me niet verkeerd: je bent van harte welkom om hier over conspiracies te praten, maar (en dat zeg ik op persoonlijke noot en niet als moderator) : wees wat kritischer in wat je hier allemaal neerzet. Lees je bronnen goed door en beslis wat geloofwaardig klinkt en wat niet. Dingen die je zelf al niet geloofwaardig vind klinken kun je beter niet plaatsen OF het plaatsen met het commentaar erbij dat jij zelf niet achter die uitspraken staat.
    pi_81018152
    quote:
    Op dinsdag 4 mei 2010 18:53 schreef ToT het volgende:

[..]

Een kijker van het youtube-filmpje heeft idd anoniem dat commentaar dar neergezet, waarop iemand anders weer antwoorde dat hij neergestoken was en vervolgens in het ziekenhuis van de lifesupport afgehaald was.

Okee, no offense, maar ik begin serieus te geloven dat je gewoon aan het trollen bent als je serieus met dit soort argumenten gaat komen en die joodse guillotines er bij haalt terwijl ze ook nog eens neergeschoten worden enz. Meen je dit allemaal echt serieus? Begrijp me niet verkeerd: je bent van harte welkom om hier over conspiracies te praten, maar (en dat zeg ik op persoonlijke noot en niet als moderator) : wees wat kritischer in wat je hier allemaal neerzet. Lees je bronnen goed door en beslis wat geloofwaardig klinkt en wat niet. Dingen die je zelf al niet geloofwaardig vind klinken kun je beter niet plaatsen OF het plaatsen met het commentaar erbij dat jij zelf niet achter die uitspraken staat.
    En op zijn gewone account posten helpt ook denk ik.
    pi_81018242
    quote:
    Op dinsdag 4 mei 2010 18:55 schreef Flammie het volgende:

[..]

En op zijn gewone account posten helpt ook denk ik.
    True, true!
    pi_81018276
    quote:
    Op dinsdag 4 mei 2010 18:57 schreef ToT het volgende:

[..]

True, true!
    Kom laten we deze poppenkast even snel opdoeken. Tot (mijn scheetje).. is het wie ik denk dat het is !!!
    pi_81018658
    quote:
    Op dinsdag 4 mei 2010 18:57 schreef Flammie het volgende:

[..]

Kom laten we deze poppenkast even snel opdoeken. Tot (mijn scheetje).. is het wie ik denk dat het is !!!
    Geen idee, ik heb geen klooncheck aangevraagd! Your guess is as good as mine!
    pi_81018782
    Ik neem alles terug wat ik zei over fakirs die zonder eten en drinken kunnen!!!!! wil jij nu een klooncheck aanvragen dan?
    pi_81018810
    quote:
    Op dinsdag 4 mei 2010 19:08 schreef Flammie het volgende:
    Ik neem alles terug wat ik zei over fakirs die zonder eten en drinken kunnen!!!!! wil jij nu een klooncheck aanvragen dan?
    _________!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    pi_81018937
    !!!!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')