yepquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Jaren geleden was er een docu op Discovery over hoe de menselijke geest werkt.
Ze hadden in Roswell zogenaamd een wandeltocht georganiseerd voor de bijzondere plaatselijke natuur. Iedere doorgewinterde natuurliefhebber weet immers dat de omgeving van Roswell bekend staat om zijn bijzondere en zeldzame bloemen en planten.
Een aantal mensen hebben zich voor de wandeltocht aangemeld en kregen ter plekke een helmcamera mee, zodat men later kon terugkijken welke bijzondere planten men had gezien, en daar vragen over kon stellen.
Op een gegeven moment stuitte de groep op een soldaat die bij een afzettingslint stond en hen snel p een strenge manier wegjoeg.
Late werden ze geïnterviewd over wat ze nu gezien hadden. Een flink deel van de mensen zwoer dat ze gezien hadden dat die soldaat (of een groep soldaten) een met linten afgezet gebied bewaakte waar allemaal metalen brokstukken lagen, alsof er iets neergestort was of zo.
Er zit een groot verschil tussen "volgens mij werd er geschoten" en "op het filmpje zie je gasten die als een stel mongolen met blaffers in het rond aan het schieten zijn !".quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:51 schreef mediacurator het volgende:
[..]
soms verschillen mensen gewoon van mening, dat kan toch?
als jij het recht hebt om een eigen mening te hebben, zou ik dat recht dan niet hebben?
Als jij bij wijze van een penalty zou nemen tijdens een voetbal wedstrijd WEET jij dan al van te voren met 100% zekerheid of de bal het doel in zal vliegen ja of de nee?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:45 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Je snapt het dus inderdaad niet.
Het gaat er niet om dat jij het je niet kunt voorstellen, het gaat er juist om dat jij je te veel voorstelt.
Jij ziet een filmpje waarin an sich weinig concreets te zien is, en je verzint er zelf hele verhalen bij over hoe je mensen met pistolen ziet zwaaien.
Maar als ik je vraag waar dan kun je dat niet laten zien - je hebt zelf een verhaal in je hoofd gemaakt waar je vervolgens in bent gaan geloven.
Dat is waarom ik zei dat je misschien eens dat filmpje van Randi moet kijken.
Dan zou je snappen wat er bedoeld wordt met "making assumptions", en dat we dat allemaal doen.
Het verschil is dat als je je daar bewust van bent, je erop kunt letten en ervoor kunt waken.
Dat is wat ik telkens bij jou doe - ik wijs jou op alle ongefundeerde aannames die jij maakt. En dat vind jij niet leuk, omdat je er helemaal niks tegenin kunt brengen - het is nou eenmaal zo !
Dit slaat werkelijk als een tang op een varkenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:55 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Als jij bij wijze van een penalty zou nemen tijdens een voetbal wedstrijd WEET jij dan al van te voren met 100% zekerheid of de bal het doel in zal vliegen ja of de nee?
Je hoeft niet te antwoorden want het antwoord is NEE
Dus daarom zou je de penalty niet nemen?
Deze vergelijking snap ik eigenlijk niet echt...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:55 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Als jij bij wijze van een penalty zou nemen tijdens een voetbal wedstrijd WEET jij dan al van te voren met 100% zekerheid of de bal het doel in zal vliegen ja of de nee?
Ja _Led_, geef daar maar eens antwoord op! Dat weet je niet he! Nu ben je klemgeluldquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:55 schreef mediacurator het volgende:
ja natuurlijk denk jij dat omdat je geen bal lijkt te begrijpen van 99% van wat ik zegquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:56 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Dit slaat werkelijk als een tang op een varken
Wil je het hierbij laten, of wil je proberen uit te leggen hoe dit te maken heeft met het feit dat jij allemaal zaken VERZINT die NERGENS in het filmpje te zien zijn ?
En jouw mening is dus dat jij zaken mag verzinnen die nergens te zien zijn, en die dan mag brengen als feit, en dan ook nog doen alsof dat een zinnig argument is ?quote:Zo zie je maar weer mensen zijn niet allemaal gelijk en hebben een eigen mening
Dat komt omdat je gewoon communicatief niet erg sterk bentquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:58 schreef mediacurator het volgende:
[..]
ja natuurlijk denk jij dat omdat je geen bal lijkt te begrijpen van 99% van wat ik zeg
ik zei;quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:57 schreef Michielos het volgende:
[..]
Deze vergelijking snap ik eigenlijk niet echt...
Ik snap niet waarom je dit zegt, omdat het geen bal met het onderwerp te maken heeft en de vergelijking totaal niet op gaat.. NIet dat ik het voorbeeld zelf niet begreep hoorquote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:00 schreef mediacurator het volgende:
[..]
ik zei;
Dus daarom zou je de penalty bij voorbaat dan al niet nemen?
Je mag antwoorden want het antwoord is waarschijnlijk JA
Zo zie je maar weer mensen zijn niet allemaal gelijk en hebben een eigen mening
klinkt aannemelijk ja...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:01 schreef _Led_ het volgende:
Ik probeer even Mediacurator's mening samen te vatten :
"Mensen hebben een eigen mening want als je een penalty kunt nemen weet je niet of ie gaat raken maar dat moet je zelf weten dus waren er duidelijk pistolen te zien in het filmpje ook al zie je ze niet."
Lijkt me kraakhelder !
Goed ik zal het je uitleggen..quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:01 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je dit zegt, omdat het geen bal met het onderwerp te maken heeft en de vergelijking totaal niet op gaat.. NIet dat ik het voorbeeld zelf niet begreep hoor![]()
Op welke minuut kan ik de pistolen btw zien?
Dat heb ik nooit gezegd.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:08 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Goed ik zal het je uitleggen..
_led_ is van mening dat ik geen mening mag hebben omdat ik niet in staat zou zijn iets te kunnen waarnemen
Okee, dan vraag ik het nog een keer heel simpel zodat echt elke klapjostie het moet kunnen begrijpen :quote:iets waarnemen doe je met zintuigen, zintuigen staan in verbintenis met de hersenen die de signalen afkomstig vd zintuigen wel of niet correct kunnen interpreteren
het is dus een vaardigheid, complot theorie is tevens een oefening waarbij de hersenen wel of niet actief zijn
het zijn allemaal vaardigheden die je jezelf kunt aanleren maar niemand kan beweren hier met 100% zekerheid het fijne van te weten 100% van de tijd
Zoals een prof voetballer met een dijk van een salaris wel eens een penalty het podium inschiet in plaats van het doel
Led beweert enkel dat jij zaken verzint die niet in het filmpje te zien zijn, meer niet.quote:_led_ beweert dat wel te kunnen en zelfs anderen daarin de wet te kunnen voorschrijven
Je toont niks aan, we hebben nog geen pistolen gezienquote:ik toon hiermee aan dat hij daarin een hypocriete en huichelachtige houding aanneemt
je komt anders wel over als een school juffrouw die kleutertje voor zich heeftquote:
ik hoor pistolen, ik zie schimmige figuren die qua lichaamstaal en houding een wapen in handen zouden kunnen hebbenquote:Ik zeg alleen dat er in het filmpje geen pistolen te zien zijn terwijl jij beweert dat je mensen met pistolen in het rond ziet schieten.
ok dan vraag ik jou iets wat elke oetlul zou moeten kunnen begrijpen, "als die man die het filmpje had gemaakt zo dicht op de actie had gestaan om duidelijk die blaffer voor _led_ in beeld te brengen denk je nou heus dat hij dat zou hebben overleeft?quote:[..]
Okee, dan vraag ik het nog een keer heel simpel zodat echt elke klapjostie het moet kunnen begrijpen :
jij je zin maar wie zei dat ik iets van plan was aan te tonen?quote:die pistolen die jij zegt te zien in dat filmpje, kun je die even aanwijzen ?
Gewoon, om te laten zien dat je niks verzint maar dat er inderdaad pistolen te zien zijn in het filmpje.
[..]
Led beweert enkel dat jij zaken verzint die niet in het filmpje te zien zijn, meer niet.
[..]
Je toont niks aan, we hebben nog geen pistolen gezien
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:23 schreef Flammie het volgende:
tot is thais voor scheet overigensIk denk zeg het maar even
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:23 schreef Flammie het volgende:
tot is thais voor scheet overigensIk denk zeg het maar even
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:24 schreef mediacurator het volgende:
Al zak je ter plekke door de stront, het laat me echt volledig koud hoor..
Ah tof, een nuance!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:24 schreef mediacurator het volgende:
ik hoor pistolen, ik zie schimmige figuren die qua lichaamstaal en houding een wapen in handen zouden kunnen hebben
De lichaamstaal is moeilijk te zien met dit crappy beeld, en ik denk dat je aan die stemmen ook niet keihard concreet emoties kunt hangen.quote:ik hoor taal gebruik zeer ontoepasselijk voor een vliegramp, ik voel de emotie van de stemmen lichaamstaal bewegingen en proef daaruit gehaast te zijn angst onveiligheid
Zoals je in deel 1 van dit topic hebt kunnen lezen, hebben ze de filmer te pakken gehad, met camera en al. Waarom heeft hij dat overleefd als hij getuige was geweest van zo'n gruwelijke moordpartij?quote:ok dan vraag ik jou iets wat elke oetlul zou moeten kunnen begrijpen, "als die man die het filmpje had gemaakt zo dicht op de actie had gestaan om duidelijk die blaffer in beeld te brengen voor _led_ denk je nou heus dat hij dat zou hebben overleeft?
quote:
Ja, zo voelt het voor mij ook een beetjequote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:24 schreef mediacurator het volgende:
[..]
je komt anders wel over als een school juffrouw die kleutertje voor zich heeft
Ah !quote:ik hoor pistolen, ik zie schimmige figuren die qua lichaamstaal en houding een wapen in handen zouden kunnen hebben
Maar nog steeds geen mannen die met pistolen in het ronschieten te zien, als ik het goed begrijp ?quote:ik hoor taal gebruik zeer ontoepasselijk voor een vliegramp, ik voel de emotie van de stemmen lichaamstaal bewegingen en proef daaruit gehaast te zijn angst onveiligheid
ik kan er niets aan doen dat jij dat niet kunt waarnemen, oke?
Uhm, laten we het nog iets verder doortrekken, als daar assassination-squads bezig waren om iedereen af te schieten, denk je dan dat dit filmpje uberhaupt naar buiten was gekomen ?quote:ok dan vraag ik jou iets wat elke oetlul zou moeten kunnen begrijpen, "als die man die het filmpje had gemaakt zo dicht op de actie had gestaan om duidelijk die blaffer in beeld te brengen voor _led_ denk je nou heus dat hij dat zou hebben overleeft?
quote:jij je zin maar wie zij dat ik iets van plan was aan te tonen? waarom zou mij dat nou een ruk moeten schelen wat jij wel of niet ergens van vindt?
Al zak je ter plekke door de stront, het laat me echt volledig koud hoor..
Je schat jezelf wel wat te hoog in hoor in dat verband, toe nou
dank, ik doe een pogingquote:
dat is subjectief, wat voor jou een crappy beeld is wil dat dan ook zeggen dat het voor mij ook een crappy beeld moet zijn?quote:De lichaamstaal is moeilijk te zien met dit crappy beeld, en ik denk dat je aan die stemmen ook niet keihard concreet emoties kunt hangen.
zoals er tevens berichten de rondte doen dat de maker vh filmpje zijn heldhaftige daad met de dood heeft moeten bekopenquote:[..]
Zoals je in deel 1 van dit topic hebt kunnen lezen, hebben ze de filmer te pakken gehad, met camera en al. Waarom heeft hij dat overleefd als hij getuige was geweest van zo'n gruwelijke moordpartij?
Ah, dus jij ziet gewoon veel meer in dat filmpje dan wij met je haviksogen !quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:32 schreef mediacurator het volgende:
dat is subjectief, wat voor jou een crappy beeld is wil dat dan ook zeggen dat het voor mij ook ee crappy beeld moet zijn?
ToT, ik denk dat ie weer vervelend gaat doen!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:33 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ah, dus jij ziet gewoon veel meer in dat filmpje dan wij met je haviksogen !
Wijs dan eens aan waar jij die pistolen ziet ?
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:35 schreef mediacurator het volgende:
ToT, ik denk dat ie weer vervelend gaat doen!
Hoezo ?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:35 schreef mediacurator het volgende:
[..]
ToT, ik denk dat ie weer vervelend gaat doen!
heb ik reeds uitgelegd, zie eerder antwoord aan ToT, niet dat jj daar ets mee kan maargoedquote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:37 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Hoezo ?
Elke keer als jij iets bizars beweert en ik vraag je dat te staven vind je dat vervelend.
Zomaar een tip, misschien moet je gewoon eens niet zoveel onzin beweren !
een beetje?quote:
ik doe een oprechte poging om mezelf beter duidelijk te maken en dan noemen we het "terugkrabbelen"quote:Ah !
"Zouden kunnen" !
Kijk, het grote terugkrabbelen begint hier
[..]
heb ik reeds beantwoord en uiteen gezet hoe ik de beelden waarneemquote:Maar nog steeds geen mannen die met pistolen in het ronschieten te zien, als ik het goed begrijp ?
[..]
ik denk dat het die mensen om de inzittenden te doen was en het hen aan tijd ontbrak om het gehele gebied te doorkammenquote:Uhm, laten we het nog iets verder doortrekken, als daar assassination-squads bezig waren om iedereen af te schieten, denk je dan dat dit filmpje uberhaupt naar buiten was gekomen ?
[..]
jouw interpretatie ik zie het andersquote:Zo mooi he, in 1 postzeg je dat ik de docent ben en jij de kleuter krabbel je terug heb je nog steeds geen pistolen laten zien heb je opeens niks meer aan te tonen - terwijl je zo graag wou aantonen dat ik een huichelaar ben
Jongen, heeft niemand jou ooit geleerd je verlies in stijl te nemen ?
het filmpje komt me authentiek over en heb daar uitvoerig uitleg over gegevenquote:Had je 30 posts geleden gewoon gezegd : "Verrek, nu je het zegt, er zijn inderdaad geen pistolen te zien en het filmpje is erg vaag", was er niks aan de hand geweest.
het interesseert me best hetgeen jou kennelijk dwars zitquote:Nu laat je jezelf kennen en zet je jezelf simpelweg gewoon voor lul door wel terug te krabbelen, maar te doen alsof het je zogenaamd opeens niet meer interesseert.
moet jij zeggen, je raast lekker door terwijl je aan mijn penalty uitleg volledig voorbij gaatquote:Grow up, for your own sake
Zeg, je kunt best handig met numerologie omgaan, leukquote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:20 schreef Michielos het volgende:
Jongens jongens... laten we dit eens rustig onderzoeken..
dit is mega interessant check:
- Laten we om te beginnen de numerologie eens op los laten, daar waar dit mee verklaard kan worden.
Het filmpje duurt 2:49. 2+4=6 , daarna draaien we dit om (Lion, 1 op 2), 4+2=6, dus hebben we 66. dan hebben we nog een 9. Het volledige aantal digits bestaat uit 3. 9-3=6. Dus hebben we 666. Dit kan wel degelijk als bewijs dienen dat de satanische joden aka de jesuiten hiermee te maken hebben.
quote:- Voor mijn onderzoek googlede ik op "rusland complot 2:49". En hier komen schrikbarende links bij naar voren.
http://www.kapaza.nl/Verz(...)latinum_kaarten.html Een bewijs dat de multi industrie ermee van doen heeft. maar dit is nog niet alles:
http://911-complotdenkers(...)r-achter-de-rug.html hoppa...
Ik zeg het je i.i.g. Hier gebeuren vreemde dingen en Mediacurator is niet bang deze eruit te lichten.. Hiervoor hulde
quote:O, en meestal komen er nog wat plaatjes bij, dus bij deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kudos voor je geweldige post, Michielosquote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:20 schreef Michielos het volgende:
Jongens jongens... laten we dit eens rustig onderzoeken..
dit is mega interessant check:
- Laten we om te beginnen de numerologie eens op los laten, daar waar dit mee verklaard kan worden.
Het filmpje duurt 2:49. 2+4=6 , daarna draaien we dit om (Lion, 1 op 2), 4+2=6, dus hebben we 66. dan hebben we nog een 9. Het volledige aantal digits bestaat uit 3. 9-3=6. Dus hebben we 666. Dit kan wel degelijk als bewijs dienen dat de satanische joden aka de jesuiten hiermee te maken hebben.
- Voor mijn onderzoek googlede ik op "rusland complot 2:49". En hier komen schrikbarende links bij naar voren.
http://www.kapaza.nl/Verz(...)latinum_kaarten.html Een bewijs dat de multi industrie ermee van doen heeft. maar dit is nog niet alles:
http://911-complotdenkers(...)r-achter-de-rug.html hoppa...
Ik zeg het je i.i.g. Hier gebeuren vreemde dingen en Mediacurator is niet bang deze eruit te lichten.. Hiervoor hulde
O, en meestal komen er nog wat plaatjes bij, dus bij deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een kijker van het youtube-filmpje heeft idd anoniem dat commentaar dar neergezet, waarop iemand anders weer antwoorde dat hij neergestoken was en vervolgens in het ziekenhuis van de lifesupport afgehaald was.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:32 schreef mediacurator het volgende:
zoals er tevens berichten de rondte doen dat de maker vh filmpje zijn heldhaftige daad met de dood heeft moeten bekopen
![]()
En op zijn gewone account posten helpt ook denk ik.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Een kijker van het youtube-filmpje heeft idd anoniem dat commentaar dar neergezet, waarop iemand anders weer antwoorde dat hij neergestoken was en vervolgens in het ziekenhuis van de lifesupport afgehaald was.
Okee, no offense, maar ik begin serieus te geloven dat je gewoon aan het trollen bent als je serieus met dit soort argumenten gaat komen en die joodse guillotines er bij haalt terwijl ze ook nog eens neergeschoten worden enz. Meen je dit allemaal echt serieus? Begrijp me niet verkeerd: je bent van harte welkom om hier over conspiracies te praten, maar (en dat zeg ik op persoonlijke noot en niet als moderator) : wees wat kritischer in wat je hier allemaal neerzet. Lees je bronnen goed door en beslis wat geloofwaardig klinkt en wat niet. Dingen die je zelf al niet geloofwaardig vind klinken kun je beter niet plaatsen OF het plaatsen met het commentaar erbij dat jij zelf niet achter die uitspraken staat.
True, true!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:55 schreef Flammie het volgende:
[..]
En op zijn gewone account posten helpt ook denk ik.
Kom laten we deze poppenkast even snel opdoeken. Tot (mijn scheetje).. is het wie ik denk dat het isquote:
Geen idee, ik heb geen klooncheck aangevraagd!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:57 schreef Flammie het volgende:
[..]
Kom laten we deze poppenkast even snel opdoeken. Tot (mijn scheetje).. is het wie ik denk dat het is!!!
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:08 schreef Flammie het volgende:
Ik neem alles terug wat ik zei over fakirs die zonder eten en drinken kunnen!!!!! wil jij nu een klooncheck aanvragen dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |