abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81196876
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 23:22 schreef mediacurator het volgende:

[..]

Waarom moeten we nu meteen de illuminati erbij halen? we willen toch alleen maar weten of de vertaling klopt?
Ik krijg een beetje de indruk van "Alles wat op alternatieve websites staat en in youtube filmpjes te zien is klopt, en alles wat mensen in real life zeggen is een leugen."
pi_81197283
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 23:33 schreef ToT het volgende:

[..]

Ik krijg een beetje de indruk van "Alles wat op alternatieve websites staat en in youtube filmpjes te zien is klopt, en alles wat mensen in real life zeggen is een leugen."
Waarom zou het filmpje zoveel hits krijgen in Polen waar heel veel mensen nog Russisch spreken wegens geschiedenis met USSR?

Als de vertalingen niet kloppen zou het toch niet de status hebben die het momenteel heeft, een vd meeste hits heeft het. mensen kijken niet zo graag naar obvious fakes toch?

Ik zie ook nergens bij de comments aanmerking op de vertaling, toch vreemd
pi_81198350
Bij het originele filmpje staan WEL opmerkingen over fouten in de vertalingen én dat die gozer dingen verkeerd verstaan heeft.
  † In Memoriam † zondag 9 mei 2010 @ 00:21:09 #154
230491 Zith
pls tip
pi_81198771
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 23:21 schreef mediacurator het volgende:

[..]

linkje aub
De posts die ik maak in het eerste topic. Mn vriendin is in rusland opgegroeid en heeft er op de universiteit gezeten, dank dat ze het taaltje wel goed spreekt.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_81202901
quote:
Op zondag 9 mei 2010 00:21 schreef Zith het volgende:

[..]

De posts die ik maak in het eerste topic. Mn vriendin is in rusland opgegroeid en heeft er op de universiteit gezeten, dank dat ze het taaltje wel goed spreekt.
verder nog wat?
  zondag 9 mei 2010 @ 07:09:17 #156
8372 Bastard
Persona non grata
pi_81204056
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 21:00 schreef Flammie het volgende:

[..]

Dat ding werkt echt voor de ruk niet... het sucked zelfs met enkel losse woorden

Je kunt dan nog beter gewoon russisch schrift leren en 2000 russische woorden.. dan bespaar je je nog tijd ook
Met thais gaat dat ding ook over zn nek inderdaad
The truth was in here.
  zondag 9 mei 2010 @ 09:39:14 #157
296679 mediacurator
mmmhellooo
pi_81204579
quote:
Op zondag 9 mei 2010 00:21 schreef Zith het volgende:

[..]

0:13 Calm down!
0:18 Look him in the eyes.
0:22 Calm down!
0:29 Oh my God!
0:30 All of them!
0:31 Kill them!
0:38 (Airport siren sounds)
0:45 Surround him! Go around! He‘s running away!
0:47 Give me a gun.
0:49 Come here, bastard!
0:50 Kill him!
0:51 Do not kill us.
0:55 My God, my God, what is that?
0:55 Shoot.
0:56 (Gun reloading noise)
0:57 (Shot #1)
1:01 You’ll never get away with it!
1:07 (Shot #2)
1:09 (Laughter)
1:13 Change of plans – come back!
1:14 Everyone come back – faster!
1:14 (Shot #3)
1:17 (Shot #4)
1:20 Let’s get out of here.

Zou deze vertaling in zijn geheel niet kloppen of ten dele niet?

Digital Enhancement Of Amateur Plane Crash Site Footage (w / English Subtitles) In Smolensk

[ Bericht 41% gewijzigd door mediacurator op 09-05-2010 10:47:21 ]
  zondag 9 mei 2010 @ 10:21:03 #158
296679 mediacurator
mmmhellooo
pi_81205048
Op dit filmpje is te zien dat iemand de ramp heetf overleeft

Plane crash in Smolensk - this man is alive!

Het bestand is te downloaden hierrrr (meer duidelijk, 58 MB)
pi_81205352
quote:
Op zondag 9 mei 2010 09:39 schreef mediacurator het volgende:

[..]

0:13 Calm down!
0:18 Look him in the eyes.
0:22 Calm down!
0:29 Oh my God!
0:30 All of them!
0:31 Kill them!
0:38 (Airport siren sounds)
0:45 Surround him! Go around! He‘s running away!
0:47 Give me a gun.
0:49 Come here, bastard!
0:50 Kill him!
0:55 My God, my God, what is that?
0:55 Shoot.
0:56 (Gun reloading noise)
0:57 (Shot #1)
1:01 You’ll never get away with it!
1:07 (Shot #2)
1:09 (Laughter)
1:13 Change of plans – come back!
1:14 Everyone come back – faster!
1:14 (Shot #3)
1:17 (Shot #4)
1:20 Let’s get out of here.

Zou deze vertaling in zijn geheel niet kloppen of ten dele niet?

In het vorige topic is al uitgelegd wat er allemaal echt gezegd wordt.
pi_81205649
quote:
Op zondag 9 mei 2010 10:21 schreef mediacurator het volgende:
Op dit filmpje is te zien dat iemand de ramp heetf overleeft

Plane crash in Smolensk - this man is alive!

Het bestand is te downloaden hierrrr (meer duidelijk, 58 MB)
Ik zit echt te turen naar het filmpje, maar ik zie eigenlijk alleen wat bewegend rook? Okee ik heb pas 1 bak koffie naar binnen gewerkt en ben nog niet helemaal goed wakker, maar hoe moet ik er een persoon in zien?
  zondag 9 mei 2010 @ 11:07:45 #161
296679 mediacurator
mmmhellooo
pi_81205683
quote:
Op zondag 9 mei 2010 11:05 schreef ToT het volgende:

[..]

Ik zit echt te turen naar het filmpje, maar ik zie eigenlijk alleen wat bewegend rook? Okee ik heb pas 1 bak koffie naar binnen gewerkt en ben nog niet helemaal goed wakker, maar hoe moet ik er een persoon in zien?
Ik zie wel iemand bewegen. De cameraman ziet zelf ook iets en daarom stopt hij ook even met naar links of rechts bewegen zodat hij daarop de camera kan focusseren, het wordt enhanced het beeld en verhelderd met een cirkel en daarna nog vertraagd het filmpje.

En ToT over je vraag een tijdje geleden toen ik zei dat de maker van het filmpje was vermoord? een bevestiging via de MSM (Bucharest Herald) hierrrr

Hier is nog een vertaling, sommige vertalingen zouden niet helemaal kloppen; er zou ook Pools gesproken worden in het filmpje niet alleen Russisch?

PL 00:28 wielki Jezu (Jesus Christ) , PL 00:29 idziesz (go) 5 minutes ago , RU 00:30 ubija ciebie (I will kill you) , RU 00:31 uwijajcie sia (hury up) , PL 00:32 święty Józefie, jak tak można (Jesus Christ, how can they do this?) , RU 00:43 nikagda uchoda (you won't escape) , RU 00:47 dawaj tuda paskuda (come here here is a yuck) ,

PL 00:12 uspokój się (calm downd) , PL 00:17 patrz mu w oczy (look into his eyes), PL 00:21 uspokój się (calm down), RU 00:22 zjob (tits up) - about a men, PL 00:23 o boże (oh God!) , PL 00:25 już po (it's after), PL 00:27 zostaniesz tu i zginiesz? (will you stay here and die?) , PL 00:28 ta pani tu jeszcze żyje (this women here is still alive) ,

[ Bericht 2% gewijzigd door mediacurator op 09-05-2010 11:36:23 ]
pi_81206135
quote:
Op zondag 9 mei 2010 11:07 schreef mediacurator het volgende:

[..]

Ik zie wel iemand bewegen. De cameraman zelf ook iets en daarom stopt hij ook even met naar links of rechts bewegen zodat hij daarop de camera kan focusseren, het word enhanced het beeld en verhelderd met een cirkel en daarna nog vertraagd het filmpje.

En ToT over je vraag een tijdje geleden toen ik zei dat de maker van het filmpje was vermoord? een bevestiging via de MSM (Bucharest Herald) hierrrr

Hier is nog een vertaling, sommige vertalingen zouden niet helemaal kloppen; er zou ook Pools gesproken worden in het filmpje niet alleen Russisch?

PL 00:28 wielki Jezu (Jesus Christ) , PL 00:29 idziesz (go) 5 minutes ago , RU 00:30 ubija ciebie (I will kill you) , RU 00:31 uwijajcie sia (hury up) , PL 00:32 święty Józefie, jak tak można (Jesus Christ, how can they do this?) , RU 00:43 nikagda uchoda (you won't escape) , RU 00:47 dawaj tuda paskuda (come here here is a yuck) ,

PL 00:12 uspokój się (calm downd) , PL 00:17 patrz mu w oczy (look into his eyes), PL 00:21 uspokój się (calm down), RU 00:22 zjob (tits up) - about a men, PL 00:23 o boże (oh God!) , PL 00:25 już po (it's after), PL 00:27 zostaniesz tu i zginiesz? (will you stay here and die?) , PL 00:28 ta pani tu jeszcze żyje (this women here is still alive) ,
Okee, op die site staat:
quote:
The man who took the footage of the aftermath of the Polish plane crash which killed the president of Poland has been rumoured to be stabbed to death, nationalturk.com writes.
Klopt; één triangeljosti op Youtube heeft dat idd onder het filmpje getypt.

Verder op diezelfde pagina:
quote:
The video footage which some experts say is a fake showed men in the distance walking around the crash site where several gunshots were heard.
quote:
Some are however saying that the gunshot like noises could have easily been after explosions or police firing into the air to warn people off from the crash site.The fact that no official report confirming any gunshot wounds were found on the bodies of the victims also prove that there were no aftermath slaying’s which so many have come to believe after seeing the amateur footage.
Geen verdwenen lijken, geen kogelgaten.
  zondag 9 mei 2010 @ 11:34:18 #163
296679 mediacurator
mmmhellooo
pi_81206281
quote:
Op zondag 9 mei 2010 11:27 schreef ToT het volgende:

[..]

Okee, op die site staat:
[..]

Klopt; één triangeljosti op Youtube heeft dat idd onder het filmpje getypt.

Verder op diezelfde pagina:
[..]

[..]

Geen verdwenen lijken, geen kogelgaten.
Waarom spreken de Poolse Militaire onderzoekers dan van "authentieke beelden" hierrrrr

Lijkt wel of verschillende bronnen elkaar tegen speken..
pi_81206286
Ja maar dat is de coverup natuurlijk

Ik heb wat mensen uit rusland in mijn msn die ik ken vanuit Chiang mai (Die waren werkzaam bij SPB software daar) en ik ken gelukkig ook nog wat mensen uit polen dus ik houd jullie op hoogte hoe accurate deze vertaling is die mediaconsument post (vertaald door een roemeen las ik op de 1e paar google searches).
pi_81206708
quote:
Op zondag 9 mei 2010 11:34 schreef mediacurator het volgende:

[..]

Waarom spreken de Poolse Militaire onderzoekers dan van "authentieke beelden" hierrrrr

Lijkt wel of verschillende bronnen elkaar tegen speken..
Ja ik vind het rottig om het te moeten zeggen, maar die site die je aanhaalt is duidelijk een anti-NWO site. Kun je verifiëren waar zij hun uitspraken weer op baseren?

Het is echt weer een gevalletje van de mainstream media die zegen dat de experts "X" zeggen, en de anti-mainstream media mensen die beweren dat experts juist "Y" zeggen, wat op zich natuurlijk logisch is, want als je anti mainstream media bent, kun je het uiteraard nooit met ze eens zijn. Ik vraag me alleen af of ze daadwerkelijk wel voldoende onderzoek doen om zulke uitspraken op hun sites te plaatsen.

Okee, en volgens die vorige site die je aanhaalde zeiden SOMMIGE experts dat de beelden fake waren, dus onder de experts is er inderdaad twijfel, maar dat die gozer neergestoken zou worden is echt niet meer dan een roddel.
  zondag 9 mei 2010 @ 11:53:51 #166
296679 mediacurator
mmmhellooo
pi_81206767
quote:
Op zondag 9 mei 2010 11:51 schreef ToT het volgende:

[..]

Ja ik vind het rottig om het te moeten zeggen, maar die site die je aanhaalt is duidelijk een anti-NWO site. Kun je verifiëren waar zij hun uitspraken weer op baseren?

Het is echt weer een gevalletje van de mainstream media die zegen dat de experts "X" zeggen, en de anti-mainstream media mensen die beweren dat experts juist "Y" zeggen, wat op zich natuurlijk logisch is, want als je anti mainstream media bent, kun je het uiteraard nooit met ze eens zijn. Ik vraag me alleen af of ze daadwerkelijk wel voldoende onderzoek doen om zulke uitspraken op hun sites te plaatsen.

Okee, en volgens die vorige site die je aanhaalde zeiden SOMMIGE experts dat de beelden fake waren, dus onder de experts is er inderdaad twijfel, maar dat die gozer neergestoken zou worden is echt niet meer dan een roddel.
Het origineel is in Pools wil je die zien?
pi_81206784
quote:
Op zondag 9 mei 2010 11:53 schreef mediacurator het volgende:

[..]

graag
pi_81206881
quote:
Op zondag 9 mei 2010 11:53 schreef mediacurator het volgende:

[..]

Ik heb op die site gezien dat de bron se.pl is. Ik ken geen pools, maar het zal idd vast wel kloppen dat dat bericht authentiek is. Ik weet niet of se.pl mainstream media is of niet, maar aangezien SOMMIGE wetenschappers zeggen dat het fake is, zullen er vast ook een aantal zijn die zeggen dat het WEL echt is.
  zondag 9 mei 2010 @ 11:58:08 #169
296679 mediacurator
mmmhellooo
pi_81206884
Link naar MSM nieuws bericht over onderzoek uitgevoerd door afd van Pools Militaire diensten hetgeen heeft uitgewezen dat het amateur filmpje autenthiek zou zijn en geen fake (In het Pools) hierrrrr
pi_81206927
quote:
Op zondag 9 mei 2010 11:58 schreef mediacurator het volgende:
Link naar MSM nieuws bericht over onderzoek uitgevoerd door afd van Pools Militaire diensten heeft uitgewezen dat het amateur filmpje autenthiek zou zijn en geen fake (In het Pools) hierrrrr
Waar staat preceis dat het geen fake is dan?
  zondag 9 mei 2010 @ 12:00:45 #171
296679 mediacurator
mmmhellooo
pi_81206958
quote:
Op zondag 9 mei 2010 11:59 schreef Flammie het volgende:

[..]

Waar staat preceis dat het geen fake is dan?
Wat begrijp je niet aan de woorden authentieke beelden? ToT vroeg mij om de Poolse link die heb ik gegeven

Ik spreek zelf geen Pools dus moet het met de engelse vertaling doen
pi_81206960
Oh onderaan, niet goed gelezen. Weet je, ik denk ook wel dat het filmpje gewoon echt geschoten is hoor maar dat later de vertaling fout is (zoals al eerder vertaald is geworden door iemand die in rusland opgegroeid is en op de uni gestudeerd is). en dat het filmpje niet het filmscenario voorstelt dat mensen denken dat het is.
  maandag 10 mei 2010 @ 09:54:39 #173
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_81243225
Whehehe, is MC nou nog steeds bezig over wat ie absoluut gezien heeft in het filmpje ?
Pas op voor die joodse guillotine die voorbij komt rennen op 1 minuut en 13 seconden !
zzz
pi_81413050
Het filmpje haalt nu pas de Main Sream Media?

Footage of Polish air crash 'shows Russians executing survivors'... but is it a cruel propaganda stunt?

quote:
A video of the plane crash which killed the president of Poland apparently shows survivors being shot.
The video, which is being circulated on the internet, has fuelled conspiracy theories about the accident.
It purports to show film of armed Russian-speaking men killing passengers minutes after the crash which killed Lech Kaczynski and dozens of members of the Polish government and military elite.
The grainy, blurred footage - on which sounds like that of gun shots are heard - has been dismissed as a 'malicious hoax' by a Russian aviation expert.

See the video here

dailymail.co
  vrijdag 14 mei 2010 @ 12:30:26 #175
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_81413152
Ga je nou telkens opnieuw aankomen met krantenberichten die het hebben over hoe conspiracy-freaks op internet met z'n allen gek worden over een filmpje ?
zzz
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')