Het begint nu een beetje te komen.quote:
dat heb ik nou ookquote:Op maandag 3 mei 2010 13:30 schreef avotar het volgende:
En ik heb het knagende gevoel dat ik iets ontzettend belangrijks over het hoofd zie....
Leuke jurkje Bla_Bla_Bla..quote:Op maandag 3 mei 2010 12:35 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Edit: Deze dus, sorry voor de grote foto's![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb hem vorige week besteldquote:Op maandag 3 mei 2010 14:31 schreef IJzercookie het volgende:
Zo te lezen hebben inmiddels een aantal mensen jurken besteld via 9lover.com!
Wat leuk! Hopelijk zijn jullie er net zo blij mee als ik ben!
oh, even terugkijken! Kan niet eens op verkansie zonder dingen te missen!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:58 schreef Brighteyes het volgende:
Innepin, ik zie net je foto's in het vorige topic! Wat mooi!![]()
Wij ook... we zijn wel allebei gelovig, alleen verschillende godsdiensten, ik katholiek, zij oud-gereformeerd.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:34 schreef Kekaa het volgende:
Hier wel een kerkelijk huwelijk. Of eigenlijk meer een soort van inzegening. Ik ben niet gelovig, hij wel.
Vanmiddag een gesprek over de details ervan.
en ook hier even een mannen-mening.... erg mooie jurk....quote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:58 schreef Brighteyes het volgende:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:18 schreef avotar het volgende:
[..]
Wij ook... we zijn wel allebei gelovig, alleen verschillende godsdiensten, ik katholiek, zij oud-gereformeerd.
Dus we hebben officieel ontheffting moeten aanvragen bij de Bisschop.
Vorige week het tweede gesprek gehad... ben het hele weekend bezig geweest met de lithurgie.
Voglende week weer een afspraak om alles door te spreken...
Het wordt een katholiek-light inzegening.... met zegen, maar zonder communie.
Nooit bij stilgestaan, maar het is wel een vreemde gewaarwording dat je anders een communie hebt, waar maar de helft van je gasten aan deel mogen nemen...
[..]
en ook hier even een mannen-mening.... erg mooie jurk....
Ben ook erg benieuwd waarin mijn aanstaande zich zal steken..
Het enige wat ik heb zijn twee dunne strookjes stof...
Wit en donkerpaars..
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:58 schreef Brighteyes het volgende:
herkenbaarquote:Op maandag 3 mei 2010 13:30 schreef avotar het volgende:
En ik heb het knagende gevoel dat ik iets ontzettend belangrijks over het hoofd zie....
Geef mij een een linkje a.u.bquote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:58 schreef Brighteyes het volgende:
weet idd niet waar je woont enzo, maar als dat in het Noorden is, probeer dan eens DevilsAndDust! Die is wel druk geloof ik de komende weken met verhuizen, maar ze maakt echt de prachtigste taartenquote:Op woensdag 5 mei 2010 12:45 schreef innepin het volgende:
WHuuhhhhh we hadden iemand geregeld die voor weinig geld onze bruidstaart zou maken, en die haakt nu ineens afaarrrghhhh!
Zit je te lurken in het trouwtopic, kom je ineens je naam tegen.quote:Op woensdag 5 mei 2010 17:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
weet idd niet waar je woont enzo, maar als dat in het Noorden is, probeer dan eens DevilsAndDust! Die is wel druk geloof ik de komende weken met verhuizen, maar ze maakt echt de prachtigste taarten
hmz misschien een taart als toetje?quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:07 schreef Sanne het volgende:
Geweldig Innepin, wat een opluchting!![]()
Ik geloof niet dat wij een taart nemen. We trouwen 's avonds en taart vlak voor het buffet vind ik niet zo goed bij elkaar passen. Geen idee nog wat we met de catering aan moeten. Kan het de lokatie laten regelen of zelf. Heb gelukkig nog een paar maanden de tijd om van alles te regelen.
Wij ook.. maar niet voor onze avond/receptie gasten...quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:54 schreef innepin het volgende:
Wij doen ook taart als toetje. En dan is het de bedoeling dat rond diezelfde tijd de avondgasten binnenkomen, en dan krijgt iedereen taart en kan het feest beginnen![]()
maar, je maakt ook prachtige taarten! En daar maak ik graag reclame voorquote:Op woensdag 5 mei 2010 19:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zit je te lurken in het trouwtopic, kom je ineens je naam tegen.. Wat lief van je om te zeggen!
quote:Na vijf jaar zeuren
mot 'ut maar es gebeuren.
Nu heb 'k dan eindelijk m'n zin
ik krijg m'n lang verwachte ring.
Dus...
Wij zullen gaan trouwen
en op 20 oktober een feessie bouwen.
Tussen 19.00 en 19.30 wordt je verwacht.
Graag willen we geld.
En ken je niet... zorg dan effe dat je Debby belt.
Zorg dat je er op tijd ben,
zodat je 'ut met ons vieren ken.
Vreselijkquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:21 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik zit even te puzzelen op een tekst voor de uitnodiging, en wat je dan zoal online vindt...
[..]
oh... my.... god...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:21 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik zit even te puzzelen op een tekst voor de uitnodiging, en wat je dan zoal online vindt...
[..]
Wat lief!quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:37 schreef innepin het volgende:
Lang leve Fok! Ik post er over en krijg meteen aanbiedingen van Taartje én de Taartjesfee![]()
Ik denk dat het wel goed komt
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:21 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Zo dan..quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:21 schreef teamlead het volgende:
[..]
jezus....
ik ben nerveus![]()
en ik wil volgende week beter weer dan dit
Goedzo!!!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:26 schreef avotar het volgende:
[..]
Zo dan..
Ik wens je werkelijk perfect weer toe Teamlead
nog even wat last - minute Karma bouwen voor over een paar weken![]()
de bedragen die fotografen soms vragen zijn inderdaad absurd. Wij hebben ook de meest idiote offertes voorbij zien komen. UIteindelijk geluk gehad en iemand gevonden die het voor een héél schappelijk prijsje doet. Zo schappelijk dat we er nog een fles wijn ofzo bij doenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:46 schreef Sanne het volgende:
Mag ik vragen wat jullie een normaal bedrag vinden voor een fotograaf? Ik ben me lam geschrokken van de offerte die ik kreeg.
Geen idee. Kleine bijdrage denk ik. Het is namelijk de oom van mn vriend. Tevens onze chauffeur. Hij moet toch overal zijn waar wij zijn.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:46 schreef Sanne het volgende:
Mag ik vragen wat jullie een normaal bedrag vinden voor een fotograaf? Ik ben me lam geschrokken van de offerte die ik kreeg.
Dat is veel geld voor alleen een fotograafquote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:06 schreef Sanne het volgende:
De offerte die ik van een bekende kreeg was al 1595,-
Was benieuwd of ik nou echt te krenterig ben of dat dit best hoog is.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:14 schreef _aurum_ het volgende:
Hebben alle mannen trouwens een stropdas bij hun pak? Lief zit nog een beetje in dubio over wel of niet
Geen stropdas voor mij.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |