Dat klopt.quote:
Bel de krant!quote:Op zondag 2 mei 2010 23:38 schreef TwisterNederland het volgende:
2e camera in de OP is nog steeds kapot!!
De laatste keer bij die vulkaan in IJsland zo te zienquote:
Niet kapot, binnenkort vast wel weer ergens onlinequote:Op zondag 2 mei 2010 23:38 schreef TwisterNederland het volgende:
2e camera in de OP is nog steeds kapot!!
Braaf.quote:Op zondag 2 mei 2010 23:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nog niks, dat doe ik uiteraard in overlegik vraag of ze een uploader weten
kijk ik daar van de week ff als ze het bij de link niet wetenquote:Op zondag 2 mei 2010 23:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Braaf.
In KPD staan ook wel uploaders.
Heb ik je gmail?quote:Op zondag 2 mei 2010 23:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
kijk ik daar van de week ff als ze het bij de link niet weten![]()
als jij fotonummers van foto's die je graag wel,of juist beslist niet gepubliceerd wilt zien, wil je die dan naar mn gmail doormailen?
ja, vanaf daar heb ik je vorige setje fotos gestuurd!quote:
Oke dan heb ik ;m nog wel ergens.quote:Op maandag 3 mei 2010 00:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, vanaf daar heb ik je vorige setje fotos gestuurd!![]()
alex apenkont buzzybeeforum punt nl wekrt ook btw, komt ook in mn gamil, en is makkelijker te onthouden![]()
mn msn kan ik niet lezen, de mail dan
Omdat de concentratie waterdruppels in de wolken zo dicht en intens waardoor de druppels samenklonten en op een gegeven moment is het zo dat de zwaartekacht en opwaarste luchtstromen deze druppels niet langer kan vasthouden en daardoor vallen ze naar beneden.quote:
Deze wolken botsen met de koude luchtstroom en tada regen. Zo, natuurkundeles is voorbij.quote:Op maandag 3 mei 2010 09:32 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Omdat de concentratie waterdruppels in de wolken zo dicht en intens waardoor de druppels samenklonten en op een gegeven moment is het zo dat de zwaartekacht en opwaarste luchtstromen deze druppels niet langer kan vasthouden en daardoor vallen ze naar beneden.
Nee dan krijg je onweer als luchtstromen botsen. Dit is gewoon vochtige lucht uit een laagdruk gebied van de zee die veel vocht heeft opgenomen en die boven land condenseert.quote:Op maandag 3 mei 2010 09:37 schreef justmattie het volgende:
[..]
Deze wolken botsen met de koude luchtstroom en tada regen. Zo, natuurkundeles is voorbij.
quote:Op maandag 3 mei 2010 09:32 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Omdat de concentratie waterdruppels in de wolken zo dicht en intens waardoor de druppels samenklonten en op een gegeven moment is het zo dat de zwaartekacht en opwaarste luchtstromen deze druppels niet langer kan vasthouden en daardoor vallen ze naar beneden.
Niet helemaal. Koude lucht kan minder waterdamp vast houden, dus komen warme luchtstromen van zee in aanraking met de stromen bomen land, dan vallen de druppels naar beneden.quote:Op maandag 3 mei 2010 09:40 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nee dan krijg je onweer als luchtstromen botsen. Dit is gewoon vochtige lucht uit een laagdruk gebied van de zee die veel vocht heeft opgenomen en die boven land condenseert.
Stukje van Wikipedia.quote:kan de luchtstroom botsen met een koudere luchtstroming. Hierdoor zal de luchtstroming met de waterdamp stijgen en daardoor afkoelen. Koude lucht kan minder waterdamp bevatten dan warme lucht, dus als de lucht afkoelt zal de waterdamp door condensatie als waterdruppeltjes vrijkomen. Deze vallen dan (onder invloed van de zwaartekracht) naar beneden als neerslag.
Niks, mooi hequote:Op maandag 3 mei 2010 11:44 schreef TwisterNederland het volgende:
het is gewoon kutweer
leuk dat we weten hoe het komt, maar wat kunnen we ertegen doen?
Zo vroeg was het anders niet hoorquote:Op maandag 3 mei 2010 11:44 schreef DevilsWhore het volgende:
Niet zo moeilijk doen op de vroege ochtend!
Dit vind jij al moeilijk?quote:Op maandag 3 mei 2010 11:44 schreef DevilsWhore het volgende:
Niet zo moeilijk doen op de vroege ochtend!
Geen ene fluit. Accepteren en doorgaan met je leventje.quote:Op maandag 3 mei 2010 11:44 schreef TwisterNederland het volgende:
het is gewoon kutweer
leuk dat we weten hoe het komt, maar wat kunnen we ertegen doen?
Jawel, want ik ben pas een half uur wakkerquote:
Ja.quote:
Het is nog vroeg ja.quote:
zo'n lange en zware nacht gehad?quote:
Neuh dat valt wel mee. Gewoon laat wakkerquote:Op maandag 3 mei 2010 12:03 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
zo'n lange en zware nacht gehad?
Ik ben tenminste niet verkozen tot grootste josti van PTAquote:Op maandag 3 mei 2010 12:03 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Gefelciteerd! Je hebt officieel geen leven!
En ik niet de hoer van Leeuwardenquote:Op maandag 3 mei 2010 12:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben tenminste niet verkozen tot grootste josti van PTA
Alles kan.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:07 schreef Sharpdressedman het volgende:kunnen we niet lief zijn voor elkaar?
Je lult onzin. Jij was gouden pet, ik ben nog steeds monogaam.quote:
Zou best kunnen. Ik doe ook heel lief. Maar niet voor hem. Hij heeft een goede spanking nodig.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:07 schreef Sharpdressedman het volgende:
kunnen we niet lief zijn voor elkaar?
Ze woont in IJlst maar dat terzijdequote:
quote:Op maandag 3 mei 2010 12:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Ik doe ook heel lief. Maar niet voor hem. Hij heeft een goede spanking nodig.
Kom maar hier, dan krijg je ;m. Ik heb net nieuwe speeltjes gekregen.quote:
Als er geen spikes aanzitten?quote:Op maandag 3 mei 2010 12:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kom maar hier, dan krijg je ;m. Ik heb net nieuwe speeltjes gekregen.
Zitten er neit aan.quote:
Nee.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:41 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Shizzle. Zullen we woensdagavond afspreken op het Oldehoofsterkerkhof? Uurtje als 2200?
Is goed. Ik moet donderdag wel werken he.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:11 schreef justmattie het volgende:
DW zullen we woensdagavond afspreken bij jouw thuis?
Is goed.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:14 schreef justmattie het volgende:
Geeft niet, dan maken we er een vluggertje van.
Dat snap ik.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:16 schreef OxygeneFRL het volgende:
he gut ik zit mezelf nu helemaal op te vreten van jaloezie.
We hebbuh un skeve toorn, maar dat skient sa te hoooorn! (zwaar fonetisch)quote:
Met welk onderzoek willen ze dat doen en bij welke onderwijsinstelling?quote:Op maandag 3 mei 2010 18:33 schreef justmattie het volgende:
Kaatsvereniging zeker?
Cambuur gaat namelijk promoveren deze maand
Als je zo'n balletje snoeihard in je gezicht krijgt misschien welquote:
Zullen we ;t uitproberen?quote:Op maandag 3 mei 2010 19:46 schreef justmattie het volgende:
[..]
Als je zo'n balletje snoeihard in je gezicht krijgt misschien wel
Ik sla wel, want vrouwen hebben geen kracht in hun armenquote:
quote:Op maandag 3 mei 2010 19:11 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Met welk onderzoek willen ze dat doen en bij welke onderwijsinstelling?
Als eerste krijgt GAE dus voetbal les.quote:
Jij neemt je mokkel nooit doggy omdat ze dan door haar armen zakt?quote:Op maandag 3 mei 2010 19:51 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik sla wel, want vrouwen hebben geen kracht in hun armen
Dat is toch wat andersquote:Op maandag 3 mei 2010 19:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij neemt je mokkel nooit doggy omdat ze dan door haar armen zakt?
Hoezo?quote:
Van een beetje steunen krijg je geen spierballetjesquote:
Hangt ervanaf hoe dik je wijf is.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:06 schreef justmattie het volgende:
[..]
Van een beetje steunen krijg je geen spierballetjes
Necrofilie ftw.quote:
Zij is awesome ja! Met haar bedrijf je de liefde! Of deed in ieder geval.quote:
Niet meer neequote:Op maandag 3 mei 2010 22:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Necrofilie ftw.
[..]
Zij is awesome ja! Met haar bedrijf je de liefde! Of deed in ieder geval.
Sorry, ik mag niet.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:48 schreef Alexxxxx het volgende:
nu wil ik alleen nog maar sex met hele mooie vrouwen
Die stem doet me denken aan Nico Dijkshoornquote:Op maandag 3 mei 2010 20:22 schreef Alexxxxx het volgende:
http://upload.wikimedia.o(...)_en_Kwak-article.ogg
Dat blijkt, of Alex kijkt nooit dumpert/youtubequote:
dumpert loopt altijdvast, en youtube kijk ik alleen kwlaitiet op!quote:Op maandag 3 mei 2010 23:08 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dat blijkt, of Alex kijkt nooit dumpert/youtube
Gefeliciteerd Alexxxxx, je mag ook lelijke dikke wijven neuken.quote:Op maandag 3 mei 2010 23:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik pas niet, mijn antwoord is: "Ja, ik, Alexxxxx ben voor de maatschappij!"
been there done thatquote:Op maandag 3 mei 2010 23:09 schreef neen het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Alexxxxx, je mag ook lelijke dikke wijven neuken.
nee, sorry, nu zit je met mij opgescheeptquote:Op maandag 3 mei 2010 23:11 schreef Tristessa het volgende:
Ik ben ANTI! Mag ik nu lekkere slanke wijven neuken?
Vrouwen mogen alleen bier halenquote:Op maandag 3 mei 2010 23:11 schreef Tristessa het volgende:
Ja eh sorry, maar ik ben niet lelijk en dik. Jammer voor jou!quote:Op maandag 3 mei 2010 23:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
been there done that
[..]
nee, sorry, nu zit je met mij opgescheept
Je mag bij mij wel wat bier komen halenquote:Op maandag 3 mei 2010 23:15 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Ja eh sorry, maar ik ben niet lelijk en dik. Jammer voor jou!
En het bier is op hier.
Ik denk niet dat je vriendin daar blij mee zal zijn!quote:Op maandag 3 mei 2010 23:15 schreef justmattie het volgende:
[..]
Je mag bij mij wel wat bier komen halen
Dat dus!quote:Op maandag 3 mei 2010 23:11 schreef Tristessa het volgende:
Die is er nietquote:Op maandag 3 mei 2010 23:16 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je vriendin daar blij mee zal zijn!
Nee, geluk voor mij!quote:Op maandag 3 mei 2010 23:15 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Ja eh sorry, maar ik ben niet lelijk en dik. Jammer voor jou!
En het bier is op hier.
eigenlijk wel, jaquote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:40 schreef justmattie het volgende:
Ze hadden van die Super de Boer op het Cambuurplein een Jumbo moeten maken
Whut?quote:
Ik weet er zelfs al 4 te bedenkenquote:
Er worden een paar Jumbo geloof ikquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:22 schreef neen het volgende:
En in Leeuwarden? Anders straks veel C1000 vestigingen
Yupquote:
Mooi, lekker geld verdienen dusquote:
Echt bijster veel bijzonders komt er weer nietquote:
nope, jammer. Mijn vriendin had het over een paar optredens savonds waar ze wel even heen wilde maar geen idee wat ze zijnquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:27 schreef justmattie het volgende:
[..]
Echt bijster veel bijzonders komt er weer niet
Jep, maar dat is wat te soft vind ik.quote:
huh ik had laatst zo;n krantje en volgens mij stond daarin dat ie wel kwam?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:37 schreef justmattie het volgende:
Ik lees zo, Guus Meeuwis ambassadeur, nou is Guusje's muziek best leuk met wat biertjes op dus ik zoeken hoe laat en welk podium... Komt hij niet eens in Leeuwarden
150% weest wel!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:25 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Mooi, lekker geld verdienen dus
pfff vriendin zal wel naar Ilse willen, natuurlijk wil ze dan ook weer dansen enzoquote:Op woensdag 5 mei 2010 00:21 schreef NoBody122 het volgende:
Hij staat niet op het programma vermeld in ieder geval, bij geen enkel podium.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:21 schreef NoBody122 het volgende:
Hij staat niet op het programma vermeld in ieder geval, bij geen enkel podium.
Als ik me niet vergis is die JunkieXL vorig jaar ook al geweest, of was dat op Dancetourquote:Guus Meeuwis treedt op in Roermond waar ook de Start Nationale Viering van de Bevrijding op 5 mei plaatsvindt en daarna in Groningen, Almere en Den Bosch.
Ik krijg gewoon doorbetaaldquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:25 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Mooi, lekker geld verdienen dus
In het schuimkraagje misschien?quote:
Vluggertje ergens?quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:47 schreef justmattie het volgende:
Ik sluit mie oek maar bij de voorgangers aan
Een vluggertje kan ook een trio zijnquote:
Doen we liever in bedquote:Op woensdag 5 mei 2010 12:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Een vluggertje kan ook een trio zijn
Nou dan nietquote:
Volgende keer kom je maar langsquote:
Magst dien foto wel hier neer gooien, dan beslis ik wel of ik die sien hefquote:Op woensdag 5 mei 2010 19:46 schreef Ensaf het volgende:
Miskien hew ik jimme oek allemaal wel seen, maar wist ik niet dat jimmu ut waren.
Straks even naa Ilse de Lange nou!
Mien foto?quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:56 schreef justmattie het volgende:
[..]
Magst dien foto wel hier neer gooien, dan beslis ik wel of ik die sien hef
Tuurlijk.quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:58 schreef Crutch het volgende:
Moet ik nu weer heel veel bier gaan drinken enzo?
quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:39 schreef justmattie het volgende:
Ze gingen iedereen fouilleren ja bij de kerkstraat, dus opstopping. Bij de Prinsentuin konden mn vriendin en ik gewoon doorlopen zonder gefouilleerd te worden
Ik hef nog geen bier had vandaagquote:Op woensdag 5 mei 2010 20:43 schreef Ensaf het volgende:
[..]
MAAR DAAR BIN IK OEK WEEST DAN HEW IK DIE WEL SIEN WIEDEST DOU DIE KEREL MET DAT GLAS BIER INNE HAND?
Was het toch een ander.quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:45 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik hef nog geen bier had vandaag
Ik gaan nu die kant op hoiii
Wanneer?quote:
Serieus?quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:26 schreef neen het volgende:
Ik heb duvelshoer oek sien juh nu wacht ik op Mien eten
Maket niks juh, ik heb de halve dag aan mogen horen dat ik zwanger ben en dikke tieten ehb.quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:59 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Mien foto?
Maar ik hew toch geen tieten juh!
zwanger?quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Maket niks juh, ik heb de halve dag aan mogen horen dat ik zwanger ben en dikke tieten ehb.
Omdat ik een 3-maandenzwanger buikje heb?quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:21 schreef Sharpdressedman het volgende:
waarom denkt men dat je zwanger bent
Jep.quote:
geen idee, heb je nooit gezienquote:Op woensdag 5 mei 2010 21:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Omdat ik een 3-maandenzwanger buikje heb?
Heb je KEL-toegang? Dan kan je ;t zo zien.quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:24 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
geen idee, heb je nooit gezien
valt wel mee?.quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ik dacht dat je nog geen kinderen wilde?quote:
M;n buik is niet plat iig.quote:
Klopt.quote:[..]
ik dacht dat je nog geen kinderen wilde?
moet ook nietquote:Op woensdag 5 mei 2010 21:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
M;n buik is niet plat iig.
[..]
Klopt.
Je hebt me nog 20 kg lichter meegemaaktquote:Op woensdag 5 mei 2010 21:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
moet ook nietmaar 3 maanden zwanger is wel erg overdreven hoor!
Gaat fut juhquote:
Stommerd.quote:
Als ik t strak had gedaan was t nog meer effect geweestquote:Op woensdag 5 mei 2010 21:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je hebt me nog 20 kg lichter meegemaakt
Ah nee juhquote:Op woensdag 5 mei 2010 21:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Daar had ik ;t niet over popjequote:Op woensdag 5 mei 2010 21:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als ik t strak had gedaan was t nog meer effect geweestmaar dat word echt heel snel heet volgens mij, nu kon je er wat langer van genieten
Blijkbaar welquote:
Oh!quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Daar had ik ;t niet over popjeMaar met onze eerste meet was ik nog heel wat dunner.
Krijg de pestpokkequote:Op woensdag 5 mei 2010 22:45 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ja. Eigenlijk wel. Daarom wou ik niet meeten vandaag.
Ohja? daar weet ik niks meer vanafquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oh!![]()
Mja, maar je bent ook wel iets steviger geweest dan je nu bent.. En je was 16 toen ik je voor het eerst ontmoette! Dat was 5 auto's geleden!
Krijg aambeien ofzoquote:
Die moet jij wel krijgen als je kijkt hoelang jij al hebt moeten wachten op de keren dat ik zou komen opdagen.quote:
ja, we kennen elkaar best wellang al, op zichquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ohja? daar weet ik niks meer vanaf
Damn, zo lang al!
Als het sinds 'Boer Zoekt Vrouw' is dan is het wel lang ja.quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, we kennen elkaar best wellang al, op zich
Toen Ix en ik elkaar leerden kennen was jij nog niet eens geboren!quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:56 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Als het sinds 'Boer Zoekt Vrouw' is dan is het wel lang ja.
Mja, gelukkig is er niks mis met mijn poezelige billetjes.quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:53 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Die moet jij wel krijgen als je kijkt hoelang jij al hebt moeten wachten op de keren dat ik zou komen opdagen.
Jaaaquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, we kennen elkaar best wellang al, op zich
Dat vind ik best knap, toen was ik nog niet eens verwekt joh!quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Toen Ix en ik elkaar leerden kennen was jij nog niet eens geboren!
Nee, is het Heeg-topic geworden.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:03 schreef OxygeneFRL het volgende:
Is dit nog steeds het Leeuwarden topic?
volgens mij heb ik in Heeg mijn motorrijlessen gevolgdquote:
Ik woon er 7 km vandaanquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:05 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
volgens mij heb ik in Heeg mijn motorrijlessen gevolgd
Dat klopt.quote:
Bloeit daar een nieuwe liefde op?quote:
Lief doen, schatje.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:11 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Hij is zo boers dat mijn collega's er niks bij zijn. Dus neen.
Nee. Maar dat was niet lief.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:12 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Is normaal doen al niet meer genoeg? Moet ik meteen gaan slijmen?
Hij is een boer, dat is een feit. Een aantal van mijn collega's zijn ook boers en daar heb ik een hekel aan. Dat zijn 2 feiten.quote:
Zie. Wij kunnen wel door 1 deur.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:14 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben zo boers dat ik boer niet als belediging zieDus bespaar je de moeite
quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:55 schreef Sharpdressedman het volgende:
ik ga pitten, morgen weer werken enzo
ja juh volgens mij zat jij op die heuvel in de prinse voor het pier pander gebeurenquote:
Oke, dan niet.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:13 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Hij is een boer, dat is een feit. Een aantal van mijn collega's zijn ook boers en daar heb ik een hekel aan. Dat zijn 2 feiten.
Ik zie het probleem niet.
Pier pander gebeuren?quote:Op donderdag 6 mei 2010 03:12 schreef neen het volgende:
[..]
ja juh volgens mij zat jij op die heuvel in de prinse voor het pier pander gebeureninne zon weest wel
Genot he
Japanse toestanden in Liwwaddenquote:Op donderdag 6 mei 2010 10:34 schreef TwisterNederland het volgende:
Festival was gister leuk. Ging er gister nog iemand richting sneek?
Er stonden 2 arriva lui mensen de trein in te duwen
Waarom zouden ze dat willen doenquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:52 schreef justmattie het volgende:
Zouden ze zondag ook de stad droogleggen mbt alcohol?
quote:
Ja, maar dan om die van 8 uur. Hoe laat ging de japanse metro?quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:34 schreef TwisterNederland het volgende:
Festival was gister leuk. Ging er gister nog iemand richting sneek?
Er stonden 2 arriva lui mensen de trein in te duwen
Heul niet! Moest naar IJlst.quote:
GENIAALquote:
In Rotterdam gebeurd het nu bij Feyenoord. Gezien de reputatie van Cambuur, en het feit dat ze zondag spelen voor de play offs.... Die Crone & co kunnen soms rare dingen bedenken, dus you never knowquote:
quote:
Nee, dat mag Justmattie doen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:18 schreef justmattie het volgende:
Hij mag een nieuwe openen, oke ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |