Magst dien foto wel hier neer gooien, dan beslis ik wel of ik die sien hefquote:Op woensdag 5 mei 2010 19:46 schreef Ensaf het volgende:
Miskien hew ik jimme oek allemaal wel seen, maar wist ik niet dat jimmu ut waren.
Straks even naa Ilse de Lange nou!
Mien foto?quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:56 schreef justmattie het volgende:
[..]
Magst dien foto wel hier neer gooien, dan beslis ik wel of ik die sien hef
Tuurlijk.quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:58 schreef Crutch het volgende:
Moet ik nu weer heel veel bier gaan drinken enzo?
quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:39 schreef justmattie het volgende:
Ze gingen iedereen fouilleren ja bij de kerkstraat, dus opstopping. Bij de Prinsentuin konden mn vriendin en ik gewoon doorlopen zonder gefouilleerd te worden
Ik hef nog geen bier had vandaagquote:Op woensdag 5 mei 2010 20:43 schreef Ensaf het volgende:
[..]
MAAR DAAR BIN IK OEK WEEST DAN HEW IK DIE WEL SIEN WIEDEST DOU DIE KEREL MET DAT GLAS BIER INNE HAND?
Was het toch een ander.quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:45 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik hef nog geen bier had vandaag
Ik gaan nu die kant op hoiii
Wanneer?quote:
Serieus?quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:26 schreef neen het volgende:
Ik heb duvelshoer oek sien juh nu wacht ik op Mien eten
Maket niks juh, ik heb de halve dag aan mogen horen dat ik zwanger ben en dikke tieten ehb.quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:59 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Mien foto?
Maar ik hew toch geen tieten juh!
zwanger?quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Maket niks juh, ik heb de halve dag aan mogen horen dat ik zwanger ben en dikke tieten ehb.
Omdat ik een 3-maandenzwanger buikje heb?quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:21 schreef Sharpdressedman het volgende:
waarom denkt men dat je zwanger bent
Jep.quote:
geen idee, heb je nooit gezienquote:Op woensdag 5 mei 2010 21:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Omdat ik een 3-maandenzwanger buikje heb?
Heb je KEL-toegang? Dan kan je ;t zo zien.quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:24 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
geen idee, heb je nooit gezien
valt wel mee?.quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ik dacht dat je nog geen kinderen wilde?quote:
M;n buik is niet plat iig.quote:
Klopt.quote:[..]
ik dacht dat je nog geen kinderen wilde?
moet ook nietquote:Op woensdag 5 mei 2010 21:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
M;n buik is niet plat iig.
[..]
Klopt.
Je hebt me nog 20 kg lichter meegemaaktquote:Op woensdag 5 mei 2010 21:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
moet ook nietmaar 3 maanden zwanger is wel erg overdreven hoor!
Gaat fut juhquote:
Stommerd.quote:
Als ik t strak had gedaan was t nog meer effect geweestquote:Op woensdag 5 mei 2010 21:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je hebt me nog 20 kg lichter meegemaakt
Ah nee juhquote:Op woensdag 5 mei 2010 21:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Daar had ik ;t niet over popjequote:Op woensdag 5 mei 2010 21:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als ik t strak had gedaan was t nog meer effect geweestmaar dat word echt heel snel heet volgens mij, nu kon je er wat langer van genieten
Blijkbaar welquote:
Oh!quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Daar had ik ;t niet over popjeMaar met onze eerste meet was ik nog heel wat dunner.
Krijg de pestpokkequote:Op woensdag 5 mei 2010 22:45 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ja. Eigenlijk wel. Daarom wou ik niet meeten vandaag.
Ohja? daar weet ik niks meer vanafquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oh!![]()
Mja, maar je bent ook wel iets steviger geweest dan je nu bent.. En je was 16 toen ik je voor het eerst ontmoette! Dat was 5 auto's geleden!
Krijg aambeien ofzoquote:
Die moet jij wel krijgen als je kijkt hoelang jij al hebt moeten wachten op de keren dat ik zou komen opdagen.quote:
ja, we kennen elkaar best wellang al, op zichquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ohja? daar weet ik niks meer vanaf
Damn, zo lang al!
Als het sinds 'Boer Zoekt Vrouw' is dan is het wel lang ja.quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, we kennen elkaar best wellang al, op zich
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |