Necrofilie ftw.quote:
Zij is awesome ja! Met haar bedrijf je de liefde! Of deed in ieder geval.quote:
Niet meer neequote:Op maandag 3 mei 2010 22:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Necrofilie ftw.
[..]
Zij is awesome ja! Met haar bedrijf je de liefde! Of deed in ieder geval.
Sorry, ik mag niet.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:48 schreef Alexxxxx het volgende:
nu wil ik alleen nog maar sex met hele mooie vrouwen
Die stem doet me denken aan Nico Dijkshoornquote:Op maandag 3 mei 2010 20:22 schreef Alexxxxx het volgende:
http://upload.wikimedia.o(...)_en_Kwak-article.ogg
Dat blijkt, of Alex kijkt nooit dumpert/youtubequote:
dumpert loopt altijdvast, en youtube kijk ik alleen kwlaitiet op!quote:Op maandag 3 mei 2010 23:08 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dat blijkt, of Alex kijkt nooit dumpert/youtube
Gefeliciteerd Alexxxxx, je mag ook lelijke dikke wijven neuken.quote:Op maandag 3 mei 2010 23:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik pas niet, mijn antwoord is: "Ja, ik, Alexxxxx ben voor de maatschappij!"
been there done thatquote:Op maandag 3 mei 2010 23:09 schreef neen het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Alexxxxx, je mag ook lelijke dikke wijven neuken.
nee, sorry, nu zit je met mij opgescheeptquote:Op maandag 3 mei 2010 23:11 schreef Tristessa het volgende:
Ik ben ANTI! Mag ik nu lekkere slanke wijven neuken?
Vrouwen mogen alleen bier halenquote:Op maandag 3 mei 2010 23:11 schreef Tristessa het volgende:
Ja eh sorry, maar ik ben niet lelijk en dik. Jammer voor jou!quote:Op maandag 3 mei 2010 23:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
been there done that
[..]
nee, sorry, nu zit je met mij opgescheept
Je mag bij mij wel wat bier komen halenquote:Op maandag 3 mei 2010 23:15 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Ja eh sorry, maar ik ben niet lelijk en dik. Jammer voor jou!
En het bier is op hier.
Ik denk niet dat je vriendin daar blij mee zal zijn!quote:Op maandag 3 mei 2010 23:15 schreef justmattie het volgende:
[..]
Je mag bij mij wel wat bier komen halen
Dat dus!quote:Op maandag 3 mei 2010 23:11 schreef Tristessa het volgende:
Die is er nietquote:Op maandag 3 mei 2010 23:16 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je vriendin daar blij mee zal zijn!
Nee, geluk voor mij!quote:Op maandag 3 mei 2010 23:15 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Ja eh sorry, maar ik ben niet lelijk en dik. Jammer voor jou!
En het bier is op hier.
eigenlijk wel, jaquote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:40 schreef justmattie het volgende:
Ze hadden van die Super de Boer op het Cambuurplein een Jumbo moeten maken
Whut?quote:
Ik weet er zelfs al 4 te bedenkenquote:
Er worden een paar Jumbo geloof ikquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:22 schreef neen het volgende:
En in Leeuwarden? Anders straks veel C1000 vestigingen
Yupquote:
Mooi, lekker geld verdienen dusquote:
Echt bijster veel bijzonders komt er weer nietquote:
nope, jammer. Mijn vriendin had het over een paar optredens savonds waar ze wel even heen wilde maar geen idee wat ze zijnquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:27 schreef justmattie het volgende:
[..]
Echt bijster veel bijzonders komt er weer niet
Jep, maar dat is wat te soft vind ik.quote:
huh ik had laatst zo;n krantje en volgens mij stond daarin dat ie wel kwam?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:37 schreef justmattie het volgende:
Ik lees zo, Guus Meeuwis ambassadeur, nou is Guusje's muziek best leuk met wat biertjes op dus ik zoeken hoe laat en welk podium... Komt hij niet eens in Leeuwarden
150% weest wel!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:25 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Mooi, lekker geld verdienen dus
pfff vriendin zal wel naar Ilse willen, natuurlijk wil ze dan ook weer dansen enzoquote:Op woensdag 5 mei 2010 00:21 schreef NoBody122 het volgende:
Hij staat niet op het programma vermeld in ieder geval, bij geen enkel podium.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:21 schreef NoBody122 het volgende:
Hij staat niet op het programma vermeld in ieder geval, bij geen enkel podium.
Als ik me niet vergis is die JunkieXL vorig jaar ook al geweest, of was dat op Dancetourquote:Guus Meeuwis treedt op in Roermond waar ook de Start Nationale Viering van de Bevrijding op 5 mei plaatsvindt en daarna in Groningen, Almere en Den Bosch.
Ik krijg gewoon doorbetaaldquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:25 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Mooi, lekker geld verdienen dus
In het schuimkraagje misschien?quote:
Vluggertje ergens?quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:47 schreef justmattie het volgende:
Ik sluit mie oek maar bij de voorgangers aan
Een vluggertje kan ook een trio zijnquote:
Doen we liever in bedquote:Op woensdag 5 mei 2010 12:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Een vluggertje kan ook een trio zijn
Nou dan nietquote:
Volgende keer kom je maar langsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |