Dat klopt.quote:
Bel de krant!quote:Op zondag 2 mei 2010 23:38 schreef TwisterNederland het volgende:
2e camera in de OP is nog steeds kapot!!
De laatste keer bij die vulkaan in IJsland zo te zienquote:
Niet kapot, binnenkort vast wel weer ergens onlinequote:Op zondag 2 mei 2010 23:38 schreef TwisterNederland het volgende:
2e camera in de OP is nog steeds kapot!!
Braaf.quote:Op zondag 2 mei 2010 23:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nog niks, dat doe ik uiteraard in overlegik vraag of ze een uploader weten
kijk ik daar van de week ff als ze het bij de link niet wetenquote:Op zondag 2 mei 2010 23:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Braaf.
In KPD staan ook wel uploaders.
Heb ik je gmail?quote:Op zondag 2 mei 2010 23:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
kijk ik daar van de week ff als ze het bij de link niet weten![]()
als jij fotonummers van foto's die je graag wel,of juist beslist niet gepubliceerd wilt zien, wil je die dan naar mn gmail doormailen?
ja, vanaf daar heb ik je vorige setje fotos gestuurd!quote:
Oke dan heb ik ;m nog wel ergens.quote:Op maandag 3 mei 2010 00:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, vanaf daar heb ik je vorige setje fotos gestuurd!![]()
alex apenkont buzzybeeforum punt nl wekrt ook btw, komt ook in mn gamil, en is makkelijker te onthouden![]()
mn msn kan ik niet lezen, de mail dan
Omdat de concentratie waterdruppels in de wolken zo dicht en intens waardoor de druppels samenklonten en op een gegeven moment is het zo dat de zwaartekacht en opwaarste luchtstromen deze druppels niet langer kan vasthouden en daardoor vallen ze naar beneden.quote:
Deze wolken botsen met de koude luchtstroom en tada regen. Zo, natuurkundeles is voorbij.quote:Op maandag 3 mei 2010 09:32 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Omdat de concentratie waterdruppels in de wolken zo dicht en intens waardoor de druppels samenklonten en op een gegeven moment is het zo dat de zwaartekacht en opwaarste luchtstromen deze druppels niet langer kan vasthouden en daardoor vallen ze naar beneden.
Nee dan krijg je onweer als luchtstromen botsen. Dit is gewoon vochtige lucht uit een laagdruk gebied van de zee die veel vocht heeft opgenomen en die boven land condenseert.quote:Op maandag 3 mei 2010 09:37 schreef justmattie het volgende:
[..]
Deze wolken botsen met de koude luchtstroom en tada regen. Zo, natuurkundeles is voorbij.
quote:Op maandag 3 mei 2010 09:32 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Omdat de concentratie waterdruppels in de wolken zo dicht en intens waardoor de druppels samenklonten en op een gegeven moment is het zo dat de zwaartekacht en opwaarste luchtstromen deze druppels niet langer kan vasthouden en daardoor vallen ze naar beneden.
Niet helemaal. Koude lucht kan minder waterdamp vast houden, dus komen warme luchtstromen van zee in aanraking met de stromen bomen land, dan vallen de druppels naar beneden.quote:Op maandag 3 mei 2010 09:40 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nee dan krijg je onweer als luchtstromen botsen. Dit is gewoon vochtige lucht uit een laagdruk gebied van de zee die veel vocht heeft opgenomen en die boven land condenseert.
Stukje van Wikipedia.quote:kan de luchtstroom botsen met een koudere luchtstroming. Hierdoor zal de luchtstroming met de waterdamp stijgen en daardoor afkoelen. Koude lucht kan minder waterdamp bevatten dan warme lucht, dus als de lucht afkoelt zal de waterdamp door condensatie als waterdruppeltjes vrijkomen. Deze vallen dan (onder invloed van de zwaartekracht) naar beneden als neerslag.
Niks, mooi hequote:Op maandag 3 mei 2010 11:44 schreef TwisterNederland het volgende:
het is gewoon kutweer
leuk dat we weten hoe het komt, maar wat kunnen we ertegen doen?
Zo vroeg was het anders niet hoorquote:Op maandag 3 mei 2010 11:44 schreef DevilsWhore het volgende:
Niet zo moeilijk doen op de vroege ochtend!
Dit vind jij al moeilijk?quote:Op maandag 3 mei 2010 11:44 schreef DevilsWhore het volgende:
Niet zo moeilijk doen op de vroege ochtend!
Geen ene fluit. Accepteren en doorgaan met je leventje.quote:Op maandag 3 mei 2010 11:44 schreef TwisterNederland het volgende:
het is gewoon kutweer
leuk dat we weten hoe het komt, maar wat kunnen we ertegen doen?
Jawel, want ik ben pas een half uur wakkerquote:
Ja.quote:
Het is nog vroeg ja.quote:
zo'n lange en zware nacht gehad?quote:
Neuh dat valt wel mee. Gewoon laat wakkerquote:Op maandag 3 mei 2010 12:03 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
zo'n lange en zware nacht gehad?
Ik ben tenminste niet verkozen tot grootste josti van PTAquote:Op maandag 3 mei 2010 12:03 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Gefelciteerd! Je hebt officieel geen leven!
En ik niet de hoer van Leeuwardenquote:Op maandag 3 mei 2010 12:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben tenminste niet verkozen tot grootste josti van PTA
Alles kan.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:07 schreef Sharpdressedman het volgende:kunnen we niet lief zijn voor elkaar?
Je lult onzin. Jij was gouden pet, ik ben nog steeds monogaam.quote:
Zou best kunnen. Ik doe ook heel lief. Maar niet voor hem. Hij heeft een goede spanking nodig.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:07 schreef Sharpdressedman het volgende:
kunnen we niet lief zijn voor elkaar?
Ze woont in IJlst maar dat terzijdequote:
quote:Op maandag 3 mei 2010 12:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Ik doe ook heel lief. Maar niet voor hem. Hij heeft een goede spanking nodig.
Kom maar hier, dan krijg je ;m. Ik heb net nieuwe speeltjes gekregen.quote:
Als er geen spikes aanzitten?quote:Op maandag 3 mei 2010 12:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kom maar hier, dan krijg je ;m. Ik heb net nieuwe speeltjes gekregen.
Zitten er neit aan.quote:
Nee.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:41 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Shizzle. Zullen we woensdagavond afspreken op het Oldehoofsterkerkhof? Uurtje als 2200?
Is goed. Ik moet donderdag wel werken he.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:11 schreef justmattie het volgende:
DW zullen we woensdagavond afspreken bij jouw thuis?
Is goed.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:14 schreef justmattie het volgende:
Geeft niet, dan maken we er een vluggertje van.
Dat snap ik.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:16 schreef OxygeneFRL het volgende:
he gut ik zit mezelf nu helemaal op te vreten van jaloezie.
We hebbuh un skeve toorn, maar dat skient sa te hoooorn! (zwaar fonetisch)quote:
Met welk onderzoek willen ze dat doen en bij welke onderwijsinstelling?quote:Op maandag 3 mei 2010 18:33 schreef justmattie het volgende:
Kaatsvereniging zeker?
Cambuur gaat namelijk promoveren deze maand
Als je zo'n balletje snoeihard in je gezicht krijgt misschien welquote:
Zullen we ;t uitproberen?quote:Op maandag 3 mei 2010 19:46 schreef justmattie het volgende:
[..]
Als je zo'n balletje snoeihard in je gezicht krijgt misschien wel
Ik sla wel, want vrouwen hebben geen kracht in hun armenquote:
quote:Op maandag 3 mei 2010 19:11 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Met welk onderzoek willen ze dat doen en bij welke onderwijsinstelling?
Als eerste krijgt GAE dus voetbal les.quote:
Jij neemt je mokkel nooit doggy omdat ze dan door haar armen zakt?quote:Op maandag 3 mei 2010 19:51 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik sla wel, want vrouwen hebben geen kracht in hun armen
Dat is toch wat andersquote:Op maandag 3 mei 2010 19:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij neemt je mokkel nooit doggy omdat ze dan door haar armen zakt?
Hoezo?quote:
Van een beetje steunen krijg je geen spierballetjesquote:
Hangt ervanaf hoe dik je wijf is.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:06 schreef justmattie het volgende:
[..]
Van een beetje steunen krijg je geen spierballetjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |