Toen Ix en ik elkaar leerden kennen was jij nog niet eens geboren!quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:56 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Als het sinds 'Boer Zoekt Vrouw' is dan is het wel lang ja.
Mja, gelukkig is er niks mis met mijn poezelige billetjes.quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:53 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Die moet jij wel krijgen als je kijkt hoelang jij al hebt moeten wachten op de keren dat ik zou komen opdagen.
Jaaaquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, we kennen elkaar best wellang al, op zich
Dat vind ik best knap, toen was ik nog niet eens verwekt joh!quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Toen Ix en ik elkaar leerden kennen was jij nog niet eens geboren!
Nee, is het Heeg-topic geworden.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:03 schreef OxygeneFRL het volgende:
Is dit nog steeds het Leeuwarden topic?
volgens mij heb ik in Heeg mijn motorrijlessen gevolgdquote:
Ik woon er 7 km vandaanquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:05 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
volgens mij heb ik in Heeg mijn motorrijlessen gevolgd
Dat klopt.quote:
Bloeit daar een nieuwe liefde op?quote:
Lief doen, schatje.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:11 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Hij is zo boers dat mijn collega's er niks bij zijn. Dus neen.
Nee. Maar dat was niet lief.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:12 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Is normaal doen al niet meer genoeg? Moet ik meteen gaan slijmen?
Hij is een boer, dat is een feit. Een aantal van mijn collega's zijn ook boers en daar heb ik een hekel aan. Dat zijn 2 feiten.quote:
Zie. Wij kunnen wel door 1 deur.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:14 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben zo boers dat ik boer niet als belediging zieDus bespaar je de moeite
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |