Ja echt fijn, joh!quote:Op zondag 25 april 2010 19:17 schreef Ml-etje het volgende:
Meest rechts zit de bijkeuken met kast, strijkplank en de vriezer, wasmachine en droger op een rijtje.
Daar bovenop komt een werkbladen ernaast een kleine spoelbak.
Aan de wand tussen kast en spoelbak komen 2 wasrekken en dan is er nog plek voor een klein staand wasrek![]()
Geen was meer binnenen een plek voor tuinkledij enz.
Je weet wat ze zeggen: de bekisting is het halve werk...quote:Op maandag 26 april 2010 21:17 schreef Ml-etje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bekisting
Gewoon even zelf draaien dat ieniemini beetje.quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:25 schreef Ml-etje het volgende:
We hebben netten en de beton wordt besteld (voor dat ieniemini beetje rijdt die wagen natuurlijk niet apart dus moeten we even wachten tot er iemand hier in de buurt ook nodig heeft).
De betonbestelling die buren zouden krijgen is afgelast omdat de gemeente kwam piepen.
Zo zal ik nog even plaatjes schieten
Ja dat dachten wij aanvankelijk ook maar wat ze aanleveren is toch van betere kwaliteit en met die tegels is het vrij lastig als ze wat los liggen.quote:Op woensdag 28 april 2010 22:18 schreef aegor102 het volgende:
[..]
Gewoon even zelf draaien dat ieniemini beetje.
Geen ideequote:Op woensdag 28 april 2010 23:34 schreef aegor102 het volgende:
Zit die betoncentrale ver bij jullie vandaan?
De bekabeling zit er al inquote:Op vrijdag 30 april 2010 11:50 schreef Vonkenboer het volgende:
Hebben jullie nu flexibele elektrabuizen gebruikt in een betonvloer ?!
Volgens mij standaard installatiekabel XMvK of YMvK; Am I right?quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:31 schreef Ml-etje het volgende:De bekabeling zit er al in![]()
Normaal gesproken ben ik het helemaal met je eens, het is anders een ramp om hierquote:Op vrijdag 30 april 2010 11:50 schreef Vonkenboer het volgende:Hebben jullie nu flexibele elektrabuizen gebruikt in een betonvloer ?!
Mijn Mr zegt YMvk met Kema Keurquote:Op vrijdag 30 april 2010 17:24 schreef naaa het volgende:
[..]
Volgens mij standaard installatiekabel XMvK of YMvK; Am I right?
[..]
Normaal gesproken ben ik het helemaal met je eens, het is anders een ramp om hier
later nog fatsoenlijk draad door heen te trekken zeker als het niet goed gebeugeld is;
Alleen in dit geval functioneert de flexibele buis als mantel voor de installatiekabel,
dus dit is alleen maar verstandig en er hoeft dus later niets bijgetrokken te worden.
Hij dacht dat de douchedeur 10 cm breder was dan de bedoeling wasquote:
Meten is weten maar als je niet kan meten kan je het wel vergeten.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hij dacht dat de douchedeur 10 cm breder was dan de bedoeling was
Dit blijkt toch niet zo te zijn en hij is enorm zijn best aan het doen door de tegels te komen om de scharnieren vast te maken
Inmiddels schijnt de zon hier en is boortje 4 aan de beurtquote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:30 schreef aegor102 het volgende:
[..]
Meten is weten maar als je niet kan meten kan je het wel vergeten.
Wel een leuk klusje op zo'n regenachtige dag.
Hahaha... Maar zometeen dus foto's van de douchedeur???quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Inmiddels schijnt de zon hier en is boortje 4 aan de beurtdenk dat ik nooit weer tegels mag uitzoeken
De scharnieren bedoel jequote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:51 schreef Beijtje het volgende:
[..]
Hahaha... Maar zometeen dus foto's van de douchedeur???
Waarom niet?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
De scharnieren bedoel je
Die deur kan hij niet alleen ophangen en ik help niet
Het is een glazen deur van 90 cm bij 210.quote:
Ze zijn niet extreem duur hoorquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:04 schreef Beijtje het volgende:
Ahaaa... Ben wel heel benieuwd hoor! Ik hou van glazen deuren...Die wil ik ook als ik later groot ben straks geld heb...
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:33 schreef Beijtje het volgende:
Nee, maar de maat die ik moet hebben moet wsch op maat gemaakt. En bovendien zijn er nog hoop dingen die prioriteit hebben... Je kent het wel... ;-)
Nou maar hopen dat de scharnieren op de goede plek hangenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:00 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het is een glazen deur van 90 cm bij 210.
Loodzwaar en zeer breekbaar en we moeten 2 trappen af en op.
Dat is niet handig
Schei eens uitquote:Op zondag 2 mei 2010 14:43 schreef aegor102 het volgende:
[..]
Nou maar hopen dat de scharnieren op de goede plek hangen
Yes en dat zorgde ervoor dat de buurman heeft moeten rennen en de hond in de beton stondquote:Op maandag 3 mei 2010 21:22 schreef Beijtje het volgende:
Jeeeeej!Da's toch nog sneller dan gedacht, of niet?
Zeg dat wel! Gelukkig kan het hondje er inmiddels al niet meer in wegzakken.quote:
Nee ze liep er zelf uit maar jongens wat een bende bij de buuf in de garage waar de buurman haar na een tuinslang beurtje had gezetquote:Op maandag 3 mei 2010 22:17 schreef Beijtje het volgende:
[..]
Oeiiii, gelukkig is ie niet blijven staan!
Wie kreeg er nou een tuinslangbeurtje, buuf of het hondje.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:18 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nee ze liep er zelf uit maar jongens wat een bende bij de buuf in de garage waar de buurman haar na een tuinslang beurtje had gezet
Wat denk je zelfquote:Op maandag 3 mei 2010 22:47 schreef aegor102 het volgende:
[..]
Wie kreeg er nou een tuinslangbeurtje, buuf of het hondje.
Jup zandstraal it is.quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh Em El, wat een stofbende![]()
![]()
Zijn ze met zo'n zandstraalapparaat bezig? En komen er ook nieuwe voegen in?
Ideaal dusquote:Op woensdag 5 mei 2010 11:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jup zandstraal it is.
Nieuwe voegen zijn ws niet nodig op hier en daar een plekje na.
Moeten we nog even bekijkenalles wordt sowieso weer wit geschilderd.
Ja zei net al qua geintje tegen de buurman, joh ik kwast die muren niet meer wit ik laat het zo.quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ideaal dus![]()
Het wordt wel mooi van dat zandstralen
Lijkt me niet nodigquote:Op woensdag 5 mei 2010 11:15 schreef Cat22 het volgende:
Waaat een bende! En waar blijven die foto's van de gevelreinigers?
quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:15 schreef Cat22 het volgende:
Waaat een bende! En waar blijven die foto's van de gevelreinigers?
quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Idd wel een hoop zooi dan, maar het wordt wel mooi toch?
quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:28 schreef Ml-etje het volgende:![]()
[ afbeelding ]
Jammer wel dat er eigk altijd wel iets stuk gaat als er iets gemaakt wordt.
Zeg dat wel ja maar ze zijn bijna klaarquote:Op woensdag 5 mei 2010 11:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is mannen eigen, of ze nou voor je waterleiding komen of iets schilderen, of verhuizen, mannen = slopen![]()
Idd repareren = kapot maken![]()
quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zeg dat wel ja maar ze zijn bijna klaar
quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:44 schreef Gurb het volgende:
Als ik het goed begrijp halen ze de oude verf van de muur af, en vervolgens ga je de muur weer opnieuw schilderen?
Of mis ik een paar details?
Thanksquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik vind het echt een schattig huis![]()
Hoe ruim is het van binnen?
quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:13 schreef aegor102 het volgende:
Leuk die actiefoto's, kon nou ook eens goed zien hoe jullie huis eruit ziet.
Ruimte zat lijkt mijquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Thanks
Tekening uitklapt (was bezig met de tuin uittekenen);
- Keuken 24 m2
- Studeerkamer 10 m2
- Woonkamer 14 m2
- Slaapkamers beide zo'n 15 m2
- Inloopkast 4m2
- Badkamer 8 m2
- Gang 9m2
- Bijkeuken 10m2 (komt er nu aan)
- Garage 15 m2
Groot genoeg met twee en drie past ook nog prima
Je hebt het niet van dichtbij gezienquote:Op woensdag 5 mei 2010 19:53 schreef Beijtje het volgende:
Leuk om te zien! Waarom maak je het eigenlijk weer wit?
Het is nog steeds een pestpokkebende, het mag van mij vannacht wolkbreuk worden.quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:48 schreef Vonkenboer het volgende:
Dat is nog een hele onderneming zeg ! Dat zandstralen van je woning aan de buitenkant en een pestpokke bende dat dat gegeven heeft
Maar het zorgt er inderdaad wel voor dat je verf goed hecht i.p.v. die 20 lagen verf over elkaar heen
Nee dat heb ik einde vd middag gedaan, deurpost aanbouw even in de grondverf gezet bij de buurman (kelder onder het huis als werkplaats echt huge!).quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:52 schreef aegor102 het volgende:
Volgens mij ga je iets wits doen.
Leuk die laarzen
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:42 schreef Cat22 het volgende:
Weer veel gedaan!![]()
Sjieke douche heb je. Alleen jammer van die flessen Dove die ik zie staan.
Oh ja?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:54 schreef exlurker het volgende:
[..]
Die is ook streeploos gezeemd, vandaar
Die zit apart, vind een wc in de badkamer echt vreselijkquote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:41 schreef Beijtje het volgende:
Heb je eig ook een wc op deze badkamer of zit die apart?
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:47 schreef Beijtje het volgende:
Ja ik ook(Maar soms doe je d'r niets aan he
![]()
) Mooi dat ie apart zit. Maar paste er geen bad in je badkamer of zijn jullie meer doucherts?
Daar is dit topic voor enne er zit een bad inquote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:48 schreef Beijtje het volgende:
Sorry voor mijn nieuwsgierigheid trouwens
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:59 schreef Beijtje het volgende:
Ooooo ja!!!! Jullie hadden juist dat superbad!!!![]()
![]()
Mijn nederige excuses voor mijn vergeetachtigheid.
quote:
leuk om het totaalbeeld te zien (was de verdeling een beetje kwijtquote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[..]
Daar is dit topic voor enne er zit een bad in
[]
Autocadquote:Op maandag 10 mei 2010 21:37 schreef tie-rep het volgende:
[..]
leuk om het totaalbeeld te zien (was de verdeling een beetje kwijt)
Kan je vertellen met welk programma deze tekening gemaakt is?
Wacht maarquote:
Muis! Thanksquote:Op maandag 10 mei 2010 22:05 schreef Muis006 het volgende:
Doe mij die moestuin!! Ziet er veelbelovend uit Ml
Jepsquote:Op maandag 10 mei 2010 22:09 schreef aegor102 het volgende:
Mooi stukje voor de moestuin, heel de dag zon?
Van alles watquote:Op maandag 10 mei 2010 22:16 schreef aegor102 het volgende:
Moestuintjes houden van zon, probeer wel een beetje te doseren met wat je er in zet anders kan je de helft weggooien. weet ik uit ervaring.
Oquote:
Andere jaren had ik al aardbeien en sla dus dat sowieso en wat tomatenplanten (kunnen mooi tegen de kant aangroeien), bramen, aalbessen en frambozen.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:29 schreef Muis006 het volgende:
Moestuinen zijn tha bombwat wil je gaan zaaien?
Even wachten tot het terras en het gras liggenquote:Op maandag 10 mei 2010 22:32 schreef tombolafan het volgende:
WOW Ml!![]()
En de BBQ staat zelfs al!![]()
Wanneer mogen we langskomen?
Thnxquote:
We hebben een haagje besteld dat groene bladeren heeft en in de winter van dat bruine bladquote:Op maandag 10 mei 2010 22:45 schreef AnneX het volgende:
Hou goed in de gaten of het beukhaag of haagbeuk is !
De ene wordt kaal en de ander is bladhoudend in mooie bronzen kleur !
*vergeet iedere keer welke dat is ! leeftijd.
Wij hadden - ja, hadden - een moestuin. Nu een kruidentuin.
Als stadse was ik niet(s) gewend.
Kwas blij als ik vanuit werk vlak voor 18 uur nog boodschappen kon doen.
Dan kwam ik thuis en dan had ik spinazie - bloemkool uit eigen tuin kunnen eten !
Lekkere aardbeien , dat wel.
quote:Op maandag 10 mei 2010 22:45 schreef Beijtje het volgende:
[..]
O![]()
Jammer.Anders was het natuurlijk een heel mooi plan geweest.
Ik heb wat gemist hier, zie ik! Ik ga even bijlezen...
Zal eens kijken of ik hier wat hebquote:Op maandag 10 mei 2010 22:50 schreef Beijtje het volgende:
Zo, er is veel gebeurd, Ml-etje! Maar nu ik het overzicht van de binnenkant van jullie huis weer heb, ben ik dat van de tuin nu een beetje kwijt. Als je een schetsje hebt van hoe de tuin in elkaar zat en zit...?![]()
![]()
Maar een moestuin, wat gaaf! Ik wil dat ook!
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 08:43 schreef Beijtje het volgende:
Ahhh, Thanx! En de moestuin is dan onderaan het plaatje?
Heb de viltstift erbij gezochtquote:Op dinsdag 11 mei 2010 08:57 schreef twentemeisje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb je verwaarloosd meissie!![]()
![]()
Maar ik ben er weer bij.
Hihi het wordt inderdaad tijd voor een F&F topic als het klaar isquote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:48 schreef Muis006 het volgende:
Ml, ik heb zelf ook worteltjes en ik heb er wat afrikaantjes omheen geplant tegen wortelvliegenmaar dit is niet F&F dus ik hou op
Ben je gek geworden het is geen voetbalveldquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:35 schreef Beijtje het volgende:
Ahhh een knorrie!!! Die moet je nemen, plus wat kipjes en bokjes... En wat shetjes... En een hond. Of twee. En wat katten erbij. En een ezeltje - nee doe maar twee anders zijn ze zo alleen. En dan ook maar meteen wat paarden...
Dan wordt het toch wel weer erg vol...![]()
Maar een paar van die is ook al leuk!
Ik werd even overenthousiast... Had ik maar een voetbalveld...quote:
quote:
Kijk ook eens bij kwekerijen, vaak meer en beter voor minder, zal voor jou misschien te ver weg zijn maar wij zijn erg tevreden over " De Batterijen" in Ochten moet je maar even zoeken met google.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:59 schreef Ml-etje het volgende:Pisces, ja hé
Ga eens kijken of er met hemelvaart tuincentra open zijn
Dat is wel heel ver inderdaadquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:49 schreef aegor102 het volgende:
[..]
Kijk ook eens bij kwekerijen, vaak meer en beter voor minder, zal voor jou misschien te ver weg zijn maar wij zijn erg tevreden over " De Batterijen" in Ochten moet je maar even zoeken met google.
Sluiten wel 20 mei maar hebben nou wel veel kortingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:28 schreef Ml-etje het volgende:
[ afbeelding ]
Foto van de keuken voor de boretti wedstrijd
Donequote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:32 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
![]()
Ik zeg insturen die hap. Die pannenset is binnen.
Gaat lekker in de tuin!
Ja kittenproof?quote:Op zondag 16 mei 2010 22:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Netjes hoor Em El![]()
En Whooperd als opzichter
Yes, zal morgen de stapel eens fotograferen als hij er nog niet tegen zit.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:18 schreef Vonkenboer het volgende:
Aha ik begrijp uit de foto's dat de berging voor een deel uit hout opgetrokken gaat worden ?
quote:Op zondag 16 mei 2010 22:18 schreef Ingetje79 het volgende:
Dat wordt idd een mooie kittenren![]()
![]()
En waarom mag Whooperd geen plasje in de tuin doen?
Als je maar zorgt dat poezz er niet in kan.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
wil er ook nog de wasmachine en de droger kwijt, mag dat?
Dan wordt het gras geel![]()
Het deurtje staat altijd open ivm het luchten/luis.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als je maar zorgt dat poezz er niet in kan.
En er moet een mandje boven op
Nou, da's toevallig!quote:Op zondag 16 mei 2010 22:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het deurtje staat altijd open ivm het luchten/luis.
Maar kijk altijd even in de trommel voor ik er wat in mik.
En er komt een aanrechtblad op, er kan wel een mandje aan de verwarming
I wishquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het hout ook erg mooi! Laten jullie het zo? Leuk hoor!
Snoepig huisje is het
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Valt mee maar hij doet het voor zijn lol tenslottequote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:11 schreef twentemeisje het volgende:
wat gaat het weer sne-hellll!!!! Nice!
En Whoopserd
Ja hé vind het ook erg mooiquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:22 schreef aegor102 het volgende:
Zo weer even bijgelezen, je bent weer lekker opgeschoten, vind dat hout wel mooi bij je nieuwe aanbouw.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:27 schreef BBQ-kip het volgende:
Jeuzes wat gaan jullie snel zeg!
Doe mij zo'n buurman!Jep hij heeft het vandaag afgemaakt en ze komen morgen het dak "plakken" morgen dus weer foto's.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het hout ook erg mooi! Laten jullie het zo? Leuk hoor!
Snoepig huisje is het
Jaaaa sprookjeshuisje van vrouwtje peperkoekWe hebben het van hout gemaakt omdat we niet teveel gewicht meer erbij wilden zetten.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:24 schreef tie-rep het volgende:
ziet er heel leuk uit met dat hout!
mag ik vragen waarom geen steen en wat voor houtsoort heb je er precies op gezet?
Wil op termijn de schuur ook gaan bouwen met houtdelen en dan is alle info welkom!
Ga even navragen hoe het precies heetwe kunnen er beiden niet opkomen en ook niet hoe het is behandelt.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Jupquote:Op woensdag 19 mei 2010 09:28 schreef Beijtje het volgende:
Hoe heette de manier van doen met dat hout ook alweer? Potdekselen?
Ok. Goed om even te onthouden voor als ik ooit iets nodig heb waarbij gepotdekseld moet wordenquote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:38 schreef rioohhh het volgende:
Wauwww.. Dat gaat snel zeg... Ziet er ook super uit allemaal!
Moet toch nog even zeggen.. Dat gasfornuis..
Nee een hovenier gelukkigquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:42 schreef Beijtje het volgende:
Dit gaat wel lekker hard zeg! Zorgt de buurman/aannemer ook voor het vlonder of doen jullie dat zelf?
Het wordt mooi!
Echt heul gaaf zeg!quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:40 schreef Ml-etje het volgende:
De dakplakkerts zijn weg en het vlonder is bijna klaar![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klopt dat is omdat hij anders groter wordt dan het huis breed is en dan voor de garage komt en dat wil ik dus echt niet want dat ziet er niet uit.quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:24 schreef Vonkenboer het volgende:
Poeh dat doet ie best snel![]()
![]()
Gevoelsmatig vind ik het wel een kleine uitbouw worden; waarom hebben jullie daarvoor gekozen ?
Ik zou hem nog minimaal 1 of 2 meter hebben laten maken
Huh waar?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:41 schreef Renesite het volgende:
Maar dan kan je de auto daar ook niet meer kwijt?
Hihi snap het nu wacht ik zoek de plattegrond=> die is klickable (dan zie je hem helemaal).quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:50 schreef rioohhh het volgende:
[..]
Lijkt me toch logisch.. Op het dak van je schuur natuurlijk...
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:44 schreef Renesite het volgende:
http://i165.photobucket.c(...)/tuinenkeuken005.jpg
Dan is die van de buren zeker
quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:40 schreef Ml-etje het volgende:
De dakplakkerts zijn weg en het vlonder is bijna klaar![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Yay wat gaan jullie snel!![]()
![]()
En ik zat in F&F je topic te zoeken, toen viel het kwartje pas
![]()
En Whoop op het gras!
Mooi hoor! Ik vind de overkapping boven de deur ook zo leuk.quote:
Dat steekt inderdaad mooi af; en het is nog praktisch ook zo'n klein afdakje boven de voordeurquote:Op zondag 23 mei 2010 23:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mooi hoor! Ik vind de overkapping boven de deur ook zo leuk.
quote:Op zondag 23 mei 2010 23:54 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Dat steekt inderdaad mooi af; en het is nog praktisch ook zo'n klein afdakje boven de voordeur
Groen gipsquote:Op maandag 24 mei 2010 00:00 schreef Beijtje het volgende:
Is echt mooi geworden! Ben benieuwd naar de binnenkant...
Haha zal morgen foto's makenquote:Op maandag 24 mei 2010 00:05 schreef Beijtje het volgende:
[..]
Nice! Me like...![]()
Krijgen we het pas te zien als het af is? Niet de verschillende fases?
Neequote:Op maandag 24 mei 2010 00:32 schreef Beijtje het volgende:
Ja die zijn mooi! Hebben jullie die gipsplaten er zelf opgezet?
Dat zijn idd gave tegels....en Whooperdquote:Op maandag 24 mei 2010 00:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Haha zal morgen foto's makensorry ben de raggels enz. zelf zo beu
We hebben al wel weer dezelfde tegels als in huis besteld![]()
[ afbeelding ]
Zou vanaf de zijkant vind ik ze ook niet geweldig en de mooie foto's heb ik niet meer.quote:Op zondag 30 mei 2010 11:46 schreef Beijtje het volgende:
Hmmm, niet echt mijn smaak, maar fijn dat je eindelijk iets gevonden hebt!![]()
En hoe staat het binnen in de bijkeuken?
Denk dat ze dat in 1 middag af hebbenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:13 schreef WRH het volgende:
dat is gelukkig al snel!
al een indicatie hoelang ze erover gaan doen? zal vast ook lekker snel drogen met het voorspelde weertje.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:08 schreef Ingetje79 het volgende:
Gaat voorspoedig zo Em El.
Wanneer hebben we de housewarming?
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:06 schreef WRH het volgende:
leuk house warming!![]()
lekker dat ze ook vlot kunnen werken met het stucwerk, dan kun je in no-time de ruimte ingericht en opgeruimd hebben en is het met die verwachte tropische temperaturen ook meteen netjes en klaar.
kun je de lampjes trouwens niet een likje metalic verf geven om ze iets meer bronskleur te geven zodat ze ook in de gang passen?
of kleuren met bv thee ofzo, als dat werkt op metaal? en dan bv alleen een groter kapje erop zodat ze groter lijken?
is natuurlijk wel een heel gaaf gezicht als je daar dezelfde hebt.
Dat vonden meer mensen en daar heb ik die pannenset aan over gehoudenquote:
Ik vind het nog steeeeds een goed ideetje van mij, dat eiland in houtquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat vonden meer mensen en daar heb ik die pannenset aan over gehouden
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeeeds een goed ideetje van mij, dat eiland in hout!
Ik wil later ook zo'n cuisine.
quote:
Zit op het glas te wachten, dat schiet totaal niet op.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:44 schreef aegor102 het volgende:
Bij jou schiet het allemaal lekker op, ziet er mooi uit allemaal.
En ik wil die pastapan er nog bijquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:08 schreef Ml-etje het volgende:
[..]helemaal geweldig.
WIl nu ook de wok en de koekenpan
Mijn Mr bekeek de prijs en ging direct rennenquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:58 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
En ik wil die pastapan er nog bij![]()
![]()
[ afbeelding ]
hihi ik wist helemaal niet dat je het deksel zo tussen de rand van de pan en het handvat kon schuiven![]()
Ik heb al die Boretti Spazio profi wok dus ik mag van mezelf die andere niet meerzou natuurlijk ook onzin zijn, maar hij is zo mooi met dat zwarte
Joh het vorige glas heeft ook kweetnie hoelang op zich laten wachten dus ik kijk nergens van op.quote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 07:49 schreef Ml-etje het volgende:
Jawel volgens mijn Mr wordt het heel mooi
En we hebben wel glas in de deur nu, de rest staat nog in de fabriek..oeps vergeten
Komt vast wel goedquote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nou ja, als het maar mooi wordt, jullie kunnen we hopelijk nog heel lang tegen aan kijken
Dat was prima nadat ik bedacht had dat we gingen chinezenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh gadver, ik kan me iets voorstellen van de toestand van je humeur
Begrijp ik uit je verhaal dat de gevel nu juist vol zit met vocht? Of is dit het injectievloeistof wat doorslaatquote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:34 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Komt vast wel goedlaten het erop houden dat ik gisteren na een belletje naar de zeer incompetentie vloerenlegger en vervolgens naar de meneer die de muren geinjecteerd heeft nog net niet stond te
![]()
Ow ja ik heb gistermiddag/avond de keukenwand ontdaan van de verf, zette mijn hand ertegen en die was ineens drijfnat..kan niet goed zijn...
Vond ook al dat die muur lichtjes geel leek![]()
Dus heb alle verf eraf gehaald en de meneer gebeld die dat injecteren gedaan heeft. Vervolgens de plinten eraf gesloopt deel stucsel weggehakt achter de plint (joh paddestoelen achter de plint?) en de plint er weer tegen (lang leve de hoge plinten) nu even afwachten of het droogt en anders nogmaals injecteren.
Dat is gelukkig wel garantie.
Nee niet de gevel 1 binnenmuur die niet op beton staat.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:09 schreef Gurb het volgende:
[..]
Begrijp ik uit je verhaal dat de gevel nu juist vol zit met vocht? Of is dit het injectievloeistof wat doorslaat
Thnx, net nog aan je gedachtquote:
quote:
Ja me too vroeg me van de week ook af of we de dakkapel er niet ook mee hadden kunnen doen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het hout echt heel mooi![]()
![]()
En ik ben benieuwd naar je stoelEn yay voor bijna-tegels
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:38 schreef Ml-etje het volgende:
Ja moet nog 2 stoffen knopen en wat linten voor de stoel halen en 2 ritsen van 40 cm opsnorren
Het zijn 2 losse kussens die dmv lint vastgezet worden dus dat kan ik zelf welquote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ga je hem zelf bekleden of laat je het doen?
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:13 schreef Oblivion het volgende:
Zo zo, je kijkt even niet en er zit een mooi houten puistje aan je huis!![]()
Ziet er goed uit!
"beetje" late reactie maarre..... dan moeten we maar snel eens een datum plannen..quote:Op maandag 14 juni 2010 22:40 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Thnx, net nog aan je gedacht
We gaan zondag verf halen en hoe de voorgevel (het leukste meest dankbare werk) vrij van verf tot je gezellig komt
Jaja ik ga je pm er eens bijzoeken en die van TM voor de visite en het schilderenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:37 schreef Rallydame het volgende:
[..]
"beetje" late reactie maarre..... dan moeten we maar snel eens een datum plannen..
Echt mooi hoor!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:45 schreef Ml-etje het volgende:
Holajup dat is de bijkeuken
Zonde om die wasmachine, droger en vriezer erop te zetten hé?
Gelukkig hebben we die tegels ook in de gang en keuken
quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:56 schreef Beijtje het volgende:
[..]
Echt mooi hoor!Lekker wit en grijs, me like!
![]()
Idd heel zonde, niet doen hoor
Ik snap 't nie, sorry...quote:Op maandag 28 juni 2010 22:53 schreef Ml-etje het volgende:
Waar het hondenhokje voor staat dat is de woonkamer
quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:17 schreef Beijtje het volgende:
Haha, mooie afleiding. Welke stoel heeft nieuwe hoes? Plaatje?
Geen zin in schilderen???quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:12 schreef Ml-etje het volgende:
Oh shoot ben gisteravond bezig geweest met de stoel van een nieuwe hoes voorzien.
Ga even kijken hoorheb echt geen zin in schilderen
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 08:23 schreef Rallydame het volgende:
[..]
Geen zin in schilderen???![]()
Geen smoesjes morgen he![]()
![]()
Al zeg ik tegen lekker in de zon zitten ook geen nee hoorOw nee... streng zijn..... schilderen
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Gaan jullie dit weekend los met de kwast?
Aaaaaah nou snap ik het! Thx. (Toch wel een andere kleur groen dan het plaatje he?)quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:28 schreef Ml-etje het volgende:
[ afbeelding ]
alles wat rood is moet wit worden (heb even alleen beneden getekend hoor) en wat groen is word ook echt groen en hethout vd bijkeuken is het bruine.
Het hondenhuisje staat links van de woonkamer in het oranje.
[ afbeelding ]
Het wordt mooi zeg!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:20 schreef Ml-etje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:44 schreef Beijtje het volgende:
[..]
Aaaaaah nou snap ik het! Thx. (Toch wel een andere kleur groen dan het plaatje he?)
En leuke stof voor die stoel zeg! Waar heb je die vandaan, is het een merkje of zomaar leuk? En maak je een losse hoes of bekleed je hem?
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:36 schreef Lottekoekkie het volgende:
Mag ik, als nieuwkomer, even zeggen dat het van een schattig huisje een nóg schattiger huisje is geworden?
Het is een plaatje!
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:46 schreef Beijtje het volgende:
[..]
Het wordt mooi zeg!
Maar wat is dat injecteren waar je het over hebt en waarom is dat? Tegen vocht iets ofzo?
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:20 schreef Rallydame het volgende:
Graag gedaan M.
'T was erg gezellig. En het ging, ondanks wat regen, idd lekker vlot.
Resultaat mag er ook zeker zijn. Wat een verandering is het dan he. Ben erg benieuwd hoe het er met de grijze onderrand uit ziet. Erg mooi denk ik...![]()
Dank je wel voor de goede zorg !We spreken het snel ook eens andersom af.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:55 schreef Rallydame het volgende:
Een cadeautje hoort bij de eerste keer op viste komen als een huis (bijna) af is.
En het broodje, drinken en gastvrijheid was toch echt van jou..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |