Neequote:Op maandag 24 mei 2010 00:32 schreef Beijtje het volgende:
Ja die zijn mooi! Hebben jullie die gipsplaten er zelf opgezet?
Dat zijn idd gave tegels....en Whooperdquote:Op maandag 24 mei 2010 00:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Haha zal morgen foto's makensorry ben de raggels enz. zelf zo beu
We hebben al wel weer dezelfde tegels als in huis besteld![]()
[ afbeelding ]
Zou vanaf de zijkant vind ik ze ook niet geweldig en de mooie foto's heb ik niet meer.quote:Op zondag 30 mei 2010 11:46 schreef Beijtje het volgende:
Hmmm, niet echt mijn smaak, maar fijn dat je eindelijk iets gevonden hebt!![]()
En hoe staat het binnen in de bijkeuken?
Denk dat ze dat in 1 middag af hebbenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:13 schreef WRH het volgende:
dat is gelukkig al snel!
al een indicatie hoelang ze erover gaan doen? zal vast ook lekker snel drogen met het voorspelde weertje.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:08 schreef Ingetje79 het volgende:
Gaat voorspoedig zo Em El.
Wanneer hebben we de housewarming?
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:06 schreef WRH het volgende:
leuk house warming!![]()
lekker dat ze ook vlot kunnen werken met het stucwerk, dan kun je in no-time de ruimte ingericht en opgeruimd hebben en is het met die verwachte tropische temperaturen ook meteen netjes en klaar.
kun je de lampjes trouwens niet een likje metalic verf geven om ze iets meer bronskleur te geven zodat ze ook in de gang passen?
of kleuren met bv thee ofzo, als dat werkt op metaal? en dan bv alleen een groter kapje erop zodat ze groter lijken?
is natuurlijk wel een heel gaaf gezicht als je daar dezelfde hebt.
Dat vonden meer mensen en daar heb ik die pannenset aan over gehoudenquote:
Ik vind het nog steeeeds een goed ideetje van mij, dat eiland in houtquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat vonden meer mensen en daar heb ik die pannenset aan over gehouden
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeeeds een goed ideetje van mij, dat eiland in hout!
Ik wil later ook zo'n cuisine.
quote:
Zit op het glas te wachten, dat schiet totaal niet op.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:44 schreef aegor102 het volgende:
Bij jou schiet het allemaal lekker op, ziet er mooi uit allemaal.
En ik wil die pastapan er nog bijquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:08 schreef Ml-etje het volgende:
[..]helemaal geweldig.
WIl nu ook de wok en de koekenpan
Mijn Mr bekeek de prijs en ging direct rennenquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:58 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
En ik wil die pastapan er nog bij![]()
![]()
[ afbeelding ]
hihi ik wist helemaal niet dat je het deksel zo tussen de rand van de pan en het handvat kon schuiven![]()
Ik heb al die Boretti Spazio profi wok dus ik mag van mezelf die andere niet meerzou natuurlijk ook onzin zijn, maar hij is zo mooi met dat zwarte
Joh het vorige glas heeft ook kweetnie hoelang op zich laten wachten dus ik kijk nergens van op.quote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 07:49 schreef Ml-etje het volgende:
Jawel volgens mijn Mr wordt het heel mooi
En we hebben wel glas in de deur nu, de rest staat nog in de fabriek..oeps vergeten
Komt vast wel goedquote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nou ja, als het maar mooi wordt, jullie kunnen we hopelijk nog heel lang tegen aan kijken
Dat was prima nadat ik bedacht had dat we gingen chinezenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh gadver, ik kan me iets voorstellen van de toestand van je humeur
Begrijp ik uit je verhaal dat de gevel nu juist vol zit met vocht? Of is dit het injectievloeistof wat doorslaatquote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:34 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Komt vast wel goedlaten het erop houden dat ik gisteren na een belletje naar de zeer incompetentie vloerenlegger en vervolgens naar de meneer die de muren geinjecteerd heeft nog net niet stond te
![]()
Ow ja ik heb gistermiddag/avond de keukenwand ontdaan van de verf, zette mijn hand ertegen en die was ineens drijfnat..kan niet goed zijn...
Vond ook al dat die muur lichtjes geel leek![]()
Dus heb alle verf eraf gehaald en de meneer gebeld die dat injecteren gedaan heeft. Vervolgens de plinten eraf gesloopt deel stucsel weggehakt achter de plint (joh paddestoelen achter de plint?) en de plint er weer tegen (lang leve de hoge plinten) nu even afwachten of het droogt en anders nogmaals injecteren.
Dat is gelukkig wel garantie.
Nee niet de gevel 1 binnenmuur die niet op beton staat.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:09 schreef Gurb het volgende:
[..]
Begrijp ik uit je verhaal dat de gevel nu juist vol zit met vocht? Of is dit het injectievloeistof wat doorslaat
Thnx, net nog aan je gedachtquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |