Ja kittenproof?quote:Op zondag 16 mei 2010 22:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Netjes hoor Em El![]()
En Whooperd als opzichter
Yes, zal morgen de stapel eens fotograferen als hij er nog niet tegen zit.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:18 schreef Vonkenboer het volgende:
Aha ik begrijp uit de foto's dat de berging voor een deel uit hout opgetrokken gaat worden ?
quote:Op zondag 16 mei 2010 22:18 schreef Ingetje79 het volgende:
Dat wordt idd een mooie kittenren![]()
![]()
En waarom mag Whooperd geen plasje in de tuin doen?
Als je maar zorgt dat poezz er niet in kan.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
wil er ook nog de wasmachine en de droger kwijt, mag dat?
Dan wordt het gras geel![]()
Het deurtje staat altijd open ivm het luchten/luis.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als je maar zorgt dat poezz er niet in kan.
En er moet een mandje boven op
Nou, da's toevallig!quote:Op zondag 16 mei 2010 22:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het deurtje staat altijd open ivm het luchten/luis.
Maar kijk altijd even in de trommel voor ik er wat in mik.
En er komt een aanrechtblad op, er kan wel een mandje aan de verwarming
I wishquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het hout ook erg mooi! Laten jullie het zo? Leuk hoor!
Snoepig huisje is het
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Valt mee maar hij doet het voor zijn lol tenslottequote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:11 schreef twentemeisje het volgende:
wat gaat het weer sne-hellll!!!! Nice!
En Whoopserd
Ja hé vind het ook erg mooiquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:22 schreef aegor102 het volgende:
Zo weer even bijgelezen, je bent weer lekker opgeschoten, vind dat hout wel mooi bij je nieuwe aanbouw.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:27 schreef BBQ-kip het volgende:
Jeuzes wat gaan jullie snel zeg!
Doe mij zo'n buurman!Jep hij heeft het vandaag afgemaakt en ze komen morgen het dak "plakken" morgen dus weer foto's.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het hout ook erg mooi! Laten jullie het zo? Leuk hoor!
Snoepig huisje is het
Jaaaa sprookjeshuisje van vrouwtje peperkoekWe hebben het van hout gemaakt omdat we niet teveel gewicht meer erbij wilden zetten.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:24 schreef tie-rep het volgende:
ziet er heel leuk uit met dat hout!
mag ik vragen waarom geen steen en wat voor houtsoort heb je er precies op gezet?
Wil op termijn de schuur ook gaan bouwen met houtdelen en dan is alle info welkom!
Ga even navragen hoe het precies heetwe kunnen er beiden niet opkomen en ook niet hoe het is behandelt.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Jupquote:Op woensdag 19 mei 2010 09:28 schreef Beijtje het volgende:
Hoe heette de manier van doen met dat hout ook alweer? Potdekselen?
Ok. Goed om even te onthouden voor als ik ooit iets nodig heb waarbij gepotdekseld moet wordenquote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:38 schreef rioohhh het volgende:
Wauwww.. Dat gaat snel zeg... Ziet er ook super uit allemaal!
Moet toch nog even zeggen.. Dat gasfornuis..
Nee een hovenier gelukkigquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:42 schreef Beijtje het volgende:
Dit gaat wel lekker hard zeg! Zorgt de buurman/aannemer ook voor het vlonder of doen jullie dat zelf?
Het wordt mooi!
Echt heul gaaf zeg!quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:40 schreef Ml-etje het volgende:
De dakplakkerts zijn weg en het vlonder is bijna klaar![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klopt dat is omdat hij anders groter wordt dan het huis breed is en dan voor de garage komt en dat wil ik dus echt niet want dat ziet er niet uit.quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:24 schreef Vonkenboer het volgende:
Poeh dat doet ie best snel![]()
![]()
Gevoelsmatig vind ik het wel een kleine uitbouw worden; waarom hebben jullie daarvoor gekozen ?
Ik zou hem nog minimaal 1 of 2 meter hebben laten maken
Huh waar?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:41 schreef Renesite het volgende:
Maar dan kan je de auto daar ook niet meer kwijt?
Hihi snap het nu wacht ik zoek de plattegrond=> die is klickable (dan zie je hem helemaal).quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:50 schreef rioohhh het volgende:
[..]
Lijkt me toch logisch.. Op het dak van je schuur natuurlijk...
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:44 schreef Renesite het volgende:
http://i165.photobucket.c(...)/tuinenkeuken005.jpg
Dan is die van de buren zeker
quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:40 schreef Ml-etje het volgende:
De dakplakkerts zijn weg en het vlonder is bijna klaar![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Yay wat gaan jullie snel!![]()
![]()
En ik zat in F&F je topic te zoeken, toen viel het kwartje pas
![]()
En Whoop op het gras!
Mooi hoor! Ik vind de overkapping boven de deur ook zo leuk.quote:
Dat steekt inderdaad mooi af; en het is nog praktisch ook zo'n klein afdakje boven de voordeurquote:Op zondag 23 mei 2010 23:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mooi hoor! Ik vind de overkapping boven de deur ook zo leuk.
quote:Op zondag 23 mei 2010 23:54 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Dat steekt inderdaad mooi af; en het is nog praktisch ook zo'n klein afdakje boven de voordeur
Groen gipsquote:Op maandag 24 mei 2010 00:00 schreef Beijtje het volgende:
Is echt mooi geworden! Ben benieuwd naar de binnenkant...
Haha zal morgen foto's makenquote:Op maandag 24 mei 2010 00:05 schreef Beijtje het volgende:
[..]
Nice! Me like...![]()
Krijgen we het pas te zien als het af is? Niet de verschillende fases?
Neequote:Op maandag 24 mei 2010 00:32 schreef Beijtje het volgende:
Ja die zijn mooi! Hebben jullie die gipsplaten er zelf opgezet?
Dat zijn idd gave tegels....en Whooperdquote:Op maandag 24 mei 2010 00:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Haha zal morgen foto's makensorry ben de raggels enz. zelf zo beu
We hebben al wel weer dezelfde tegels als in huis besteld![]()
[ afbeelding ]
Zou vanaf de zijkant vind ik ze ook niet geweldig en de mooie foto's heb ik niet meer.quote:Op zondag 30 mei 2010 11:46 schreef Beijtje het volgende:
Hmmm, niet echt mijn smaak, maar fijn dat je eindelijk iets gevonden hebt!![]()
En hoe staat het binnen in de bijkeuken?
Denk dat ze dat in 1 middag af hebbenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:13 schreef WRH het volgende:
dat is gelukkig al snel!
al een indicatie hoelang ze erover gaan doen? zal vast ook lekker snel drogen met het voorspelde weertje.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:08 schreef Ingetje79 het volgende:
Gaat voorspoedig zo Em El.
Wanneer hebben we de housewarming?
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:06 schreef WRH het volgende:
leuk house warming!![]()
lekker dat ze ook vlot kunnen werken met het stucwerk, dan kun je in no-time de ruimte ingericht en opgeruimd hebben en is het met die verwachte tropische temperaturen ook meteen netjes en klaar.
kun je de lampjes trouwens niet een likje metalic verf geven om ze iets meer bronskleur te geven zodat ze ook in de gang passen?
of kleuren met bv thee ofzo, als dat werkt op metaal? en dan bv alleen een groter kapje erop zodat ze groter lijken?
is natuurlijk wel een heel gaaf gezicht als je daar dezelfde hebt.
Dat vonden meer mensen en daar heb ik die pannenset aan over gehoudenquote:
Ik vind het nog steeeeds een goed ideetje van mij, dat eiland in houtquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat vonden meer mensen en daar heb ik die pannenset aan over gehouden
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeeeds een goed ideetje van mij, dat eiland in hout!
Ik wil later ook zo'n cuisine.
quote:
Zit op het glas te wachten, dat schiet totaal niet op.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:44 schreef aegor102 het volgende:
Bij jou schiet het allemaal lekker op, ziet er mooi uit allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |