Ja kittenproof?quote:Op zondag 16 mei 2010 22:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Netjes hoor Em El![]()
En Whooperd als opzichter
Yes, zal morgen de stapel eens fotograferen als hij er nog niet tegen zit.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:18 schreef Vonkenboer het volgende:
Aha ik begrijp uit de foto's dat de berging voor een deel uit hout opgetrokken gaat worden ?
quote:Op zondag 16 mei 2010 22:18 schreef Ingetje79 het volgende:
Dat wordt idd een mooie kittenren![]()
![]()
En waarom mag Whooperd geen plasje in de tuin doen?
Als je maar zorgt dat poezz er niet in kan.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
wil er ook nog de wasmachine en de droger kwijt, mag dat?
Dan wordt het gras geel![]()
Het deurtje staat altijd open ivm het luchten/luis.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als je maar zorgt dat poezz er niet in kan.
En er moet een mandje boven op
Nou, da's toevallig!quote:Op zondag 16 mei 2010 22:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het deurtje staat altijd open ivm het luchten/luis.
Maar kijk altijd even in de trommel voor ik er wat in mik.
En er komt een aanrechtblad op, er kan wel een mandje aan de verwarming
I wishquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het hout ook erg mooi! Laten jullie het zo? Leuk hoor!
Snoepig huisje is het
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Valt mee maar hij doet het voor zijn lol tenslottequote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:11 schreef twentemeisje het volgende:
wat gaat het weer sne-hellll!!!! Nice!
En Whoopserd
Ja hé vind het ook erg mooiquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:22 schreef aegor102 het volgende:
Zo weer even bijgelezen, je bent weer lekker opgeschoten, vind dat hout wel mooi bij je nieuwe aanbouw.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:27 schreef BBQ-kip het volgende:
Jeuzes wat gaan jullie snel zeg!
Doe mij zo'n buurman!Jep hij heeft het vandaag afgemaakt en ze komen morgen het dak "plakken" morgen dus weer foto's.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het hout ook erg mooi! Laten jullie het zo? Leuk hoor!
Snoepig huisje is het
Jaaaa sprookjeshuisje van vrouwtje peperkoekWe hebben het van hout gemaakt omdat we niet teveel gewicht meer erbij wilden zetten.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:24 schreef tie-rep het volgende:
ziet er heel leuk uit met dat hout!
mag ik vragen waarom geen steen en wat voor houtsoort heb je er precies op gezet?
Wil op termijn de schuur ook gaan bouwen met houtdelen en dan is alle info welkom!
Ga even navragen hoe het precies heetwe kunnen er beiden niet opkomen en ook niet hoe het is behandelt.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Jupquote:Op woensdag 19 mei 2010 09:28 schreef Beijtje het volgende:
Hoe heette de manier van doen met dat hout ook alweer? Potdekselen?
Ok. Goed om even te onthouden voor als ik ooit iets nodig heb waarbij gepotdekseld moet wordenquote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:38 schreef rioohhh het volgende:
Wauwww.. Dat gaat snel zeg... Ziet er ook super uit allemaal!
Moet toch nog even zeggen.. Dat gasfornuis..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |