Ja me too vroeg me van de week ook af of we de dakkapel er niet ook mee hadden kunnen doen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het hout echt heel mooi![]()
![]()
En ik ben benieuwd naar je stoelEn yay voor bijna-tegels
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:38 schreef Ml-etje het volgende:
Ja moet nog 2 stoffen knopen en wat linten voor de stoel halen en 2 ritsen van 40 cm opsnorren
Het zijn 2 losse kussens die dmv lint vastgezet worden dus dat kan ik zelf welquote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ga je hem zelf bekleden of laat je het doen?
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:13 schreef Oblivion het volgende:
Zo zo, je kijkt even niet en er zit een mooi houten puistje aan je huis!![]()
Ziet er goed uit!
"beetje" late reactie maarre..... dan moeten we maar snel eens een datum plannen..quote:Op maandag 14 juni 2010 22:40 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Thnx, net nog aan je gedacht
We gaan zondag verf halen en hoe de voorgevel (het leukste meest dankbare werk) vrij van verf tot je gezellig komt
Jaja ik ga je pm er eens bijzoeken en die van TM voor de visite en het schilderenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:37 schreef Rallydame het volgende:
[..]
"beetje" late reactie maarre..... dan moeten we maar snel eens een datum plannen..
Echt mooi hoor!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:45 schreef Ml-etje het volgende:
Holajup dat is de bijkeuken
Zonde om die wasmachine, droger en vriezer erop te zetten hé?
Gelukkig hebben we die tegels ook in de gang en keuken
quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:56 schreef Beijtje het volgende:
[..]
Echt mooi hoor!Lekker wit en grijs, me like!
![]()
Idd heel zonde, niet doen hoor
Ik snap 't nie, sorry...quote:Op maandag 28 juni 2010 22:53 schreef Ml-etje het volgende:
Waar het hondenhokje voor staat dat is de woonkamer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |