Ja me too vroeg me van de week ook af of we de dakkapel er niet ook mee hadden kunnen doen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het hout echt heel mooi![]()
![]()
En ik ben benieuwd naar je stoelEn yay voor bijna-tegels
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:38 schreef Ml-etje het volgende:
Ja moet nog 2 stoffen knopen en wat linten voor de stoel halen en 2 ritsen van 40 cm opsnorren
Het zijn 2 losse kussens die dmv lint vastgezet worden dus dat kan ik zelf welquote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ga je hem zelf bekleden of laat je het doen?
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:13 schreef Oblivion het volgende:
Zo zo, je kijkt even niet en er zit een mooi houten puistje aan je huis!![]()
Ziet er goed uit!
"beetje" late reactie maarre..... dan moeten we maar snel eens een datum plannen..quote:Op maandag 14 juni 2010 22:40 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Thnx, net nog aan je gedacht
We gaan zondag verf halen en hoe de voorgevel (het leukste meest dankbare werk) vrij van verf tot je gezellig komt
Jaja ik ga je pm er eens bijzoeken en die van TM voor de visite en het schilderenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:37 schreef Rallydame het volgende:
[..]
"beetje" late reactie maarre..... dan moeten we maar snel eens een datum plannen..
Echt mooi hoor!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:45 schreef Ml-etje het volgende:
Holajup dat is de bijkeuken
Zonde om die wasmachine, droger en vriezer erop te zetten hé?
Gelukkig hebben we die tegels ook in de gang en keuken
quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:56 schreef Beijtje het volgende:
[..]
Echt mooi hoor!Lekker wit en grijs, me like!
![]()
Idd heel zonde, niet doen hoor
Ik snap 't nie, sorry...quote:Op maandag 28 juni 2010 22:53 schreef Ml-etje het volgende:
Waar het hondenhokje voor staat dat is de woonkamer
quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:17 schreef Beijtje het volgende:
Haha, mooie afleiding. Welke stoel heeft nieuwe hoes? Plaatje?
Geen zin in schilderen???quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:12 schreef Ml-etje het volgende:
Oh shoot ben gisteravond bezig geweest met de stoel van een nieuwe hoes voorzien.
Ga even kijken hoorheb echt geen zin in schilderen
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 08:23 schreef Rallydame het volgende:
[..]
Geen zin in schilderen???![]()
Geen smoesjes morgen he![]()
![]()
Al zeg ik tegen lekker in de zon zitten ook geen nee hoorOw nee... streng zijn..... schilderen
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Gaan jullie dit weekend los met de kwast?
Aaaaaah nou snap ik het! Thx. (Toch wel een andere kleur groen dan het plaatje he?)quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:28 schreef Ml-etje het volgende:
[ afbeelding ]
alles wat rood is moet wit worden (heb even alleen beneden getekend hoor) en wat groen is word ook echt groen en hethout vd bijkeuken is het bruine.
Het hondenhuisje staat links van de woonkamer in het oranje.
[ afbeelding ]
Het wordt mooi zeg!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:20 schreef Ml-etje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:44 schreef Beijtje het volgende:
[..]
Aaaaaah nou snap ik het! Thx. (Toch wel een andere kleur groen dan het plaatje he?)
En leuke stof voor die stoel zeg! Waar heb je die vandaan, is het een merkje of zomaar leuk? En maak je een losse hoes of bekleed je hem?
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:36 schreef Lottekoekkie het volgende:
Mag ik, als nieuwkomer, even zeggen dat het van een schattig huisje een nóg schattiger huisje is geworden?
Het is een plaatje!
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:46 schreef Beijtje het volgende:
[..]
Het wordt mooi zeg!
Maar wat is dat injecteren waar je het over hebt en waarom is dat? Tegen vocht iets ofzo?
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:20 schreef Rallydame het volgende:
Graag gedaan M.
'T was erg gezellig. En het ging, ondanks wat regen, idd lekker vlot.
Resultaat mag er ook zeker zijn. Wat een verandering is het dan he. Ben erg benieuwd hoe het er met de grijze onderrand uit ziet. Erg mooi denk ik...![]()
Dank je wel voor de goede zorg !We spreken het snel ook eens andersom af.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:55 schreef Rallydame het volgende:
Een cadeautje hoort bij de eerste keer op viste komen als een huis (bijna) af is.
En het broodje, drinken en gastvrijheid was toch echt van jou..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |