Ja echt fijn, joh!quote:Op zondag 25 april 2010 19:17 schreef Ml-etje het volgende:
Meest rechts zit de bijkeuken met kast, strijkplank en de vriezer, wasmachine en droger op een rijtje.
Daar bovenop komt een werkbladen ernaast een kleine spoelbak.
Aan de wand tussen kast en spoelbak komen 2 wasrekken en dan is er nog plek voor een klein staand wasrek![]()
Geen was meer binnenen een plek voor tuinkledij enz.
Je weet wat ze zeggen: de bekisting is het halve werk...quote:Op maandag 26 april 2010 21:17 schreef Ml-etje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bekisting
Gewoon even zelf draaien dat ieniemini beetje.quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:25 schreef Ml-etje het volgende:
We hebben netten en de beton wordt besteld (voor dat ieniemini beetje rijdt die wagen natuurlijk niet apart dus moeten we even wachten tot er iemand hier in de buurt ook nodig heeft).
De betonbestelling die buren zouden krijgen is afgelast omdat de gemeente kwam piepen.
Zo zal ik nog even plaatjes schieten
Ja dat dachten wij aanvankelijk ook maar wat ze aanleveren is toch van betere kwaliteit en met die tegels is het vrij lastig als ze wat los liggen.quote:Op woensdag 28 april 2010 22:18 schreef aegor102 het volgende:
[..]
Gewoon even zelf draaien dat ieniemini beetje.
Geen ideequote:Op woensdag 28 april 2010 23:34 schreef aegor102 het volgende:
Zit die betoncentrale ver bij jullie vandaan?
De bekabeling zit er al inquote:Op vrijdag 30 april 2010 11:50 schreef Vonkenboer het volgende:
Hebben jullie nu flexibele elektrabuizen gebruikt in een betonvloer ?!
Volgens mij standaard installatiekabel XMvK of YMvK; Am I right?quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:31 schreef Ml-etje het volgende:De bekabeling zit er al in![]()
Normaal gesproken ben ik het helemaal met je eens, het is anders een ramp om hierquote:Op vrijdag 30 april 2010 11:50 schreef Vonkenboer het volgende:Hebben jullie nu flexibele elektrabuizen gebruikt in een betonvloer ?!
Mijn Mr zegt YMvk met Kema Keurquote:Op vrijdag 30 april 2010 17:24 schreef naaa het volgende:
[..]
Volgens mij standaard installatiekabel XMvK of YMvK; Am I right?
[..]
Normaal gesproken ben ik het helemaal met je eens, het is anders een ramp om hier
later nog fatsoenlijk draad door heen te trekken zeker als het niet goed gebeugeld is;
Alleen in dit geval functioneert de flexibele buis als mantel voor de installatiekabel,
dus dit is alleen maar verstandig en er hoeft dus later niets bijgetrokken te worden.
Hij dacht dat de douchedeur 10 cm breder was dan de bedoeling wasquote:
Meten is weten maar als je niet kan meten kan je het wel vergeten.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hij dacht dat de douchedeur 10 cm breder was dan de bedoeling was
Dit blijkt toch niet zo te zijn en hij is enorm zijn best aan het doen door de tegels te komen om de scharnieren vast te maken
Inmiddels schijnt de zon hier en is boortje 4 aan de beurtquote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:30 schreef aegor102 het volgende:
[..]
Meten is weten maar als je niet kan meten kan je het wel vergeten.
Wel een leuk klusje op zo'n regenachtige dag.
Hahaha... Maar zometeen dus foto's van de douchedeur???quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Inmiddels schijnt de zon hier en is boortje 4 aan de beurtdenk dat ik nooit weer tegels mag uitzoeken
De scharnieren bedoel jequote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:51 schreef Beijtje het volgende:
[..]
Hahaha... Maar zometeen dus foto's van de douchedeur???
Waarom niet?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
De scharnieren bedoel je
Die deur kan hij niet alleen ophangen en ik help niet
Het is een glazen deur van 90 cm bij 210.quote:
Ze zijn niet extreem duur hoorquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:04 schreef Beijtje het volgende:
Ahaaa... Ben wel heel benieuwd hoor! Ik hou van glazen deuren...Die wil ik ook als ik later groot ben straks geld heb...
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:33 schreef Beijtje het volgende:
Nee, maar de maat die ik moet hebben moet wsch op maat gemaakt. En bovendien zijn er nog hoop dingen die prioriteit hebben... Je kent het wel... ;-)
Nou maar hopen dat de scharnieren op de goede plek hangenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:00 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het is een glazen deur van 90 cm bij 210.
Loodzwaar en zeer breekbaar en we moeten 2 trappen af en op.
Dat is niet handig
Schei eens uitquote:Op zondag 2 mei 2010 14:43 schreef aegor102 het volgende:
[..]
Nou maar hopen dat de scharnieren op de goede plek hangen
Yes en dat zorgde ervoor dat de buurman heeft moeten rennen en de hond in de beton stondquote:Op maandag 3 mei 2010 21:22 schreef Beijtje het volgende:
Jeeeeej!Da's toch nog sneller dan gedacht, of niet?
Zeg dat wel! Gelukkig kan het hondje er inmiddels al niet meer in wegzakken.quote:
Nee ze liep er zelf uit maar jongens wat een bende bij de buuf in de garage waar de buurman haar na een tuinslang beurtje had gezetquote:Op maandag 3 mei 2010 22:17 schreef Beijtje het volgende:
[..]
Oeiiii, gelukkig is ie niet blijven staan!
Wie kreeg er nou een tuinslangbeurtje, buuf of het hondje.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:18 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nee ze liep er zelf uit maar jongens wat een bende bij de buuf in de garage waar de buurman haar na een tuinslang beurtje had gezet
Wat denk je zelfquote:Op maandag 3 mei 2010 22:47 schreef aegor102 het volgende:
[..]
Wie kreeg er nou een tuinslangbeurtje, buuf of het hondje.
Jup zandstraal it is.quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh Em El, wat een stofbende![]()
![]()
Zijn ze met zo'n zandstraalapparaat bezig? En komen er ook nieuwe voegen in?
Ideaal dusquote:Op woensdag 5 mei 2010 11:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jup zandstraal it is.
Nieuwe voegen zijn ws niet nodig op hier en daar een plekje na.
Moeten we nog even bekijkenalles wordt sowieso weer wit geschilderd.
Ja zei net al qua geintje tegen de buurman, joh ik kwast die muren niet meer wit ik laat het zo.quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ideaal dus![]()
Het wordt wel mooi van dat zandstralen
Lijkt me niet nodigquote:Op woensdag 5 mei 2010 11:15 schreef Cat22 het volgende:
Waaat een bende! En waar blijven die foto's van de gevelreinigers?
quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:15 schreef Cat22 het volgende:
Waaat een bende! En waar blijven die foto's van de gevelreinigers?
quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Idd wel een hoop zooi dan, maar het wordt wel mooi toch?
quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:28 schreef Ml-etje het volgende:![]()
[ afbeelding ]
Jammer wel dat er eigk altijd wel iets stuk gaat als er iets gemaakt wordt.
Zeg dat wel ja maar ze zijn bijna klaarquote:Op woensdag 5 mei 2010 11:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is mannen eigen, of ze nou voor je waterleiding komen of iets schilderen, of verhuizen, mannen = slopen![]()
Idd repareren = kapot maken![]()
quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zeg dat wel ja maar ze zijn bijna klaar
quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:44 schreef Gurb het volgende:
Als ik het goed begrijp halen ze de oude verf van de muur af, en vervolgens ga je de muur weer opnieuw schilderen?
Of mis ik een paar details?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |