nee over het algemeen krijg ik gele handjes van het geld tellen
Die 5000 heb ik weten te upgraden naar 6 a 7 omdat we nog geld krijgen.
Vandaag het volgende gedaan

heeft de studeerkamer (kleinste kamer beneden) van zijn vloer ontdaan en was het aparaat toen beu, er moet dus of iets beters komen om het beton eruit te hakken of we laten het doen (jaja wie het breed heeft... nee dat is het niet ik heb het zelf ook een half uur gedaan en moet vermelden dt mijn toch al slechte rug in 90 graden bleef staan

). Het idee dat

dat per kamer nog 1 a 2 dagen zou moeten doen leverde bij mij een spontane geld uitdeel actie op.
Dus aparaat in de hoek en met de tuinslang het behang van de muren die blijven staan flink nat gemaakt en het grootste deel is weg.
Al het vuil gescheiden zodat het morgen de container in kan.
De trap afgemaakt hij is kramloos en de schilder mag ermee verder.
Het toilet groter gemaakt, nu past doordat een voorzetwand eruit is het wasbakje ineens goed!
De achterwand uit het toilet gehaald die als het goed is naar voren kan zodat hij niet iets uitsteekt in de woonkamer.
De gang leeggetikt zodat straks alleen de muur voor de woonkamer gezet moet worden en klaar.
Gasmeter volledig afgekoppeld en opnieuw aangesloten kan ik nog eens een eitje bakje oid.
Plafond gang eruit (we konden meteen doorkijken naar boven).
Verwarmingen zijn opgehaald en cv ketel ook dus die buizen hebben we ook grotendeels verwijderd.
Foto´s volgen straks!