SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel leesplezier!Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Ut zit echt tegen de muren, dus geen behang tussen ofzo...
En het is een starterswoning, dus om dat nu allemaal glad te laten afwerken... daar twijfel ik nog steeds over want ik heb nog zoveel andere plannen en moet eerst sparen sparen en had ik al verteld dat ik eerst moet sparen? Nou ja, kan ik nog even door piekeren LOL
Foto Boeddhahoofd:
Maar dan in het zilver en hoofd is anders... hmmm toch eens langsgaan en een foto van de "mijne" maken...
Valt het extra bedrag nog goed in jullie begroting?
3300... tja, beter van negatieve uitgaan, kan het alleen maar meevallen...
Ik ook nietquote:(en ik ben blij met de zilver opmerking hihi ben niet zo van goud).
Och, niet van het geld tellen dan? LOLquote:met 1 blauw linkerhandje (tsja tegels blauw, hand blauw).
zeker eerst evenquote:[b]Op zondag 2 augustus 2009 20:07 schreef Ml-etje het volgende:'........................................
[Foto´s volgen straks!
Ik wil er met de kerst in maarquote:Op zondag 2 augustus 2009 20:14 schreef styliste het volgende:dat gaat hard! hoe lang waren jullie ook alweer van plan er over te gaan doen?
Dat wordt nog even doorklussen en schilderenquote:Op zondag 2 augustus 2009 20:40 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik wil er met de kerst in maarzegt 8 maanden
quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:20 schreef styliste het volgende:
Slopen is zo gebeurd volgens mij. Het afwerken kost veel tijd. (of misschien lijkt dat maar zo omdat je er dan genoeg van hebt...)
Wat er nu nog staat blijft staan, alleen in de kelder nog een muurtje weg en wat verplaatsen van ramen en deuren en dan komt de woonkamermuur erin.quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:29 schreef Filiassi_Jane het volgende:
Wauw! Dat oranje behang is cool! En jullie gaan echt super zeg, het gaat snel! Niet te hard he, er moet vast ook nog wel wat overeind blijven
Nogal simpel hequote:Op zondag 2 augustus 2009 21:09 schreef Ml-etje het volgende:
Pfff hoe kom je erop! ...............
quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:02 schreef Oblivion het volgende:
Hey, ik was nog niet zover...![]()
Oehoeh! Jullie gaan rap!
quote:
quote:Op maandag 3 augustus 2009 07:48 schreef Ml-etje het volgende:
Planning deze week:
Zaterdag 1 Augustus tot 7 augustus
- meterpijl uitzetten
- plafonds beg. Grond eruit- wand tussen keuken en badkamer weg
- vloer keuken eruit =donderdag
- kelder wegbreken=dinsdag
- Open haard wanneer klaar
Maandag:
- Alles naar container
- Isolatie bestaand weg
- Gasaansluiting
- Plafond studeer en keuken er uit
Dinsdag
- Rachels eruit in woonkamer en studeer en gang
- Kelder wand eruit
- Voorraadkast leeg
- Wand toilet eruit
Woensdag:
- Toilet weg en tijdelijke oplossing * Ml-etje waar ik een probleempje heb
Donderdag
- Vloer eruit en alles nalopen
Vrijdag / Zaterdag / Zondag
- Electra in plafond maken
- Riool maken toilet en keuken en badkamer
- Trap afmaken
- Verdieping vloerbedekking eruit
Mocht iemand zich vervelen
wij vervelen ons niet zo te zien![]()
Wij gaan eerst een tijdelijke oplossing maken.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:09 schreef styliste het volgende:
Wij huren trouwens een verrijdbaar toilet bij boels. Dan maken we van de schuur tijdelijk toilet.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:22 schreef twentemeisje het volgende:
Ik moet natuurlijk ook dit topic in mijn AT.
Zit hier met mijn lieve nichtje van 3 maanden oud naast me die heerlijk ligt te slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |