abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69870504
Na de welkome slotpost van Twentemeisje een nieuw topic!
Linkje naar het oude topic: Ml-etjes home to be!! eerste deel
31 Juli om 16:00 hebben we een afspraak bij de notaris..daarna kan het klussen beginnen

Waar het allemaal mee begon:

Wat het moet gaan worden op plattegrond

Plannen/Ideeën en aangekochte artikelen

[ Bericht 47% gewijzigd door Ml-etje op 09-06-2009 19:50:11 ]
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_69870919
pi_69871809
Stijlvolle keuken en badkamer zeg.
pi_69872298
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 18:56 schreef styliste het volgende:
gaat het toch de smeg worden?
Als ik een goede kleur vind ws wel ja.. maar als ik iets anders tegenkom ook goed hoor..
Euhh sssssttt we nemen de oude witte even tijdelijk mee maar vriendlief weet nog niet hoe snel er een nieuwe staat
pi_69872366
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 18:59 schreef F04 het volgende:
Stijlvolle keuken en badkamer zeg.
Thanks..moet wel even melden dat de badkamer tekening niet helemaal meer klopt..
Hij is L-vormig geworden met een hoekbad in het grootste deel en het badmeubel in de 90 graden hoek om dan de inloopdouche in het korte deel te krijgen.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 19:33:01 #7
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_69873108
Zo, hier moet ik natuurlijk weer bij zijn. Zie net die foto van onze keuken (hihi, ons heeft hier een dubbele betekenis), die had ik nog helemaal niet gezien in die variant.

Heb je de Boretti overigens al besteld? Je zou eens kunnen mailen met dit bedrijf: http://link.marktplaats.nl/254561521. Ze hebben jouw fornuis bijvoorbeeld nog in 100cm breed en antracietgrijs voor 2497,50. En hij heeft er nog veel meer staan. Helaas niet degene die wij zoeken.
pi_69873392
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 19:33 schreef twentemeisje het volgende:
Zo, hier moet ik natuurlijk weer bij zijn. Zie net die foto van onze keuken (hihi, ons heeft hier een dubbele betekenis), die had ik nog helemaal niet gezien in die variant.

Heb je de Boretti overigens al besteld? Je zou eens kunnen mailen met dit bedrijf: http://link.marktplaats.nl/254561521. Ze hebben jouw fornuis bijvoorbeeld nog in 100cm breed en antracietgrijs voor 2497,50. En hij heeft er nog veel meer staan. Helaas niet degene die wij zoeken.
Jaa onze keuken wanneer komt de jouwe nu? Heb ik al honderd keer gevraagd volgens mij...
Thanks voor de wasbakken link trouwens! Heb de verkoper gemaild al ben ik bang dat hij niet onder de inkoopprijzen komt en die zijn al huge!
De boretti hebben we voor 2400 euro meebesteld overigens vond het eng om die elders te halen .

[ Bericht 0% gewijzigd door Ml-etje op 09-06-2009 19:41:07 (Spelling) ]
pi_69873678
ik heb die wasbakken (of look-a-likes) volgens mij op ebay duitsland zien staan. Ik ben al mijn linkjes kwijt want die staan op mijn oude pc, die heb ik als het goed is zondag weer. Je kan ook eventueel zoeken op waschbecken of waschtisch(e).
pi_69873801
Planning
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_69873814
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 19:49 schreef styliste het volgende:
ik heb die wasbakken (of look-a-likes) volgens mij op ebay duitsland zien staan. Ik ben al mijn linkjes kwijt want die staan op mijn oude pc, die heb ik als het goed is zondag weer. Je kan ook eventueel zoeken op waschbecken of waschtisch(e).

Ga eens kijken! Thanks!
  dinsdag 9 juni 2009 @ 21:51:03 #12
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_69878110
Onze keuken komt nog steeds op 19 augustus .

Ik vind die toiletten uit die serie van Villeroy & Boch Pure Stone ook zo mooi
pi_69879195
Dat schiet echt al op!

Hmm ja deze? Nog goedkoper dan een waskom verdorie..

@Styliste; de kommen zijn helaas op ebay ook 800 euro
pi_69879817
Goedkopere variant van Sphinx enige gelijkenis

SPH 390 WANDCLOSET WIT
Sphinx 390 wandcloset diepspoel, keramiek, wit, (hxbxd) 360x350x570mm, spoelcapaciteit 6L SPH wandcloset diepsp 390, ker, wit, (hxbxd) 360x350x570mm

Artikelcode: S8232000000
pi_69889682
Voor het geval iemand zoiets heeft van dat kan ik gebruiken; de cv-ketel, keuken, badkamer en alle radiatoren zijn 1 augustus tegen geringe beloning (lees onze kluspot voor het eten vd klussers) af te halen.
  woensdag 10 juni 2009 @ 10:58:10 #16
248562 Rallydame
We klussen nog even verder..
pi_69893214
moet eigenlijk nodig hier wat soppen maar ben druk doende mijn budget te belichten en te kijken of ik me die villeroy en boch rommeltjes (riep ik nu ooit dat ik het belachelijk vond dat mensen zoveel geld uitgaven voor sanitair??) kan veroorloven...
Toiletpot moet lukken zie ik al (jeuhhh) alleen die wasbakken pff.
pi_69919296
Zoo net een 25-tal weidepaaltjes voor 25 euries op de kop getikt. Zaterdag even afhalen.
Zaterdag eveneens een babbeltje met de adviseur over de belastingaangifte en een ao-verzekering.
Vandaag ook de makelaar maar eens gebeld waar de brief bleef om onze afspraak 31 juli te bevestigen.
Die was maandag al verzonden hóór maar dat had toch geen hááást? GRRRR krijg een punthoofd van die mensen (das heeeel netjes uitgedrukt). Die hebben echt het leuke van een huis kopen afgehaald. Zie spoiler voor mijn leuke opsomming verklaard waarom we er nu zo achteraan zitten.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou uitgespuid! Ga
  donderdag 11 juni 2009 @ 07:47:05 #19
248562 Rallydame
pi_69923170
Pfff... Wat een gedoe
Kan me voorstellen dat de lol van het kopen er dan een beetje van af is
Nog even en dan ben je verlost van de makelaar
  donderdag 11 juni 2009 @ 08:57:57 #20
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69924087
Jemig, wat een werk hebben jullie er strakjes aan. Maar dan wordt het ook wel echt heel erg tof!
pi_69926124
Jaa hoop dat de verkopers de makelaar niet een rondje door het huis enz willen laten doen (zijn al oudere mensen wil ze met dit gezeur niet opschepen).
Kan dat kind nl niet meer zien of luchten.

Jaa het wordt wel een aantal maandjes bikkelen BE maar dan heb je ook wat!
Kan ik daarna de tuin in mijn eigen project
pi_69988361
Pfoe vandaag de makelaar weten af te poeieren..nu de huidige bewoners nog lief overtuigen dat we samen met hen de meterstanden willen opnemen
pi_70007083
Vandaag fijn met het mooie weer onze verzekering geregeld maar nu wel klaar met het papierwerk
Ook paaltjes gehaald voor de tijdelijke omheining (lang leve MP )
  maandag 15 juni 2009 @ 10:54:39 #24
248562 Rallydame
pi_70019061
Het kan maar alvast allemaal geregeld zijn toch?

Al was gisteren er ook wel een uitstekende dag voor geweest. Jeetje wat een weer zeg
pi_70023002
Gisteren het sanitair uitgezocht
Althans op de waskommen en radiator voor badkamer na wel.
En ik hou ruim over op mijn budget (zal vast wel ergens aan gordijnrails, vensterbanken enz verdwijnen maar vooruit voor nu een heel fijn gevoel om gewoon 7000-10.000 euro "over" te hebben).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')