quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:47 schreef Beijtje het volgende:
Ja ik ook(Maar soms doe je d'r niets aan he
![]()
) Mooi dat ie apart zit. Maar paste er geen bad in je badkamer of zijn jullie meer doucherts?
Daar is dit topic voor enne er zit een bad inquote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:48 schreef Beijtje het volgende:
Sorry voor mijn nieuwsgierigheid trouwens
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:59 schreef Beijtje het volgende:
Ooooo ja!!!! Jullie hadden juist dat superbad!!!![]()
![]()
Mijn nederige excuses voor mijn vergeetachtigheid.
quote:
leuk om het totaalbeeld te zien (was de verdeling een beetje kwijtquote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[..]
Daar is dit topic voor enne er zit een bad in
[]
Autocadquote:Op maandag 10 mei 2010 21:37 schreef tie-rep het volgende:
[..]
leuk om het totaalbeeld te zien (was de verdeling een beetje kwijt)
Kan je vertellen met welk programma deze tekening gemaakt is?
Wacht maarquote:
Muis! Thanksquote:Op maandag 10 mei 2010 22:05 schreef Muis006 het volgende:
Doe mij die moestuin!! Ziet er veelbelovend uit Ml
Jepsquote:Op maandag 10 mei 2010 22:09 schreef aegor102 het volgende:
Mooi stukje voor de moestuin, heel de dag zon?
Van alles watquote:Op maandag 10 mei 2010 22:16 schreef aegor102 het volgende:
Moestuintjes houden van zon, probeer wel een beetje te doseren met wat je er in zet anders kan je de helft weggooien. weet ik uit ervaring.
Oquote:
Andere jaren had ik al aardbeien en sla dus dat sowieso en wat tomatenplanten (kunnen mooi tegen de kant aangroeien), bramen, aalbessen en frambozen.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:29 schreef Muis006 het volgende:
Moestuinen zijn tha bombwat wil je gaan zaaien?
Even wachten tot het terras en het gras liggenquote:Op maandag 10 mei 2010 22:32 schreef tombolafan het volgende:
WOW Ml!![]()
En de BBQ staat zelfs al!![]()
Wanneer mogen we langskomen?
Thnxquote:
We hebben een haagje besteld dat groene bladeren heeft en in de winter van dat bruine bladquote:Op maandag 10 mei 2010 22:45 schreef AnneX het volgende:
Hou goed in de gaten of het beukhaag of haagbeuk is !
De ene wordt kaal en de ander is bladhoudend in mooie bronzen kleur !
*vergeet iedere keer welke dat is ! leeftijd.
Wij hadden - ja, hadden - een moestuin. Nu een kruidentuin.
Als stadse was ik niet(s) gewend.
Kwas blij als ik vanuit werk vlak voor 18 uur nog boodschappen kon doen.
Dan kwam ik thuis en dan had ik spinazie - bloemkool uit eigen tuin kunnen eten !
Lekkere aardbeien , dat wel.
quote:Op maandag 10 mei 2010 22:45 schreef Beijtje het volgende:
[..]
O![]()
Jammer.Anders was het natuurlijk een heel mooi plan geweest.
Ik heb wat gemist hier, zie ik! Ik ga even bijlezen...
Zal eens kijken of ik hier wat hebquote:Op maandag 10 mei 2010 22:50 schreef Beijtje het volgende:
Zo, er is veel gebeurd, Ml-etje! Maar nu ik het overzicht van de binnenkant van jullie huis weer heb, ben ik dat van de tuin nu een beetje kwijt. Als je een schetsje hebt van hoe de tuin in elkaar zat en zit...?![]()
![]()
Maar een moestuin, wat gaaf! Ik wil dat ook!
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 08:43 schreef Beijtje het volgende:
Ahhh, Thanx! En de moestuin is dan onderaan het plaatje?
Heb de viltstift erbij gezochtquote:Op dinsdag 11 mei 2010 08:57 schreef twentemeisje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb je verwaarloosd meissie!![]()
![]()
Maar ik ben er weer bij.
Hihi het wordt inderdaad tijd voor een F&F topic als het klaar isquote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:48 schreef Muis006 het volgende:
Ml, ik heb zelf ook worteltjes en ik heb er wat afrikaantjes omheen geplant tegen wortelvliegenmaar dit is niet F&F dus ik hou op
Ben je gek geworden het is geen voetbalveldquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:35 schreef Beijtje het volgende:
Ahhh een knorrie!!! Die moet je nemen, plus wat kipjes en bokjes... En wat shetjes... En een hond. Of twee. En wat katten erbij. En een ezeltje - nee doe maar twee anders zijn ze zo alleen. En dan ook maar meteen wat paarden...
Dan wordt het toch wel weer erg vol...![]()
Maar een paar van die is ook al leuk!
Ik werd even overenthousiast... Had ik maar een voetbalveld...quote:
quote:
Kijk ook eens bij kwekerijen, vaak meer en beter voor minder, zal voor jou misschien te ver weg zijn maar wij zijn erg tevreden over " De Batterijen" in Ochten moet je maar even zoeken met google.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:59 schreef Ml-etje het volgende:Pisces, ja hé
Ga eens kijken of er met hemelvaart tuincentra open zijn
Dat is wel heel ver inderdaadquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:49 schreef aegor102 het volgende:
[..]
Kijk ook eens bij kwekerijen, vaak meer en beter voor minder, zal voor jou misschien te ver weg zijn maar wij zijn erg tevreden over " De Batterijen" in Ochten moet je maar even zoeken met google.
Sluiten wel 20 mei maar hebben nou wel veel kortingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:28 schreef Ml-etje het volgende:
[ afbeelding ]
Foto van de keuken voor de boretti wedstrijd
Donequote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:32 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
![]()
Ik zeg insturen die hap. Die pannenset is binnen.
Gaat lekker in de tuin!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |