Als het goed is gaat et steeds sneller knipperen als je een beetje rondloopt. Als je steeds dichterbij het item komt, that is. ALs je eenmaal bij het item bent zie je het vanzelf, want dan kun je pas graven.quote:Op zondag 25 april 2010 09:49 schreef Ixnay het volgende:
Hoe werkt dat Chocobo diggen eigenlijk. Er begint wel regelmatig een "!"boven de Chocobo te knipperen maar hoe graaf ik dan? Met op "x" drukken gebeurt niks.
Ik heb echt tig savegames gehad en nog nooit problemen.quote:Op zondag 25 april 2010 12:17 schreef Asskicker14 het volgende:
Om de een of andere reden ben ik mijn laatste save-game kwijtgeraakt. Ik had mijn spel opgeslagen nadat ik een side-mission had voltooid in Gran Pulse - Archylte Steppe, vervolgens FFXIII en mijn PS3 afgesloten. Ik start net mijn spel weer op en ik ben weer aan het begin van Gran Pulse, wat betekent dat ik nogmaals tegen Alexander moet vechten. Dit soort ongein verpest het spel wel voor mij.
Organyx? Op omega niveau zijn het de wapens met de meeste damage. Om dat wat te benadelen zijn ze trager. Maar dat kun je weer oplossen door ATB versnellingen in je accessoires en natuurlijk haste. Persoonlijk vond ik Lionheart overigens beter, quickstagger maakt net dat verschilquote:Op zondag 25 april 2010 11:10 schreef Desunoto het volgende:
Waar slaat Leadenstrike eigenlijk op... wat een kutwapens zijn dat zeg. Alsof er constant slow op je gecast wordt...
quote:Op zondag 25 april 2010 10:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als het goed is gaat et steeds sneller knipperen als je een beetje rondloopt. Als je steeds dichterbij het item komt, that is. ALs je eenmaal bij het item bent zie je het vanzelf, want dan kun je pas graven.
Nee, ik ga tekeningen bijhouden van waar de stenen zijnquote:Op maandag 26 april 2010 12:55 schreef Asskicker14 het volgende:
Mooi, bedankt. Nu ga ik even langs alle stenen lopen in het gigantische landschap van Gran Pulse..
quote:Op maandag 26 april 2010 12:47 schreef Asskicker14 het volgende:
Weet iemand waar ik moet zijn voor de 3de missie in Gran Pulse?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
quote:Op maandag 26 april 2010 18:42 schreef Jesse_ het volgende:
Deze game ga ik dus nooit uitspelenJawel man, of je gebruikt een verkeerde strategie, of je bent underleveld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoeveel HP heeft je main party"?
Ik zal eerlijk zeggen dat ik met mijn 2e playtrough bij geen enkele boss Doom heb gehad,
Dat was bij mijn eerste play wel anders, heb daar regelmatig met maar een paar seconden over gewonnen![]()
Strategie & goed opgezette para's dat is de key
En Buff & Debuff
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 april 2010 13:18 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]Ik heb die Cie'th Stone wel gevonden, maar ik kan die missie niet voltooien omdat ik dat verdomde Uridummi (?) niet kan vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
quote:Op maandag 26 april 2010 23:13 schreef Ixnay het volgende:
Ben weer eens wat uurtjes bezig met FFXIIIAls in , nog helemaal geen wapen gemaxxed ?:DSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ze allemaal al op Ultima, moet alleen nog 6x Tetrahedron a 200.000.000 Gil per stuk![]()
Dan OMEGA BABY, its time to kick ass and chew bubblegum
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
Ik heb alle rare items nog om wapens te maxxen. In de guide staat nergens wat nou echt de beste wapens zijn? Wat heb ik nou nodig voor mijn trophies?quote:Op maandag 26 april 2010 23:17 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Als in , nog helemaal geen wapen gemaxxed ?:D
Ik heb ze allemaal al op Ultima, moet alleen nog 6x Tetrahedron a 200.000.000 Gil per stuk![]()
Dan OMEGA BABY, its time to kick ass and chew bubblegum
quote:Op maandag 26 april 2010 18:42 schreef Jesse_ het volgende:
Deze game ga ik dus nooit uitspelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon de rode ster (wat klinkt dit fout) op de kaart zoeken? Dat is je missionmarker. Het kan zijn dat de ster bij een zijpad staat, dan moet je dus wat meer lopen.quote:Op maandag 26 april 2010 23:15 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik heb die Cie'th Stone wel gevonden, maar ik kan die missie niet voltooien omdat ik dat verdomde Uridummi (?) niet kan vinden.
Wat ik er nog van weet is dat je niet die kleinere dingen kapot moet maken die steeds terugkomen maar je moet meteen die grotere gek staggeren met Smart Bomb en daarna eventueel Agression of Cerberus.quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:45 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik heb gisteren zeker 3 uur gezeten op Mission 18
En ik krijg die vent gewoon niet dood
Op het einde kosten die dingen 60.000 CP he.quote:Op dinsdag 27 april 2010 00:46 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik heb mijn wapens al gemaxxed, dus ben nu maar met de Diamond Bangles begonnen![]()
Van 500 HP naar 860 HP , lvl 16dus kan nog even door.
Ben nu bijna weer bij het eind (uurtje lopen nog),en das mooi.
Want ik heb net Snow, Vanille & Hope elk ongeveer 554.674 CP te besteden![]()
Als ik daarmee hun role niet kan maxxen weet ik het ook niet meer
Dat ligt eraan hoe ze rekenen, de gold trophies zullen zwaarder wegen dan de bronze.quote:Op woensdag 28 april 2010 02:46 schreef Purevil het volgende:
Tvp, alweer eventjes niet gespeeld, zal hem morgen weer eens aanzetten
Die trophies kloppen ook voor geen meter trouwens. Heb er nu 24 van de 36, en dan zegt ie dat ik 52% heb? Volgens mij is dat toch echt 67% (24/36 = 2/3)
Had mn gisteren op 4 **** helaasquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:00 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Wat ik er nog van weet is dat je niet die kleinere dingen kapot moet maken die steeds terugkomen maar je moet meteen die grotere gek staggeren met Smart Bomb en daarna eventueel Agression of Cerberus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar heb gisteren niet echt moeite gedaan en ben half in slaap gevallen omdat ik kapot was ^_^''
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
quote:Op woensdag 28 april 2010 11:35 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Zit nu METEEN weer vast @Hebbie hem nog niet uitgespeuld danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar heb gisteren niet echt moeite gedaan en ben half in slaap gevallen omdat ik kapot was ^_^''
![]()
![]()
Maar je hebt wel gelijk, dat is echte de kutste van allemaal
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
Vind je? Ik vond alleen de eerste Eidolon moeilijk omdat ik het kunstje niet snapte.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:28 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Hebbie hem nog niet uitgespeuld dan![]()
![]()
Maar je hebt wel gelijk, dat is echte de kutste van allemaal
Zoals elke vijand: staggeren en neermaaien. maar als je nog niet in hoofdstuk 12 bv bent geweest snap ik dat het lastig isquote:Op woensdag 28 april 2010 20:39 schreef Schunckelstar het volgende:
adamanchelid![]()
hoe krijg ik die verslagen?
Ik ben nog niet in chapter 12 geweest, maar ik had 'm in één keer. Heb zojuist ook de eerste van de Titan Trials gedaan. Ben een beetje bang dat als ik zo door blijf grinden dat de reguliere verhaallijn niet heel uitdagend meer wordt.quote:Op woensdag 28 april 2010 22:33 schreef Pheno het volgende:
Zoals elke vijand: staggeren en neermaaien. maar als je nog niet in hoofdstuk 12 bv bent geweest snap ik dat het lastig is
Zolang het nog te doen blijft, blijf ik nog rondhangen in chapter 11. Als dat niet het geval is, pak ik de storyline weer op.quote:Op donderdag 29 april 2010 05:12 schreef Pheno het volgende:
De titan trials gaan je niet lukken daar komen uiteindelijk iets te sterkere ventjes voor. Alhoewel, er zijn wat paden die te doen zijn, andere juist weer helemaal niet.
De storyline zal dan wel wat makkelijker worden, tenminste, dat vond ik.quote:Op donderdag 29 april 2010 06:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zolang het nog te doen blijft, blijf ik nog rondhangen in chapter 11. Als dat niet het geval is, pak ik de storyline weer op.
Loop dan naar mark 64quote:Op donderdag 29 april 2010 10:36 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Lijk wel of ik Goffteredomme de marathon heb gelopen man.![]()
Wat een kolere stuk zeg naar Mark 30
Dudes je kan warpen met die poorten héquote:Op donderdag 29 april 2010 10:36 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Lijk wel of ik Goffteredomme de marathon heb gelopen man.![]()
Wat een kolere stuk zeg naar Mark 30
Jawel, maar in de MahaRabarberquote:Op donderdag 29 april 2010 12:05 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Dudes je kan warpen met die poorten hé
Of zijn jullie nog niet zo ver??
![]()
Ligt eraan, heb je alle trofeeën/achievements? Zo ja, dan zou ik niet weten waarom je nog wilt spelen. Zo nee, tja, wil je 100%?quote:Op vrijdag 30 april 2010 09:35 schreef iPat het volgende:
Missie 64 voltooid, en alle characters gemaxxed; is er nog een reden om te spelen?
De charms e.d. moet je niet verkopen, want die kun je niet kopenquote:Op vrijdag 30 april 2010 11:02 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Moet ik nog wat speciaals doen voor die hold all weapon trophy?
Ik sta namelijk op het punt om al mijn overbodige items en wapens te verkopen voor de Trapezohedron van 2 mill![]()
Maar ik doe het natuurlijk niet als ik daarna nog es al die wapens terug moet kopen voor de trophy
Mwoa, het viel wel mee.quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:42 schreef iPat het volgende:
Enige reden zou de wapens zijn; ik heb ze nog niet allemaal. Maar ik heb niet zoveel zin om te hunten op die Platinum Ingot's.
Om te killen op 5 sterren is het een kwestie van mazzel met instant stagger (hij moet onder de minuut neer geloof ik). Maar voor de rest is ie niet zo lastig hoor. Zorg voor painkillers op de COM's en capes op je RAV's zodat die door kunnen slaan of magie gooien. Beter zijn ribbons, overigens, maar er even vanuitgaande dat je er nog geen drie hebtquote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:31 schreef Ixnay het volgende:
Die grote cactuar is pas zwaar.
61 en 62 zijn dan weer relatief simpel.
Ik ben al klaar hoor en het spel is geen tien jaar uitquote:Op zaterdag 1 mei 2010 10:09 schreef Deacon_Tigra het volgende:
WTF man, je moet echt tering veel farmen en upgraden voor die weapon trophy ZIEK![]()
Hoe moet ik nou onthouden wat ik al heb gehad?,....kan ik sommige bangles nog kopen?![]()
Lees Aqua bangle, ik zie dat als ik een tier 2 kan bemachtigen...die upgraden naar tier 3,, en dan dismantelen, hij dan weer telt als 1
, wat een gezeik man
![]()
Zo kan ik toch niks verkopen.als ik eerst moet gaan upgraden ben ik nog wel 10 jaar bezig
quote:Final Fantasy IX Game Archives Version Is Complete
Availability date could be announced in a week.
Posted May 02, 2010 at 12:17, By Anoop Gantayat
The wait for FFIX's Game Archives conversion won't be long.
Wondering how long it takes to ready a PlayStation title for PSN's Game Archives download service? Not too long, it seems. Square Enix producer Shinji Hashimoto made a special Golden Week update at the Square Enix Members Twitter earlier today announcing that development work on the downloadable version of Final Fantasy IX is complete.
FFIX's Game Archive conversion was first confirmed via the Square Enix Members Twitter in early April. Following the announcement, Hashimoto shared a few teaser images supposedly showing how development, which was being handled by Sony, was progressing.
Hashimoto's latest announcement does not necessarily mean the game is ready to go, though. When we'll get to play is apparently dependent on how things go during a testing phase. In his Tweet, Hashimoto promised an update following Golden Week, which could mean some time next week.
Geduldig blijven proberen.quote:Op maandag 3 mei 2010 19:12 schreef Asskicker14 het volgende:
Weet iemand hoe je de treasures in Gran Pulse kan vinden, ik ben bij een gebied rond Mission 15 en er verschijnt een springende gele uitroepteken boven de chocobo's hoofd, het probleem is dat ik het hele gebied heb afgescand, de gele uitroepteken begon op een gegeven moment sneller te springen, maar niets kunnen vinden.
Hoe vinden jullie ze?
Volgens mij blijft 'ie staan. Maar dat kun je zelf ook proberen natuurlijk.quote:Op maandag 3 mei 2010 19:15 schreef Asskicker14 het volgende:
Als ik van mijn chocobo dismount om een mission gevecht te doen, blijft de chocobo dan op zijn plaats staan, of moet ik dan op zoek naar een nieuwe?
Niet altijd. Van de week bleef ie gezellig staan. Kon ik er daarna na 't gevecht meteen weer opquote:Op maandag 3 mei 2010 19:37 schreef Deacon_Tigra het volgende:
En ja, je Chocobo is weg als je afstapt,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. KRIJG DE HOERIGE TERINGPEST GODVERDOMME
quote:Op woensdag 5 mei 2010 16:59 schreef SuperFruitig het volgende:
HOERIGE KUTFruit ouwe boktorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. KRIJG DE HOERIGE TERINGPEST GODVERDOMME
, bennie er nou nog steeds niet voorbij
![]()
Hebbie wel shrouds gebruikt?
Heb overigens alle Rollen gemaxxt voor de Trophy![]()
Mooie Farm plek gevonden in Pulse met 2 Behemoth's , 8000 CP in 1,5 minuut
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
Succes, want de locaties zijn random.quote:Op maandag 3 mei 2010 19:43 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb er al twee gevonden, een pluche chocobo en een golden nugget.
Nu maar ergens op het i'net een map vinden van alle locaties.
Ben ik nou gek, of kun je beter met growth egg die adamantoises doen? Dat is ietsje (understatement) meer in 2,5 minuutquote:Op woensdag 5 mei 2010 18:51 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Fruit ouwe boktor, bennie er nou nog steeds niet voorbij
![]()
Mooie Farm plek gevonden in Pulse met 2 Behemoth's , 8000 CP in 1,5 minuut![]()
En wanneer gaat die kutkip dat ei leggenquote:Op woensdag 5 mei 2010 20:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ben ik nou gek, of kun je beter met growth egg die adamantoises doen? Dat is ietsje (understatement) meer in 2,5 minuut
Hunt 55 uit me hoofd. Maar dat is voor dubbele CP.quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:24 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
En wanneer gaat die kutkip dat ei leggen....... maw wanneer krijg ik die
Shrouds zijn voor lozersquote:Op woensdag 5 mei 2010 18:51 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Fruit ouwe boktor, bennie er nou nog steeds niet voorbij
![]()
Mooie Farm plek gevonden in Pulse met 2 Behemoth's , 8000 CP in 1,5 minuut![]()
Dat laatste is alleen handig voor de 5 sterren trophy. Maar niet voor je CPquote:Op donderdag 6 mei 2010 08:18 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Hunt 55 uit me hoofd. Maar dat is voor dubbele CP.
Er is oooook nog een watch waarmee je meer tijd krijgt om ze af te maken
Ik weetsquote:Op donderdag 6 mei 2010 08:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat laatste is alleen handig voor de 5 sterren trophy. Maar niet voor je CP
Daarom: adamantoises. Kans op trapez. (nodig voor treasure trophy), platinum ingots (idem) en nog een bak CP. Die wolf en Behemoth zijn leuk als snelle kill, maar als je wat tijdswinst wil halen zou ik de big guys doen, toen ik mezelf max had had ik al 8 traps, en teveel ingots, dus dan kun je tenminste meteen de ultra compact reactors kopen en je spullen snel upgradenquote:Op donderdag 6 mei 2010 08:31 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Ik weetsmaar daar was ie naar op zoek had ik het idee
Maar serieus veel Cp heb je nodig om iedereen gemaxxed te krijgen zeg......
Ik moet zeg maar nog even oefenen op diequote:Op donderdag 6 mei 2010 09:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarom: adamantoises. Kans op trapez. (nodig voor treasure trophy), platinum ingots (idem) en nog een bak CP. Die wolf en Behemoth zijn leuk als snelle kill, maar als je wat tijdswinst wil halen zou ik de big guys doen, toen ik mezelf max had had ik al 8 traps, en teveel ingots, dus dan kun je tenminste meteen de ultra compact reactors kopen en je spullen snel upgraden
Die mag tenminste ongegeneerd aan haar zitten.quote:
quote:
Die schieten inderdaad niet op, ik zat geloof ik op 70% of zo. De gouden trofeeën tellen denk ik zwaarder of zoquote:Op donderdag 6 mei 2010 17:12 schreef Asskicker14 het volgende:
Is het raar dat ik in Chapter 12 zit en slechts 31% van alle trophies heb? Is dat een goede indicatie van hoeveel trophies hoor te hebben>
Ik gok dat 'ie nog voor 1 juli ook hier te downloaden isquote:Final Fantasy IX JAP Termin
07.05.10 - Square Enix wird den PlayStation-Klassiker Final Fantasy IX am 20.05.10 im japanischen PlayStation Store veröffentlichen. Das teilt Square Enix auf Twitter mit.
Ein Preis wurde nicht genannt; ebenso ist unklar, ob und wann das Rollenspiel in Europa erscheinen wird.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. van Vanille in CH11![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:19 schreef SuperFruitig het volgende:
DatIk vind het leuker dat je 500,000 gil aan items ontvangt wanneer je dat robotje met zijn 5 ontbrekende delen repareert.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. van Vanille in CH11![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:19 schreef SuperFruitig het volgende:
DatJa dat was leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. van Vanille in CH11![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel mn avond aan vertieft. Bijna mn controller door de muur gegooid.
Wat een tering, godver
man man man madsfghj,gfdsa
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
Whehehehehe. En die van 11 viel nog zo meequote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:33 schreef SuperFruitig het volgende:
ow en Hope light natuurlijk na 1 windvlaag al op de grond te mekkeren
WAT EEN TERINGSPEL is het ook
Had hem gisteravond met een vinger in mijn neus in 1x dood.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:33 schreef SuperFruitig het volgende:
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:27 schreef SuperFruitig het volgende:
QWETRY%U^&(*)^%$#@!$%^&*()_&^%$#@!$%^&*()_&^%$#@!
KRIJG TOCH DE GORE GRIEPTERING GODVERDOMMEBwahahahahaha! Amateur!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel mn avond aan vertieft. Bijna mn controller door de muur gegooid.
Wat een tering, godver
Maar fruit, wat doe je er lang over... hoeveel tijd heb je er wel niet inzitten?
KRIJG TOCH DE GORE GRIEPTERING GODVERDOMMEMan die is echt niet zo lastig hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel mn avond aan vertieft. Bijna mn controller door de muur gegooid.
Wat een tering, godver
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Eens.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:33 schreef SuperFruitig het volgende:
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 07:49 schreef Griebus het volgende:
lol fruit, zo gefrustreerd was je niet eens bij DS
En dat terwijl FF13 als je alleen het verhaal speelt,Ik heb alleen last bij de aller aller laatste eindbaas. De rest heb ik, oke, af en toe 4x proberen of zo, eigenlijk ook met niet AL te veel moeite wel gehaald. Maar die eindbaas zit me te plagen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of ik doe iets gruwelijk fout
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
O ik wou al zeggen. Ik vind er eentje die death spammed toch best onhandigquote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:03 schreef wdn het volgende:
Nee, er is geen enkel monster in de normale playthrough dat problemen zou moeten geven.
Let wel: mijn FF13 crasht bij het laden van de disc net voor het einde van chapter 13 en de laatste paar monsters ben ik niet aan toe gekomen dus die kunnen een probleem zijn.
Ja dat bedacht ik me al typendquote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ik wou al zeggen. Ik vind er eentje die death spammed toch best onhandig
Ik zit nu met 3 seraph crowns. Ga het morgen denk ik maar weer 's proberen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:47 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja dat bedacht ik me al typend
Maar die death spamming is ook goed tegen te houden: de accesories zijn te upgraden to 60% anti death ofzo meen ik(?)
gewoon healen en ook rav/med/rav oid gebruiken, dan komt het allemaal goed!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zit nu met 3 seraph crowns. Ga het morgen denk ik maar weer 's proberen.
Maar dan nog moet je wel best flink in je health zitten voor dat judgement klapje hoor.
Ik onder de kroontjes bij e 10e keer nog nietquote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:58 schreef blessed19 het volgende:
[..]
gewoon healen en ook rav/med/rav oid gebruiken, dan komt het allemaal goed!
Ik heb het trouwens uit kunnen spelen zonder die kroontjes! de tweede keer proberen was doorslaggevend!
Daarom is het handig om twee healers in je party te hebben.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:32 schreef Ang3l het volgende:
Ik onder de kroontjes bij e 10e keer nog niet![]()
Op de een of andere manier pakte het IEDERE keer op mijn healer.... hup, dood.
Ja heb ik ook. Alleen frustrerend is af en to dat de med pas raised als iedereen in 't groen zit. MEt met een doorattackende baas kan dat af en toe best lang durenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daarom is het handig om twee healers in je party te hebben.Ik heb één paradigma met MED/SEN/MED. als er even snel gehealed moet worden of partyleden geraised moeten worden is die ideaal.
Tot op heden gelukkig nog geen last mee gehad. *afklopt* Ik heb wel gemerkt dat het een vereiste is dat je party zoveel mogelijk gehaste is. Anders ben je alleen maar aan het healen en verder niks.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:48 schreef Ang3l het volgende:
Ja heb ik ook. Alleen frustrerend is af en to dat de med pas raised als iedereen in 't groen zit. MEt met een doorattackende baas kan dat af en toe best lang duren
KRIJG TOCH DE GORE GRIEPTERING GODVERDOMMEIk heb in mijn Jap playtrough ook grote problemen met hem gehad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel mn avond aan vertieft. Bijna mn controller door de muur gegooid.
Wat een tering, godver
![]()
Tig keren geprobeerd,..de truuk.
Zodra hij gaat chargen om Desunoto te gaan doen.......
Als een jekko met 3 COM op hem in rammen, na een tijdje zal hij dan met het chargen stoppen.
In elk geval is de schade veel minder.........ik zat in het begin tijdens het chargen alleen maar de healen en defenden![]()
Tijdens mijn pal had ik hem in 1xPsn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
5quote:Op zondag 9 mei 2010 09:57 schreef wdn het volgende:
Ja dat kan maar met hoeveel sterren eindigt je gevecht?
Dat dacht ik dus ookquote:Op zondag 9 mei 2010 19:04 schreef Ang3l het volgende:
Kheb voor 't eerst die titan trials gedaan. Nah, die waren ook veul simpeler dan ik verwacht had
Wandelde echt door 1 zo'n reeks trials heen. Of heb ik geluk gehad en steeds de simpele gekozen?
Nog maar vier hoofdstukken Gijs. Bijna klaar!quote:Op zondag 9 mei 2010 20:35 schreef Strolie75 het volgende:
Pffff...chapter 13...het einde mag nu wel komen...
Dit...dit is toch de laatste.quote:Op zondag 9 mei 2010 20:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nog maar vier hoofdstukken Gijs. Bijna klaar!
Met het "take asway engaging characters, story" ben ik het totaaaaaaaaaaaaaaaaal niet mee eens. Vind dit een veel beter en leuker verhaal dan X en XII, zeker ook qua characters en engagement.quote:Op zondag 9 mei 2010 20:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dit...dit is toch de laatste.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Der PlayStation-Klassiker Final Fantasy IX wird Yen 1.500 (EUR 13 / USD 16) im japanischen PlayStation Store kosten, wenn er am 20.05.10 in den "Game Archives" veröffentlicht wird. Das teilt Shinji Hashimoto von Square Enix auf Twitter mit.
quote:
koop dan liever het standbeeld van sephiroth van 35cm voor 109 euroquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:16 schreef Deacon_Tigra het volgende:
http://ssl.square-enix-shop.com/eu/detail.php?id=542#
Serah's engagement pendant, slechts 199 eurotjes dames en heren
Helemaal sold out
Of Squall zijn Lionheart ringquote:Op donderdag 13 mei 2010 00:39 schreef DJ_ het volgende:
[..]
koop dan liever het standbeeld van sephiroth van 35cm voor 109 euro
Never! , Mr. S.Kwall is te emo imoquote:
maar als je die ring dan hebt denk je shit , straks ben ik ook emoquote:Op donderdag 13 mei 2010 10:35 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Gaat ook niet om zijn karakter, maar om zijn gruwelijke ring
Squall staat wel boven aan de emo torenquote:Op donderdag 13 mei 2010 13:56 schreef Ang3l het volgende:
Hallo, heel FF is emo hoor
*springt op chocobo en rijdt keihard weg*
Poteto, potato.quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:41 schreef Strolie75 het volgende:
[ afbeelding ]
http://kotaku.com/5538236(...)tasy-xiii-not-an-rpg
Niet alleen jouw mening!quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Poteto, potato.
Dat onzinnig labelen van mensenFFXIII is 100 keer boeiender dan dat prutswerk dat Bioware aflevert (persoonlijke mening van mijzelf uiteraard)
Beide geweldige RPG's,... snap de aanval van Bioware nietquote:Op donderdag 13 mei 2010 18:41 schreef Strolie75 het volgende:
[ afbeelding ]
http://kotaku.com/5538236(...)tasy-xiii-not-an-rpg
Dat zijn geen nwe screens toch? Hopelijk op de E3 wat meer info over deze en Versus!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:49 schreef Ixnay het volgende:
Final Fantasy Agito XIII
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:48 schreef PhalanX het volgende:
heb ik die stomme rrobot van Vanille gerepareerd... maar wat doet dat kreng nou eigenlijk behavle tips geven en een zwik goodies?
Dan maar beginnen aan Chapter 12!wat dacht je van een ZWIK GOODIESSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je moet games eerst echt spelen voordat je het prutswerk noemt.quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Poteto, potato.
Dat onzinnig labelen van mensenFFXIII is 100 keer boeiender dan dat prutswerk dat Bioware aflevert (persoonlijke mening van mijzelf uiteraard)
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:07 schreef speknek het volgende:
[..]
Je moet games eerst echt spelen voordat je het prutswerk noemt.
(persoonlijke mening van mijzelf uiteraard)
En het is besides the point, er komt inderdaad geen emergent verhaal uit final fantasy. (in ME overigens ook heel wat minder dan bijvoorbeeld Fallout)
quote:Distinguished Service Medal
Complete Eden Prime
25
Verkregen 18-8-2009
euhhhh JA?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:31 schreef Ang3l het volgende:
Vraagje, en tis ei'k meer iets voor DIG maar ok:
Heb net een LCD TV gekocht, PS3 er op aangesloten met de kabel die er bij zit.
Maar zo'n P3 HDMI kabel..... maakt dat echt gruwelijk verschil uit?
Ja.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:31 schreef Ang3l het volgende:
Vraagje, en tis ei'k meer iets voor DIG maar ok:
Heb net een LCD TV gekocht, PS3 er op aangesloten met de kabel die er bij zit.
Maar zo'n P3 HDMI kabel..... maakt dat echt gruwelijk verschil uit?
Ok want je hebt er die speciaal van de PS3 zijn, maar ook gewoon andere. Dat boeit dus niet?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja.
En nee, het maakt niet uit welke HDMI kabel. Eentje van 5 euro is net zo goed als eentje van 50.
Nope. De mijne was 5 dollar via Dealextreme.comquote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ok want je hebt er die speciaal van de PS3 zijn, maar ook gewoon andere. Dat boeit dus niet?
Ja bij de media markt zie ik de goedkoopste voor 15.99 en de duurste voor 108,- (quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nope. De mijne was 5 dollar via Dealextreme.com
Straks,... als elke TV de HDMI 1.4 upgrade krijgt is het misschien een idee een wat betere kabel te kopen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja bij de media markt zie ik de goedkoopste voor 15.99 en de duurste voor 108,- ().
Die van de PS3, de SPEEDLINK HDMI CABLE, die is 18,99
Dan is het nu helemaal niet nodig om meer dan een tientje uit te geven dusquote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Straks,... als elke TV de HDMI 1.4 upgrade krijgt is het misschien een idee een wat betere kabel te kopen.
Correct!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dan is het nu helemaal niet nodig om meer dan een tientje uit te geven dus
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.31951
$4,80 incl verzenden, betalen kan met PayPal.
Ow da's idd erg goedkoopquote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dan is het nu helemaal niet nodig om meer dan een tientje uit te geven dus
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.31951
$4,80 incl verzenden, betalen kan met PayPal.
Speedlink is gewoonweg het merkjequote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ow da's idd erg goedkoop
Dan hoef ik niet naar de Mediamarkt te lopej voor 15.99 eur.
Kan ik beter dit doen.
Bij die SP3 HDMI kabel staat trouwens nog speedlink vermeld.
Is dat nog iets spannends (google didn;t help me out)?
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Speedlink is gewoonweg het merkje
*bitchslap* I ain;t no woman, you fool!quote:
Well, you might not be one, but you think like one.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*bitchslap* I ain;t no woman, you fool!
Op zulke dagen mis ik mijn tech-nerd ex
Maar goed, heb de $4.80 kabel besteld.
Thanks for the site-tip Roy!
(en de rest voor de andere hulp)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aaah the beauty of digital reproduction.
--- Cameron Hodge ---
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:49 schreef PhalanX het volgende:
kunnen we het nu weer over mijn dilemma hebben?De eerste x heb ik ook aardig moeite met hem gehad, vooral als al die raket aanvallen madderfakking snel achter elkaar komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
2e X was ik zwaar overpowered, en gebruikte ik mijn summon op het moment dat ze begonnen
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
Yupquote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:31 schreef PhalanX het volgende:
en laat me raden... toen had je die natuurlijk met 5 sterren afgesloten...
Doe dat maar jaquote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:33 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Je gelooft me niet?![]()
Of zal ik mijn fictieve FF lim. Crisis Core psp , FFCloud zwaard, jap import FF XIII en de rest van de shit weer terug in mijn denkbeeldige kast stoppen![]()
NERD!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:33 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Of zal ik mijn fictieve FF lim. Crisis Core psp , FFCloud zwaard, jap import FF XIII en de rest van de shit weer terug in mijn denkbeeldige kast stoppen![]()
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:17 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Doe dat maar ja
Maar inderdaad, afgezien van de opmerking dat je DS zelf uitgespeeld zou hebben, waarvan ik dus uit betrouwbare bron heb vernomen dat dit niet waar is, weinig Bullshit van jou
n00bquote:Op zondag 16 mei 2010 10:52 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Gloeiende tandjes![]()
Was 16 minuten bezig met Mission Mark 51 , Laatste Titan zeg maar
Had hem bijna op 3/4 al kapot geslagen, doet hij plots een pearless attack ofzo
Lightning in 1 klap dood , 16000 HP weg, foetsie.......fucker
Heb jij hem al gekickt danquote:
Nee, dat dan ook weer nietquote:
hehe ik krijg dinsdag GOW 3 binnenquote:Op zondag 16 mei 2010 11:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, dat dan ook weer nietBen wel al drie games verder sinds XIII
quote:Square Enix has reported an impressive set of financial results for the year ended March 31, 2010.
Company-wide net sales were up 41.7 per cent to 192,257 million yen ($2.1b / £1.4b), while profits jumped 50.1 per cent to 9,509 million yen ($102.9m / £69.6m).
The publisher said that Final Fantasy XIII, Dragon Quest IX: Sentinels Of The Starry Skies, Batman: Arkham Asylum, Kingdom Hearts 358/2 Days and Dragon Quest VI became new million selling titles during the 12 month period.
Net sales for Square’s game division increased 128.4 per cent year-on-year to 109,949 million yen ($1.2b / £805.2m), while operating income lifted 254 per cent to 23,814 million yen ($257.6m / £174.4m).
"We are pleased to announce results for the fiscal year ended March 2010 that achieve the highest net sales, operating income and recurring income since the merger in April 2003,” said Square Enix president Yoichi Wada. “Including flagship titles of Final Fantasy and Dragon Quest, we released five titles that became million-sellers - three of which shipped over three million units.
“During the year we also successfully acquired and integrated UK based Eidos with a goal of expanding our own powerful IP line-up and strengthening our business platform in North America and Europe. Furthermore, we were able to raise our ability to meet the rapidly changing operating environment by our streamlining of the group's headcount and asset levels.”
For the current fiscal year ending March 31, 2011, the wider company expects a 16.8 per cent drop in sales to 160,000 million yen ($1.7b / £1.2b), but a 26.2 per cent jump in profits to 12,000 million yen ($129.8, / 87.9m).
--- Cameron Hodge ---
Que ? , nooit last van gehad.quote:Op zondag 23 mei 2010 18:06 schreef Ang3l het volgende:
FF XIII via HDMI
Al moet ie wel ophouden met storen/haperen
Geen idee, als ik hem op 1080p speel dan gaat ie storen zo af en toe.quote:Op zondag 23 mei 2010 19:51 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Que ? , nooit last van gehad.
ps3 probs of miss je tv ?
Stel je niet aan, die zijn echt appeltje eitje als je er al 1 aan kan. Ik ben pas op het laatst eens serieus gaan upgraden, ik heb geen vijand met die omega wapens aangeraakt en toch platinum behaald.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:03 schreef Desunoto het volgende:
Ik heb het nu wel een beetje gehad met FFXIII. Ik kan dat kutbeest met dat schild dat weggaat als je hem staggert nu net aan en heb hem verslagen. Maar dan heb je nog een gevecht met 2 van die dingen tegelijk... nou NO WAY dat dat ooit gaat lukken.Of ik moet even alle wapens helemaal maxen en het hele crystarium volmaken. Maar dat zijn die paar laatste tegenstanders gewoon niet waard.
tijdens welk gevecht/chapter?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:08 schreef Reddiablo het volgende:
Ik krijg die irritante Bartholomeus of hoe heet 'ie maar niet dood
Iemand nog tips?
Gebruik in principe Lightning, Sazh en Vanille... veel healen en haste met Sazh... gooi er ook een Eidolon tegenaan, maar nog geen geluk
De 1e keer dat je hem tegenkomt... hij heeft 2 turrets en nog andere dingen... die weet ik wel meestal uit te schakelen, maar z'n aanvallen zijn zo heftig dat ik het niet kan tegenhouden. Ben nu als een idioot aan het levelen.. Hoewel ik al wel aan de max zit, maar ik krijg steeds credit en incentive chips die ik weer verkoop en dan kan ik m'n wapens upgraden, maar ik ben al uren bezig zoquote:Op zaterdag 29 mei 2010 09:15 schreef PhalanX het volgende:
[..]
tijdens welk gevecht/chapter?
Want ik vond 'em echt bizar makkelijk moet ik eerlijk zijn.
Gebruik je wel braaf een Sentinel?
Ik gebruikte tegen het einde Fang, Lightning, en Sahz
Sen Med Syn
Com Com Com
Sab Rav Rav
Sen Med Com
eerst de turrets uitschakelen, gewoon librascope gebruiken, en er vor zorgen dat je zo snel mogelijk een stagger krijgt, dus dat je iemand met Ravager snel naar de grens haalt, en daarna met Commando het afmaken.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:19 schreef Reddiablo het volgende:
De 1e keer dat je hem tegenkomt... hij heeft 2 turrets en nog andere dingen... die weet ik wel meestal uit te schakelen, maar z'n aanvallen zijn zo heftig dat ik het niet kan tegenhouden. Ben nu als een idioot aan het levelen.. Hoewel ik al wel aan de max zit, maar ik krijg steeds credit en incentive chips die ik weer verkoop en dan kan ik m'n wapens upgraden, maar ik ben al uren bezig zo
Als je je characters hebt gemaxt dan heeft eentje vast wek de ability 'Libra' tot zijn/haar beschikking.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:36 schreef Reddiablo het volgende:
ik heb geen librascope meer, dat gebruik ik nooit
Ik vond die van Sazh ook lastig. En jij ook.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 08:46 schreef PhalanX het volgende:
ja, maar daarentegen zijn alle andere eidelons een eitje.
De enige eidelon waar ik echt heel hard over struikelde was de eidelon van Lightning.
Pony power.
Librascope is anders wel handig als je ineens een bende nieuwe vijanden voor je neus hebt, of zoals dat gevecht met Barthalamalalaramalalala die uit meerdere onderdelen bestaat. Anders zit je je een ons te libra-en voordat je kan beginnen!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:36 schreef Reddiablo het volgende:
ik heb geen librascope meer, dat gebruik ik nooit
ja maar Sazh vond ik minder kut dan die vervloekte Princess Lick-it-and-spit van Lightning... daar heb ik langer op gezeten dan die van Sazh... NOG langer dus! Toen ik bij Sazh's eidelon was had ik al het verstand om mensen te bellen en om te googlen... dat had ik de eerste tig keer nog niet door toen ik voor Odin stond.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond die van Sazh ook lastig. En jij ook.
Je belde me er zelfs over
Dat valt wel mee, ik heb dat pas gedaan toen ik de trophy nog moest halenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:38 schreef PhalanX het volgende:
overigens ben ik pas mijn wapens echt begonnen met upgraden toen ik op Gran Pulse zat... volgens mij had ik me daar heel wat leed mee kunnen besparen.
Same here, ik ging pas beginnen met upgraden toen ik recordtijdjes neer wilde zetten met Adamantoisesquote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, ik heb dat pas gedaan toen ik de trophy nog moest halenToen was ik er al door
Klopt, maar het kan in sommige gevallen wel helpen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:03 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Same here, ik ging pas beginnen met upgraden toen ik recordtijdjes neer wilde zetten met AdamantoisesWerkte prima! Eigenlijk heb je de upgrades niet echt nodig zolang je maar een goede battle strategie heb voor je moeilijkere gevechten
Als een bezetene op de X duwen bijvoorbeeld, terwijl je naar de TV gilt "sla 'm, sla 'm".quote:
Uhh ja, verschillende Paradigms in een goeie volgorde doen zodat een gevecht makkelijker worden.quote:
Heb gemerkt bij deze FF dat ik dit ook constant doe...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als een bezetene op de X duwen bijvoorbeeld, terwijl je naar de TV gilt "sla 'm, sla 'm".
Ook dat gillen?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:29 schreef aeque het volgende:
Heb gemerkt bij deze FF dat ik dit ook constant doe...
Ik denk eerder dingen als: Godverdomme schiet nou eens op! sla hemquote:
Geeft um een knoeah op z'n aug! kutklotuhkankahkjoeeaaaaahhhh!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:31 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Ik denk eerder dingen als: Godverdomme schiet nou eens op! sla hemalthans dat herken ik in mijn geval. Zeker als er gecured moet worden, komt soms het hele haagse alfabet voorbij
Herkenbaar, inclusief dat Haagse alfabet.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:31 schreef 67Impala het volgende:
Ik denk eerder dingen als: Godverdomme schiet nou eens op! sla hemalthans dat herken ik in mijn geval. Zeker als er gecured moet worden, komt soms het hele haagse alfabet voorbij
Dit dus.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:31 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Oeh daar moet ik nog steeds een keer alle wapens bij halenquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:39 schreef Son-Goku het volgende:
Gisteren weer opnieuw begonnen met Final Fantasy 12, toch nog een nieuwe kans gevenDit keer maar WEL goed opletten bij het verhaal
Dan staat je nog veel moois te wachten!quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:54 schreef Netsplitter het volgende:
Vandaag binnen gekregen en meteen ff geprobeerd natuurlijk.
Wat een intro zeg.
En ik baal nu al dat ik geen FullHD scherm heb....quote:Op donderdag 3 juni 2010 08:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan staat je nog veel moois te wachten!
Ja best wel...quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:04 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
En ik baal nu al dat ik geen FullHD scherm heb....
Dus dat gaat alleen nog maar erger worden begrijp ik??
Overcompenseren noemen ze dat...quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:11 schreef aeque het volgende:
107 cm full hd![]()
![]()
En nu alweer aan het kijken voor een grotere en LED...(hooray voor 20% korting
)
Maar daar zijn mannen voor! Pronken met snufjes
Eerder dom, gezien de techniek nog een stapje verder zal gaan, wat ik in Japan heb gezienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 09:35 schreef aeque het volgende:
Kom momenteel niet echt verder, bepaalde boss is ietsje te sterk...
Ik zal het ff in een spoiler zetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:01 schreef Pheno het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:52 schreef aeque het volgende:
[..]Der is een goede manier om Destrudo tegen te gaan even in spoilertje geplaatst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:03 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Der is een goede manier om Destrudo tegen te gaan even in spoilertje geplaatst.Het is eindelijk gelukt!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:50 schreef jimjim1983 het volgende:
net een uur gespeeld en eauh my geaud
wat een gaar kutspelniet te geloven hoe ze het zo verneukt hebben. tot nu toe is alles lachwekkend en dodelijk saai. heb een uur lang gespeeld. alleen maar naar voren en op A gedrukt, 100x mn game gesaved en 45 cutscenes met idioot slechte teksten gezien
hoor net dat je nog wel 6 uur door die kkgangen moet lopen dus ik denk dat ik m meteen de deur weer uitgooi. niet mijn spel.
Als je nu eens van die jointjes afblijft, dan begrijp je nog es wat van de tekstquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:50 schreef jimjim1983 het volgende:
net een uur gespeeld en eauh my geaud
wat een gaar kutspelniet te geloven hoe ze het zo verneukt hebben. tot nu toe is alles lachwekkend en dodelijk saai. heb een uur lang gespeeld. alleen maar naar voren en op A gedrukt, 100x mn game gesaved en 45 cutscenes met idioot slechte teksten gezien
hoor net dat je nog wel 6 uur door die kkgangen moet lopen dus ik denk dat ik m meteen de deur weer uitgooi. niet mijn spel.
ja want die gaan echt diepquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:28 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Als je nu eens van die jointjes afblijft, dan begrijp je nog es wat van de tekst![]()
![]()
FFXIII is een heel slechte eerste Final om te spelen. Het begin is gewoonweg te lang en rechtlijnig/lineair. Ik ken Final, vind het leuk en kon me dus ook vinden in XIII. Als je nooit eerder Final hebt gespeeld komt het volgens mij te saai over. Natuurlijk is het zonde en is de game gewoon erg sterk, maar hij is niet n00b-friendly.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:20 schreef Ixnay het volgende:
FFXIII moet je echt niet na 3 uur beoordelen, dan begint het nog niet eens.
En al zeker niet als het je eerste FF is.
Ik vond het spel wel goed en terecht een van de redenen om een PS3 te kopen, maar om er nou echt 4 jaar naar uit te kijken om een maandje te gamen vind ik overdreven. Ik kijk wel uit naar de volgende delen maar FFXIII was lang niet zo spectaculair als dat het gepresenteerd werd.
ik heb het tot deel 9 gespeeld. ik denk dat ik echt niet door het begin heen kan komen, dat trek ik niet. zeker niet als ik hoor dat het zo lineair blijft. die battles hebben me ook nooit echt geboeid in FF, dus daar speel ik t niet voor.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:20 schreef Ixnay het volgende:
FFXIII moet je echt niet na 3 uur beoordelen, dan begint het nog niet eens.
En al zeker niet als het je eerste FF is.
Ik speel het daar ook niet voor hoor.quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:02 schreef SuperFruitig het volgende:
Lol
FF niet voor de battles/het grinden spelen
Ga dan een boek lezen of een flim kijken ^_^
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |