Die mag tenminste ongegeneerd aan haar zitten.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die schieten inderdaad niet op, ik zat geloof ik op 70% of zo. De gouden trofeeën tellen denk ik zwaarder of zoquote:Op donderdag 6 mei 2010 17:12 schreef Asskicker14 het volgende:
Is het raar dat ik in Chapter 12 zit en slechts 31% van alle trophies heb? Is dat een goede indicatie van hoeveel trophies hoor te hebben>
Ik gok dat 'ie nog voor 1 juli ook hier te downloaden isquote:Final Fantasy IX JAP Termin
07.05.10 - Square Enix wird den PlayStation-Klassiker Final Fantasy IX am 20.05.10 im japanischen PlayStation Store veröffentlichen. Das teilt Square Enix auf Twitter mit.
Ein Preis wurde nicht genannt; ebenso ist unklar, ob und wann das Rollenspiel in Europa erscheinen wird.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. van Vanille in CH11![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:19 schreef SuperFruitig het volgende:
DatIk vind het leuker dat je 500,000 gil aan items ontvangt wanneer je dat robotje met zijn 5 ontbrekende delen repareert.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. van Vanille in CH11![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:19 schreef SuperFruitig het volgende:
DatJa dat was leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. van Vanille in CH11![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel mn avond aan vertieft. Bijna mn controller door de muur gegooid.
Wat een tering, godver
man man man madsfghj,gfdsa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
Whehehehehe. En die van 11 viel nog zo meequote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:33 schreef SuperFruitig het volgende:
ow en Hope light natuurlijk na 1 windvlaag al op de grond te mekkeren
WAT EEN TERINGSPEL is het ook
Had hem gisteravond met een vinger in mijn neus in 1x dood.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:33 schreef SuperFruitig het volgende:
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:27 schreef SuperFruitig het volgende:
QWETRY%U^&(*)^%$#@!$%^&*()_&^%$#@!$%^&*()_&^%$#@!
KRIJG TOCH DE GORE GRIEPTERING GODVERDOMMEBwahahahahaha! Amateur!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel mn avond aan vertieft. Bijna mn controller door de muur gegooid.
Wat een tering, godver
Maar fruit, wat doe je er lang over... hoeveel tijd heb je er wel niet inzitten?
KRIJG TOCH DE GORE GRIEPTERING GODVERDOMMEMan die is echt niet zo lastig hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel mn avond aan vertieft. Bijna mn controller door de muur gegooid.
Wat een tering, godver
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Eens.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:33 schreef SuperFruitig het volgende:
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 07:49 schreef Griebus het volgende:
lol fruit, zo gefrustreerd was je niet eens bij DS
En dat terwijl FF13 als je alleen het verhaal speelt,Ik heb alleen last bij de aller aller laatste eindbaas. De rest heb ik, oke, af en toe 4x proberen of zo, eigenlijk ook met niet AL te veel moeite wel gehaald. Maar die eindbaas zit me te plagen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of ik doe iets gruwelijk fout
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
O ik wou al zeggen. Ik vind er eentje die death spammed toch best onhandigquote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:03 schreef wdn het volgende:
Nee, er is geen enkel monster in de normale playthrough dat problemen zou moeten geven.
Let wel: mijn FF13 crasht bij het laden van de disc net voor het einde van chapter 13 en de laatste paar monsters ben ik niet aan toe gekomen dus die kunnen een probleem zijn.
Ja dat bedacht ik me al typendquote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ik wou al zeggen. Ik vind er eentje die death spammed toch best onhandig
Ik zit nu met 3 seraph crowns. Ga het morgen denk ik maar weer 's proberen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:47 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja dat bedacht ik me al typend
Maar die death spamming is ook goed tegen te houden: de accesories zijn te upgraden to 60% anti death ofzo meen ik(?)
gewoon healen en ook rav/med/rav oid gebruiken, dan komt het allemaal goed!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zit nu met 3 seraph crowns. Ga het morgen denk ik maar weer 's proberen.
Maar dan nog moet je wel best flink in je health zitten voor dat judgement klapje hoor.
Ik onder de kroontjes bij e 10e keer nog nietquote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:58 schreef blessed19 het volgende:
[..]
gewoon healen en ook rav/med/rav oid gebruiken, dan komt het allemaal goed!
Ik heb het trouwens uit kunnen spelen zonder die kroontjes! de tweede keer proberen was doorslaggevend!
Daarom is het handig om twee healers in je party te hebben.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:32 schreef Ang3l het volgende:
Ik onder de kroontjes bij e 10e keer nog niet![]()
Op de een of andere manier pakte het IEDERE keer op mijn healer.... hup, dood.
Ja heb ik ook. Alleen frustrerend is af en to dat de med pas raised als iedereen in 't groen zit. MEt met een doorattackende baas kan dat af en toe best lang durenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daarom is het handig om twee healers in je party te hebben.Ik heb één paradigma met MED/SEN/MED. als er even snel gehealed moet worden of partyleden geraised moeten worden is die ideaal.
Tot op heden gelukkig nog geen last mee gehad. *afklopt* Ik heb wel gemerkt dat het een vereiste is dat je party zoveel mogelijk gehaste is. Anders ben je alleen maar aan het healen en verder niks.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:48 schreef Ang3l het volgende:
Ja heb ik ook. Alleen frustrerend is af en to dat de med pas raised als iedereen in 't groen zit. MEt met een doorattackende baas kan dat af en toe best lang duren
KRIJG TOCH DE GORE GRIEPTERING GODVERDOMMEIk heb in mijn Jap playtrough ook grote problemen met hem gehad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel mn avond aan vertieft. Bijna mn controller door de muur gegooid.
Wat een tering, godver
![]()
Tig keren geprobeerd,..de truuk.
Zodra hij gaat chargen om Desunoto te gaan doen.......
Als een jekko met 3 COM op hem in rammen, na een tijdje zal hij dan met het chargen stoppen.
In elk geval is de schade veel minder.........ik zat in het begin tijdens het chargen alleen maar de healen en defenden![]()
Tijdens mijn pal had ik hem in 1xPsn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
5quote:Op zondag 9 mei 2010 09:57 schreef wdn het volgende:
Ja dat kan maar met hoeveel sterren eindigt je gevecht?
Dat dacht ik dus ookquote:Op zondag 9 mei 2010 19:04 schreef Ang3l het volgende:
Kheb voor 't eerst die titan trials gedaan. Nah, die waren ook veul simpeler dan ik verwacht had
Wandelde echt door 1 zo'n reeks trials heen. Of heb ik geluk gehad en steeds de simpele gekozen?
Nog maar vier hoofdstukken Gijs. Bijna klaar!quote:Op zondag 9 mei 2010 20:35 schreef Strolie75 het volgende:
Pffff...chapter 13...het einde mag nu wel komen...
Dit...dit is toch de laatste.quote:Op zondag 9 mei 2010 20:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nog maar vier hoofdstukken Gijs. Bijna klaar!
Met het "take asway engaging characters, story" ben ik het totaaaaaaaaaaaaaaaaal niet mee eens. Vind dit een veel beter en leuker verhaal dan X en XII, zeker ook qua characters en engagement.quote:Op zondag 9 mei 2010 20:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dit...dit is toch de laatste.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Der PlayStation-Klassiker Final Fantasy IX wird Yen 1.500 (EUR 13 / USD 16) im japanischen PlayStation Store kosten, wenn er am 20.05.10 in den "Game Archives" veröffentlicht wird. Das teilt Shinji Hashimoto von Square Enix auf Twitter mit.
quote:
koop dan liever het standbeeld van sephiroth van 35cm voor 109 euroquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:16 schreef Deacon_Tigra het volgende:
http://ssl.square-enix-shop.com/eu/detail.php?id=542#
Serah's engagement pendant, slechts 199 eurotjes dames en heren
Helemaal sold out
Of Squall zijn Lionheart ringquote:Op donderdag 13 mei 2010 00:39 schreef DJ_ het volgende:
[..]
koop dan liever het standbeeld van sephiroth van 35cm voor 109 euro
Never! , Mr. S.Kwall is te emo imoquote:
maar als je die ring dan hebt denk je shit , straks ben ik ook emoquote:Op donderdag 13 mei 2010 10:35 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Gaat ook niet om zijn karakter, maar om zijn gruwelijke ring
Squall staat wel boven aan de emo torenquote:Op donderdag 13 mei 2010 13:56 schreef Ang3l het volgende:
Hallo, heel FF is emo hoor
*springt op chocobo en rijdt keihard weg*
Poteto, potato.quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:41 schreef Strolie75 het volgende:
[ afbeelding ]
http://kotaku.com/5538236(...)tasy-xiii-not-an-rpg
Niet alleen jouw mening!quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Poteto, potato.
Dat onzinnig labelen van mensenFFXIII is 100 keer boeiender dan dat prutswerk dat Bioware aflevert (persoonlijke mening van mijzelf uiteraard)
Beide geweldige RPG's,... snap de aanval van Bioware nietquote:Op donderdag 13 mei 2010 18:41 schreef Strolie75 het volgende:
[ afbeelding ]
http://kotaku.com/5538236(...)tasy-xiii-not-an-rpg
Dat zijn geen nwe screens toch? Hopelijk op de E3 wat meer info over deze en Versus!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:49 schreef Ixnay het volgende:
Final Fantasy Agito XIII
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:48 schreef PhalanX het volgende:
heb ik die stomme rrobot van Vanille gerepareerd... maar wat doet dat kreng nou eigenlijk behavle tips geven en een zwik goodies?
Dan maar beginnen aan Chapter 12!wat dacht je van een ZWIK GOODIESSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je moet games eerst echt spelen voordat je het prutswerk noemt.quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Poteto, potato.
Dat onzinnig labelen van mensenFFXIII is 100 keer boeiender dan dat prutswerk dat Bioware aflevert (persoonlijke mening van mijzelf uiteraard)
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:07 schreef speknek het volgende:
[..]
Je moet games eerst echt spelen voordat je het prutswerk noemt.
(persoonlijke mening van mijzelf uiteraard)
En het is besides the point, er komt inderdaad geen emergent verhaal uit final fantasy. (in ME overigens ook heel wat minder dan bijvoorbeeld Fallout)
quote:Distinguished Service Medal
Complete Eden Prime
25
Verkregen 18-8-2009
euhhhh JA?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:31 schreef Ang3l het volgende:
Vraagje, en tis ei'k meer iets voor DIG maar ok:
Heb net een LCD TV gekocht, PS3 er op aangesloten met de kabel die er bij zit.
Maar zo'n P3 HDMI kabel..... maakt dat echt gruwelijk verschil uit?
Ja.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:31 schreef Ang3l het volgende:
Vraagje, en tis ei'k meer iets voor DIG maar ok:
Heb net een LCD TV gekocht, PS3 er op aangesloten met de kabel die er bij zit.
Maar zo'n P3 HDMI kabel..... maakt dat echt gruwelijk verschil uit?
Ok want je hebt er die speciaal van de PS3 zijn, maar ook gewoon andere. Dat boeit dus niet?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja.
En nee, het maakt niet uit welke HDMI kabel. Eentje van 5 euro is net zo goed als eentje van 50.
Nope. De mijne was 5 dollar via Dealextreme.comquote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ok want je hebt er die speciaal van de PS3 zijn, maar ook gewoon andere. Dat boeit dus niet?
Ja bij de media markt zie ik de goedkoopste voor 15.99 en de duurste voor 108,- (quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nope. De mijne was 5 dollar via Dealextreme.com
Straks,... als elke TV de HDMI 1.4 upgrade krijgt is het misschien een idee een wat betere kabel te kopen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja bij de media markt zie ik de goedkoopste voor 15.99 en de duurste voor 108,- ().
Die van de PS3, de SPEEDLINK HDMI CABLE, die is 18,99
Dan is het nu helemaal niet nodig om meer dan een tientje uit te geven dusquote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Straks,... als elke TV de HDMI 1.4 upgrade krijgt is het misschien een idee een wat betere kabel te kopen.
Correct!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dan is het nu helemaal niet nodig om meer dan een tientje uit te geven dus
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.31951
$4,80 incl verzenden, betalen kan met PayPal.
Ow da's idd erg goedkoopquote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dan is het nu helemaal niet nodig om meer dan een tientje uit te geven dus
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.31951
$4,80 incl verzenden, betalen kan met PayPal.
Speedlink is gewoonweg het merkjequote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ow da's idd erg goedkoop
Dan hoef ik niet naar de Mediamarkt te lopej voor 15.99 eur.
Kan ik beter dit doen.
Bij die SP3 HDMI kabel staat trouwens nog speedlink vermeld.
Is dat nog iets spannends (google didn;t help me out)?
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Speedlink is gewoonweg het merkje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |