Librascope is anders wel handig als je ineens een bende nieuwe vijanden voor je neus hebt, of zoals dat gevecht met Barthalamalalaramalalala die uit meerdere onderdelen bestaat. Anders zit je je een ons te libra-en voordat je kan beginnen!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:36 schreef Reddiablo het volgende:
ik heb geen librascope meer, dat gebruik ik nooit
ja maar Sazh vond ik minder kut dan die vervloekte Princess Lick-it-and-spit van Lightning... daar heb ik langer op gezeten dan die van Sazh... NOG langer dus! Toen ik bij Sazh's eidelon was had ik al het verstand om mensen te bellen en om te googlen... dat had ik de eerste tig keer nog niet door toen ik voor Odin stond.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond die van Sazh ook lastig. En jij ook.
Je belde me er zelfs over
Dat valt wel mee, ik heb dat pas gedaan toen ik de trophy nog moest halenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:38 schreef PhalanX het volgende:
overigens ben ik pas mijn wapens echt begonnen met upgraden toen ik op Gran Pulse zat... volgens mij had ik me daar heel wat leed mee kunnen besparen.
Same here, ik ging pas beginnen met upgraden toen ik recordtijdjes neer wilde zetten met Adamantoisesquote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, ik heb dat pas gedaan toen ik de trophy nog moest halenToen was ik er al door
Klopt, maar het kan in sommige gevallen wel helpen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:03 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Same here, ik ging pas beginnen met upgraden toen ik recordtijdjes neer wilde zetten met AdamantoisesWerkte prima! Eigenlijk heb je de upgrades niet echt nodig zolang je maar een goede battle strategie heb voor je moeilijkere gevechten
Als een bezetene op de X duwen bijvoorbeeld, terwijl je naar de TV gilt "sla 'm, sla 'm".quote:
Uhh ja, verschillende Paradigms in een goeie volgorde doen zodat een gevecht makkelijker worden.quote:
Heb gemerkt bij deze FF dat ik dit ook constant doe...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als een bezetene op de X duwen bijvoorbeeld, terwijl je naar de TV gilt "sla 'm, sla 'm".
Ook dat gillen?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:29 schreef aeque het volgende:
Heb gemerkt bij deze FF dat ik dit ook constant doe...
Ik denk eerder dingen als: Godverdomme schiet nou eens op! sla hemquote:
Geeft um een knoeah op z'n aug! kutklotuhkankahkjoeeaaaaahhhh!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:31 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Ik denk eerder dingen als: Godverdomme schiet nou eens op! sla hemalthans dat herken ik in mijn geval. Zeker als er gecured moet worden, komt soms het hele haagse alfabet voorbij
Herkenbaar, inclusief dat Haagse alfabet.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:31 schreef 67Impala het volgende:
Ik denk eerder dingen als: Godverdomme schiet nou eens op! sla hemalthans dat herken ik in mijn geval. Zeker als er gecured moet worden, komt soms het hele haagse alfabet voorbij
Dit dus.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:31 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Oeh daar moet ik nog steeds een keer alle wapens bij halenquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:39 schreef Son-Goku het volgende:
Gisteren weer opnieuw begonnen met Final Fantasy 12, toch nog een nieuwe kans gevenDit keer maar WEL goed opletten bij het verhaal
Dan staat je nog veel moois te wachten!quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:54 schreef Netsplitter het volgende:
Vandaag binnen gekregen en meteen ff geprobeerd natuurlijk.
Wat een intro zeg.
En ik baal nu al dat ik geen FullHD scherm heb....quote:Op donderdag 3 juni 2010 08:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan staat je nog veel moois te wachten!
Ja best wel...quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:04 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
En ik baal nu al dat ik geen FullHD scherm heb....
Dus dat gaat alleen nog maar erger worden begrijp ik??
Overcompenseren noemen ze dat...quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:11 schreef aeque het volgende:
107 cm full hd![]()
![]()
En nu alweer aan het kijken voor een grotere en LED...(hooray voor 20% korting
)
Maar daar zijn mannen voor! Pronken met snufjes
Eerder dom, gezien de techniek nog een stapje verder zal gaan, wat ik in Japan heb gezienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 09:35 schreef aeque het volgende:
Kom momenteel niet echt verder, bepaalde boss is ietsje te sterk...
Ik zal het ff in een spoiler zetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:01 schreef Pheno het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:52 schreef aeque het volgende:
[..]Der is een goede manier om Destrudo tegen te gaan even in spoilertje geplaatst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:03 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Der is een goede manier om Destrudo tegen te gaan even in spoilertje geplaatst.Het is eindelijk gelukt!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:50 schreef jimjim1983 het volgende:
net een uur gespeeld en eauh my geaud
wat een gaar kutspelniet te geloven hoe ze het zo verneukt hebben. tot nu toe is alles lachwekkend en dodelijk saai. heb een uur lang gespeeld. alleen maar naar voren en op A gedrukt, 100x mn game gesaved en 45 cutscenes met idioot slechte teksten gezien
hoor net dat je nog wel 6 uur door die kkgangen moet lopen dus ik denk dat ik m meteen de deur weer uitgooi. niet mijn spel.
Als je nu eens van die jointjes afblijft, dan begrijp je nog es wat van de tekstquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:50 schreef jimjim1983 het volgende:
net een uur gespeeld en eauh my geaud
wat een gaar kutspelniet te geloven hoe ze het zo verneukt hebben. tot nu toe is alles lachwekkend en dodelijk saai. heb een uur lang gespeeld. alleen maar naar voren en op A gedrukt, 100x mn game gesaved en 45 cutscenes met idioot slechte teksten gezien
hoor net dat je nog wel 6 uur door die kkgangen moet lopen dus ik denk dat ik m meteen de deur weer uitgooi. niet mijn spel.
ja want die gaan echt diepquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:28 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Als je nu eens van die jointjes afblijft, dan begrijp je nog es wat van de tekst![]()
![]()
FFXIII is een heel slechte eerste Final om te spelen. Het begin is gewoonweg te lang en rechtlijnig/lineair. Ik ken Final, vind het leuk en kon me dus ook vinden in XIII. Als je nooit eerder Final hebt gespeeld komt het volgens mij te saai over. Natuurlijk is het zonde en is de game gewoon erg sterk, maar hij is niet n00b-friendly.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:20 schreef Ixnay het volgende:
FFXIII moet je echt niet na 3 uur beoordelen, dan begint het nog niet eens.
En al zeker niet als het je eerste FF is.
Ik vond het spel wel goed en terecht een van de redenen om een PS3 te kopen, maar om er nou echt 4 jaar naar uit te kijken om een maandje te gamen vind ik overdreven. Ik kijk wel uit naar de volgende delen maar FFXIII was lang niet zo spectaculair als dat het gepresenteerd werd.
ik heb het tot deel 9 gespeeld. ik denk dat ik echt niet door het begin heen kan komen, dat trek ik niet. zeker niet als ik hoor dat het zo lineair blijft. die battles hebben me ook nooit echt geboeid in FF, dus daar speel ik t niet voor.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:20 schreef Ixnay het volgende:
FFXIII moet je echt niet na 3 uur beoordelen, dan begint het nog niet eens.
En al zeker niet als het je eerste FF is.
Ik speel het daar ook niet voor hoor.quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:02 schreef SuperFruitig het volgende:
Lol
FF niet voor de battles/het grinden spelen
Ga dan een boek lezen of een flim kijken ^_^
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |