Librascope is anders wel handig als je ineens een bende nieuwe vijanden voor je neus hebt, of zoals dat gevecht met Barthalamalalaramalalala die uit meerdere onderdelen bestaat. Anders zit je je een ons te libra-en voordat je kan beginnen!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:36 schreef Reddiablo het volgende:
ik heb geen librascope meer, dat gebruik ik nooit
ja maar Sazh vond ik minder kut dan die vervloekte Princess Lick-it-and-spit van Lightning... daar heb ik langer op gezeten dan die van Sazh... NOG langer dus! Toen ik bij Sazh's eidelon was had ik al het verstand om mensen te bellen en om te googlen... dat had ik de eerste tig keer nog niet door toen ik voor Odin stond.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond die van Sazh ook lastig. En jij ook.
Je belde me er zelfs over
Dat valt wel mee, ik heb dat pas gedaan toen ik de trophy nog moest halenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:38 schreef PhalanX het volgende:
overigens ben ik pas mijn wapens echt begonnen met upgraden toen ik op Gran Pulse zat... volgens mij had ik me daar heel wat leed mee kunnen besparen.
Same here, ik ging pas beginnen met upgraden toen ik recordtijdjes neer wilde zetten met Adamantoisesquote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, ik heb dat pas gedaan toen ik de trophy nog moest halenToen was ik er al door
Klopt, maar het kan in sommige gevallen wel helpen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:03 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Same here, ik ging pas beginnen met upgraden toen ik recordtijdjes neer wilde zetten met AdamantoisesWerkte prima! Eigenlijk heb je de upgrades niet echt nodig zolang je maar een goede battle strategie heb voor je moeilijkere gevechten
Als een bezetene op de X duwen bijvoorbeeld, terwijl je naar de TV gilt "sla 'm, sla 'm".quote:
Uhh ja, verschillende Paradigms in een goeie volgorde doen zodat een gevecht makkelijker worden.quote:
Heb gemerkt bij deze FF dat ik dit ook constant doe...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als een bezetene op de X duwen bijvoorbeeld, terwijl je naar de TV gilt "sla 'm, sla 'm".
Ook dat gillen?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:29 schreef aeque het volgende:
Heb gemerkt bij deze FF dat ik dit ook constant doe...
Ik denk eerder dingen als: Godverdomme schiet nou eens op! sla hemquote:
Geeft um een knoeah op z'n aug! kutklotuhkankahkjoeeaaaaahhhh!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:31 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Ik denk eerder dingen als: Godverdomme schiet nou eens op! sla hemalthans dat herken ik in mijn geval. Zeker als er gecured moet worden, komt soms het hele haagse alfabet voorbij
Herkenbaar, inclusief dat Haagse alfabet.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:31 schreef 67Impala het volgende:
Ik denk eerder dingen als: Godverdomme schiet nou eens op! sla hemalthans dat herken ik in mijn geval. Zeker als er gecured moet worden, komt soms het hele haagse alfabet voorbij
Dit dus.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:31 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Oeh daar moet ik nog steeds een keer alle wapens bij halenquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:39 schreef Son-Goku het volgende:
Gisteren weer opnieuw begonnen met Final Fantasy 12, toch nog een nieuwe kans gevenDit keer maar WEL goed opletten bij het verhaal
Dan staat je nog veel moois te wachten!quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:54 schreef Netsplitter het volgende:
Vandaag binnen gekregen en meteen ff geprobeerd natuurlijk.
Wat een intro zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |