Als het goed is gaat et steeds sneller knipperen als je een beetje rondloopt. Als je steeds dichterbij het item komt, that is. ALs je eenmaal bij het item bent zie je het vanzelf, want dan kun je pas graven.quote:Op zondag 25 april 2010 09:49 schreef Ixnay het volgende:
Hoe werkt dat Chocobo diggen eigenlijk. Er begint wel regelmatig een "!"boven de Chocobo te knipperen maar hoe graaf ik dan? Met op "x" drukken gebeurt niks.
Ik heb echt tig savegames gehad en nog nooit problemen.quote:Op zondag 25 april 2010 12:17 schreef Asskicker14 het volgende:
Om de een of andere reden ben ik mijn laatste save-game kwijtgeraakt. Ik had mijn spel opgeslagen nadat ik een side-mission had voltooid in Gran Pulse - Archylte Steppe, vervolgens FFXIII en mijn PS3 afgesloten. Ik start net mijn spel weer op en ik ben weer aan het begin van Gran Pulse, wat betekent dat ik nogmaals tegen Alexander moet vechten. Dit soort ongein verpest het spel wel voor mij.
Organyx? Op omega niveau zijn het de wapens met de meeste damage. Om dat wat te benadelen zijn ze trager. Maar dat kun je weer oplossen door ATB versnellingen in je accessoires en natuurlijk haste. Persoonlijk vond ik Lionheart overigens beter, quickstagger maakt net dat verschilquote:Op zondag 25 april 2010 11:10 schreef Desunoto het volgende:
Waar slaat Leadenstrike eigenlijk op... wat een kutwapens zijn dat zeg. Alsof er constant slow op je gecast wordt...
quote:Op zondag 25 april 2010 10:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als het goed is gaat et steeds sneller knipperen als je een beetje rondloopt. Als je steeds dichterbij het item komt, that is. ALs je eenmaal bij het item bent zie je het vanzelf, want dan kun je pas graven.
Nee, ik ga tekeningen bijhouden van waar de stenen zijnquote:Op maandag 26 april 2010 12:55 schreef Asskicker14 het volgende:
Mooi, bedankt. Nu ga ik even langs alle stenen lopen in het gigantische landschap van Gran Pulse..
quote:Op maandag 26 april 2010 12:47 schreef Asskicker14 het volgende:
Weet iemand waar ik moet zijn voor de 3de missie in Gran Pulse?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
quote:Op maandag 26 april 2010 18:42 schreef Jesse_ het volgende:
Deze game ga ik dus nooit uitspelenJawel man, of je gebruikt een verkeerde strategie, of je bent underleveld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoeveel HP heeft je main party"?
Ik zal eerlijk zeggen dat ik met mijn 2e playtrough bij geen enkele boss Doom heb gehad,
Dat was bij mijn eerste play wel anders, heb daar regelmatig met maar een paar seconden over gewonnen![]()
Strategie & goed opgezette para's dat is de key
En Buff & Debuff
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 april 2010 13:18 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]Ik heb die Cie'th Stone wel gevonden, maar ik kan die missie niet voltooien omdat ik dat verdomde Uridummi (?) niet kan vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
quote:Op maandag 26 april 2010 23:13 schreef Ixnay het volgende:
Ben weer eens wat uurtjes bezig met FFXIIIAls in , nog helemaal geen wapen gemaxxed ?:DSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ze allemaal al op Ultima, moet alleen nog 6x Tetrahedron a 200.000.000 Gil per stuk![]()
Dan OMEGA BABY, its time to kick ass and chew bubblegum
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
Ik heb alle rare items nog om wapens te maxxen. In de guide staat nergens wat nou echt de beste wapens zijn? Wat heb ik nou nodig voor mijn trophies?quote:Op maandag 26 april 2010 23:17 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Als in , nog helemaal geen wapen gemaxxed ?:D
Ik heb ze allemaal al op Ultima, moet alleen nog 6x Tetrahedron a 200.000.000 Gil per stuk![]()
Dan OMEGA BABY, its time to kick ass and chew bubblegum
quote:Op maandag 26 april 2010 18:42 schreef Jesse_ het volgende:
Deze game ga ik dus nooit uitspelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |