Als het goed is gaat et steeds sneller knipperen als je een beetje rondloopt. Als je steeds dichterbij het item komt, that is. ALs je eenmaal bij het item bent zie je het vanzelf, want dan kun je pas graven.quote:Op zondag 25 april 2010 09:49 schreef Ixnay het volgende:
Hoe werkt dat Chocobo diggen eigenlijk. Er begint wel regelmatig een "!"boven de Chocobo te knipperen maar hoe graaf ik dan? Met op "x" drukken gebeurt niks.
Ik heb echt tig savegames gehad en nog nooit problemen.quote:Op zondag 25 april 2010 12:17 schreef Asskicker14 het volgende:
Om de een of andere reden ben ik mijn laatste save-game kwijtgeraakt. Ik had mijn spel opgeslagen nadat ik een side-mission had voltooid in Gran Pulse - Archylte Steppe, vervolgens FFXIII en mijn PS3 afgesloten. Ik start net mijn spel weer op en ik ben weer aan het begin van Gran Pulse, wat betekent dat ik nogmaals tegen Alexander moet vechten. Dit soort ongein verpest het spel wel voor mij.
Organyx? Op omega niveau zijn het de wapens met de meeste damage. Om dat wat te benadelen zijn ze trager. Maar dat kun je weer oplossen door ATB versnellingen in je accessoires en natuurlijk haste. Persoonlijk vond ik Lionheart overigens beter, quickstagger maakt net dat verschilquote:Op zondag 25 april 2010 11:10 schreef Desunoto het volgende:
Waar slaat Leadenstrike eigenlijk op... wat een kutwapens zijn dat zeg. Alsof er constant slow op je gecast wordt...
quote:Op zondag 25 april 2010 10:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als het goed is gaat et steeds sneller knipperen als je een beetje rondloopt. Als je steeds dichterbij het item komt, that is. ALs je eenmaal bij het item bent zie je het vanzelf, want dan kun je pas graven.
Nee, ik ga tekeningen bijhouden van waar de stenen zijnquote:Op maandag 26 april 2010 12:55 schreef Asskicker14 het volgende:
Mooi, bedankt. Nu ga ik even langs alle stenen lopen in het gigantische landschap van Gran Pulse..
quote:Op maandag 26 april 2010 12:47 schreef Asskicker14 het volgende:
Weet iemand waar ik moet zijn voor de 3de missie in Gran Pulse?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
quote:Op maandag 26 april 2010 18:42 schreef Jesse_ het volgende:
Deze game ga ik dus nooit uitspelenJawel man, of je gebruikt een verkeerde strategie, of je bent underleveld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoeveel HP heeft je main party"?
Ik zal eerlijk zeggen dat ik met mijn 2e playtrough bij geen enkele boss Doom heb gehad,
Dat was bij mijn eerste play wel anders, heb daar regelmatig met maar een paar seconden over gewonnen![]()
Strategie & goed opgezette para's dat is de key
En Buff & Debuff
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 april 2010 13:18 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]Ik heb die Cie'th Stone wel gevonden, maar ik kan die missie niet voltooien omdat ik dat verdomde Uridummi (?) niet kan vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
quote:Op maandag 26 april 2010 23:13 schreef Ixnay het volgende:
Ben weer eens wat uurtjes bezig met FFXIIIAls in , nog helemaal geen wapen gemaxxed ?:DSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ze allemaal al op Ultima, moet alleen nog 6x Tetrahedron a 200.000.000 Gil per stuk![]()
Dan OMEGA BABY, its time to kick ass and chew bubblegum
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
Ik heb alle rare items nog om wapens te maxxen. In de guide staat nergens wat nou echt de beste wapens zijn? Wat heb ik nou nodig voor mijn trophies?quote:Op maandag 26 april 2010 23:17 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Als in , nog helemaal geen wapen gemaxxed ?:D
Ik heb ze allemaal al op Ultima, moet alleen nog 6x Tetrahedron a 200.000.000 Gil per stuk![]()
Dan OMEGA BABY, its time to kick ass and chew bubblegum
quote:Op maandag 26 april 2010 18:42 schreef Jesse_ het volgende:
Deze game ga ik dus nooit uitspelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon de rode ster (wat klinkt dit fout) op de kaart zoeken? Dat is je missionmarker. Het kan zijn dat de ster bij een zijpad staat, dan moet je dus wat meer lopen.quote:Op maandag 26 april 2010 23:15 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik heb die Cie'th Stone wel gevonden, maar ik kan die missie niet voltooien omdat ik dat verdomde Uridummi (?) niet kan vinden.
Wat ik er nog van weet is dat je niet die kleinere dingen kapot moet maken die steeds terugkomen maar je moet meteen die grotere gek staggeren met Smart Bomb en daarna eventueel Agression of Cerberus.quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:45 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik heb gisteren zeker 3 uur gezeten op Mission 18
En ik krijg die vent gewoon niet dood
Op het einde kosten die dingen 60.000 CP he.quote:Op dinsdag 27 april 2010 00:46 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik heb mijn wapens al gemaxxed, dus ben nu maar met de Diamond Bangles begonnen![]()
Van 500 HP naar 860 HP , lvl 16dus kan nog even door.
Ben nu bijna weer bij het eind (uurtje lopen nog),en das mooi.
Want ik heb net Snow, Vanille & Hope elk ongeveer 554.674 CP te besteden![]()
Als ik daarmee hun role niet kan maxxen weet ik het ook niet meer
Dat ligt eraan hoe ze rekenen, de gold trophies zullen zwaarder wegen dan de bronze.quote:Op woensdag 28 april 2010 02:46 schreef Purevil het volgende:
Tvp, alweer eventjes niet gespeeld, zal hem morgen weer eens aanzetten
Die trophies kloppen ook voor geen meter trouwens. Heb er nu 24 van de 36, en dan zegt ie dat ik 52% heb? Volgens mij is dat toch echt 67% (24/36 = 2/3)
Had mn gisteren op 4 **** helaasquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:00 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Wat ik er nog van weet is dat je niet die kleinere dingen kapot moet maken die steeds terugkomen maar je moet meteen die grotere gek staggeren met Smart Bomb en daarna eventueel Agression of Cerberus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar heb gisteren niet echt moeite gedaan en ben half in slaap gevallen omdat ik kapot was ^_^''
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
quote:Op woensdag 28 april 2010 11:35 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Zit nu METEEN weer vast @Hebbie hem nog niet uitgespeuld danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar heb gisteren niet echt moeite gedaan en ben half in slaap gevallen omdat ik kapot was ^_^''
![]()
![]()
Maar je hebt wel gelijk, dat is echte de kutste van allemaal
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
Vind je? Ik vond alleen de eerste Eidolon moeilijk omdat ik het kunstje niet snapte.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:28 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Hebbie hem nog niet uitgespeuld dan![]()
![]()
Maar je hebt wel gelijk, dat is echte de kutste van allemaal
Zoals elke vijand: staggeren en neermaaien. maar als je nog niet in hoofdstuk 12 bv bent geweest snap ik dat het lastig isquote:Op woensdag 28 april 2010 20:39 schreef Schunckelstar het volgende:
adamanchelid![]()
hoe krijg ik die verslagen?
Ik ben nog niet in chapter 12 geweest, maar ik had 'm in één keer. Heb zojuist ook de eerste van de Titan Trials gedaan. Ben een beetje bang dat als ik zo door blijf grinden dat de reguliere verhaallijn niet heel uitdagend meer wordt.quote:Op woensdag 28 april 2010 22:33 schreef Pheno het volgende:
Zoals elke vijand: staggeren en neermaaien. maar als je nog niet in hoofdstuk 12 bv bent geweest snap ik dat het lastig is
Zolang het nog te doen blijft, blijf ik nog rondhangen in chapter 11. Als dat niet het geval is, pak ik de storyline weer op.quote:Op donderdag 29 april 2010 05:12 schreef Pheno het volgende:
De titan trials gaan je niet lukken daar komen uiteindelijk iets te sterkere ventjes voor. Alhoewel, er zijn wat paden die te doen zijn, andere juist weer helemaal niet.
De storyline zal dan wel wat makkelijker worden, tenminste, dat vond ik.quote:Op donderdag 29 april 2010 06:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zolang het nog te doen blijft, blijf ik nog rondhangen in chapter 11. Als dat niet het geval is, pak ik de storyline weer op.
Loop dan naar mark 64quote:Op donderdag 29 april 2010 10:36 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Lijk wel of ik Goffteredomme de marathon heb gelopen man.![]()
Wat een kolere stuk zeg naar Mark 30
Dudes je kan warpen met die poorten héquote:Op donderdag 29 april 2010 10:36 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Lijk wel of ik Goffteredomme de marathon heb gelopen man.![]()
Wat een kolere stuk zeg naar Mark 30
Jawel, maar in de MahaRabarberquote:Op donderdag 29 april 2010 12:05 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Dudes je kan warpen met die poorten hé
Of zijn jullie nog niet zo ver??
![]()
Ligt eraan, heb je alle trofeeën/achievements? Zo ja, dan zou ik niet weten waarom je nog wilt spelen. Zo nee, tja, wil je 100%?quote:Op vrijdag 30 april 2010 09:35 schreef iPat het volgende:
Missie 64 voltooid, en alle characters gemaxxed; is er nog een reden om te spelen?
De charms e.d. moet je niet verkopen, want die kun je niet kopenquote:Op vrijdag 30 april 2010 11:02 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Moet ik nog wat speciaals doen voor die hold all weapon trophy?
Ik sta namelijk op het punt om al mijn overbodige items en wapens te verkopen voor de Trapezohedron van 2 mill![]()
Maar ik doe het natuurlijk niet als ik daarna nog es al die wapens terug moet kopen voor de trophy
Mwoa, het viel wel mee.quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:42 schreef iPat het volgende:
Enige reden zou de wapens zijn; ik heb ze nog niet allemaal. Maar ik heb niet zoveel zin om te hunten op die Platinum Ingot's.
Om te killen op 5 sterren is het een kwestie van mazzel met instant stagger (hij moet onder de minuut neer geloof ik). Maar voor de rest is ie niet zo lastig hoor. Zorg voor painkillers op de COM's en capes op je RAV's zodat die door kunnen slaan of magie gooien. Beter zijn ribbons, overigens, maar er even vanuitgaande dat je er nog geen drie hebtquote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:31 schreef Ixnay het volgende:
Die grote cactuar is pas zwaar.
61 en 62 zijn dan weer relatief simpel.
Ik ben al klaar hoor en het spel is geen tien jaar uitquote:Op zaterdag 1 mei 2010 10:09 schreef Deacon_Tigra het volgende:
WTF man, je moet echt tering veel farmen en upgraden voor die weapon trophy ZIEK![]()
Hoe moet ik nou onthouden wat ik al heb gehad?,....kan ik sommige bangles nog kopen?![]()
Lees Aqua bangle, ik zie dat als ik een tier 2 kan bemachtigen...die upgraden naar tier 3,, en dan dismantelen, hij dan weer telt als 1
, wat een gezeik man
![]()
Zo kan ik toch niks verkopen.als ik eerst moet gaan upgraden ben ik nog wel 10 jaar bezig
quote:Final Fantasy IX Game Archives Version Is Complete
Availability date could be announced in a week.
Posted May 02, 2010 at 12:17, By Anoop Gantayat
The wait for FFIX's Game Archives conversion won't be long.
Wondering how long it takes to ready a PlayStation title for PSN's Game Archives download service? Not too long, it seems. Square Enix producer Shinji Hashimoto made a special Golden Week update at the Square Enix Members Twitter earlier today announcing that development work on the downloadable version of Final Fantasy IX is complete.
FFIX's Game Archive conversion was first confirmed via the Square Enix Members Twitter in early April. Following the announcement, Hashimoto shared a few teaser images supposedly showing how development, which was being handled by Sony, was progressing.
Hashimoto's latest announcement does not necessarily mean the game is ready to go, though. When we'll get to play is apparently dependent on how things go during a testing phase. In his Tweet, Hashimoto promised an update following Golden Week, which could mean some time next week.
Geduldig blijven proberen.quote:Op maandag 3 mei 2010 19:12 schreef Asskicker14 het volgende:
Weet iemand hoe je de treasures in Gran Pulse kan vinden, ik ben bij een gebied rond Mission 15 en er verschijnt een springende gele uitroepteken boven de chocobo's hoofd, het probleem is dat ik het hele gebied heb afgescand, de gele uitroepteken begon op een gegeven moment sneller te springen, maar niets kunnen vinden.
Hoe vinden jullie ze?
Volgens mij blijft 'ie staan. Maar dat kun je zelf ook proberen natuurlijk.quote:Op maandag 3 mei 2010 19:15 schreef Asskicker14 het volgende:
Als ik van mijn chocobo dismount om een mission gevecht te doen, blijft de chocobo dan op zijn plaats staan, of moet ik dan op zoek naar een nieuwe?
Niet altijd. Van de week bleef ie gezellig staan. Kon ik er daarna na 't gevecht meteen weer opquote:Op maandag 3 mei 2010 19:37 schreef Deacon_Tigra het volgende:
En ja, je Chocobo is weg als je afstapt,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. KRIJG DE HOERIGE TERINGPEST GODVERDOMME
quote:Op woensdag 5 mei 2010 16:59 schreef SuperFruitig het volgende:
HOERIGE KUTFruit ouwe boktorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. KRIJG DE HOERIGE TERINGPEST GODVERDOMME
, bennie er nou nog steeds niet voorbij
![]()
Hebbie wel shrouds gebruikt?
Heb overigens alle Rollen gemaxxt voor de Trophy![]()
Mooie Farm plek gevonden in Pulse met 2 Behemoth's , 8000 CP in 1,5 minuut
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
Succes, want de locaties zijn random.quote:Op maandag 3 mei 2010 19:43 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb er al twee gevonden, een pluche chocobo en een golden nugget.
Nu maar ergens op het i'net een map vinden van alle locaties.
Ben ik nou gek, of kun je beter met growth egg die adamantoises doen? Dat is ietsje (understatement) meer in 2,5 minuutquote:Op woensdag 5 mei 2010 18:51 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Fruit ouwe boktor, bennie er nou nog steeds niet voorbij
![]()
Mooie Farm plek gevonden in Pulse met 2 Behemoth's , 8000 CP in 1,5 minuut![]()
En wanneer gaat die kutkip dat ei leggenquote:Op woensdag 5 mei 2010 20:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ben ik nou gek, of kun je beter met growth egg die adamantoises doen? Dat is ietsje (understatement) meer in 2,5 minuut
Hunt 55 uit me hoofd. Maar dat is voor dubbele CP.quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:24 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
En wanneer gaat die kutkip dat ei leggen....... maw wanneer krijg ik die
Shrouds zijn voor lozersquote:Op woensdag 5 mei 2010 18:51 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Fruit ouwe boktor, bennie er nou nog steeds niet voorbij
![]()
Mooie Farm plek gevonden in Pulse met 2 Behemoth's , 8000 CP in 1,5 minuut![]()
Dat laatste is alleen handig voor de 5 sterren trophy. Maar niet voor je CPquote:Op donderdag 6 mei 2010 08:18 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Hunt 55 uit me hoofd. Maar dat is voor dubbele CP.
Er is oooook nog een watch waarmee je meer tijd krijgt om ze af te maken
Ik weetsquote:Op donderdag 6 mei 2010 08:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat laatste is alleen handig voor de 5 sterren trophy. Maar niet voor je CP
Daarom: adamantoises. Kans op trapez. (nodig voor treasure trophy), platinum ingots (idem) en nog een bak CP. Die wolf en Behemoth zijn leuk als snelle kill, maar als je wat tijdswinst wil halen zou ik de big guys doen, toen ik mezelf max had had ik al 8 traps, en teveel ingots, dus dan kun je tenminste meteen de ultra compact reactors kopen en je spullen snel upgradenquote:Op donderdag 6 mei 2010 08:31 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Ik weetsmaar daar was ie naar op zoek had ik het idee
Maar serieus veel Cp heb je nodig om iedereen gemaxxed te krijgen zeg......
Ik moet zeg maar nog even oefenen op diequote:Op donderdag 6 mei 2010 09:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarom: adamantoises. Kans op trapez. (nodig voor treasure trophy), platinum ingots (idem) en nog een bak CP. Die wolf en Behemoth zijn leuk als snelle kill, maar als je wat tijdswinst wil halen zou ik de big guys doen, toen ik mezelf max had had ik al 8 traps, en teveel ingots, dus dan kun je tenminste meteen de ultra compact reactors kopen en je spullen snel upgraden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |