Dat zou tong nooit doenquote:Op woensdag 21 april 2010 23:16 schreef lachejonge het volgende:
Jammer, ik had nog zo gehoopt dat Gillette_M5 weer kwam zeiken dat zijn topic er eerder was.
quote:Op woensdag 21 april 2010 23:15 schreef TNA het volgende:
Wat een afschuwelijke bedoeling, Amsterdam in TurkijeWitteman is overigens op dreef sinds 'ie terug is
Nee, tong niet. Maar Gillette_M5, nou, die liep de kantjes ervan af hoor!quote:
Dan konden we lache jonge.quote:Op woensdag 21 april 2010 23:16 schreef lachejonge het volgende:
Jammer, ik had nog zo gehoopt dat Gillette_M5 weer kwam zeiken dat zijn topic er eerder was.
Mijn topic mag op slotquote:
Ik vind het wel meevallen hoor.quote:Op woensdag 21 april 2010 23:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
En die Turk doet alsof het heel normaal is. Wat een josti.
Inderdaad, dat zou mieters zijn geweest. Ouderwets lachen geblazen. Dijenkletsen.quote:
Juist.quote:Op woensdag 21 april 2010 23:22 schreef lachejonge het volgende:
[..]
Inderdaad, dat zou mieters zijn geweest. Ouderwets lachen geblazen. Dijenkletsen.
Ik kijk niet vanavond, ik heb gehoord dat Samira er niet zit.
Welke van de 80?quote:Op woensdag 21 april 2010 23:24 schreef TNA het volgende:
Wat maakte Witteman een paar minuten geleden nou voor grap?
Iddquote:Op woensdag 21 april 2010 23:23 schreef Jac0bus het volgende:
Witteman is lekker bezig als grappenmaker
Samira-ah-aaaah.quote:Op woensdag 21 april 2010 23:29 schreef golfer het volgende:
Wie is dat blonde meisje op die foto?
Een actreuteltje ofzo?
wat moet zo'n man doen... als hij van de verantwoordelijke instanties hoort dat zo'n man piloot is en vliegen mag...?quote:Op woensdag 21 april 2010 23:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een gelul van die Turk over die piloot. Controleer dat gewoon fatsoenlijk.
En die zou ik waarvan moeten kennenquote:
Ja, mooi zijn.quote:Op woensdag 21 april 2010 23:36 schreef golfer het volgende:
Oh, ik dacht dat ze iets belangrijks had gepresteerd.
Hij mag zich er wat nadrukkelijk tegen afzetten. Nu zit ie daar schouderophalend terwijl in de vliegindustrie veiligheid juist topprioriteit heeft.quote:Op woensdag 21 april 2010 23:30 schreef cptmarco het volgende:
[..]
wat moet zo'n man doen... als hij van de verantwoordelijke instanties hoort dat zo'n man piloot is en vliegen mag...?
Ouwe McDreutel.quote:Op woensdag 21 april 2010 23:36 schreef golfer het volgende:
Oh, ik dacht dat ze iets belangrijks had gepresteerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
Dan zijn wij nog behoorlijk liberaal met onze 16 jaar. Partijen als de CU zijn juist de conservatievelingen die het ook willen verhogen. Dan krijg je meer Amerikaanse toestanden: het probleem ontkennen wegmoffelen tot ze 18/21 jaar zijn en dan pas zeggen: oeps, probleempje!quote:Op woensdag 21 april 2010 23:50 schreef Ringo het volgende:
We leven in een conservatieve samenleving tegenwoordig. Het is hip om sociale problemen onder een vergrootglas te leggen. Zoals het ooit hip was om alles te moeten laten kunnen.
Hij klinkt als een deskundige van 10-15 jaar terug.quote:Op woensdag 21 april 2010 23:52 schreef Q.E.D. het volgende:
Hmm vond Keith niet zo sterk deze keer.
Inderdaad. Hij heeft duidelijk alle onderzoeken van de afgelopen jaren niet gelezen.quote:Op woensdag 21 april 2010 23:54 schreef Ringo het volgende:
[..]
Hij klinkt als een deskundige van 10-15 jaar terug.
Ja. Ik denk dat ze nooit meer over het niveau van de uitzending van dinsdag heenkomen.quote:Op donderdag 22 april 2010 00:40 schreef golfer het volgende:
Ik heb hem uitgezet toen die CU-praatpop met z'n item in beeld kwam.
Ik vond dat dialoog tussen die CU-gast en Witteman zo ernstig, voor beide partijenquote:Op donderdag 22 april 2010 21:34 schreef pberends het volgende:
Pauw moest weer de baas uithangen: "Vroeger dronk ik ook veel, maar ik lag nooit in coma".
De gemiddelde leeftijd van comazuipers is 15,7, aldus Joel Voordewind.quote:Op woensdag 21 april 2010 23:43 schreef TNA het volgende:
En ik heb in die eindeloze discussie nog NOOIT cijfers gehoord, alleen maar loze kreten als "het is schadelijk".
quote:Op donderdag 22 april 2010 21:37 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik vond dat dialoog tussen die CU-gast en Witteman zo ernstig, voor beide partijen
"Weet u wat adten is"
"Nee" ()
"Dat is bier eten" (![]()
)
Wat een 60+ gedroeftoeter.
Die grens moet naar 65, vlak voor de AOW niet meer uit je alcoholcoma ontwakenquote:Op donderdag 22 april 2010 21:37 schreef pberends het volgende:
[..]
De gemiddelde leeftijd van comazuipers is 15,7, aldus Joel Voordewind.
Wat heeft het dan voor nut om de leeftijd van bier drinken omhoog te gooien van 16 naar 18? De meeste comazuipers zijn niet eens 16. Misschien moet de leeftijd dan maar omlaag!
Dat was zo intens treurig!! En zo leuk!quote:Op donderdag 22 april 2010 21:37 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik vond dat dialoog tussen die CU-gast en Witteman zo ernstig, voor beide partijen
"Weet u wat adten is"
"Nee" ()
)
Gewoon op je 18e direct aan de sterke drank beginnen, zonder enige ervaring met lauw bierquote:Op donderdag 22 april 2010 21:41 schreef TNA het volgende:
[..]
Die grens moet naar 65, vlak voor de AOW niet meer uit je alcoholcoma ontwaken
Typisch die CU wat ik eerder al zei. Ze pleiten telkens voor het verbieden van allerlei dingen of, zoals bij alcohol, tot het verhogen naar een leeftijd van 18 jaar. Dat weten ze wel, omdat ze zogenaamd weten hoe erg het alcoholprobleem onder jongeren is.quote:Op donderdag 22 april 2010 21:37 schreef TNA het volgende:
[..]
"Weet u wat adten is"
"Nee" ()
)
Belgische?quote:Op donderdag 22 april 2010 23:00 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb eerst een paar biertjes gegeten.
Ik dank uquote:Op donderdag 22 april 2010 23:05 schreef DrDentz het volgende:
Tom Lanoye, de beste hedendaagse nederlandstalige schrijver.
Daardoor is Margriet Hermans afgevallen.quote:
Oh men, wat was dat wijf vet.quote:Op donderdag 22 april 2010 23:15 schreef tong80 het volgende:
Daardoor is Margriet Hermans afgevallen.
Dat hoorde ik wel meer jaquote:Op donderdag 22 april 2010 23:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
heb vorig jaar daar wel gemerkt dat het de normale burger weinig interesseert daar...
quote:Op donderdag 22 april 2010 23:17 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Oh men, wat was dat wijf vet.
Peter Beense op z'n vrouws. Brr.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |