Dat zou tong nooit doenquote:Op woensdag 21 april 2010 23:16 schreef lachejonge het volgende:
Jammer, ik had nog zo gehoopt dat Gillette_M5 weer kwam zeiken dat zijn topic er eerder was.
quote:Op woensdag 21 april 2010 23:15 schreef TNA het volgende:
Wat een afschuwelijke bedoeling, Amsterdam in TurkijeWitteman is overigens op dreef sinds 'ie terug is
Nee, tong niet. Maar Gillette_M5, nou, die liep de kantjes ervan af hoor!quote:
Dan konden we lache jonge.quote:Op woensdag 21 april 2010 23:16 schreef lachejonge het volgende:
Jammer, ik had nog zo gehoopt dat Gillette_M5 weer kwam zeiken dat zijn topic er eerder was.
Mijn topic mag op slotquote:
Ik vind het wel meevallen hoor.quote:Op woensdag 21 april 2010 23:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
En die Turk doet alsof het heel normaal is. Wat een josti.
Inderdaad, dat zou mieters zijn geweest. Ouderwets lachen geblazen. Dijenkletsen.quote:
Juist.quote:Op woensdag 21 april 2010 23:22 schreef lachejonge het volgende:
[..]
Inderdaad, dat zou mieters zijn geweest. Ouderwets lachen geblazen. Dijenkletsen.
Ik kijk niet vanavond, ik heb gehoord dat Samira er niet zit.
Welke van de 80?quote:Op woensdag 21 april 2010 23:24 schreef TNA het volgende:
Wat maakte Witteman een paar minuten geleden nou voor grap?
Iddquote:Op woensdag 21 april 2010 23:23 schreef Jac0bus het volgende:
Witteman is lekker bezig als grappenmaker
Samira-ah-aaaah.quote:Op woensdag 21 april 2010 23:29 schreef golfer het volgende:
Wie is dat blonde meisje op die foto?
Een actreuteltje ofzo?
wat moet zo'n man doen... als hij van de verantwoordelijke instanties hoort dat zo'n man piloot is en vliegen mag...?quote:Op woensdag 21 april 2010 23:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een gelul van die Turk over die piloot. Controleer dat gewoon fatsoenlijk.
En die zou ik waarvan moeten kennenquote:
Ja, mooi zijn.quote:Op woensdag 21 april 2010 23:36 schreef golfer het volgende:
Oh, ik dacht dat ze iets belangrijks had gepresteerd.
Hij mag zich er wat nadrukkelijk tegen afzetten. Nu zit ie daar schouderophalend terwijl in de vliegindustrie veiligheid juist topprioriteit heeft.quote:Op woensdag 21 april 2010 23:30 schreef cptmarco het volgende:
[..]
wat moet zo'n man doen... als hij van de verantwoordelijke instanties hoort dat zo'n man piloot is en vliegen mag...?
Ouwe McDreutel.quote:Op woensdag 21 april 2010 23:36 schreef golfer het volgende:
Oh, ik dacht dat ze iets belangrijks had gepresteerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |