Bartholomeus | woensdag 21 april 2010 @ 21:55 |
HET GROTE VRACHTWAGENCHAUFFEURSTOPIC Waar we fantaseren over trucks met neuzen, ![]() wel eens kort door de bocht gaan, ![]() en de trailer een andere route verzint dan de trekker, ![]() en we uiteraard niet vies zijn van wat tierelantijntjes aan de vrachtwagen: ![]() Kortom, voor alles wat je als chauffeur bezig houdt: Van rijtijdenleed ![]() tot lading die gleed: Game on ![]() Vorige topics: 1: [Centraal] Vrachtwagenchauffeurs topic 2: [Centraal] Vrachtwagenchauffeurs topic Deel 2 3: [Centraal] Vrachtwagenchauffeurstopic # 3 4: [Centraal] Vrachtwagenchauffeurstopic deel #4 5: [Centraal] Vrachtwagenchauffeurstopic deel #5 6: [Centraal] Vrachtwagenchauffeurstopic Deel 6 7: [Centraal] Vrachtwagenchauffeurstopic Deel 7 8: [CENTRAAL] Vrachtwagenchauffeurstopic *Deeltje 8* 9: [Centraal]Vrachtwagenchauffeurstopic *Deeltje 9* 10: [centraal] Vrachtwagenchauffeurstopic *deel 10* 11: [centraal] Vrachtwagenchauffeurstopic *deel 11* Deze OP is hier te vinden | |
glasbak | woensdag 21 april 2010 @ 21:55 |
quote:Precies. Er zijn kranen zat daar dus ik begrijp niet wat die jongen allemaal aan het klooien is geweest. Maar goed.. Hij zat vandaag gewoon weer op een andere auto, dus misschien sloopt hij die ook wel ![]() quote:Ja ![]() | |
glasbak | woensdag 21 april 2010 @ 21:56 |
Snelle fipo ![]() | |
Bartholomeus | woensdag 21 april 2010 @ 21:56 |
quote:Met de container op de auto, en dan aan het dock prikken ja? Leg me dat maar eens uit dan ![]() | |
glasbak | woensdag 21 april 2010 @ 21:59 |
quote:Niet zo moeilijk.. Gewoon deur open, tegen het dock aan, klep erin en laden met die handel.. Vaak genoeg gedaan.. | |
Bartholomeus | woensdag 21 april 2010 @ 22:00 |
quote:Ben benieuwd wat je dan zoal te laden hebt gehad, containerbakken zijn immers vooral voor los gestort spul, afval en dergelijke troep bedoeld ![]() | |
glasbak | woensdag 21 april 2010 @ 22:04 |
quote:Het waren ook pallets met afval. 40 pallets afgeschreven gebruiksaanwijzingen van printers. En dat was het makkelijkste te laten met een heftruck. 2 hoog opgestapeld kwam het net niet boven de rand van de bak uit. | |
Bartholomeus | woensdag 21 april 2010 @ 22:10 |
quote:Hmm, apart ![]() ![]() | |
glasbak | woensdag 21 april 2010 @ 22:17 |
Het komt dan ook niet zo heel erg vaak voor. Maar vreemd is het niet en onmogelijk al helemaal niet ![]() Wat we wel regelmatig doen is een bak op de grond zetten tegen een dock aan. Die blijft dan meestal een paar dagen staan en hebben ze rustig de tijd om de bak vanuit de loods te vullen. ![]() Dit zijn ook containers voor een dock geplaatst, maar dan met een persunit ertussen ![]() | |
RealZeus | woensdag 21 april 2010 @ 22:34 |
![]() Het was puur bedoeld voor de beeldvorming maar nou zie ik dat het ook nog gewoon gebeurt ook. ![]() | |
Iuc | woensdag 21 april 2010 @ 22:35 |
![]() | |
glasbak | woensdag 21 april 2010 @ 22:44 |
quote:Was het te veel moeite om "TVP" te typen? ![]() | |
Iuc | woensdag 21 april 2010 @ 23:17 |
quote:Nee hoor. Had alleen deze ff niet bij de hand: ![]() | |
RealZeus | woensdag 21 april 2010 @ 23:20 |
quote:Ah, jij mocht oranje schroot laden, zie ik. | |
Iuc | woensdag 21 april 2010 @ 23:21 |
quote:Vandeweek stonden er 3 ![]() | |
Barcaconia | donderdag 22 april 2010 @ 02:10 |
![]() | |
Redbaron | donderdag 22 april 2010 @ 07:29 |
tvp | |
TommyGun | donderdag 22 april 2010 @ 08:27 |
quote: ![]() | |
Bootje84 | donderdag 22 april 2010 @ 09:09 |
quote:Wat valt hier te zien? ![]() | |
Iuc | donderdag 22 april 2010 @ 09:28 |
quote:Een verschrikkelijk lelijke Mercedes Econic waterhoofd. Oftewel een trekker met vuilniswagencabine incl. topslaper ![]() | |
RealZeus | donderdag 22 april 2010 @ 10:30 |
quote:Een Mercedes Econic met een dubbele cabine: d.w.z. dat ze een andere cabine van een Econic er ondersteboven hebben opgeplakt. | |
motaro | donderdag 22 april 2010 @ 15:34 |
jeej, mag bijrijder spelen op een tg440x oftewel tvp ![]() | |
Iuc | donderdag 22 april 2010 @ 15:53 |
Wel meteen in een echte auto ![]() | |
motaro | donderdag 22 april 2010 @ 15:58 |
![]() tis wat je een echte auto noemt he ![]() ben meer fan van de F-serie's ![]() | |
Bunnybeater | donderdag 22 april 2010 @ 16:13 |
fipo | |
Redbaron | donderdag 22 april 2010 @ 18:26 |
quote:dit soort? ![]() | |
motaro | donderdag 22 april 2010 @ 18:28 |
juist ![]() ![]() ![]() | |
Redbaron | donderdag 22 april 2010 @ 18:29 |
Da wasz mijn oude combi...donders fijn autotje ![]() | |
motaro | donderdag 22 april 2010 @ 18:41 |
dik spul hoor, wessels is nu van anker toch? meen dat er 3 wessels vlakbij mekaar zaten, maar wel los van mekaar stonden? | |
Bartholomeus | donderdag 22 april 2010 @ 18:52 |
quote:Wat is dat dan voor klotedockje? ![]() En rechtzetten is voor mietjes zeker? ![]() @ Glasbak: Op de aanhanger staat de container (meestal) achterstevoren toch? Hoe wil je dan de klep erin leggen? Hmm? Want we hadden het over achterwaards het hoekie om miet 20 aanhangers d'r achter ![]() | |
glasbak | donderdag 22 april 2010 @ 19:12 |
quote:Je hebt inderdaad aanhangers waar je de deuren aan de achterkant kunt hebben en die zijn dan meestal nog te kiepen ook.. Zo niet, dan trek ik hem op de motorwagen ![]() En rechtzetten doe je alleen als je er zin in hebt ![]() ![]() | |
Redbaron | donderdag 22 april 2010 @ 19:18 |
quote:Wessels werd overgenomen door Anker en heet nu A-ware ![]() | |
motaro | donderdag 22 april 2010 @ 19:20 |
hehe het is er niet beter op geworden qua naam ![]() | |
Redbaron | donderdag 22 april 2010 @ 19:20 |
quote:Dock is geen echt dock maar een muur met een luikje erboven waar een lopende band uitkomt om de kaas op te smijten.... En dit is een foto toen ik de combi nog maar net had, en had haast om dat ding ervoor te rammen | |
Redbaron | donderdag 22 april 2010 @ 19:20 |
quote:Nope en de mooie groene kleur van wessels is nu wit ![]() | |
motaro | donderdag 22 april 2010 @ 19:23 |
zoiets dacht ik al ja, lekker goedkoop en anoniem. Zie je helaas steeds meer, dat echte bedrijfskleuren verdwijnen. | |
Bartholomeus | donderdag 22 april 2010 @ 19:34 |
quote:Bij ons staan weer 3 spiksplinternieuwe volledig in de kleuren gespoten 105's op de dam anders ![]() | |
motaro | donderdag 22 april 2010 @ 19:41 |
da benne mooi wark jong ![]() maar vaak worden de wagens alleen nog in een neutrale kleur gespoten met een paar stickers erop, ofniet dan? | |
Bartholomeus | donderdag 22 april 2010 @ 20:03 |
quote:Jup, je moet wat voor de winst he... En met een hijgend oostblok in je nek en de nog altijd bestaande overcapaciteit is de hoop op betere vrachtprijzen voorlopig ook nog érg ijdel te noemen ![]() | |
motaro | donderdag 22 april 2010 @ 20:07 |
zo is het inderdaad, wel jammer. Mag graag een beetje kleur zien ![]() | |
RealZeus | vrijdag 23 april 2010 @ 10:14 |
quote:Daar was mijn ex-werkgever gelukkig niet gevoelig voor. We hadden maar een paar witte auto's, twee gele auto's (die ook wel bekend stonden als de bananen) en de rest was allemaal in de kleuren van de firma. ![]() | |
RealZeus | vrijdag 23 april 2010 @ 10:15 |
quote:Laat de transportsector eerst maar eens leren elkaar niet kapot te concureren op prijs, maar op kwaliteit. En laat verladers maar eens leren dat chauffeurs ook graag geld willen verdienen. | |
Redbaron | vrijdag 23 april 2010 @ 19:04 |
Goed nieuws, Ik heb in Feb een gesprek gehad in Enschede bij een bedrijf. Heb vanmiddag even een mailtje gestuurd of er toevallig al vorderingen waren.... En net belde hij me met de vraag of ik komende week beschikbaar ben om ff in de buurt van frankfurt te lossen, terug te komen en dan volle bak voor Frankrijk te lossen ![]() In overleg met het uitzendbureau werk ik dus volgende week in het buitenland ![]() | |
Redbaron | vrijdag 23 april 2010 @ 19:05 |
Oja ik heb zo om 8u ook nog een koppelrit ![]() | |
Iuc | vrijdag 23 april 2010 @ 19:23 |
![]() | |
Bartholomeus | vrijdag 23 april 2010 @ 20:10 |
quote:Als jij een tv wil, ga je ook naar de winkel die jou die het goedkoopst wil verkopen. Als jij betaalt voor je internet zal het jou ook een zorg zijn of er nou UPC, Ziggo of XS4all op de rekening staat. Punt is: op kwaliteit is niet zoveel te concurreren. Alleen in het specialistische werk (zwaar transport, botenvervoer, zulke fratsen) is dat een relevante factor. Met koelers of kastenwagens kan iedere randdebiel rijden. En dat blijkt ook wel, want dat is precies wat de oostblokkers doen. Als verlader wil je de boel dus zo goedkoop mogelijk van A naar B hebben, transport is nou eenmaal een kostenpost. Punt is alleen dat een verlader ook gebaat is bij een goede relatie met een transporteur, en dat zoiets als flexibiliteit en service ook ergens vandaan moet komen. En dat een ander het misschien wel een tientje goedkoper kan, maar niet de flexibiliteit kan bieden. En dat zijn de verladers zich nog niet erg bewust helaas. | |
motaro | vrijdag 23 april 2010 @ 22:26 |
dat is mooi werk Redbaron! vandaag een F-90 Commander XT tegen gekomen.. *fap-fap* ![]() | |
Iuc | zaterdag 24 april 2010 @ 15:23 |
![]() ![]() | |
motaro | zaterdag 24 april 2010 @ 15:47 |
dat waren nog is daf's | |
Redbaron | zaterdag 24 april 2010 @ 20:35 |
en weer terug, zo bier drinken in de kroeg en maandag weer fris aan het werk. Komende week idd naar Frankrijk ![]() | |
Toempf | zaterdag 24 april 2010 @ 20:39 |
Even een tvp tot ik weer wat zinnigs te melden heb ![]() | |
Bartholomeus | dinsdag 27 april 2010 @ 20:39 |
Mijn goeie god wat heb ik een zin in de zomer.... Nog 2 maand afzien en dan ben ik afgestudeerd als het goed is. En dan mooi een zomer in de rondte trappen ![]() | |
motaro | dinsdag 27 april 2010 @ 20:48 |
beetje rokkies kijken ouwe ![]() | |
RealZeus | dinsdag 27 april 2010 @ 21:34 |
Heeft iemand Blik op de Weg gezien vandaag? Dat ging dit keer over vrachtwagens. ![]() | |
glasbak | dinsdag 27 april 2010 @ 21:39 |
quote:Ja, jezus... komt ie nou mee aanzetten ![]() | |
glasbak | dinsdag 27 april 2010 @ 21:41 |
quote:Ik zie je dan wel met je volgende TVP in topic 13 ![]() | |
Bartholomeus | dinsdag 27 april 2010 @ 21:41 |
quote:Mneuh. Titt'n ![]() Grote titt'n, kleine titt'n, dat dondert allemoal niks, als't moar titt'n zien ![]() Zo, de vooroordelen ook weer even bevestigd ![]() | |
glasbak | dinsdag 27 april 2010 @ 21:45 |
quote:Maar het is toch gewoon mooi om van bovenaf zo'n decolleté in te kijken? ![]() | |
RealZeus | dinsdag 27 april 2010 @ 21:46 |
quote: ![]() Uitzending gemist. | |
glasbak | dinsdag 27 april 2010 @ 21:57 |
quote:Ja, die heb ik dus duidelijk gemist ja ![]() | |
RealZeus | dinsdag 27 april 2010 @ 21:59 |
quote: ![]() Op Uitzendinggemist.nl staat het ook. | |
motaro | dinsdag 27 april 2010 @ 22:07 |
quote:dan moeten ze ze maar verbergen, als ze niet willen dat er naar gekeken word ![]() | |
glasbak | dinsdag 27 april 2010 @ 22:27 |
quote:Jij weet niet wat ![]() ![]() | |
Bartholomeus | donderdag 29 april 2010 @ 21:24 |
quote:Ik heb 'm gekeken. Staat er zo'n koekwaus van de politie even interessant te doen over dode hoeken. Alsof hij ooit een vrachtwagen van binnen heeft gezien ![]() En dan die camera achter op de oplegger, zodat je toch zicht op de dode hoek houdt. Nog een scherm erbij, nog ff en we hebben geen ruiten meer nodig! En dan zegt ie op dat moment ook nog eens dat een vrachtwagen helemaal geen dode hoek hééft als de spiegels maar goed staan ![]() Beste meneer van de pliesie: neem eens een paar vrachtwagenrijlessen. Gewoon, omdat het kan. Dan komt u er wel achter ![]() | |
Toempf | donderdag 29 april 2010 @ 23:10 |
quote:Lekker rustig toch? ![]() | |
Bunnybeater | vrijdag 30 april 2010 @ 02:05 |
http://www.112groningen.n(...)oortunnel-video.html Maximale doorrijhoogte: 2,90m ![]() | |
glasbak | vrijdag 30 april 2010 @ 05:15 |
quote:Ach.. liever die beveiliging aan gort rijden dan je hele auto die tunnel in te hengsten ![]() | |
Bartholomeus | vrijdag 30 april 2010 @ 10:42 |
quote:In Dortmund ligt bij de Großmarkt een spoorbrug over de weg, zo'n mooi ouderwets stalen boogbruggetje. Er loopt een 2x2 baans weg onderdoor. Er staat bij: zijkant 3.30m, midden 3.70m. Maar met onze 4.02m koelers joekelden wij daar vol gas onderdoor. In het midden welteverstaan. En wij kwamen daar iedere dag, dus geen mens dacht daar verder bij na, dat was doodnormaal. De Dortmund-routiniers allemaal trouwens. Totdat er eens een of andere koekwaus met BDF bakken bij het stoplicht stond, recht voor de brug, en in paniek raakte. Ik kwam van links, en draaide dus linksaf zo onder die brug door. En die vent dacht: jaha, maar wat dat jochie kan, kan ik ook! Hij reed er alleen niet in het midden onderdoor, maar gewoon aan de zijkant. Er kwam een klap zo hard dat de hele buurt uitliep om te komen kijken. Cabine omgebouwd tot cabrio, de bak van de motorwagen stond half op de aanhanger, en de bak van de aanhanger lag op de grond. Alle twistlocks afgeknapt, bakken krom. Lache joh, zo'n Benz megaspace V8 ![]() ![]() Ons klantje is overigens verhuisd, dus daarom komen we daar niet meer. Wel jammer, ik mocht daar altijd graag dwars door de stad joekelen. Beetje chickies kijken bij het station enzo ![]() | |
Redbaron | vrijdag 30 april 2010 @ 20:51 |
en weer terug, kutland dat frankrijk | |
Barcaconia | vrijdag 30 april 2010 @ 20:53 |
quote:Ik heb het in Luik een keer gezien, de trekker was net laag genoeg maar de hele oplegger naar de haaien. Altijd een mooi gezicht als de chauffeur uitstapt en verbaasd naar de wagen kijkt dan ![]() | |
Alexxxxx | vrijdag 30 april 2010 @ 22:55 |
Drie keer raden waar ik op vakantie was ![]() | |
Alexxxxx | vrijdag 30 april 2010 @ 23:13 |
Wat een hufters zijn het bij Scania ook he? beetje het ontwerp jatten van deze prachtige Chinese truck ![]() 14.gif voor de Chinese truckindustrie! | |
RealZeus | zaterdag 1 mei 2010 @ 00:01 |
quote:En al was dat zo, dan heeft een chauffeur maar twee ogen en die kan dus ook niet in alle spiegels tegelijk kijken. | |
Bartholomeus | zaterdag 1 mei 2010 @ 19:24 |
quote:Kutland? Joh, niks mis mee ![]() ![]() Nee dan Belgenland. Van onderhoud aan wegen hebben ze nog nooit gehoord, 't is er een grote troosteloze verwaarloosde bende. Bewegwijzering is kut, parkeerruimte is er niet, een fatsoenlijke hap te vreten al helemáál niet (op de twee zaakjes op de LAR in Kortrijk na), je mag er nog geen hap brood eten tijdens het rijden, als ze je tijdens je pauze op je chauffeursstoel zien zitten ben je het bokje, met een volle asbak ook al rook je zelf helemaal niet, en zo kan ik nog wel even doorgaan. Frans is alleen geen taal die je gemakkelijk leert, maar als je er maar voor open staat gaat dat ook steeds beter. Ik kom persoonlijk het liefst in Duitsland, maar dat komt vooral ook omdat ik heel goed duits spreek, en daar goed bekend ben. Maar naar Frankrijk vind ik ook geen probleem, vooral niet als het voorbij Parijs gaat ![]() ![]() | |
Barcaconia | zaterdag 1 mei 2010 @ 19:27 |
quote:Hee, die mensen zitten allemaal aan de verkeerde kant in de cabine ![]() | |
Iuc | zaterdag 1 mei 2010 @ 19:27 |
quote:Je zou ook via Duitsland kunnen gaan ![]() quote:Die zijn aan het pauzeren ![]() | |
Bartholomeus | zaterdag 1 mei 2010 @ 19:33 |
quote:Mjah, maar da's wel een héél eind om ![]() ![]() | |
Redbaron | zaterdag 1 mei 2010 @ 21:42 |
quote:Ik moest over Luxemburg... Maar mijn eerste ervaring met Frankrijk is niet best. Kom je om 11.15 aan bij de klant met 4pal achterop kun je doodleuk tot 14.00u wachten...Nee dan liever duitsland.... Gelukkig kan ik wel duits en engels maar dat is weer iets dat de frambozen weigeren te spreken... | |
Bartholomeus | zondag 2 mei 2010 @ 11:41 |
quote:Tussen 12.00 en 14.00 gebeurt daar hélemaal niets inderdaad, maar bij de grotere bedrijven kan je wel gewoon in de bedrijfskantine zelf ook een hapje eten, voor een appel en een ei. Jij hebt ws net de pech gehad dat je nog een auto voor je had ofzo, en dat het tegen die tijd 12.00u was. Sja, dat gebeurt. Een beetje planner weet dat overigens ook, en houdt daar gewoon rekening mee ![]() | |
Redbaron | zondag 2 mei 2010 @ 13:34 |
planninhg had gebeld dat ik vor de pauze nog gelost zou worden maar toen ik aankwam deden ze niets. volgende dag zelfde verhaal dus een dag kwijtgeraakt al met al. | |
Bartholomeus | zondag 2 mei 2010 @ 15:35 |
quote:Op die manier uren moeten wachten is ook in Duitsland niet ongewoon hoor, ik heb al eens een hele dag staan wachten om een volle vracht kaas te mogen lossen. Uiteindelijk kwam de grote baas er bij kijken en kregen er een stel flink onder uit de zak. En die zeiden toen dat het mijn eigen schuld was omdat ik me maar bij iemand anders had moeten melden ![]() Nouja, ik was wel weer lekker bijgeslapen toen, en betaald film kijken is ook niet verkeerd ![]() | |
Bootje84 | maandag 3 mei 2010 @ 08:35 |
quote:Roflcopter.. Wat een faal ![]() Gelukkig nog niet zoiets meegemaakt ![]() * Bootje84 klopt af.. | |
Bunnybeater | dinsdag 4 mei 2010 @ 00:52 |
quote:Geeneens wat hoge trailers op de foto gezet? ![]() ![]() ![]() ![]() | |
RealZeus | dinsdag 4 mei 2010 @ 11:19 |
quote: ![]() | |
blup | dinsdag 4 mei 2010 @ 11:26 |
quote:Klop maar af goed af, overkomt de beste denk ik nog wel.. Ben en keer met 3.90 hier onderdoor gegaan http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=Station+haarlmen&sll=52.261434,4.932861&sspn=2.703331,7.13562&ie=UTF8&hq=&hnear=Station+Haarlem&ll=52.387508,4.640152&spn=0.002632,0.006968&t=h&z=18&layer=c&cbll=52.387395,4.640119&panoid=TIRuD30QbwTjBFABXFsa0Q&cbp=12,16.09,,0,2.24 Was zo klaar met die kut stad dat ik met de luchtvering op de grond het geprobeerd heb, en het lukte! ![]() | |
Bootje84 | dinsdag 4 mei 2010 @ 12:33 |
quote:Whut was he thinking? ![]() | |
RealZeus | dinsdag 4 mei 2010 @ 13:25 |
quote:Tijd voor een wasbeurt? ![]() | |
RealZeus | dinsdag 4 mei 2010 @ 13:34 |
Heeft er iemand hioer wel eens voor een verhuurbedrijf gewerkt? Zoals bijv. Bo-rent of Boels? En zo ja, is dat een beetje leuk werk en betaalt het een beetje? Ik zag namelijk zo'n vacature en het lijkt me in eerste instantie best wel wat. Alleen heb ik nog nooit met een open trailer en een dieplader gewerkt. | |
densmee | dinsdag 4 mei 2010 @ 18:04 |
net luc tegemoet gereden op de a 67. Hij rijdt richting DE en is nu bij asten | |
Alexxxxx | dinsdag 4 mei 2010 @ 19:10 |
quote:Tientallen ![]() | |
Iuc | dinsdag 4 mei 2010 @ 20:16 |
quote:Daar ben ik heul niet geweest met mijn vrachtwagen ![]() Ben er namelijk al bij Someren af gegaan. Nu ben ik wel in Asten maar dat is omdat ik daar zelf woon ![]() | |
densmee | dinsdag 4 mei 2010 @ 20:42 |
quote:had ik natuurlijk kunnen weten, jij rijdt langs het kanaal natuurlijk. | |
Iuc | dinsdag 4 mei 2010 @ 21:40 |
quote:Komt omdat de 279 afgesloten is. Tot 18 mei ![]() Anders was ik er wel bij Asten afgegaan. | |
Bartholomeus | woensdag 5 mei 2010 @ 19:21 |
Ligt het aan mij of is het druk in transportland? Ik wordt ineens aan alle kanten gebeld of ik niet in godsvredesnaam een ritje wil doen ![]() Zelfs van mensen die mij alleen via via kennen ![]() | |
Alexxxxx | woensdag 5 mei 2010 @ 19:32 |
het trekt weer aardig aan ja ![]() | |
Redbaron | woensdag 5 mei 2010 @ 19:36 |
Ben gister en vandaag ook nog gebeld...Maar gister werd een overnachting belooft en werd t niet dus vandaag ook maar niet gegaan | |
RealZeus | woensdag 5 mei 2010 @ 19:47 |
Ik merk er nog weinig van anders. | |
Alexxxxx | woensdag 5 mei 2010 @ 19:51 |
quote:http://www.bouwmachineforum.nl/forum/viewtopic.php?f=168&t=21861 | |
Iuc | woensdag 5 mei 2010 @ 20:59 |
Wat blijft dit ding toch enorm lelijk (en eindelijk eens een foto van dichtbij kunnen maken):![]() Oh, en als bonus: Zoek de 7 verschillen: ![]() | |
Iuc | woensdag 5 mei 2010 @ 21:03 |
Ghehe, tevens![]() | |
motaro | woensdag 5 mei 2010 @ 22:00 |
haha die laatste ![]() blijf het een brute tga vinden, had je er misschien een foto van in het donker? (lampjesgek ![]() | |
RealZeus | woensdag 5 mei 2010 @ 22:03 |
quote:Die kwam ik ook wel eens tegen en dan moest ik gelijk aan FOK! denken. ![]() | |
Bartholomeus | woensdag 5 mei 2010 @ 22:04 |
quote:Benz ![]() Trouwens! Check dan die scania website. Hebben een nieuwe motor, een 730PK 16l. V8, ook als EEV leverbaar. Huh wat? Ja echt! Mijn voorspelling: MAN trekt een V8 met 750pk uit de hoge hoed, over een half jaar ofzo. En volgend jaar stampt Volvo 770pk uit die 6-lijn van ze ![]() ![]() Edit: Verder is scania natuurlijk evengoed gewoon ![]() ![]() [ Bericht 15% gewijzigd door Bartholomeus op 05-05-2010 22:10:31 ] | |
RealZeus | woensdag 5 mei 2010 @ 22:11 |
quote:Ik heb geen ervaring met grondverzetmachines en met diepladerwerk. Bij de Bo-rent in Groningen zoeken ze ook een chauffeur maar da's ook diepladerwerk en ik weet niet of ik daar handig genoeg voor ben. ![]() | |
Iuc | woensdag 5 mei 2010 @ 22:15 |
quote: ![]() | |
Bartholomeus | woensdag 5 mei 2010 @ 22:20 |
quote:Om vanuit het niets in het exceptioneel transport te willen rollen is misschien een wat grote stap, maar die jongens van de Bo-rent hebben er hooguit een paar hoogwerkers op staan. Bediening van die dingen kan een bouwvakker ook, dus moeilijk kan het niet zijn. Vastzetten met een paar kettinkjes, en gas erop. Kind kan de was doen. En heej, het is weer eens wat anders dan dozen schuiven op een vaste rit. Snikkel vooruit, schouders naar achter, en gewoon doen. Als het niet bevalt kan je altijd nog kappen en iets anders zoeken ![]() | |
Redbaron | woensdag 5 mei 2010 @ 22:21 |
quote:Is maar een manier om achter te komen... | |
Bartholomeus | woensdag 5 mei 2010 @ 22:25 |
Trouwens Luc, geinig hoor zo'n kangoeroetennisracket, maar hoe doe je dat nou als je onder de grill moet zijn? Voor ehm, ruitenwisservloeistof of koelvloeistof ofzo (geeeeeen idee waar dat zit bij die auto's)? Kan dat ding wegklappen ofzo? [ Bericht 4% gewijzigd door Bartholomeus op 06-05-2010 21:03:38 ] | |
Iuc | woensdag 5 mei 2010 @ 22:25 |
quote:@ Zeus: Dat dus ![]() ![]() | |
Iuc | woensdag 5 mei 2010 @ 22:28 |
quote:Gewoon de ratelsleutel pakken en 2 punten omhoog draaien en het hele geval klapt naar voren, tot op de grond. Weegt ook niet veel, is namelijk geheel van aluminium ![]() [ Bericht 1% gewijzigd door Iuc op 06-05-2010 23:59:48 ] | |
motaro | woensdag 5 mei 2010 @ 22:39 |
@luc: donders, wat mooi ![]() @realzeus: http://www.nationalevacaturebank.nl/zoek/vacatures/3431835-vrachtwagenchauffeur-fulltime-/index.html?utm_medium=affiliate&utm_source=m4n&TRANSID=443337084&m4n_aid=12673&_df=true van adecco uitzendbureau, ze zoeken chauffeurs. Weet niet of t was is, maar ik denk attendeer je er maar op ;-) Of ipv Bo-rent kijken bij Gjaltema? of bw slik Aduard, martin van dijk, oldenburger of 1 van de vele bedrijven die rijden voor NVO? | |
RealZeus | woensdag 5 mei 2010 @ 22:39 |
quote:Dat vastzetten met kettingen moet ik nog wel even leren. Ik ben alleen spanbandjes gewend en dan ook niet altijd. ![]() | |
Alexxxxx | woensdag 5 mei 2010 @ 23:22 |
quote:Die R730 had ik 3 weken terug al op de foto, was bij de wereldprimeur ![]() En RZ, je moet niet de problemen zien, maar de mogelijkheden. als je bij elke baan dnekt "dat kan ik niet', blijf je tot ja AOW thuis zitten. Beetje zelfvertrouwen! | |
Redbaron | donderdag 6 mei 2010 @ 16:22 |
![]() Vanmorgen telefoon dat ik via uitzendbureau half juni kan beginnen als chauffeur mengvoeder ![]() net telefoon dat ik maandag mag vertrekken naar italie ![]() | |
motaro | donderdag 6 mei 2010 @ 17:21 |
lekker hoor, gefeliciteerd ![]() | |
Bartholomeus | donderdag 6 mei 2010 @ 21:01 |
quote:Kom op man, aan beide kanten die haak in het oog, rateltje op 'vast' zetten (net als de ratel van een dopsleutel die je linksom of rechtsom moet zetten) en ratelen maar. Kind kan de was doen. En jij hebt haar op je ballen, dus je bent geen kind meer. Heb je al gebeld? Edit: ff gewoon voor de beeldvorming he? Toen ik bij mijn huidige baas begon kon ik NIETS. Ik kwam rechtstreeks van de rijles, had nog nooit in een andere auto gereden dan dat oude leslijk, en ook nog nooit met iets anders dan een wipkarretje. En laten ze die nou niet hebben bij dat bedrijf waar ik werk. Na mijn eerste ritje (met het oudste hok dat ze vinden konden, en terecht natuurlijk) moest ik een oplegger aankoppelen en afkoppelen. Mijn antwoord: ja prima, maar dat was er niet bij op de rijles. Nou, de planner mee, en die heeft het me laten zien. En toen zag ik de luchtslangen, gewoon met aparte luchthandjes. Ja prima, maar dat leslijk had zo'n deens blokje. Een koelmachine had ik ook nog nooit van dichtbij bekeken, van een electrische pompwagen had ik ook maar amper gehoord, en de weg wist ik natuurlijk al helemaal niet. En zie mij nou gaan ![]() En als ik dat kan, vanaf 0,0 beginnen, waarom zou jij het dan niet kunnen? [ Bericht 41% gewijzigd door Bartholomeus op 06-05-2010 21:11:45 ] | |
Bartholomeus | donderdag 6 mei 2010 @ 22:06 |
quote:Oldenburger en NVO == trappen tot je er bij neervalt. En altijd gestress om de boot te halen, inclusief zaken als zekeringen eruit gooien. En niet zeggen dat het niet zo is want ik heb het die jongens zelf vaak zat horen vertellen. | |
motaro | donderdag 6 mei 2010 @ 22:25 |
Ik zal niet snel zeggen dat t niet zo is hoor :-) Ik ga er altijd vanuit dat chauffeurs het vaak beter geinformeerd zijn dan ik. Persoonlijk, weet ik weinig ervan zie ze alleen veel in het noorden, vandaar dat ik t opperde ;-) | |
glasbak | donderdag 6 mei 2010 @ 22:34 |
Iedereen is begonnen op 0,0 ![]() Toen ik 15 jaar geleden gevraagd werd om op een containerauto te gaan rijden moest ik ook de vraag beantwoorden of ik het kon ja of nee. Ik heb gewoon gezegd dat het wel zou lukken, terwijl ik misschien 4 or 5 keer een bak op en afgezet had. Ik nu kan ik het met m'n ogen dicht en met 2 vingers in m'n neus ![]() Dus laat je niet kennen RZ... gewoon aanpakken die handel! @RB, veel plezier in Italie.. Niet te veel stoppen bij de hoertjes onderweg he ![]() | |
compier | vrijdag 7 mei 2010 @ 03:53 |
pff, ik kan het niet begrijpen hoe jullie het volhouden 80 te rijden... Vandaag vonden we het ook weer langzaam gaan , de truck kon "maar" 110...![]() | |
glasbak | vrijdag 7 mei 2010 @ 05:16 |
Te hard rijden doe je voor je baas, niet voor jezelf... | |
motaro | vrijdag 7 mei 2010 @ 18:18 |
Glas, je collega staat in t jaarboek.. voor de rest eigenlijk niks te melden.. goed weekend! ![]() | |
Bartholomeus | vrijdag 7 mei 2010 @ 18:24 |
quote:Heel simpel, wij worden per uur betaald, niet per rit of kilometer ![]() Bovendien, aan deze kant van de plas is het gewoon niet verantwoord om met het overige verkeer mee te rijden qua snelheid. Het verkeer is zo druk en de gemiddelde automobilist dusdanig incapabel dat er serieus doden zouden vallen. Dat het bij jullie goed gaat komt door de rust en de ruimte. | |
glasbak | vrijdag 7 mei 2010 @ 18:56 |
quote:Welke collega? Fotojaarboek bedoel je? Ik had die van mij ook ingestuurd maar die heeft het niet gehaald dus? ![]() | |
compier | vrijdag 7 mei 2010 @ 19:06 |
quote:wij krijgen ook per uur, maar na 12uur werken, wil je graag naar huis ![]() en je hebt gelijk over het drukke verkeer/ incapable mensen | |
motaro | vrijdag 7 mei 2010 @ 19:08 |
c43? Dat is de enige die ik zie.. pagina 61 ![]() | |
glasbak | vrijdag 7 mei 2010 @ 19:34 |
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Dat ben ik ![]() | |
Bartholomeus | vrijdag 7 mei 2010 @ 19:37 |
quote:Mwah. Vroegâh, toen de lucht nog schoon was en sex nog vies, toen de A2 nog zandweg was, toen kratjes bier nog van hout waren en je nog moest doorzuipen om de kachel aan de gang te houden, toen je kogels nog zelf moest gooien, toen! Toen trapte ik 80 uur in 5,5 dag bij elkaar. Wat nou naar huis na 12 uur, man, dan is de dag net op de helft ![]() Nog maar een jaar of 5 geleden overigens ![]() | |
compier | vrijdag 7 mei 2010 @ 19:49 |
quote:na 3 dagen 12+ uur werken... dan wil je naar huis ![]() | |
motaro | vrijdag 7 mei 2010 @ 20:09 |
quote:In dat geval, sta jij er in. Maatje die ik heb ingestuurd ook, dus dubbel feest ![]() | |
glasbak | vrijdag 7 mei 2010 @ 20:11 |
quote:Als ik dan maar niet verplicht dubbel moet trakteren op de trekker/truck-trek morgen ![]() ![]() | |
Iuc | vrijdag 7 mei 2010 @ 20:14 |
Fotojaarboek? Waarvan? Waar? Vertel! | |
motaro | vrijdag 7 mei 2010 @ 20:17 |
quote:Haha, neehoor ![]() @luc : Truckstar fotojaarboek 2010 ![]() | |
densmee | vrijdag 7 mei 2010 @ 20:17 |
http://link.marktplaats.nl/341193967 voor iedereen die schoner wil rijden met meer vermogen | |
glasbak | vrijdag 7 mei 2010 @ 20:20 |
quote: ![]() ![]() | |
Iuc | vrijdag 7 mei 2010 @ 20:23 |
quote:dank ![]() zal eens kijken zo ![]() (heb voor m'n verjaardag een abbo gekregen op truckstar ![]() | |
glasbak | vrijdag 7 mei 2010 @ 20:25 |
http://www.trucktrekberlicum.nl/ Hier zit ik morgen als het goed is ![]() | |
motaro | vrijdag 7 mei 2010 @ 20:26 |
quote:Doe je goed, leuk blad vind ik persoonlijk. Fotoboek, ligt bij elke pomp voor 15,50.. Wel jammer, dat mijn foto op zo een klein formaat, zo lelijk is geworden. Was al de slechtste foto ooit van me, dan dit ook nog. ![]() (pag 31 limi daf cf) | |
glasbak | vrijdag 7 mei 2010 @ 20:26 |
quote:Fotoboek moet je apart kopen ![]() | |
Bartholomeus | vrijdag 7 mei 2010 @ 20:29 |
quote:Zondag rond de middag vertrekken, de hele week professioneel zwerver spelen, vrijdag avond thuis, zaterdag bijslapen, zondag middag vertrekken. Althans, dat deed ik dan ![]() Mietje ![]() | |
Iuc | vrijdag 7 mei 2010 @ 20:48 |
quote: ![]() Ach, morgen moet ik werken en dan zal ik n's kijken bij de pomp ![]() | |
motaro | vrijdag 7 mei 2010 @ 20:55 |
quote:Das wel dik! ![]() Ik wou hier naar de Nienoord truckrun gaan kijken, maar komt een verjaardag tussen die ik was vergeten. ![]() | |
glasbak | vrijdag 7 mei 2010 @ 20:58 |
quote:Ik ga morgen Berlicum onveilig maken. Dat is heel erg bij jou in de buurt geloof ik ![]() | |
Iuc | vrijdag 7 mei 2010 @ 21:11 |
quote: ![]() Da's heel dichtbij. Alleen jammer dat ik daar niet in de buurt kom. Hoewel......... Moet laden bij Nijmegen en ws. lossen in Den Bosch. Hoe laat ben je daar in de buurt? | |
glasbak | vrijdag 7 mei 2010 @ 21:33 |
Na de middag pas. De trucks rijden toch pas in de avond. Overdag doen ze de trekkers.. Dus vroeg komen heeft volgens mij geen zin.. Het trekterrein zit aan de papendijk in geffen volgens de website.. Dus ik zal maar niet naar berlicum zelf gaan ![]() De broer van m'n maatje doet mee met een Scania 142 ![]() Vorige week trok hij 96 meter.. En dat was geloof ik z'n eerste wedstrijd. | |
motaro | vrijdag 7 mei 2010 @ 21:36 |
wel stijl, dat trappetje aan de achterkant van de cabine ![]() | |
glasbak | vrijdag 7 mei 2010 @ 21:56 |
Het was trouwens niet z'n eerste wedstrijd getuige deze foto uit 2009![]() De auto is wel goed opgeknapt! | |
Alexxxxx | vrijdag 7 mei 2010 @ 22:41 |
quote:flink verneukt bedoel je ![]() | |
glasbak | vrijdag 7 mei 2010 @ 22:44 |
quote:Wat jij wilt ![]() | |
Sounddragon | zaterdag 8 mei 2010 @ 10:03 |
Dat zijn niet dezelfde zeker ?? superveel details zijn verschillend (voorbumper, grille, tankombouw, trappie) best wel veel ![]() In het zwart was hij mooier vind ik ![]() | |
Bartholomeus | zaterdag 8 mei 2010 @ 10:12 |
quote:Voorbumper was krom, daar moest toch een nieuwe aan. Grille is precies hetzelfde alleen overgespoten, en dan heb je meteen de kans om de logo'tjes er op een ander punt in te schroeven. Tanks zitten hetzelfde, wat je bij die zwarte ziet is een materialenkist op de plaats waar bij de blauwe nog een reservewiel hangt. Trappetje heb je er zo aan geschroefd, hadden ze ook weg kunnen laten ![]() | |
glasbak | zondag 9 mei 2010 @ 02:26 |
quote:Hij heeft de 3e prijs in de hobby klasse. ![]() | |
Sounddragon | zondag 9 mei 2010 @ 02:43 |
quote:Die oude bumper was een stuk dikker volgens mij ![]() ![]() quote:Moet jij niet naar je mandje ?? ![]() | |
Alexxxxx | zondag 9 mei 2010 @ 02:49 |
blauw is oud, zwart is nu. | |
Sounddragon | zondag 9 mei 2010 @ 02:56 |
quote:Uhhuh.. oranje is vandaag, en oranje is ook morgen nog ![]() | |
Alexxxxx | zondag 9 mei 2010 @ 02:58 |
quote:en paars is het groen van morgen, groen is het geel van donderdag, en wit is het grijs van zondag. | |
Sounddragon | zondag 9 mei 2010 @ 03:09 |
quote:Je vergeet het roze van de Giro ![]() *checkt.. ow kud... vrachtwaggels ![]() | |
Barcaconia | zondag 9 mei 2010 @ 03:52 |
Heren, Heren, jullie moeten hier over vrachtwaggels praten ![]() Blahblahblahvrachtwagensblahblahblah. | |
Sounddragon | zondag 9 mei 2010 @ 03:54 |
Sorry ![]() | |
Alexxxxx | zondag 9 mei 2010 @ 03:58 |
We hebben straks een nieuwe mod, en rekne maar dat die je flink op je falie gaat geven opeldraak! | |
Barcaconia | zondag 9 mei 2010 @ 04:00 |
Ik heb al lang niet meer in dit topic gepost. Tijd voor wat vrachtwagengelul hier. | |
Barcaconia | zondag 9 mei 2010 @ 04:00 |
Ik zit er aan te denken om mijn US trucklicense te halen. Even met wat transporteurs praten of ik een baan kan krijgen ergens. Lijkt me wel lachen. | |
Sounddragon | zondag 9 mei 2010 @ 09:28 |
quote:Gheyl ![]() | |
Sounddragon | zondag 9 mei 2010 @ 09:29 |
quote:Lijkt me errug vet om in zo'n dikke neus een poosie door het land te knallen daar ![]() | |
glasbak | zondag 9 mei 2010 @ 11:20 |
quote:Ik was net thuis en dacht "Dit moet ik even posten" en ging meteen daarna gestrekt ![]() | |
glasbak | zondag 9 mei 2010 @ 11:20 |
quote:Daar zit ik eigenlijk al een jaar of wat over na te denken omdat eens voor een paar jaar te gaan doen, maar ja.. waar te beginnen? | |
Anne | zondag 9 mei 2010 @ 12:27 |
quote:Ik ben blij dat jij het zegt, anders heb ik RZ weer achter mij aan. | |
Alexxxxx | zondag 9 mei 2010 @ 12:42 |
quote:Wil ie met je zoenen? | |
Bartholomeus | zondag 9 mei 2010 @ 12:45 |
quote:Ach, hij vindt je gewoon lekker ![]() Barca: nou let op. Je steekt de sleutel in het contact, dan zet je die op het eerste standje. Als dan de meest kritische lampjes uitgaan draai je door en dan gaat de motor lopen. Dan wacht je tot de boel genoeg luchtdruk heeft opgebouwd en dan... Oh wacht, rijbewijs. Jah, ehm. Een grote zak geld jatten ergens, en dan naar een rijschool gaan? ![]() | |
Sounddragon | zondag 9 mei 2010 @ 13:11 |
quote: ![]() quote:kijken of je een werkgever kunt vinden daar denk ik ?? zal best nog wel wat bij komen kijken voordat je een greencard hebt waar je ook mee mag werken.. Schijnen wel manieren voor te zijn.. misschien weet Barca dat wel ?? | |
Sounddragon | zondag 9 mei 2010 @ 13:12 |
quote:wie niet ?? ![]() SPOILER | |
Iuc | zondag 9 mei 2010 @ 14:20 |
Goede morgen heren en dame ![]() ![]() | |
glasbak | zondag 9 mei 2010 @ 14:22 |
quote:Goedemorgen zegt ze dan om half 3 ' s middags ![]() | |
compier | zondag 9 mei 2010 @ 19:01 |
quote:Ik vind als passagier de sleepers wel lekker! Aangezien ik dan op werk aankom, we dan in de truck naar de klant gaan, en ik lekker kan relaxen voor een uur of meer op een matras ![]() | |
vannelle | zondag 9 mei 2010 @ 20:54 |
Lekker gezellig ben jij dan. ![]() Maar slapen en tóch betaald krijgen is natuurlijk wel ![]() | |
compier | maandag 10 mei 2010 @ 03:21 |
quote:ik slaap meestal niet.. ik lig daar (er zit vaak nog iemand in de passageirsstoel En soms nog een 4e persoon in de truck). dus liggen, ouwehoeren en toch betaald krijgen ![]() | |
Sounddragon | maandag 10 mei 2010 @ 09:06 |
quote:Dat klinkt als een oud beroep ![]() | |
blup | maandag 10 mei 2010 @ 10:18 |
Had ik dit al gepost hier? zweedse degelijkheid.. ![]() King of the vluchtstrook ![]() Nouja, hij was maar een beetje lek, na paar minuutjes lucht draaien kon ik gaan. Niet teveel remmen anders blijf je staan. | |
Bootje84 | maandag 10 mei 2010 @ 10:44 |
quote:OEF! Wanneer is die foto gemaakt.? Bij aanvang van je dienst of tijdens het rijden? ![]() | |
blup | maandag 10 mei 2010 @ 10:53 |
Hier stond ik al stil moest wachten op de lading, hield er al rekening mee want ik moest ook al ff luchtdraaien bij aanvang.. ![]() Ik wil nog wel eens drummen tijdens het rijden en dan is bij het stoplicht de rem me kick.. paar kicks en t zooitje was leeg.. ![]() | |
Bootje84 | maandag 10 mei 2010 @ 23:09 |
http://www.dumpert.nl/med(...)ssen_in_rusland.html Rofl. Faal.. | |
Bartholomeus | dinsdag 11 mei 2010 @ 21:17 |
quote:Ehm Baas? Als ik op het gaspedaal trap gaan de wielen wel rond, maar ik kom geen meter vooruit! Trouwens, beetje rare vering hoor, ik zit zomaar 5 meter boven de grond ![]() | |
motaro | dinsdag 11 mei 2010 @ 21:42 |
meer trekkracht dan een v8 ![]() | |
Bartholomeus | dinsdag 11 mei 2010 @ 22:14 |
quote:Mwah, 't is maar een kiepertje hoor, zal mij benieuwen of daar een V8 in ligt. Trouwens, blabla benz ![]() | |
motaro | woensdag 12 mei 2010 @ 11:32 |
zal wel een dikke 1831 zijn ![]() | |
glasbak | woensdag 12 mei 2010 @ 23:18 |
quote:Meneer is truck-kenner? ![]() Het zou nog altijd 4131 zijn dan... [ Bericht 0% gewijzigd door glasbak op 12-05-2010 23:25:18 (Klote typeaanduidingen van MB :() ] | |
Alexxxxx | woensdag 12 mei 2010 @ 23:23 |
De gaafste benz ooit blijft toch de SK'94 5035 ![]() ![]() | |
Barcaconia | donderdag 13 mei 2010 @ 00:01 |
Doe eens een fotootje. | |
Alexxxxx | donderdag 13 mei 2010 @ 10:31 |
Heb ik alleen analoge foto's van.. Zo zeldzaam zijn ze dus... | |
blup | donderdag 13 mei 2010 @ 12:04 |
![]() Mercedes SK 5653 (10x8) maar 1 van. | |
motaro | donderdag 13 mei 2010 @ 15:38 |
quote:Wist niet eens dat die bestond hehe. | |
glasbak | donderdag 13 mei 2010 @ 16:09 |
quote:Kan ook 3431 zijn.. of 3631.. ![]() | |
motaro | donderdag 13 mei 2010 @ 16:12 |
haha, kan van alles zijn dus ![]() maar die SK uit Denemarken is wel heel dik ![]() | |
Bartholomeus | donderdag 13 mei 2010 @ 18:18 |
quote:Benz ![]() Want principes zijn principes ![]() Waren die 530pk benzen geen V10's trouwens toendertijd? | |
Iuc | donderdag 13 mei 2010 @ 18:26 |
quote:QFT! | |
Bartholomeus | donderdag 13 mei 2010 @ 18:29 |
quote:Dit bedrijf heeft nog meer geinig spul, zie website ![]() Oa een MAN F2000 10x8/6 ![]() | |
glasbak | donderdag 13 mei 2010 @ 18:37 |
quote:Een 4 asser is in ieder geval nooit een 1831 ![]() | |
motaro | donderdag 13 mei 2010 @ 18:40 |
haha, ik weet nooit hoe dat nou precies zit bij MB. weet dat de laatste cijfers voor de pk aanduiding is, maar wat de rest betekent? | |
glasbak | donderdag 13 mei 2010 @ 18:42 |
de eerste 1 or 2 cijfers geven de gewichtsklasse aan, de laatste 2 het vermogen ![]() 1831 staat dus voor 18 ton gvw, 310 pk. | |
motaro | donderdag 13 mei 2010 @ 18:47 |
ok, handig kan ik ze nu helemaal lezen als ik weer zo een neckerman zie ![]() | |
densmee | donderdag 13 mei 2010 @ 20:22 |
vandaag kwam Luc voorbij ![]() ![]() | |
Bartholomeus | donderdag 13 mei 2010 @ 20:51 |
Nu nieuw leverbaar! Euro -25 motor, mét Adblue technologie ![]() | |
densmee | donderdag 13 mei 2010 @ 20:55 |
quote:de blackwidow of de mercedes van rutchen waren nog veel erger. de Nederlandse FTF die mee reed zag je niet eens de rook van en toch makkelijk een full pull trekken ![]() http://www.teamftf.nl/ een echte detroit diesel 18 liter tweetakt motor ![]() | |
glasbak | donderdag 13 mei 2010 @ 21:41 |
quote:Deze FTF dus : Ik zou vandaag eigenlijk ook naar die pull toegaan, maar wegens een hoop gesnotter en gehoest heb ik daar maar vanaf gezien... | |
glasbak | donderdag 13 mei 2010 @ 21:45 |
Ik ben een actiefilmpje van Luc aan het uppen ![]() | |
Alexxxxx | donderdag 13 mei 2010 @ 21:52 |
zo te lezen geilen jullie nog net zo op Luc als toen jullie nog dachten dat hij een vrouw was ![]() | |
glasbak | donderdag 13 mei 2010 @ 21:58 |
Vroeger geilden we op Druppelkut. Nu op z'n MAN ![]() Bekijk deze YouTube-video | |
Sounddragon | donderdag 13 mei 2010 @ 21:58 |
quote: ![]() | |
Bartholomeus | donderdag 13 mei 2010 @ 22:02 |
quote:Spreek voor jezelf ![]() | |
Alexxxxx | donderdag 13 mei 2010 @ 22:08 |
quote:ze zijn vergeten het licht aan te doen ![]() | |
Bartholomeus | donderdag 13 mei 2010 @ 22:08 |
quote:Mjah, stroom niet betaald. Stelletje sukkels ![]() | |
glasbak | donderdag 13 mei 2010 @ 22:10 |
quote:Goed voor de vlammende effecten ![]() | |
Alexxxxx | donderdag 13 mei 2010 @ 22:13 |
quote:Ben jij degene die klaarkomt? ![]() Jaaa... jaaa.. jajajajaja.. JAJAJAJAJAA JAJAJAJAJA!!!!!!!!!!!! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA | |
glasbak | donderdag 13 mei 2010 @ 22:19 |
quote:Ik stel me in ieder geval minder aan. | |
motaro | donderdag 13 mei 2010 @ 22:21 |
bij een ouwe v8 mag t he ![]() | |
Bartholomeus | donderdag 13 mei 2010 @ 22:23 |
quote:Scania ![]() Toendertijd waren het super auto's, vergeleken met de rest. Jammer dat ze op veel punten op dat niveau zijn blijven hangen... | |
Alexxxxx | donderdag 13 mei 2010 @ 22:27 |
Net een artikel gelezen over iemand die een Cummins motor in zijn Scania heeft gehangen, omdat die Scania te weinig power had en telkens kapot ging. | |
motaro | donderdag 13 mei 2010 @ 22:30 |
Ik ben sowieso wel gek van t oude spul en dan die herrie erbij ![]() Maarja, voor de rest heb ik er weinig mee ![]() | |
Bartholomeus | donderdag 13 mei 2010 @ 23:00 |
quote:Gimme! Wij hebben 5 R380's met euro 3 motor. Dat zijn een stel trage futloze suffe hokken, dat is echt onbeschrijfelijk. En die semi-automaten die daar in hangen zijn ook om te huilen, helaas. | |
Alexxxxx | donderdag 13 mei 2010 @ 23:03 |
quote:Koop de "heritage Commercials" van mei 2010, daar staat het verhaal in. Alleen niet in Nederland te koop ![]() | |
Bartholomeus | donderdag 13 mei 2010 @ 23:24 |
quote:Jah dat gaat 'm dus niet worden ![]() | |
Redbaron | zaterdag 15 mei 2010 @ 11:47 |
Ook weer terug, helaas stuk minder gegaan deze keer. Moest ivm rijverbod donderdag rijden tot aan vipiteno, auto op de parkeekplaats en slapen.. Vrijdag: 4.35 de wekker, ff opfrissen auto starten en kijken of er meer weggaan zodat ik normaal weg kan rijden. 05.00 rijden, 05.04 boem stop ho. Auto geschaart. Laatste tolpoortje loopt de weg naar rechts, van te voren gas los, motorrem erbij en laatste stuk iets bijremmen. Moment dat ik de rem aanraak gaat t span scharen, niets meer aan te doen dus. Was er ff goed kapot van ![]() | |
Iuc | zaterdag 15 mei 2010 @ 13:50 |
Da's mooi kut dan ![]() Verder wel alles goed gekomen? | |
Bartholomeus | zaterdag 15 mei 2010 @ 13:51 |
quote:Dat is knap klote. Sowieso is remmen in een bocht nooit handig natuurlijk, en de motorrem als primaire rem gebruiken ook niet, maar je gaat natuurlijk niet voor de gein met de boel dwars. Had je veel schade? En hoe is het verder afgelopen? | |
Redbaron | zaterdag 15 mei 2010 @ 14:11 |
quote:trailer is gister eind vd middag door een ander naar oldenzaal gebracht, truck wordt door een berger deze kant op gebracht. quote:gebruikte de rem niet in de bocht, motorrem gebruik ik eigenlijk vrij veel om te vertragen, dan los de bocht door en bijremmen. Mja spekglad daar. Truck totall denk ik, cabine stond iig scheef op chassis | |
Iuc | zaterdag 15 mei 2010 @ 14:17 |
Heb je wel foto's gemaakt? Ben er wel benieuwd naar namelijk. Ik hoop zoiets toch niet mee te maken. | |
Redbaron | zaterdag 15 mei 2010 @ 14:26 |
quote:heb wel foto's gemaakt vd schade maar met zo'n wegwerpding voor bedrijf zelf en verzekering. Op dat moment was mijn zorg veilig komen te staan. | |
Sounddragon | zaterdag 15 mei 2010 @ 14:57 |
quote:Da's mooi kut kerel ![]() Maar maar maar.. ik probeer me die situatie voor te stellen he.. maar leg me nou eens uit waarom je trailer schaart terwijl je 'iets' bijremt ?? óf jouw 'iets' is een beetje een understatement, óf je snelheid was redelijk hoog icbm de bochtradius (zijwaartse energie in de trailer) óf het remsysteem van je trailer was niet OK.. Het laatste klinkt het meest aannemelijk, maar ik zou dat voor mezelf wel zeker willen weten. ![]() Misschien FF vragen aan die chauffeur die hem teruggebracht heeft of hij niets heeft gemerkt ?? SPOILER | |
Redbaron | zaterdag 15 mei 2010 @ 15:12 |
quote:meeste snelheid had ik er al uit voor de bocht, dus iets bijremmen om in een keer door de tolpoorten te kunnen was voldoende. Mijn plan is idd maandag ff langs om een en ander aan informatie te verstrekken en in te winnen | |
Bartholomeus | zaterdag 15 mei 2010 @ 15:31 |
Dus als ik het goed begrijp heb je op de motorrem geremd, terwijl het spiegelglad is daar? Regel 1 tijdens de eerste rijles: als het glad is, nóóit de motorrem gebruiken ![]() Mijn theorie: toen je bijremde kwam er op de trekas zóveel remkracht (door de combinatie motorrem + bedrijfsrem) dat door de gladheid de trekas de grip verloor en dus de oplegger met de kont van de trekker aan de haal ging. Nouja, de beste stuurlui staan aan wal natuurlijk, en met je duffe harses om 5 uur 's morgens is een foutje natuurlijk snel gemaakt, dus trek het je vooral niet te persoonlijk aan. Wij zijn allemaal blij dat het ons niet is overkomen, en verder is het achteraf altijd makkelijk lullen. Hoe reageerde de baas verder? En hoe ben je er zelf afgekomen afgezien van de deuk in je ego? En hoe ben je eigenlijk thuisgekomen dan, als die trekker afgeschreven is? | |
Redbaron | zaterdag 15 mei 2010 @ 15:45 |
heb eerst afgeremd op motorrem, die loslaten voor de bocht want dat gaat noioit goed. Toen vond ik de snelheid nog iets te hoog dus gebruikte gewoon het pedaal. dat ging dus niet goed. Baas reageerde met kan gebeuren als jij maar ok bent. Bedrijf rijd alleen italie dus een collega kwam me ophalen en zijn dubbelbemand in 1 ruk doorgereden naar Oldenzaal. | |
Bartholomeus | zaterdag 15 mei 2010 @ 16:24 |
quote:Dat is wel tof dan, zo'n reactie. Maarehm, in Oldenzaal, en ze rijden alleen italië? Kuypers heel toevallig? Meteen verder sturen is trouwens ook het beste, dan ben je meteen over de drempel heen ![]() | |
Sounddragon | zaterdag 15 mei 2010 @ 16:36 |
quote:Mjah, dit is toch iets wat je overkomt, en als hij eenmaal gaat moet je van heel goeden huize komen wil je hem er weer uit krijgen.. wdb had de baas gewoon gelijk natuurlijk; het enige wat belangrijk is is letsel aan de chauffeur, de rest is verzekeringswerk ![]() Heb het wel eens geprobeerd met een lege semi op een haventerrein toen het geregend had,; gaat je niet lukken als je geen Houdini heet; je hebt gewoon niet genoeg wheelspeed om hem zo hard vooruit trekken dat je sneller wordt als de trailer. ![]() Je kunt hem met de trailerrem wel aardig laten driften trouwens ![]() [ Bericht 0% gewijzigd door Sounddragon op 15-05-2010 17:49:13 ] | |
Redbaron | zaterdag 15 mei 2010 @ 17:06 |
quote:Bijna goed, Kuipers ![]() Werk er regelmatig via uitzendbureau en kreeg te horen dat ik na komende week gewoon vaker voor ze mag rijden ![]() | |
Iuc | zaterdag 15 mei 2010 @ 17:23 |
quote: ![]() | |
densmee | zaterdag 15 mei 2010 @ 17:26 |
quote:gelukkig dat het allemaal zo goed is afgelopen dan. alleen kreeg je te horen dat je er vaker mag gaan werken voor of na dat je in italie bent geweest ![]() | |
Bartholomeus | zaterdag 15 mei 2010 @ 19:04 |
quote:Ik bedoelde de psychologische drempel ![]() | |
Bartholomeus | zaterdag 15 mei 2010 @ 19:05 |
quote: ![]() Die auto die je aan vervroegd pensioen geholpen hebt, was dat dan toevallig ook een Scania 4-serie? | |
Redbaron | zaterdag 15 mei 2010 @ 19:19 |
quote:Jah, deze had eigenlijk nog een jaar doorgemoeten, was volgens mij de enige euro3 nog die ze hadden. Was gelukkig geen compleet nieuwe | |
Bartholomeus | zaterdag 15 mei 2010 @ 19:31 |
quote:Geen wonder dan dat het bij het remmen fout gegaan is. Als er één type is dat standaard niet door de APK zou mogen komen dan is het wel de Scania 4-serie. Het is net een natte spons waar je in trapt, eerst gebeurt er niks, dan duurt het ff, en dan begint de boel ineens als een dolle te remmen. Als er op die auto's Iveco had gestaan, had geen hónd ze hebben willen ![]() | |
Redbaron | zaterdag 15 mei 2010 @ 19:34 |
quote:Dr stond toch gewoon R380 op de grill. Maar hoe je het wend of keert, blij was ik niet toen het gebeurde | |
Bartholomeus | zaterdag 15 mei 2010 @ 19:38 |
quote:Dan was het dus een R-serie, en geen 4-serie ![]() ![]() | |
motaro | zaterdag 15 mei 2010 @ 19:50 |
mooi rottig, maar je leeft nog en je mag vaker komen.. al met al nog goed gekomen.. ![]() | |
blup | zaterdag 15 mei 2010 @ 20:09 |
Die motorrem van een scania is trouwens ook heel verschillend per auto.. Bij de ene gebeurt geen ene kloot en bij de andere zit je direct met je kop in de voorruit.. Echt subtiel zijn ze niet. En ik zag net ergens Iveco voorbij komen? Dat dat bedrijf nog bestaat.... ![]() | |
Alexxxxx | zaterdag 15 mei 2010 @ 20:39 |
Iveco gaat fuseren met Paccar. ![]() | |
blup | zaterdag 15 mei 2010 @ 20:45 |
Daf was toch al niet zo best! | |
glasbak | zaterdag 15 mei 2010 @ 21:23 |
Blijft leuk speelgoed, die LZV's ![]() | |
Bartholomeus | zaterdag 15 mei 2010 @ 21:35 |
Blup: besef je wel dat Iveco een van de grootste motorenbouwers is, en niet alleen voor vrachtwagens? Sure, het is net een Fiat, het rammelt en alles is van goedkoop plastic gemaakt. Maar technisch zijn ze helemaal niet slecht. Sterker nog, ik vind Iveco op een hoop punten een stuk beter dan Scania. Laten we het bijvoorbeeld eens hebben over veercomfort, stoelen, de remmerij, het bed, en geloof het of niet: de betrouwbaarheid. Alleen, doordat de meeste onderdelen van Italië moeten komen, ben je meteen goed de sjaak als er iets belangrijks kapot gaat. Ten eerste qua tijd en ten tweede qua kosten. Verder werkt Iveco gewoon met ZF versnellingsbakken, net als MAN en Daf, zowel voor de handbakken als de automaten. Sterker nog, onder een Iveco, een Daf en een MAN hangt exact dezelfde versnellingsbak. Hooguit een andere tandwielverhouding, afhankelijk van het type auto en de achteras, maar verder niks anders. Alleen de aansturing ervan is merkgebonden, waardoor de bakken niet onderling uitwisselbaar schijnen te zijn. En verder trekken ze als een dolle, iets dat van - ik noem maar wat - een benz of een Scania niet gezegd kan worden. Jaja, nu komt er natuurlijk een stortvloed van mensen die anti Iveco en pro benz of Scania zijn, en die vinden dat dat onzin is. Voor die mensen: duik er maar eens serieus de bergen mee in, kijken welke auto het snelst boven is ![]() Feit is gewoon dat ieder merk voor- en nadelen heeft, en dat ook een benz (en ik wil nog niet dood in zo'n ding gevonden worden), een Scania (zelfde verhaal) en een Iveco geen slechte auto's (meer) zijn. | |
Alexxxxx | zaterdag 15 mei 2010 @ 21:38 |
quote:Broshuis? | |
Bartholomeus | zaterdag 15 mei 2010 @ 21:38 |
quote:Op youtube staat ook een filmpje van de jongens van Visbeen, ook een stuk of 3 opleggers achter elkaar. En de mannen van Dyco kunnen er ook wat van ![]() | |
blup | zondag 16 mei 2010 @ 10:30 |
quote:De motoren heb ik niet over te klagen nee.. Het interieur is allemaal zooi, en daar heb je vaak het meeste mee te maken. Knopjes die eruit flikkeren, stoel die lek is, gordel die niet meer oprolt.. Kraken.. noem het op. De vering vind ik zelf niet zo fijn, vooral de cabine vering is behoorlijk sponzig.. Maargoed, dat is persoonlijk denk ik.. Ik heb alleen ervaring met de Stralis 2006 310pk | |
Bartholomeus | zondag 16 mei 2010 @ 11:08 |
De R-series van ons vertonen die kuren die jij noemt ook, zonder uitzondering zelfs ![]() Voor de goede orde: ik ben ook geen iveco fan, maar zo belabberd als dat ze wel eens geweest zijn, zijn ze al jaren niet meer ![]() | |
blup | zondag 16 mei 2010 @ 11:32 |
hm, ik weet niet waarom ik die dingen zo ontzettend afschuw. Ik ben niet echt pro iets hoor, en zoveel ervaring heb ik niet met allerlei autos. MAN TGX 410 (stapelsplitter poespas ding) rem was altijd wat sponzig, verder wel prettig ding.. Schakelen is niet echt mij ding. DAF CF75 250 (automaat) 2 verschillende, eentje reed prima alleen de draaicirkel is mega groot.. Andere was de bak gaar van, dat ding kon niet gelijdelijk wegrijden.. Renault Midlum 150 (handbak 5) tja.. goed ![]() Scanina P230 (opticruise) opzich wel fijn systeem. Iveco stralis 310 (automaat) Die kunnen dus vrijwel allemaal niet normaal wegrijden. Breekbaar spul vervoeren is er niet bij met dat spul.... Verder moet ik eigenlijk niet zo zeiken, tis nooit goed ![]() [ Bericht 8% gewijzigd door blup op 16-05-2010 11:40:00 ] | |
motaro | zondag 16 mei 2010 @ 11:58 |
quote:http://www.youtube.com/watch#!v=KcwHp99J0bU http://www.youtube.com/watch#!v=Gb5OOU_8GNI tis wel leuk om te zien ![]() | |
ShizzleMyDizzle | zondag 16 mei 2010 @ 15:07 |
Sow eeh dat is even schrikken ja. Heb zelf pas 2 maanden mijn rijbewijs en nu aan het rijden op de vuilniswagen, en heb in ieder geval met een Scania (weet het type niet precies zo) een kut ervaring. Bij zo'n 75 kilometer per uur ging dat ding ineens stuiteren als een gek, kon hem amper recht houden (naja, ik hield hem dus gewoon NIET recht) en ben bijna tegen ik weet niet hoeveel tegenliggers opgeknald. Gelukkig wel gewoon rustig afgeremd en tegen de tijd dat ik ongeveer 25-30 reed stopte het stuiteren. Meteen stil gezet en technische dienst gebeld, vertellen ze me doodleuk dat die auto dat wel vaker heeft en het iets met de smering ofzo te maken had. Tering, levensgevaarlijk die auto. Voor het zelfde geld schrik je nog erger als ik deed en verlies je de macht over het stuur ![]() En oja, dat stuiteren en stuur dat fucking hard naar links en rechts op en neer trok dat voelde voor mij als beginner echt aan alsof mijn voorwielen er af zouden vliegen. Was wel ff geschrokken ![]() | |
Bartholomeus | zondag 16 mei 2010 @ 16:04 |
quote:Everybody's gotta learn sometime ![]() Wacht maar tot er een keer een luchtbalg onder de auto vandaan klapt ![]() | |
ShizzleMyDizzle | zondag 16 mei 2010 @ 16:06 |
quote:Nee hoor is niet dodelijk saai. Er zijn namelijk ongeveer 200 a 250 verschillende routes in heel onze gemeente, en ik ben reserve dus word elke dag op een andere route ingezet. Niet saai hoor ![]() ![]() | |
Bartholomeus | zondag 16 mei 2010 @ 17:07 |
quote:Nja je leert er wel van sturen, dát dan weer wel ![]() | |
blup | zondag 16 mei 2010 @ 18:36 |
Wat rijd je dan daar? LF ofzo? | |
ShizzleMyDizzle | zondag 16 mei 2010 @ 19:58 |
quote:Wie, ik? CF. | |
blup | maandag 17 mei 2010 @ 08:37 |
Hoe lang is zo een ding? | |
Bootje84 | maandag 17 mei 2010 @ 08:45 |
quote:Had dat meegemaakt.. Gelukkig was dat van de sleepas, waardoor ik geen verschil voelde qua rijgedrag, anders dan het lekken van lucht als een malle ![]() Viel uiteindelijk met een tywrap (tijdelijk) op te lossen. Die middag is de trailer voor reparatie gegaan (nadat ik mijn ritje had afgemaakt) | |
ShizzleMyDizzle | maandag 17 mei 2010 @ 17:01 |
quote:Erm, de kortste is 10 meter en de langste die we hebben is 12 meter geloof ik. (of 11,5 weet niet zeker) | |
glasbak | maandag 17 mei 2010 @ 17:08 |
http://www.transport-onli(...)/index.php?news=1464![]() Ben ik de enige die zich niet kan voorstellen hoe deze 2 wagens elkaar geraakt hebben? Of ben ik gewoon suf ![]() | |
ShizzleMyDizzle | maandag 17 mei 2010 @ 17:20 |
Ik kan het me ook niet voorstellen nee. Misschien was de Super de Boer chauffeur aan het spookrijden, maar dan nog zouden ze niet zo staan. Vage shit dit! | |
glasbak | maandag 17 mei 2010 @ 17:22 |
En achter de wagen van De boer staat nog een lantaarnpaal recht overeind. Hij kan dus ook niet al slippend vanaf de kruising zo de berm in gegleden zijn.. | |
glasbak | woensdag 19 mei 2010 @ 13:37 |
Dus... niemand heeft een idee? | |
Bootje84 | woensdag 19 mei 2010 @ 13:43 |
quote:Het enige wat ik kan bedenken, is dat die super de boer vrachtwagen van achteren is omgetikt, en die lantaarnpaal net is omzeild.. Maar goed, blijft giswerk.. | |
Bartholomeus | vrijdag 21 mei 2010 @ 18:12 |
HET!!!!!!!!!!!!!!!!!1 IS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111 WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ![]() | |
Iuc | vrijdag 21 mei 2010 @ 18:58 |
quote:QFT!!!!!!!¡¡¡¿ ![]() | |
glasbak | vrijdag 21 mei 2010 @ 19:57 |
LANGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG WEEKENDDDDDDDDDDDDDDDDD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ![]() | |
Redbaron | vrijdag 21 mei 2010 @ 21:30 |
Tot dinsdag weekend, daarna 1 opdrachtgever tot 21juni en dan bij die tot minimaal augustus werken ![]() | |
Bartholomeus | zaterdag 22 mei 2010 @ 10:25 |
quote:Gefeli ![]() | |
Redbaron | zaterdag 22 mei 2010 @ 10:51 |
quote:Tnx ![]() | |
KosterT | zaterdag 22 mei 2010 @ 20:59 |
Vandaag vanuit Duitsland de A1 op voor Hengelo, zie ik een twee honderd meter voor me een caravan slingeren en op z'n kant tegen de vangrail aan stuiteren. Ik de wagen er voorgezet zodat er nog iets van afzekering is en gekeken hoe het met de inzittende ging, maar die waren al zonder kleerscheuren uitgestapt. Die kerel vertelde mij dat hij ging slingeren en toen dus maar gas bijgaf om de boel 'recht te trekken.' Ik dacht toch echt dat dat juist verergend is en je dus beter rustig kunt remmen, toch? Ik heb het hem nog maar niet gezegd, dat doet de anwb of de politie maar. Gast stond te schudden als een malle. Vrouwke stond er kwiek bij te kijken en had, terecht, zoiets van er is gelukkig niemand gewond. | |
glasbak | zondag 23 mei 2010 @ 00:43 |
Ik dacht zelf ook dat een beetje gas bijgeven de oplossing was om hem weer (redelijk) stabiel te krijgen. Maar zelfs de ANWB denk daar anders over.. quote:Bron: ANWB | |
Sounddragon | zondag 23 mei 2010 @ 12:08 |
Remmen is idd goed als de boel gaat slingeren MITS het een gremde aanhanger is; het is dus de bedoeling dat je de oplooprem gebruikt om de combi weer recht te trekken; vandaar dat ze ook adviseren om 'krachtig' te remmen ![]() Heb die ellende wel eens gehad toen de vetploeg het grote hijsblok van de 650tonner was vergeten (3200 kilo netto), ondergetekende was het haasje om ze éven in te halen met een LaRo met een autoambulance met dat blok erop, dat ging dus ook bijna mis op de A12.. kon écht niet harder als 70 -75 met dat ding, heeft dus ook een behoorlijk tijdje geduurd voordat ik het circus had ingehaald ![]() Boy was ik blij dat dat ding eraf was ![]() | |
Iuc | maandag 24 mei 2010 @ 11:57 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Feest alom! Ik heb een nichtje erbij! Mijn zusje is bevallen van d'r tweede ![]() Fenne is de nieuwe naam ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
Iuc | maandag 24 mei 2010 @ 11:58 |
Nu ff snel op kraamvisite! Ze is nog geen uur oud ![]() | |
Redbaron | maandag 24 mei 2010 @ 12:04 |
Luc: Gefeli en doe je wel voorzichtig?? ![]() | |
Iuc | maandag 24 mei 2010 @ 12:11 |
Hahahh ![]() ik zal niet te hard knijpen! | |
RealZeus | maandag 24 mei 2010 @ 12:19 |
Luc gefeliciteerd. ![]() En Sounddragon, waarom heb jij de ondertitel en de ava van Anne? ![]() | |
motaro | maandag 24 mei 2010 @ 13:10 |
Gefeliciteerd Luc! ![]() | |
Sounddragon | maandag 24 mei 2010 @ 13:14 |
quote:Gefeli dude ![]() quote:Ghehe.. we hebben van uiterlijk geruild ![]() ![]() | |
RealZeus | maandag 24 mei 2010 @ 13:15 |
quote: ![]() | |
Bartholomeus | maandag 24 mei 2010 @ 13:35 |
quote:Vertel eens, hoe voelt dat nou? Zelf tieten hebben? ![]() Ik zou er echt de heeeeeeeeeele dag aan zitten ![]() | |
RealZeus | maandag 24 mei 2010 @ 13:36 |
quote:Ik weet nog wel iets waar ik dan aan zou zitten. ![]() | |
Anne | maandag 24 mei 2010 @ 13:49 |
Dat is dan weer niet toegestaan hè. | |
Sounddragon | maandag 24 mei 2010 @ 13:49 |
Ehhh.. best nice.. en ik moet idd meerdere keren per dag mijn handen wassen nu ![]() Maar.. daar is wel aan te wennen hoor ![]() | |
Sounddragon | maandag 24 mei 2010 @ 13:58 |
quote:te laat; al gedaan ![]() | |
Bartholomeus | maandag 24 mei 2010 @ 16:28 |
quote:Jij bent nu een vent. En kerels vinden tieten in 1 woord prachtig ![]() | |
glasbak | maandag 24 mei 2010 @ 22:32 |
quote:Gefeliciteerd! En dat op zo'n mooie dag.. Die is alleen maar mooier geworden op deze manier.. ![]() ![]() | |
Sounddragon | maandag 24 mei 2010 @ 23:03 |
quote:Opbokken met je tieten ![]() ![]() ![]() | |
blup | dinsdag 25 mei 2010 @ 09:22 |
ff fappen dan maar weer![]() ![]() wtf zo een platte kar met 700pk moet snap ik ook niet helemaal.. zullen ze vast een goede reden voor hebben.. ![]() | |
motaro | dinsdag 25 mei 2010 @ 11:53 |
![]() Denk net zoiets als die gek met zijn R620 bij de jumbo. ![]() | |
blup | dinsdag 25 mei 2010 @ 12:29 |
quote:Die rijd LZV toch? | |
Bartholomeus | dinsdag 25 mei 2010 @ 13:13 |
quote:Dan nog? In ons vlakke koude kikkerlandje kan een beetje 440'er van hetzelfde model ook gewoon die LZV trekken hoor. Die dikke Volvo is zo te zien van een fourageboer. Die gasten kijken niet op een tonnetje meer of minder, daarom ook dubbel lucht op de sleepas. In die wereld is het heel normaal om met 50+ ton hooi of stro vanuit zuid Duitsland deze kant op te klappen. En 5 meter hoog laden is ook niks nieuws. Na 100km gewoon nog een keer goed die spanbanden aantrekken, dan zakt het zo naar 4,5m. En dan na 100km nog eens, en dan trek je de rotzooi zo naar 4 meter en een beetje ![]() ![]() Edit: uit de oude doos, maar dit is het idee zeg maar: ![]() [ Bericht 2% gewijzigd door Bartholomeus op 25-05-2010 13:27:50 ] | |
motaro | dinsdag 25 mei 2010 @ 13:27 |
quote:stond in de truckstar met een 3 asser en de foto's die ik er van tegenkwam ook.. maarja Tielbeke rijdt een lzv met een p380 dagcabine ![]() | |
blup | dinsdag 25 mei 2010 @ 13:41 |
Is dat spul 50 ton??? | |
Bartholomeus | dinsdag 25 mei 2010 @ 21:08 |
quote:Welke? | |
glasbak | dinsdag 25 mei 2010 @ 21:55 |
![]() Dikke vrachten, korte nachten ![]() Kut, Lapo ![]() Hier verder : [Centraal] Vrachtwagenchauffeurstopic *deel 13* |