idd lache als het geen bom is. Dan ben je flink de lul want dan kome die gasjes voor niksquote:Op woensdag 21 april 2010 19:56 schreef Anarith het volgende:
ik zou gewoon de politie bellen. wie weet komt de opruimingsdienst. zou wel lache zijn als het dan geen bom is. Kan je makkelijk doen, je hebt niks te verliezen.
Daarom dacht ik oa ook aan een onderdeel van de voet van een lamp ofzo.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:19 schreef Lyzio het volgende:
Lijkt me heel sterk, want hij is van gietijzer. Zeker 7 tot 10 centimeter dik aan de buitenkanten. Van binnen is er een holle ruimte, waarschijnlijk in de vorm van een rechthoek. Tevens zitten er aan de spitse kant én aan de bolle kant een gaatje van een paar centimeter diep. Zo groot dat er een normale draad in kan. Ontstekingsmechanisme?
Dom gelul. Zeker weten dat de politie, bij dit soort zaken, liever een keer voor niks komt dan een keer te weinig.quote:Op woensdag 21 april 2010 19:58 schreef Creeg het volgende:
[..]
idd lache als het geen bom is. Dan ben je flink de lul want dan kome die gasjes voor niks
zekerwetenquote:Op woensdag 21 april 2010 21:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dom gelul. Zeker weten dat de politie, bij dit soort zaken, liever een keer voor niks komt dan een keer te weinig.
Gewoon de politie bellen dus. Zekerheid voor alles.
Heh,quote:Op woensdag 21 april 2010 21:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
zekerweten
als je denkt dat het een explosief zou kunnen zijn moet je de politie bellen
en anders ga je met de foto's langs het politiebureau maar daar zullen ze het ook niet weten
De binnenkant is leeg ja, althans zo goed als. Er zit een soort van vloeistof in. Je hoort het 'klotsen'. Verder staat er een nummer op en lijkt hij op een of andere manier open te kunnen. Hoe weet ik niet, maar voor mij staat vast dat hij open kan.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:01 schreef ErwinRommel het volgende:
Lijkt me geen bom hoor.
En je zegt zelf al dat er een holle ruimte inzit. Dus mocht het zelfs een bom zijn dan is die holle ruimte leeg. Dus geen explosief materiaal aanwezig. Net als een lege huls.
Bel eens met het EOC mocht je enorm in twijfel zitten.
0900-8844quote:Op woensdag 21 april 2010 21:46 schreef Lyzio het volgende:
[..]
De binnenkant is leeg ja, althans zo goed als. Er zit een soort van vloeistof in. Je hoort het 'klotsen'. Verder staat er een nummer op en lijkt hij op een of andere manier open te kunnen. Hoe weet ik niet, maar voor mij staat vast dat hij open kan.
die was de eerste keer ook niet leukquote:Op woensdag 21 april 2010 21:49 schreef VatosLoco het volgende:
Gewoon een paar keer met een zware hamer opslaan, ontploft hij niet is het geen bom.
Naaien!? Niemand weet wat het is, dus zekerheid voor alles.quote:Op woensdag 21 april 2010 23:23 schreef revolutionarymen het volgende:
hahaha jullie proberen hem wel lekker te naaien he, met dat bellen![]()
hij ziet er wel oud uit.
wat klets je nouquote:Op woensdag 21 april 2010 23:23 schreef revolutionarymen het volgende:
hij ziet er wel oud uit.
Hij zegt dat hij 'm al 8 jaar heeft, zoveel haast zal het niet hebben.quote:Op woensdag 21 april 2010 23:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
wat klets je nou
hij MOET bellen als hij denkt met een explosief te maken te hebben
zeker omdat dat ding al in de tuin ligt zou ik dat liever vandaag dan morgen doen
en vandaag is nog maar 25 minuten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kei lief.
Wat voor nummer?quote:Op woensdag 21 april 2010 21:46 schreef Lyzio het volgende:
[..]
De binnenkant is leeg ja, althans zo goed als. Er zit een soort van vloeistof in. Je hoort het 'klotsen'. Verder staat er een nummer op en lijkt hij op een of andere manier open te kunnen. Hoe weet ik niet, maar voor mij staat vast dat hij open kan.
ik zou wel degelijk bellen idd.quote:Op woensdag 21 april 2010 23:23 schreef revolutionarymen het volgende:
hij ziet er wel oud uit.
quote:Op woensdag 21 april 2010 23:36 schreef Lolque het volgende:
[..]
Hij zegt dat hij 'm al 8 jaar heeft, zoveel haast zal het niet hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dan lijkt het mij de hoogste tijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en baat het niet dan schaad het niet, van iemand naaien is geen sprake iigOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
is het ook het is een voor de oorlogse (top kwaliteit dus) buttplug alleen er mist een stukjequote:Op donderdag 22 april 2010 00:06 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik zou wel degelijk bellen idd.
het lijkt me wel een soort van oorlogstuig
Denk niet dat er ooit een vloeibaar iets in een bom zit..quote:Op woensdag 21 april 2010 21:46 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Zelfsmerende lagers. En die zien er anders uit dan de foto's van TS.quote:Op donderdag 22 april 2010 11:50 schreef Erasmo het volgende:
Dat zou een type smeermiddel kunnen zijn:
http://www.everyspec.com/(...)/MIL-B-81934B_14393/
lol!!quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:47 schreef Pietverdriet het volgende:
Het zal TS toch niet zijn geweest?
http://www.telegraaf.nl/b(...)_Tegelse_tuin__.html
Bedoel je een type als de GBU-39?quote:
vertel?quote:Op zondag 25 april 2010 13:00 schreef Lyzio het volgende:
Het heeft in ieder geval de krant al gehaald. Dat artikel wat hier voorbij kwam was het overigens niet
In Dagblad de Limburger/Limburgs Dagblad. Om het feit dat de politie gekomen is, maar die er niks mee willen. Of gewoonweg niks mee kunnen. De EOD heeft nog altijd niet gereageerd op herhaalde mededelingen dat er wel eens een bom in een redelijk dichtbevolkt gebied kan liggen. Vind het nogal apart dat niemand reageert. Lang leve de bureaucratie in Nederlandquote:
link!quote:Op zondag 25 april 2010 13:00 schreef Lyzio het volgende:
Het heeft in ieder geval de krant al gehaald. Dat artikel wat hier voorbij kwam was het overigens niet
leuk, ben benieuwdquote:Op zondag 25 april 2010 13:03 schreef Lyzio het volgende:
[..]
In Dagblad de Limburger/Limburgs Dagblad. Om het feit dat de politie gekomen is, maar die er niks mee willen. Of gewoonweg niks mee kunnen. De EOD heeft nog altijd niet gereageerd op herhaalde mededelingen dat er wel eens een bom in een redelijk dichtbevolkt gebied kan liggen. Vind het nogal apart dat niemand reageert. Lang leve de bureaucratie in Nederland![]()
Dagblad de Limburger/Limburgs Dagblad heeft wel een digitale krant, maar ik kan het artikel nergens vinden. Zal het in de loop van de dag even inscannen.
ja, dat is inderdaad op z'n zachts gezegd vreemdquote:Op zondag 25 april 2010 13:05 schreef Lyzio het volgende:
Maar, even buiten alles, het is toch belachelijk dat er nog niemand is komen kijken of iets dergelijks? Je zou het op zijn minst als EOD zijnde op waarde moeten kunnen schatten...
quote:Op zondag 25 april 2010 13:05 schreef Lyzio het volgende:
Maar, even buiten alles, het is toch belachelijk dat er nog niemand is komen kijken of iets dergelijks? Je zou het op zijn minst als EOD zijnde op waarde moeten kunnen schatten...
Ze komen toch? Maar niet meteen.quote:Op donderdag 22 april 2010 11:15 schreef Lyzio het volgende:
Ik heb vandaag de EOD gebeld. Wat een eikelsZe kunnen pas binnen een week komen, door 'omstandigheden'. Fijn dus.
Million dollar question, wat is het dan wel?quote:Op zondag 25 april 2010 13:18 schreef woessie het volgende:
Dat is helemaal geen bom
Je moet maar eens kijken in welke staat bommen zijn als ze uit de grond worden gehaald. En dat is niet in deze staat. De vorm is ook onlogisch voor een bom.
Nee, 100 euro op geen bom. Het is te duidelijk.
Een verzwaarde pendelsteenslag omstreeks 1930. Pracht van een exemplaar trouwens, ik verwacht van Noorse fabrikaat.quote:Op zondag 25 april 2010 13:29 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Million dollar question, wat is het dan wel?
quote:Zeemijnen worden, zoals de naam al doet vermoeden, in de zee gebruikt. Deze mijnen zijn veel groter dan landmijnen en zijn vaak geheel rond van vorm in tegenstelling tot de landmijnen die vaak platte ronde cirkels zijn. Zeemijnen worden meestal net onder het wateroppervlak aangebracht en worden doormiddel van kettingen op hun plaats gehouden. Zeemijnen komen tot onsteking wanneer er een schip tegenaan vaart. Deze mijnen kunnen een magnetisch ontstekingsmechanisme hebben dat bij aanraking met metaal tot ontploffing komt.
iet met bevoorradings troepen. Ze moeten toch ergens gemaakt worden?quote:Op zondag 25 april 2010 13:51 schreef neo2000 het volgende:
Daar dacht ik eigenlijk ook al aangezien de vorm, maar.. Waarom wordt het ding dan in een achtertuin gevonden?
Mwa, er kan genoeg explosieven in.quote:Op zondag 25 april 2010 13:53 schreef Pinterman het volgende:
Volgens mij zijn zeemijnen veel groter. Hiermee blaas je hoogstens een roeiboot op.
In die trant heb ik ook zitten denken, gewoon ballast / verzwaring dus. Misschien van een net, of van een boei, of als anker van een luchtballon. Water kan er ook gewoon in zijn gekomen na jaren in de grond / buiten, dus hoeft niet persé iets met water te zijn denk ik.quote:Op zondag 25 april 2010 13:55 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Mwa, er kan genoeg explosieven in.Maar schoot me net iets anders te binnen. Het kan misschien ook een onderdeel van een groot net zijn? Soort dobber van een net.
Dat was dus het artikel waar ik het over had. Men 'nam aan' dat het een clusterbom was. Dit is ondertussen door het EOD ontkent. Ook het oorlogsmuseum kan het stuk niet plaatsen. Grote vraag is: wat is het dan wel?quote:Op dinsdag 27 april 2010 00:15 schreef havanagila het volgende:
Bleek een clusterbom uit ww2 te zijn. Aldus dagblad de limburger.
Watblief?quote:Op zondag 25 april 2010 13:45 schreef woessie het volgende:
[..]
Een verzwaarde pendelsteenslag omstreeks 1930. Pracht van een exemplaar trouwens, ik verwacht van Noorse fabrikaat.
Is dat een ander woord voor sloopkogel?quote:Op zondag 25 april 2010 13:45 schreef woessie het volgende:
Een verzwaarde pendelsteenslag omstreeks 1930. Pracht van een exemplaar trouwens, ik verwacht van Noorse fabrikaat.
Dat dacht ik ook eerst. Maar hij is waarschijnlijk in elkaar 'gezet'. Vandaar -door de roest en dergelijke- is het ook moeilijk om hem weer uit elkaar te krijgen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:55 schreef ROG het volgende:
Als 'ie uit elkaar kan.. dan zou dat met schroefdraad moeten zijn?
Hmz... cola-badje in een teiltje? Of is dat link?quote:Op woensdag 28 april 2010 12:05 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook eerst. Maar hij is waarschijnlijk in elkaar 'gezet'. Vandaar -door de roest en dergelijke- is het ook moeilijk om hem weer uit elkaar te krijgen.
Zoiets denk ik ook. Die uitsparingen in dat ding zitten er niet voor niets. Het ding heeft ergens op geleund en er leunde iets OP dat ding.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:14 schreef koffiekoekje het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets, maar dan net anders
Je hebt ook kleine sloopkogeltjes hoorquote:Op dinsdag 27 april 2010 11:33 schreef Lyzio het volgende:
Voor een sloopkogel is ie veel te klein en veel te licht. Hij weegt een krappe 25 kilo.
Omdat het van gietijzer is. Dat is nou eenmaal zwaar. Kan dus ook van een standbeeld zijn. Of ja, iets totaal anders. Die kans is erg groot.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:18 schreef ROG het volgende:
Áls het een tafelpoot is of iets dergelijks, waarom dan zo zwaar? Lijkt mij van niet dus..
Misschien is het een soort van anker voor een boei. De uitstulpingen vermoeden een soort vergrendeling of een pasvorm in een ander deel - bijvoorbeeld een plaat in de grond. Het gat aan de boven en onderkant suggereert dat er een soort kabel doorheen liep. Met 25kg zie ik het echter niet zo snel ergens aan hangen, maar eerder als anker of gewicht dienen.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:23 schreef ROG het volgende:
Maar ook de dikte van de uitvoering? Een vierkante ruimte voor een gegoten onderdeel is dan onlogisch, bij een meubelstuk.
Is het geen waterboei oid?
Daar zet ik mij geld op, kunstwerk of ander stuk stadsmeubelding, eindhoven, oude stad, zou me niets verbazen als het ergens bij/aan een gebouw hoort..quote:Op woensdag 28 april 2010 13:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Omdat het van gietijzer is. Dat is nou eenmaal zwaar. Kan dus ook van een standbeeld zijn. Of ja, iets totaal anders. Die kans is erg groot.
Iets uit Augustus 1934?quote:Op donderdag 22 april 2010 11:15 schreef Lyzio het volgende:
Ik heb vandaag de EOD gebeld. Wat een eikelsZe kunnen pas binnen een week komen, door 'omstandigheden'. Fijn dus.
Het nummer wat erin staat is overigens bijna niet meer leesbaar, maar ik haal er -onder voorbehoud- 81934B uit.
Het 'gaatje' aan de boven en onderkant loopt niet door naar elkaar. Het stopt na een paar centimeter. Tevens zou er hoogstwaarschijnlijk aan de spitse kant dan een haak moeten zitten. Of in ieder geval iets waar je het mee 'vast' kunt maken. Dat ontbreekt en is er mijns inziens ook nooit geweest.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:26 schreef Pinterman het volgende:
Misschien is het een soort van anker voor een boei. De uitstulpingen vermoeden een soort vergrendeling of een pasvorm in een ander deel - bijvoorbeeld een plaat in de grond. Het gat aan de boven en onderkant suggereert dat er een soort kabel doorheen liep. Met 25kg zie ik het echter niet zo snel ergens aan hangen, maar eerder als anker of gewicht dienen.
Dat van die Quest is geen gek idee.quote:Op zondag 2 mei 2010 11:55 schreef Killaht het volgende:
Je hebt ook van die onderzoeksbladen, zoals Quest e.d. die je een antwoord kunnen verschaffen m.b.t. dit item. Ik denk wel dat je alleen lid ervan moet zijn. Dus misschien iemand met zo'n abonnement.
Het komt voor, maar ze zijn net zo zeldzaam als albinonegers.quote:Op zondag 2 mei 2010 14:01 schreef Esses het volgende:
Soms hebben mensen @Fok! nog wel is een goed idee :p
quote:Op zondag 2 mei 2010 14:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het komt voor, maar ze zijn net zo zeldzaam als albinonegers.
[taalzeikmodus]quote:Op zondag 2 mei 2010 15:40 schreef drumminggod het volgende:
[..]
hoe kan jij inloggen?hoe onthoudt jij je username?
Doet me denken aan een puzzel van Resident Evil 3 in de Water treatment plant....quote:Op zondag 2 mei 2010 15:54 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
[taalzeikmodus]
Hou onthoud jij je username?
[/taalzeikmodus]
Nou gewoon, als ..-._---_-.-
Dit dingetje weegt nog geen 20 kilogram.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:16 schreef Northside het volgende:
Mijn geld staat op een sloopkogeltje. Dat ding is zwaar genoeg om een muurtje om te slaan en vroeger moest dat allemaal met spierkracht bediend worden, toen konden ze geen sloopkogels van 200kg gebruiken zoals nu.
Pol, gekke vent!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:38 schreef thesystem het volgende:
volgens de krant is de EOD al langs geweest?
Je sprak over dagblad de limburger he ?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:42 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Pol, gekke vent!
Ja, de EOD is langs geweest en heeft geconstateerd dat het geen bom is. Wat het wel is weet ogenschijnlijk niemand.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:42 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Pol, gekke vent!
Ja, de EOD is langs geweest en heeft geconstateerd dat het geen bom is. Wat het wel is weet ogenschijnlijk niemand.
Gelukkig geen bom.. maar nu komen we er nooit achter wat het wel is..quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:42 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Pol, gekke vent!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was eens....
Ik weet 't niet!quote:
Nog een paar maanden geduld dusquote:Beste Luuk en Jean-Pierre,
Dank voor de foto’s. Een mooi mysterieus voorwerp dat zeker voor de rubriek “Wat is dit?” in aanmerking komt. Maar om de foto’s te kunnen plaatsen, moeten ze groter zijn dan de exemplaren die jullie stuurden. Hebben jullie ze verkleind voor je ze mailde? Mail ze dan nog eens onverkleind. Als ze tenminste 1 MB groot zijn, komt het dik in orde.
Met vriendelijke groet,
Marc Koenen
Redactie Quest
=( Het mysterie van de bomquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:52 schreef Lyzio het volgende:
UPDATE!
Zojuist bericht gekregen van de redactie van Quest. Zie hieronder:
[..]
Nog een paar maanden geduld dus
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:11 schreef apij4125 het volgende:
[..]
=( Het mysterie van de bom het onbekende voorwerp
Dat kun je wel langzaam stellen jaquote:
Even het topic doorlezen vriendquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:43 schreef Pantoffelsalade het volgende:
probeer eens te kijken of er ergens een nummertje opstaat.
daaraan kun je vaak zien waar de "bom" vandaan komt.
succes met je bom/vaas/tafelpoot
Mag ik je aanraken????quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:40 schreef method21 het volgende:
*tvp
Ik weet wat het is .....
En jullie niet
Is dit een bom?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:16 schreef riemdrager het volgende:
dat kan best nog wel een bom zijn! serieus
Geen fobo.quote:
Vooral een goed idee als het toch een soort zeemijn blijkt te zijn. Die dingen reageren op een verstoord magnetisch veldquote:Op woensdag 28 april 2010 15:29 schreef Pinterman het volgende:
Trouwens, misschien is het de moeite waard om even te checken of 'ie magnetisch is? Het zal wel niet maargoed.
quote:
Oh, dat verklaart de boel.quote:
EOD is al geweestquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:56 schreef fs180 het volgende:
Breng hem gewoon naar het lokale politiebureau, weet je niet hoe snel er een team opgetrommeld wordt
Het blijft een mysterie tot zover inderdaad.quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:17 schreef koffiekoekje het volgende:
We weten dat het niet kan ontploffenDaar houd het ook zo'n beetje mee op
Volgens mij een appartementen-complex of iets dergelijks. Zo'n 8 jaar geleden gevonden.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:12 schreef DeParo het volgende:
TS, waar heb je het gevonden, en het was van gietijzer gemaakt zeg je.
Wat waren ze hier in Eindhoven aan het slopen dat je dit gevonden hebt.
Maar het was van gietijzer zei je toch, veel Nederlandse keuken en andere spullen binnen het huis (soms zelfs lampen haha) werd daarvan gemaakt, volgens mij heeft het ook betrekking tot iets simpels in het huis als ik er goed naar kijk. Het is niet veel waard, ik verzamel oude crap, wil het wel vanquote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:33 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Volgens mij een appartementen-complex of iets dergelijks. Zo'n 8 jaar geleden gevonden.
4 8 15 16 23 42quote:Op woensdag 21 april 2010 21:05 schreef sp3c het volgende:
zie je nergens cijfertjes en/of lettertjes (serienummers e.d.)?
Ik heb in het topic geplaatst dat dit nog wel eens een tijdje kon duren aangezien de Quest nog meerdere foto's op stapel had liggenquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:55 schreef Killaht het volgende:
Ja wat is het nou? Al antwoord van Quest?!
Blijkt het miljoenen waard te zijnquote:Op zaterdag 22 mei 2010 01:05 schreef DeParo het volgende:
[..]
Maar het was van gietijzer zei je toch, veel Nederlandse keuken en andere spullen binnen het huis (soms zelfs lampen haha) werd daarvan gemaakt, volgens mij heeft het ook betrekking tot iets simpels in het huis als ik er goed naar kijk. Het is niet veel waard, ik verzamel oude crap, wil het wel van
je overkopen.
De vraag is dan ook al 5 pagina's wat het dan wel is!quote:Op zondag 27 juni 2010 22:09 schreef Spatzmann het volgende:
Euh, ik meen mij toch te herinneren van dit topic dat het geen bom was en dat TS al 5 pagina's terug ofzo dat gezegd heeft.
Helemaal gemist helaas.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:12 schreef Clan het volgende:
Dit heeft breed in de krant gestaan en is op tv geweest, het was een zeemijn.
Van de vliegbasis natuurlijk. Dat was na de aanleg van het Eindhovens kanaal en voor de komst van de vliegbasis een marine haven.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:14 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Helemaal gemist helaas.
Opvolgende vraag, hoe komt een zeemijn in Eindhoven?
Welke krant?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:12 schreef Clan het volgende:
Grutjesquote:Op zondag 13 maart 2011 00:04 schreef Clan het volgende:
[..]
Limburgs dagblad of in de Trompetter, één van de twee
He Nem. Jij hier?quote:
Ja hoor, eerder in het topic alquote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:12 schreef Clan het volgende:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:42 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Pol, gekke vent!
TS is ontploft.quote:
Hij is nog actief op fok!, ik heb hem laatst maar eens een DM gestuurd over dit topic, maar ik krijg niks terugquote:
Waarschijnlijk is het miljoenen waard en wil die het stil houden...quote:Op zondag 8 mei 2011 10:19 schreef Swomp het volgende:
[..]
Hij is nog actief op fok!, ik heb hem laatst maar eens een DM gestuurd over dit topic, maar ik krijg niks terug
The mystery continous..quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:28 schreef Lyzio het volgende:
Sorry voor mijn late reactie mensen! Ik weet nog altijd niet wat het is. Wel weet ik dat mijn neef (die het ding dus gevonden heeft) een prijs gekregen heeft waar ik de naam even kwijt van ben. Best een lullige prijs, de Lambiek Award ofzoiets? De Quest heeft hem op de stapel liggen en heeft mij gemaild dat ze een dezer dagen contact gaan opnemen. Het gaat allemaal heel erg traag.
Hij is nog niet ontploft.
In 2013 moet het wel gelukt zijn toch?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:58 schreef Lyzio het volgende:
Ik vermoed zelf dat het iets uit de visserij is om inderdaad netten mee te verzwaren, maar toen zag ik ergens in dit topic een plaatje van een 'schoorsteenveger' voorbij komen.. en die zag er ook vrij accuraat uit. De Quest is trouwens vervelend traag met het plaatsen van dit stukje. Hoeveel 'mysterieuze voorwerpen' sturen mensen wel niet in een maand tijd in, vraag ik me dan af?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |