Pol, gekke vent!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:38 schreef thesystem het volgende:
volgens de krant is de EOD al langs geweest?
Je sprak over dagblad de limburger he ?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:42 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Pol, gekke vent!
Ja, de EOD is langs geweest en heeft geconstateerd dat het geen bom is. Wat het wel is weet ogenschijnlijk niemand.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:42 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Pol, gekke vent!
Ja, de EOD is langs geweest en heeft geconstateerd dat het geen bom is. Wat het wel is weet ogenschijnlijk niemand.
Gelukkig geen bom.. maar nu komen we er nooit achter wat het wel is..quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:42 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Pol, gekke vent!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was eens....
Ik weet 't niet!quote:
Nog een paar maanden geduld dusquote:Beste Luuk en Jean-Pierre,
Dank voor de foto’s. Een mooi mysterieus voorwerp dat zeker voor de rubriek “Wat is dit?” in aanmerking komt. Maar om de foto’s te kunnen plaatsen, moeten ze groter zijn dan de exemplaren die jullie stuurden. Hebben jullie ze verkleind voor je ze mailde? Mail ze dan nog eens onverkleind. Als ze tenminste 1 MB groot zijn, komt het dik in orde.
Met vriendelijke groet,
Marc Koenen
Redactie Quest
=( Het mysterie van de bomquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:52 schreef Lyzio het volgende:
UPDATE!
Zojuist bericht gekregen van de redactie van Quest. Zie hieronder:
[..]
Nog een paar maanden geduld dus
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:11 schreef apij4125 het volgende:
[..]
=( Het mysterie van de bom het onbekende voorwerp
Dat kun je wel langzaam stellen jaquote:
Even het topic doorlezen vriendquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:43 schreef Pantoffelsalade het volgende:
probeer eens te kijken of er ergens een nummertje opstaat.
daaraan kun je vaak zien waar de "bom" vandaan komt.
succes met je bom/vaas/tafelpoot
Mag ik je aanraken????quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:40 schreef method21 het volgende:
*tvp
Ik weet wat het is .....
En jullie niet
Is dit een bom?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:16 schreef riemdrager het volgende:
dat kan best nog wel een bom zijn! serieus
Geen fobo.quote:
Vooral een goed idee als het toch een soort zeemijn blijkt te zijn. Die dingen reageren op een verstoord magnetisch veldquote:Op woensdag 28 april 2010 15:29 schreef Pinterman het volgende:
Trouwens, misschien is het de moeite waard om even te checken of 'ie magnetisch is? Het zal wel niet maargoed.
quote:
Oh, dat verklaart de boel.quote:
EOD is al geweestquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:56 schreef fs180 het volgende:
Breng hem gewoon naar het lokale politiebureau, weet je niet hoe snel er een team opgetrommeld wordt
Het blijft een mysterie tot zover inderdaad.quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:17 schreef koffiekoekje het volgende:
We weten dat het niet kan ontploffenDaar houd het ook zo'n beetje mee op
Volgens mij een appartementen-complex of iets dergelijks. Zo'n 8 jaar geleden gevonden.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:12 schreef DeParo het volgende:
TS, waar heb je het gevonden, en het was van gietijzer gemaakt zeg je.
Wat waren ze hier in Eindhoven aan het slopen dat je dit gevonden hebt.
Maar het was van gietijzer zei je toch, veel Nederlandse keuken en andere spullen binnen het huis (soms zelfs lampen haha) werd daarvan gemaakt, volgens mij heeft het ook betrekking tot iets simpels in het huis als ik er goed naar kijk. Het is niet veel waard, ik verzamel oude crap, wil het wel vanquote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:33 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Volgens mij een appartementen-complex of iets dergelijks. Zo'n 8 jaar geleden gevonden.
4 8 15 16 23 42quote:Op woensdag 21 april 2010 21:05 schreef sp3c het volgende:
zie je nergens cijfertjes en/of lettertjes (serienummers e.d.)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |