Geen fobo.quote:
Vooral een goed idee als het toch een soort zeemijn blijkt te zijn. Die dingen reageren op een verstoord magnetisch veldquote:Op woensdag 28 april 2010 15:29 schreef Pinterman het volgende:
Trouwens, misschien is het de moeite waard om even te checken of 'ie magnetisch is? Het zal wel niet maargoed.
quote:
Oh, dat verklaart de boel.quote:
EOD is al geweestquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:56 schreef fs180 het volgende:
Breng hem gewoon naar het lokale politiebureau, weet je niet hoe snel er een team opgetrommeld wordt
Het blijft een mysterie tot zover inderdaad.quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:17 schreef koffiekoekje het volgende:
We weten dat het niet kan ontploffenDaar houd het ook zo'n beetje mee op
Volgens mij een appartementen-complex of iets dergelijks. Zo'n 8 jaar geleden gevonden.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:12 schreef DeParo het volgende:
TS, waar heb je het gevonden, en het was van gietijzer gemaakt zeg je.
Wat waren ze hier in Eindhoven aan het slopen dat je dit gevonden hebt.
Maar het was van gietijzer zei je toch, veel Nederlandse keuken en andere spullen binnen het huis (soms zelfs lampen haha) werd daarvan gemaakt, volgens mij heeft het ook betrekking tot iets simpels in het huis als ik er goed naar kijk. Het is niet veel waard, ik verzamel oude crap, wil het wel vanquote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:33 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Volgens mij een appartementen-complex of iets dergelijks. Zo'n 8 jaar geleden gevonden.
4 8 15 16 23 42quote:Op woensdag 21 april 2010 21:05 schreef sp3c het volgende:
zie je nergens cijfertjes en/of lettertjes (serienummers e.d.)?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |