Ik heb in het topic geplaatst dat dit nog wel eens een tijdje kon duren aangezien de Quest nog meerdere foto's op stapel had liggenquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:55 schreef Killaht het volgende:
Ja wat is het nou? Al antwoord van Quest?!
Blijkt het miljoenen waard te zijnquote:Op zaterdag 22 mei 2010 01:05 schreef DeParo het volgende:
[..]
Maar het was van gietijzer zei je toch, veel Nederlandse keuken en andere spullen binnen het huis (soms zelfs lampen haha) werd daarvan gemaakt, volgens mij heeft het ook betrekking tot iets simpels in het huis als ik er goed naar kijk. Het is niet veel waard, ik verzamel oude crap, wil het wel van
je overkopen.
De vraag is dan ook al 5 pagina's wat het dan wel is!quote:Op zondag 27 juni 2010 22:09 schreef Spatzmann het volgende:
Euh, ik meen mij toch te herinneren van dit topic dat het geen bom was en dat TS al 5 pagina's terug ofzo dat gezegd heeft.
Helemaal gemist helaas.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:12 schreef Clan het volgende:
Dit heeft breed in de krant gestaan en is op tv geweest, het was een zeemijn.
Van de vliegbasis natuurlijk. Dat was na de aanleg van het Eindhovens kanaal en voor de komst van de vliegbasis een marine haven.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:14 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Helemaal gemist helaas.
Opvolgende vraag, hoe komt een zeemijn in Eindhoven?
Welke krant?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:12 schreef Clan het volgende:
Grutjesquote:Op zondag 13 maart 2011 00:04 schreef Clan het volgende:
[..]
Limburgs dagblad of in de Trompetter, één van de twee
He Nem. Jij hier?quote:
Ja hoor, eerder in het topic alquote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:12 schreef Clan het volgende:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:42 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Pol, gekke vent!
Ja, de EOD is langs geweest en heeft geconstateerd dat het geen bom is. Wat het wel is weet ogenschijnlijk niemand.
TS is ontploft.quote:
Hij is nog actief op fok!, ik heb hem laatst maar eens een DM gestuurd over dit topic, maar ik krijg niks terugquote:
Waarschijnlijk is het miljoenen waard en wil die het stil houden...quote:Op zondag 8 mei 2011 10:19 schreef Swomp het volgende:
[..]
Hij is nog actief op fok!, ik heb hem laatst maar eens een DM gestuurd over dit topic, maar ik krijg niks terug
The mystery continous..quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:28 schreef Lyzio het volgende:
Sorry voor mijn late reactie mensen! Ik weet nog altijd niet wat het is. Wel weet ik dat mijn neef (die het ding dus gevonden heeft) een prijs gekregen heeft waar ik de naam even kwijt van ben. Best een lullige prijs, de Lambiek Award ofzoiets? De Quest heeft hem op de stapel liggen en heeft mij gemaild dat ze een dezer dagen contact gaan opnemen. Het gaat allemaal heel erg traag.
Hij is nog niet ontploft.
In 2013 moet het wel gelukt zijn toch?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:58 schreef Lyzio het volgende:
Ik vermoed zelf dat het iets uit de visserij is om inderdaad netten mee te verzwaren, maar toen zag ik ergens in dit topic een plaatje van een 'schoorsteenveger' voorbij komen.. en die zag er ook vrij accuraat uit. De Quest is trouwens vervelend traag met het plaatsen van dit stukje. Hoeveel 'mysterieuze voorwerpen' sturen mensen wel niet in een maand tijd in, vraag ik me dan af?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |