TS is ontploft.quote:
Hij is nog actief op fok!, ik heb hem laatst maar eens een DM gestuurd over dit topic, maar ik krijg niks terugquote:
Waarschijnlijk is het miljoenen waard en wil die het stil houden...quote:Op zondag 8 mei 2011 10:19 schreef Swomp het volgende:
[..]
Hij is nog actief op fok!, ik heb hem laatst maar eens een DM gestuurd over dit topic, maar ik krijg niks terug
The mystery continous..quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:28 schreef Lyzio het volgende:
Sorry voor mijn late reactie mensen! Ik weet nog altijd niet wat het is. Wel weet ik dat mijn neef (die het ding dus gevonden heeft) een prijs gekregen heeft waar ik de naam even kwijt van ben. Best een lullige prijs, de Lambiek Award ofzoiets? De Quest heeft hem op de stapel liggen en heeft mij gemaild dat ze een dezer dagen contact gaan opnemen. Het gaat allemaal heel erg traag.
Hij is nog niet ontploft.
In 2013 moet het wel gelukt zijn toch?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:58 schreef Lyzio het volgende:
Ik vermoed zelf dat het iets uit de visserij is om inderdaad netten mee te verzwaren, maar toen zag ik ergens in dit topic een plaatje van een 'schoorsteenveger' voorbij komen.. en die zag er ook vrij accuraat uit. De Quest is trouwens vervelend traag met het plaatsen van dit stukje. Hoeveel 'mysterieuze voorwerpen' sturen mensen wel niet in een maand tijd in, vraag ik me dan af?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |