Daar zet ik mij geld op, kunstwerk of ander stuk stadsmeubelding, eindhoven, oude stad, zou me niets verbazen als het ergens bij/aan een gebouw hoort..quote:Op woensdag 28 april 2010 13:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Omdat het van gietijzer is. Dat is nou eenmaal zwaar. Kan dus ook van een standbeeld zijn. Of ja, iets totaal anders. Die kans is erg groot.
Iets uit Augustus 1934?quote:Op donderdag 22 april 2010 11:15 schreef Lyzio het volgende:
Ik heb vandaag de EOD gebeld. Wat een eikelsZe kunnen pas binnen een week komen, door 'omstandigheden'. Fijn dus.
Het nummer wat erin staat is overigens bijna niet meer leesbaar, maar ik haal er -onder voorbehoud- 81934B uit.
Het 'gaatje' aan de boven en onderkant loopt niet door naar elkaar. Het stopt na een paar centimeter. Tevens zou er hoogstwaarschijnlijk aan de spitse kant dan een haak moeten zitten. Of in ieder geval iets waar je het mee 'vast' kunt maken. Dat ontbreekt en is er mijns inziens ook nooit geweest.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:26 schreef Pinterman het volgende:
Misschien is het een soort van anker voor een boei. De uitstulpingen vermoeden een soort vergrendeling of een pasvorm in een ander deel - bijvoorbeeld een plaat in de grond. Het gat aan de boven en onderkant suggereert dat er een soort kabel doorheen liep. Met 25kg zie ik het echter niet zo snel ergens aan hangen, maar eerder als anker of gewicht dienen.
Dat van die Quest is geen gek idee.quote:Op zondag 2 mei 2010 11:55 schreef Killaht het volgende:
Je hebt ook van die onderzoeksbladen, zoals Quest e.d. die je een antwoord kunnen verschaffen m.b.t. dit item. Ik denk wel dat je alleen lid ervan moet zijn. Dus misschien iemand met zo'n abonnement.
Het komt voor, maar ze zijn net zo zeldzaam als albinonegers.quote:Op zondag 2 mei 2010 14:01 schreef Esses het volgende:
Soms hebben mensen @Fok! nog wel is een goed idee :p
quote:Op zondag 2 mei 2010 14:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het komt voor, maar ze zijn net zo zeldzaam als albinonegers.
[taalzeikmodus]quote:Op zondag 2 mei 2010 15:40 schreef drumminggod het volgende:
[..]
hoe kan jij inloggen?hoe onthoudt jij je username?
Doet me denken aan een puzzel van Resident Evil 3 in de Water treatment plant....quote:Op zondag 2 mei 2010 15:54 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
[taalzeikmodus]
Hou onthoud jij je username?
[/taalzeikmodus]
Nou gewoon, als ..-._---_-.-
Dit dingetje weegt nog geen 20 kilogram.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:16 schreef Northside het volgende:
Mijn geld staat op een sloopkogeltje. Dat ding is zwaar genoeg om een muurtje om te slaan en vroeger moest dat allemaal met spierkracht bediend worden, toen konden ze geen sloopkogels van 200kg gebruiken zoals nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |