We praten hier Liwwadders. Fries is een hele dikke deur verderopquote:Op woensdag 21 april 2010 19:46 schreef Crutch het volgende:
Mei ik ek in de OP?
Dikke vette faal, wat is 'mag' in 't Fries?
quote:Op woensdag 21 april 2010 19:47 schreef justmattie het volgende:
[..]
We praten hier Liwwadders. Fries is een hele dikke deur verderop
'Yn' yn stee fan 'in' soe better wêze. In is ek wol goed stavere, mar dan as foar it Nederlânske 'een'.quote:Op woensdag 21 april 2010 19:46 schreef Crutch het volgende:
Mei ik ek in de OP?
Dikke vette faal, wat is 'mag' in 't Fries?
quote:Op woensdag 21 april 2010 19:49 schreef Ensaf het volgende:
[..]
'Yn' yn stee fan 'in' soe better wêze. In is ek wol goed stavere, mar dan as foar it Nederlânske 'een'.
quote:
Heb het mezelf geleerd. Begonnen met Omrop Fryslân teletekst, en later overgeschakeld op boeken.quote:Op woensdag 21 april 2010 19:57 schreef Crutch het volgende:
Mar do hast wol gelyk.
Ik ga het toch maar een keer leren, verstaan doe ik het 99,9%
Dat denk jij...quote:Op woensdag 21 april 2010 19:59 schreef neen het volgende:
Ik ga het niet leren, heb het toch nooit nodig.
Over enkele jaren is fries toch een uitgestorven dialectquote:Op woensdag 21 april 2010 19:59 schreef neen het volgende:
Ik ga het niet leren, heb het toch nooit nodig.
Enkele jaren?quote:Op woensdag 21 april 2010 20:00 schreef justmattie het volgende:
[..]
Over enkele jaren is fries toch een uitgestorven dialect
Tja, ik die 99,9% ook. Ik spreek het ook wel redelijk, maar lezen en schrijven nog niet.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:00 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Heb het mezelf geleerd. Begonnen met Omrop Fryslân teletekst, en later overgeschakeld op boeken.
De huidige generatie spreekt het al niet echt meer, dus jaar of 15..quote:
Aangepast.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:04 schreef Crutch het volgende:
[..]
Tja, ik die 99,9% ook. Ik spreek het ook wel redelijk, maar lezen en schrijven nog niet.
Mocht ik het van huis uit hebben meegekregen had ik nu waarschijnlijk een Fries accent gehad, maar ik spreek bijna 100% ABN.
Ik ben immers opgegroeid aan de goede kant van de Tjonger.
Wel mooie faal, dat Fries.
De laatste zin, daar had je een letter verkeerd staan.quote:
quote:Op woensdag 21 april 2010 20:14 schreef justmattie het volgende:
[..]
De laatste zin, daar had je een letter verkeerd staan.
Ik prijs me gelukkig Nederlands.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:04 schreef Crutch het volgende:
[..]
Tja, ik die 99,9% ook. Ik spreek het ook wel redelijk, maar lezen en schrijven nog niet.
Mocht ik het van huis uit hebben meegekregen had ik nu waarschijnlijk een Fries accent gehad, maar ik spreek bijna 100% ABN.
Ik ben immers opgegroeid aan de goede kant van de Tjonger.
Wel mooie taal, dat Fries.
In Leeuwarden misschien.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:05 schreef justmattie het volgende:
[..]
De huidige generatie spreekt het al niet echt meer, dus jaar of 15..
quote:Op woensdag 21 april 2010 20:16 schreef Crutch het volgende:
[..]
En ik maar grondig op spelfouten controleren.
Grapjas.
In de krant lees ik alleen de voorpagina's en sportquote:Op woensdag 21 april 2010 20:17 schreef Ensaf het volgende:
[..]
In Leeuwarden misschien.
Ik de dorpen zijn er nog genoeg kinderen die het van hus uit meekrijgen.
Kijk maar eens in de krant bij de geboortadvertenties.
Lijkt me zo'n neen kroegje. Wachten op hem dus.quote:
Wie zoekt de lijst weer even op?quote:Op woensdag 21 april 2010 21:40 schreef Crutch het volgende:
Wat is überhaupt de beste kroeg?
En kom nou niet met scooters.
Ik wil er ook 1!quote:Op woensdag 21 april 2010 21:38 schreef justmattie het volgende:
[ afbeelding ]
Zo 1 wil ik ook hebbenwaar kan je deze kopen weet iemand dat
?
Gloppe!quote:Op woensdag 21 april 2010 21:40 schreef Crutch het volgende:
Wat is überhaupt de beste kroeg?
En kom nou niet met scooters.
A-Kroegen:quote:
link naar de deur?quote:Op woensdag 21 april 2010 19:47 schreef justmattie het volgende:
[..]
We praten hier Liwwadders. Fries is een hele dikke deur verderop
Smoordruk altijd, dat is er mis met Sybsquote:
Dan gaat de Kleine Liwwadder even naar de B lijstquote:
Wy hawwe nog Fryslân Boppe! Diel tsien: op 'e fyts ! , mar dêr komt tsjinwurdich gjin hûn mear.quote:
In dat geval had ik het tegen Neen.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:52 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dan gaat de Kleine Liwwadder even naar de B lijst
Wat is er mis met de Kleinequote:
Niets, maar 't is een beetje zoals de Scamele Rúter.quote:
Tijd voor een kroegentochtje dusquote:Op woensdag 21 april 2010 22:17 schreef D-Mon het volgende:
TT sprak me aan omdat het klopt.. ik doe het wel eens in lwd.. (Nee, niet eens @ Weaze, gewoon in de zeeheldenbuurt).
Overzichtje van kroegen doet me trouwens realiseren dan zelfs van het A lijstje ik nog niet overal ben geweest..
quote:Op woensdag 21 april 2010 22:19 schreef justmattie het volgende:
[..]
Tijd voor een kroegentochtje dus
Ik geloof dat ;t grootste deel hier mannelijk is.quote:Op woensdag 21 april 2010 23:17 schreef Edwinuss het volgende:
Zijn er ook lekkere wijven in Leeuwarden en in dit topic die willen neuken?
Dat vroeg ik niet.quote:Op woensdag 21 april 2010 23:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik geloof dat ;t grootste deel hier mannelijk is.
Weinig mokkels in ieder geval.quote:
Nee, dan heb ik ruzie met een mooiboyquote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 12:08 schreef justmattie het volgende:
Ik hoop dat vandaag mn pakket uit Engeland wordt afgeleverd
Heb mn eigen love doll al hequote:Op donderdag 22 april 2010 12:10 schreef Crutch het volgende:
[..]
Wat voor love doll heb je besteld?
Aha, is dat inclusief zwembad of moet je die er apart bijbestellen?quote:Op donderdag 22 april 2010 12:14 schreef justmattie het volgende:
[..]
Heb mn eigen love doll al hein de vorm van mn wiefke
Heb in Engeland wat polo's besteld
en geen VW polo's voor de slimmerikken hier
Inclusief paard?quote:Op donderdag 22 april 2010 12:14 schreef justmattie het volgende:
[..]
Heb mn eigen love doll al hein de vorm van mn wiefke
Heb in Engeland wat polo's besteld
en geen VW polo's voor de slimmerikken hier
zat erbij, zelfs een schoonmaakneger!quote:Op donderdag 22 april 2010 12:18 schreef Crutch het volgende:
[..]
Aha, is dat inclusief zwembad of moet je die er apart bijbestellen?
quote:Op donderdag 22 april 2010 12:24 schreef justmattie het volgende:
[..]
zat erbij, zelfs een schoonmaakneger!
Die leg ik aan de ketting als hij moet werken, wat denktequote:Op donderdag 22 april 2010 12:37 schreef Crutch het volgende:
[..]
Pas maar op dat je wiefke daar niet op gaat zitten.
Ik moet ook nodig weer nieuwe kleding gaan aanschaffen.
Je hebt de foto gezien in Barts keukenquote:Op donderdag 22 april 2010 16:52 schreef justmattie het volgende:
Jij bent een uitzondering op de regel
whehe jaquote:Op donderdag 22 april 2010 18:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je hebt de foto gezien in Barts keuken
Ik ben morgen in Emmenquote:Op donderdag 22 april 2010 18:36 schreef justmattie het volgende:
[..]
whehe jaIk heb morgen maar tot 12 les dus je kan Edje wel in de wc's neuken
quote:Op donderdag 22 april 2010 15:40 schreef LWD-Godius het volgende:
Jullie hebben zelf volgens mij niet in de gaten dat jullie wel erg racistisch bezig zijn, in welke vorm dan ook. Ik meld het alleen even, je moet zelf zien wat jullie ermee doen.
WTF is dit?quote:Op donderdag 22 april 2010 18:36 schreef Aarschbaard het volgende:
Ik vind het stuitend dat jullie er vanuit gaan dat Negers schoonmaken!![]()
groet,
een rappende Neger
quote:Op donderdag 22 april 2010 18:46 schreef Crutch het volgende:
[..]
[..]
WTF is dit?
Luister:
Een schoonmaakneger is een neger die schoonmaakt, punt.!!
quote:Op donderdag 22 april 2010 21:19 schreef justmattie het volgende:
Nee man ik vond het wel nice met een '66 mustang er in, of Jack Daniels
Geef mij maar zo'n nieuwe Mustangquote:Op donderdag 22 april 2010 21:21 schreef Crutch het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mocht ik ooit eens geld overhouden dan wil ik ook een Mustang. Wel een uit '64 denk ik.
quote:Op donderdag 22 april 2010 21:22 schreef neen het volgende:
Dat vind ik dus echt niks hemisschien wel wat voor in een snackbar
Smaken verschillen
quote:Op donderdag 22 april 2010 21:23 schreef justmattie het volgende:
[..]
Geef mij maar zo'n nieuwe Mustang
Niet voor Chantalquote:
Jonguh, ik zit hartstikke naar Hart van Nederland te kijken.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:32 schreef justmattie het volgende:
Stil hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moeder is een hamster
Ik weet het, maar ik vind Marlayne zo leukquote:Op donderdag 22 april 2010 22:48 schreef justmattie het volgende:
SBS6Ik ga zo met een half oor naar Pauw en Witteman luisteren, beetje rondsurfen nog en maar op bed
Nee.quote:
Hoi Edwin.quote:
Eindelijk wat rust in dit topicquote:Op vrijdag 23 april 2010 00:07 schreef Ensaf het volgende:
JA WAT ZULLEN WE NOU BELEVEN. ALS HET SU MUT DAN GAAN IK WEL EEN PAAR DAGEN ÚT LIWWADDEN FUT JONGENS!
JIMME BEKIEKE UT MAAR!
Neuqen?quote:
Sorryquote:
richting sneek/heerenveen ligt er dit weekend ook uit geloof ikquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:34 schreef justmattie het volgende:
Bij de tesselschadestraat/heliconweg is het ook een bende
alles is dichtquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:45 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
richting sneek/heerenveen ligt er dit weekend ook uit geloof ik
en mag het resultaat er wezen?quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:09 schreef justmattie het volgende:
Hele middag bezig geweest met een heg te snoeien
quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:34 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
en mag het resultaat er wezen?
Die heg was dik 2,5 meter hoog of zoquote:Op zaterdag 24 april 2010 17:34 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
en mag het resultaat er wezen?
missen neequote:Op zaterdag 24 april 2010 18:54 schreef Alexxxxx het volgende:
zo, ik ben ook weer in de regio, hebben jullie me gemist?
Ja.quote:Op zaterdag 24 april 2010 18:54 schreef Alexxxxx het volgende:
quote:Op zaterdag 24 april 2010 18:54 schreef Alexxxxx het volgende:
Ze hebben coole feesthoedjes bij de Action, met poesjes eropquote:
Hij had weinig te doenquote:Op zaterdag 24 april 2010 20:06 schreef Alexxxxx het volgende:
Oh, ik heb mn vervanger goed ingewerkt, dus daar maak ik me ook niet ongerust om
Moet je doen, poesjes zijn altijdquote:Op zaterdag 24 april 2010 20:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ze hebben coole feesthoedjes bij de Action, met poesjes eropZal ik ze halen voor volgende week?
En er stond party animal opquote:Op zaterdag 24 april 2010 20:49 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Moet je doen, poesjes zijn altijd
doen!quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ze hebben coole feesthoedjes bij de Action, met poesjes eropZal ik ze halen voor volgende week?
Okequote:
Had je een ban danquote:Op maandag 26 april 2010 11:41 schreef Crutch het volgende:Mogguh! Ik mag weer posten.
Iemand koffie?
quote:
Gebeurd wel vaker op fok!quote:Op maandag 26 april 2010 12:05 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ja, ik was onaardig tegen een niet nader te noemen user, maar Yvonne heeft me alweer ontketend.
Wat een lieverd.
quote:Op maandag 26 april 2010 12:15 schreef justmattie het volgende:
[..]
Gebeurd wel vaker op fok!ik ben nog nooit gebanned
Was het een 48 uur of 24quote:Op maandag 26 april 2010 12:17 schreef Crutch het volgende:
[..]
Was m'n eerste sinds 2005, dus eigenlijk m'n allereerste.
48.quote:
[testcase] Rotterdam bij nachtquote:Op maandag 26 april 2010 12:23 schreef justmattie het volgende:
In welke subfora zie jij boeiende topics dan
Welkom hier, Ensaf. Pics van je tieten?quote:Op maandag 26 april 2010 15:00 schreef Ensaf het volgende:
he een topic over leeuwarden
dag mensen ik ben ensaf ik ben nieuw hier
mag niet van me moederquote:Op maandag 26 april 2010 15:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Welkom hier, Ensaf. Pics van je tieten?
ik ben ensaf en ik woon ook in leeuwarden dat is waar ik woon en zo in de stad dus niet in de gemeente leeeuwarderadeel hahaquote:Op maandag 26 april 2010 15:08 schreef justmattie het volgende:
Hallo Ensaf. Welkom. Vertel eens wat over jezelf.
Pics van je moeders tieten dan?quote:
Lagen nog aardig wat kaarten toen rond 10 uur de drukte weg was. Je kan het altijd nog proberen.quote:Op maandag 26 april 2010 10:25 schreef justmattie het volgende:
Omdat ik vergeten ben een kaart te halen in de voorverkoop.
Ik heb al 1quote:Op maandag 26 april 2010 16:15 schreef Sodeju het volgende:
[..]
Lagen nog aardig wat kaarten toen rond 10 uur de drukte weg was. Je kan het altijd nog proberen.
quote:Op maandag 26 april 2010 12:27 schreef Crutch het volgende:
[..]
Wat maakt foto's van pro's beter dan de rest?
Dan voel je je wel lullig inderdaadquote:Op maandag 26 april 2010 17:01 schreef Paladijn het volgende:
Het was vanmorgen om kwart voor zeven al tyfusdruk daar ja... en vervolgens komt in de middag het nieuws dat ze 7500 van de 10.000 kaarten verkocht hebben, sta je daar een beetje voor jan l*l
quote:Op maandag 26 april 2010 14:14 schreef yvonne het volgende:
Edwinuss Even geen zin in je gedonder, mail ooit maar eens.
Kimmetje23, prullenbak
en die e97073 ook maar vast
Dat vraag ik me ook af.quote:Op maandag 26 april 2010 18:54 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik ben net weer teug.
Wat heeft Edwinuss gedaan?
hmm ik dacht met een ander accountje in een bepaald topic bepaalde foto's plaatsen.quote:
Dat vermoeden heb ik ook.quote:Op maandag 26 april 2010 21:36 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
hmm ik dacht met een ander accountje in een bepaald topic bepaalde foto's plaatsen.
IK OOKquote:Op maandag 26 april 2010 20:48 schreef DevilsWhore het volgende:
HALLO MATTHIJS
BEN JIJ MORGEN OP SCHOOL?
IK WEL, HOOR IK NET
Zullen we weer even van bil dan?quote:
Moet er tussen 11.00 en 13.30 zijn.quote:
Jep.quote:
Wat leuk!quote:
WoW, nee ik zit niet op een ICT c.q. nerd-opleidingquote:
Liever niet.quote:Op maandag 26 april 2010 22:25 schreef justmattie het volgende:
Is niet zo moeilijk. Zoek de groep van 20 man
is een beetje raar om aan te komen rennen naar een groep van 20 man, de kleren van je lijf te scheuren en je te doen dan.quote:
Ik om 6 uur al en ik hoefde pas kwart voor 8 er uitquote:Op dinsdag 27 april 2010 18:37 schreef TwisterNederland het volgende:
Wat was ik vanochtend klote vroeg wakker
Nu ben ik moe
Past dat op dat kleine balkonnetjequote:Op dinsdag 27 april 2010 18:50 schreef Ensaf het volgende:
Net even een uurtje geslapen in een hangmat op 't balkon.
Och, als iemand er langs wilde moesten ze over de rand lopen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:01 schreef justmattie het volgende:
[..]
Past dat op dat kleine balkonnetje
En dan een douw gevenquote:Op dinsdag 27 april 2010 19:04 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Och, als iemand er langs wilde moesten ze over de rand lopen.
Maar 't is een brede rand.
1 hoog, maar ook dan kun je mooi vallen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:28 schreef justmattie het volgende:
[..]
En dan een douw gevenof woon je 1 hoog
Leukquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:43 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik ook niet.
Ik heb wel besloten dat ik mijn verjaardag in Leeuwarden ga vieren.
Mja zoiets. Vrienden van me moeten optreden in ;t weekend na mijn verjaardag.quote:
wat was het anders geworden?quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:43 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik ook niet.
Ik heb wel besloten dat ik mijn verjaardag in Leeuwarden ga vieren.
IJlst.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:01 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
wat was het anders geworden?
Ja hoor, als jullie een avond lang metal aan kunnen horen.quote:
net als 'vroegah'quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
IJlst.
[..]
Ja hoor, als jullie een avond lang metal aan kunnen horen.
Ik blijf wel thuis.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
IJlst.
[..]
Ja hoor, als jullie een avond lang metal aan kunnen horen.
Ah toeee? Kom ook? Voor mij?quote:
Uitgerust?quote:Op woensdag 28 april 2010 00:04 schreef Ensaf het volgende:
Maar ik ga nu slapen!
Zodat ik uitgerust ben voor 't genot van morgen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |