Dank voor de reacties en vooral de tips mensen.
Even voor de duidelijkheid: er zitten
GEEN Hdr foto's tussen, dus ook foto 4 niet. Enige wat ik hier gedaan heb is even wat met de highlights en shadows gekloot aangezien de onderkant erg overbelicht was en de bovenkant erg donker.
Ik heb inderdaad ook een aantal keer een groothoek gebruikt, dus ook in #6. Dat schuin lopen van het gebouw is volgens mij een risico dat je krijgt bij erg grote hoek. Het schijnt dat je dat met fotoshop nog kan corrigeren, maar daar voor ontbreekt mij de kennis helaas.
Klopt dat er her en der wat flare zit. Heb de allergrootste flares weggehaald, maar de meeste kleintjes laten zitten aangezien ik ze niet al te veel vond storen ahah.
quote:
De gebouw foto's zijn echt mooi! Enkel die onscherpe bomen op #4 zijn jammer, die storen de rest van de foto.
Ja het waaide nogal hard helaas, en dan zijn bomen eigenlijk funest met sluitertijden van >30sec. En ik kon er niet onderuit om iig een beetje boom erop te krijgen, dus dan maar op deze manier.
quote:
andere manier zit er ook een enorm gave weerspiegeling in de ruiten aan de linkerkant.
Vond ik ook erg gaaf, komt van een gebouw aan de kant van het water van waar ik stond