met alle stekkers er in de stoppen er weer in doen zorgt er gewoon voor dat alle apparaten het weer doen? Na gister heeft alles het ook een dag weer gedaan dus he?quote:Op zondag 25 april 2010 08:34 schreef murp het volgende:
Haal alle stekkers eruit en doe ze langzaam een voor een in
huurhuis, twee onder één kapquote:Op zondag 25 april 2010 09:15 schreef kwib het volgende:
2 stoppen? tenzij je niet meer hebt dan een studentenkamer zonder keuken (en wasmachine etc) is dit nogal weinig. Maar je hebt een koelkast dus ik ga er maar vanuit dat je een gewoon appartement hebt met alle huishoudelijke apparaten van dien
Dus: zit er een aardlekschakelaar in je stoppenkast? Ik zou zeggen dat het hier overbelasting is (ben geen elektricien ofzo trouwens, het is slechts een best gamble)
Als het een koopwoning is zou ik nadenken over een upgrade van het elektriciteitsnet. Huurhuis: dat wordt lastiger
Dit advies werd (neem ik aan) gegeven omdat je zo kan ontdekken bij wek apparaat het mis gaat... Je kan dan de oorzaak ontdekken: aan welk apparaat het ligt of aan welke apparaten of zitten er misschien gewoon te veel apparaten op 2 groepen... (Ik gebruik er hier al 6 voor een appartementje van 60 m2 in m'n eentje dus tja)quote:Op zondag 25 april 2010 08:34 schreef murp het volgende:
Haal alle stekkers eruit en doe ze langzaam een voor een in
O ok, da's wel raar ja...quote:Op zondag 25 april 2010 10:03 schreef Alexxxxx het volgende:
ja, maar ik heb nu dus alle apparaten aan, al een paar uur, en het gaat NIET mis, dus die tip werkt niet![]()
wasmachine en waterkoker heb ik nietquote:Op zondag 25 april 2010 10:43 schreef Vonkenboer het volgende:
Heb je toevallig geen buitenverlichting op die groep zitten; waar wellicht vocht in gekomen is ?
Verder zijn eigenljk alle aparaten die met water of een verwarmingselement werken "verdacht"; dan moet je denken aan boilers, waterkoker, wasmachine e.d.
Oud huis he?quote:Op zondag 25 april 2010 10:40 schreef TheOneAndOnly het volgende:
3 stoppen waarvan 2 in gebruik?
klinkt als een lekkere installatie voor een 2 onder1 kapper.... maar niet heus....
zijn de fase en nul wel van elke groep op de juiste manier aangesloten? of de nul van de ene groep en fase van de andere groep door elkaar?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |