Jep.quote:
Wat leuk!quote:
WoW, nee ik zit niet op een ICT c.q. nerd-opleidingquote:
Liever niet.quote:Op maandag 26 april 2010 22:25 schreef justmattie het volgende:
Is niet zo moeilijk. Zoek de groep van 20 man
is een beetje raar om aan te komen rennen naar een groep van 20 man, de kleren van je lijf te scheuren en je te doen dan.quote:
Ik om 6 uur al en ik hoefde pas kwart voor 8 er uitquote:Op dinsdag 27 april 2010 18:37 schreef TwisterNederland het volgende:
Wat was ik vanochtend klote vroeg wakker
Nu ben ik moe
Past dat op dat kleine balkonnetjequote:Op dinsdag 27 april 2010 18:50 schreef Ensaf het volgende:
Net even een uurtje geslapen in een hangmat op 't balkon.
Och, als iemand er langs wilde moesten ze over de rand lopen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:01 schreef justmattie het volgende:
[..]
Past dat op dat kleine balkonnetje
En dan een douw gevenquote:Op dinsdag 27 april 2010 19:04 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Och, als iemand er langs wilde moesten ze over de rand lopen.
Maar 't is een brede rand.
1 hoog, maar ook dan kun je mooi vallen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:28 schreef justmattie het volgende:
[..]
En dan een douw gevenof woon je 1 hoog
Leukquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:43 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik ook niet.
Ik heb wel besloten dat ik mijn verjaardag in Leeuwarden ga vieren.
Mja zoiets. Vrienden van me moeten optreden in ;t weekend na mijn verjaardag.quote:
wat was het anders geworden?quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:43 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik ook niet.
Ik heb wel besloten dat ik mijn verjaardag in Leeuwarden ga vieren.
IJlst.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:01 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
wat was het anders geworden?
Ja hoor, als jullie een avond lang metal aan kunnen horen.quote:
net als 'vroegah'quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
IJlst.
[..]
Ja hoor, als jullie een avond lang metal aan kunnen horen.
Ik blijf wel thuis.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
IJlst.
[..]
Ja hoor, als jullie een avond lang metal aan kunnen horen.
Ah toeee? Kom ook? Voor mij?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |