Nogmaals: iemand die weet hoeveel Prem verdient met zijn schnabbels?quote:De gasten van de (40 min.) uitzending van 20 april zijn: Job Cohen, Robbert Dijkgraaf en twee jonge wetenschappers. Muziek is er van onder andere de gitaristen: Tim Knol, Anne Soldaat en Elle Bandita. Tafelheer is Prem Radhakishun.
Hij komt donderdag praten bij ons op school, eens kijken of ik hem dat kan vragen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:16 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nogmaals: iemand die weet hoeveel Prem verdient met zijn schnabbels?
Hij is multimediaal informatieverstrekker volgens eigen zeggen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:26 schreef Ringo het volgende:
Hypocriete rochelkop, Prem. Geldgrabbelaar van beroep, niks mis mee, maar ga dan niet op andere geldgrabbelaars zeiken en al helemaal niet op degenen die jou het geld laten grabbelen.
Omdat ie zich graag profileert als het boze linkse geweten van de PO. En graag doet alsof ie dat graaien zo verwerpelijk vindt.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:56 schreef Xaobotnik het volgende:
Volgens mij is Prem gewoon openlijk VVD-stemmer. Verder zou ik als ik de mogelijkheid had om extra inkomen binnen te tikken dat ook doen. Dus ik snap niet waar dat gehuil over hypocrisie vandaan komt.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:45 schreef Ringo het volgende:
[..]
Omdat ie zich graag profileert als het boze linkse geweten van de PO. En graag doet alsof ie dat graaien zo verwerpelijk vindt.
Voor zijn werk bij BNR krijgt hij 380 euro bruto per uur.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:37 schreef Rahl het volgende:
Hij komt donderdag praten bij ons op school, eens kijken of ik hem dat kan vragen.
Tsja, Belgisch Limburg. Zeg maar dubbel gehandicapt.quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:47 schreef wolfrolf het volgende:
Wat een lekker wijf! Maar wat praat ze moeilijk!
Min maal min is plus,quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:48 schreef Maloney het volgende:
[..]
Tsja, Belgisch Limburg. Zeg maar dubbel gehandicapt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |