quote:Op maandag 19 april 2010 15:49 schreef SocialDisorder het volgende:
nieuwe uit-tenue heeft wel wat. Tis niet lelijk, tis niet supermooi. Ik vind de zwart/rode combi nog altijd één van de mooiste uit-tenues.
Helemaal mee eens. Ben er niet overdonderd van, maar vind m nou ook weer niet echt lelijk.quote:Op maandag 19 april 2010 15:49 schreef SocialDisorder het volgende:
nieuwe uit-tenue heeft wel wat. Tis niet lelijk, tis niet supermooi. Ik vind de zwart/rode combi nog altijd één van de mooiste uit-tenues.
Ja.quote:Op maandag 19 april 2010 16:29 schreef Morendo het volgende:
Moeten we de spelers van NAC een winstpremie aanbieden voor de wedstrijd tegen Twente? Ik vind van wel.
De spelersgroep van Ajax was ook niet echt blij met Feyenoord en is enorm gretig,zevenklappertje zondagquote:Op maandag 19 april 2010 16:27 schreef Moozzie het volgende:
Ik hoop echt dat ze feyenoord met 8-0 de grond in trappen na dat geintje van hun zondag
Ik kijk het nooit. Jong ajax dan, maar hoezo is dat stadion zo leegquote:Op maandag 19 april 2010 18:43 schreef MassimO het volgende:
jong Ajax - jong Feyenoord , nu op EL 1 live.
Er mag geen publiek bijquote:Op maandag 19 april 2010 20:18 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Ik kijk het nooit. Jong ajax dan, maar hoezo is dat stadion zo leeg?
quote:Op maandag 19 april 2010 18:43 schreef MassimO het volgende:
jong Ajax - jong Feyenoord , nu op EL 1 live.
Gelijk hebben ze.quote:Op maandag 19 april 2010 19:47 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
De spelersgroep van Ajax was ook niet echt blij met Feyenoord en is enorm gretig,zevenklappertje zondag
Die winstpremies mogen ze van mij wel afschaffen,als je het hebt over competitievervalsingquote:Op maandag 19 april 2010 20:27 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Gelijk hebben ze.
Ik word overigens ook moe van die discussie over die winstpremie aan NAC. Als het mag, waarom zeiken mensen er dan over?
Het is niet chique, maar ja hoe Feyenoord speelde tegen Twente speelde was dat ook niet. En echt niet dat men kan gaan zeggen dat Feyenoord zo normaal speelt. Daar heeft Been ze de afgelopen periode toch echt te goed voor laten spelen. Vooral tegen PSV die week ervoor.
Nee? Komop man, die winnen toch wel, verloren geld.quote:Op maandag 19 april 2010 16:29 schreef Morendo het volgende:
Moeten we de spelers van NAC een winstpremie aanbieden voor de wedstrijd tegen Twente? Ik vind van wel.
Idd,Europees voetbal is toch een grotere motivatie..quote:Op maandag 19 april 2010 20:38 schreef mikieu het volgende:
[..]
Nee? Komop man, die winnen toch wel, verloren geld.
Yup, wen d'r maar aan, binnenkort wordt het ook zo met de eerste elftallen als die mongolen zich niet eens een keertje normaal gaan gedragen.quote:
Absoluut. En er niet eens geheimzinnig over gaan doen. Gewoon persbericht eruit sturen. Als Feyenoord de boel kan verkloten kunnen wij het ook.quote:Op maandag 19 april 2010 16:29 schreef Morendo het volgende:
Vanwege een incident vorig jaar bij jong Feyenoord - jong Ajax. Toen gooide feyenoord "supporters" een vuurwerkbom op het veld.quote:Op maandag 19 april 2010 20:27 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Ja dat had ik nog door, maar wat is de reden er voor?
Die winst-premies hielp destijds jullie ook niet aan een titel, zou niet weten waarom nu wel?quote:Op maandag 19 april 2010 21:04 schreef Frederick_Blah het volgende:
[..]
Absoluut. En er niet eens geheimzinnig over gaan doen. Gewoon persbericht eruit sturen. Als Feyenoord de boel kan verkloten kunnen wij het ook.
Volgens mij omdat Ajax nog wist te verliezen. Niet vanwege de premie.quote:Op maandag 19 april 2010 22:17 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Die winst-premies hielp destijds jullie ook niet aan een titel, zou niet weten waarom nu wel?
Nou, hebben jullie al gewonnen van Nec danquote:Op maandag 19 april 2010 22:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Volgens mij omdat Ajax nog wist te verliezen. Niet vanwege de premie.
Dat staat toch los van die premie.quote:Op maandag 19 april 2010 22:19 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Nou, hebben jullie al gewonnen van Nec dan
Nee, je gaat er maar blindelings vanuit dat ze de premies aannemen en 2 dat ze ook echt een meter er extra voor gaan rennen. Daarbij hebben jullie nog een lastige uit-wedstrijd, laatste keer tegen Nec moest er verlenging aan te pas komen om ze opzij te zetten.quote:
Nogmaals de wedstrijd van Ajax staat los van de eventuele premies voor NAC. De spelers van Ajax zullen hun eigen premies krijgen als ze kampioen worden. Ik ga er niet blindelings vanuit dat ze het aannemen. Waar zie je mij dat doen? Ik zeg wel dat Ajax ze moet aanbieden.quote:Op maandag 19 april 2010 22:27 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Nee, je gaat er maar blindelings vanuit dat ze de premies aannemen en 2 dat ze ook echt een meter er extra voor gaan rennen. Daarbij hebben jullie nog een lastige uit-wedstrijd, laatste keer tegen Nec moest er verlenging aan te pas komen om ze opzij te zetten.
Zou net zo goed averechts kunnen werken, dat is ook waar ik hoop natuurlijk.quote:Op maandag 19 april 2010 22:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nogmaals de wedstrijd van Ajax staat los van de eventuele premies voor NAC. De spelers van Ajax zullen hun eigen premies krijgen als ze kampioen worden. Ik ga er niet blindelings vanuit dat ze het aannemen. Waar zie je mij dat doen? Ik zeg wel dat Ajax ze moet aanbieden.
waarom zou dat in godsnaam averechts kunnen werken? ga anders terug naar je feyenoord topic, wannabe hooliganquote:Op maandag 19 april 2010 22:37 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Zou net zo goed averechts kunnen werken, dat is ook waar ik hoop natuurlijk.
Douglas ook toch?quote:
Zeker een goede speler, hadden ze bij AZ wel vanaf het begin van dit seizoen op moeten stellen. Vooral toen toen die andere geen bal raak konden schieten.quote:Op dinsdag 20 april 2010 02:13 schreef Morendo het volgende:
[..]
Douglas ook toch?
Ik vind trouwens dat we achter Lens aan moeten, talentvolle jongen is dat.
Omdat je de competitie niet kan vervalsen met een winst premie.quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:02 schreef Darker-Than-L het volgende:
Met name omdat bij iedere verplaatste of inhaal wedstrijd er altijd al wel een club moord en brand schreeuwt over competitie vervalsing.
iig niet meer dan in de laatste wedstrijd tegen een club spelen die geen kans meer op Europees voetbal heeft, maar ook geen zorgen meer hoeft te maken over na-competitie.quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Omdat je de competitie niet kan vervalsen met een winst premie.
Ja dat is zo, ik bedoelde ook eerder dat er altijd wel een club is die zoiets schreeuwt ook als er geen rede toe is. We zullen vanzelf wel horen dan of Ajax het doet of niet, I guess.quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Omdat je de competitie niet kan vervalsen met een winst premie.
Het was de minister, niet iemand van de KNVBquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:10 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
net op het nieuws een of andere knvb bobo als reactie op het binnen willen halen van het wk, en de ongeregeldheden rond de bekerfinale:
Ja, elk land heeft last van een stel hooligans die het verpesten. En met de bekerfinale hebben we laten zien dat we het goed kunnen oplossen!![]()
ook goedquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:34 schreef TWP het volgende:
[..]
Het was de minister, niet iemand van de KNVB
Alleen kijken dat Ajax niet vol op de aanval gaat,zodat er gaten achterin gaan vallen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:52 schreef CarolusV het volgende:
De strijdlust is bij onze jongens al aanwezig, kan een mooie pot worden.
Oke dus het was vervroegd, ik dacht dat ik me in de dag had vergist.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:57 schreef franklop het volgende:
Over de bekerfinale gesproken, stond op site dat ik vanaf woensdag kaarten kon bestellen, krijg ik mailtje dat het vanaf vanmiddag 12:00 al kan
Kaarten zijn besteld voor finale part 1
Mwah we hebben niet voor niks de minst gepasseerde verdediging en ik ben niet echt onder de indruk van hun aanvallers. We moeten waker voor onderschatting natuurlijk, maar ik maak me echt totaal geen zorgen voor deze wedstrijd eigenlijkquote:Op dinsdag 20 april 2010 17:55 schreef Joel-Smeets het volgende:
Alleen kijken dat Ajax niet vol op de aanval gaat,zodat er gaten achterin gaan vallen.
Extra gevaarlijk, PSV - Feyenoord, 0-3... Huuh!quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:52 schreef JOHAN410 het volgende:
We moeten waker voor onderschatting natuurlijk, maar ik maak me echt totaal geen zorgen voor deze wedstrijd eigenlijk![]()
Tsja PSV heeft het traditioneel altijd moeilijk thuis tegen Feyenoord...quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:58 schreef Tommy2K het volgende:
[..]
Extra gevaarlijk, PSV - Feyenoord, 0-3... Huuh!
het lijkt mij wel dat de maten te vergelijken zijn. allebei van adidas toch? en als je even belt kan je vast wel retourneren naar de shop. maar ik weet het natuurlijk niet zekerquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:04 schreef Sqoudson het volgende:
Iemand enig idee hoe de maten van uittenues van Ajax vallen?
Wil er graag een bestellen, heb het thuisshirt van dit seizoen in maatje L, zou dit te vergelijken zijn?
En als ie niet past, weet iemand dan of je dit nog kan retourneren via de ajaxshop?
Ajax - Psv anyone?quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:58 schreef Tommy2K het volgende:
Extra gevaarlijk, PSV - Feyenoord, 0-3... Huuh!
quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:40 schreef JOHAN410 het volgende:
[..]
Ajax - Psv anyone?
In De Telegraaf liet Martin Jol weten dat het spelen van het eerste finaleduel in de beker tegen Feyenoord voor een halfleeg stadion een schrikbeeld is voor hem en zijn selectie. Tot nu toe zijn slechts 20.000 kaarten verkocht.
Ajax Netwerk
"We willen thuis een goed resultaat neerzetten. En daarbij hebben we de hulp van de fans nodig. Een aantal keren zijn we door de steun van de fans over het dode punt geholpen. Dat kunnen we nu misschien ook wel gebruiken. In Rotterdam zullen we het op 6 mei zonder onze fans moeten doen, in een ongetwijfeld volle Kuip."
![]()
niet zo heel erg verwonderlijk. Kaarten gaan minder dan een week vantevoren in de verkoop en door het hele gedoe rond de finale is er voor een hoop voetballiefhebbers de lol er wel vanaf.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:40 schreef JOHAN410 het volgende:
[..]
Ajax - Psv anyone?
In De Telegraaf liet Martin Jol weten dat het spelen van het eerste finaleduel in de beker tegen Feyenoord voor een halfleeg stadion een schrikbeeld is voor hem en zijn selectie. Tot nu toe zijn slechts 20.000 kaarten verkocht.
Ajax Netwerk
"We willen thuis een goed resultaat neerzetten. En daarbij hebben we de hulp van de fans nodig. Een aantal keren zijn we door de steun van de fans over het dode punt geholpen. Dat kunnen we nu misschien ook wel gebruiken. In Rotterdam zullen we het op 6 mei zonder onze fans moeten doen, in een ongetwijfeld volle Kuip."
![]()
Nope, voorlopig is het alleen voor Seizoen- en Clubcardhouders ((S)CC-houders)...quote:Op woensdag 21 april 2010 10:59 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Worden er ook kaarten verkocht als je geen seizoen/clubcard houder bent ?
Moet die dag toch werken in de Villa Arena , kan ik gelijk in één keer door , anders wordt het gewoon op de bank hangen
En dat gaat ook zo blijven, want ze gaan niet het risico lopen om fans van de tegenstander in de ArenA te krijgen...quote:Op woensdag 21 april 2010 11:46 schreef Taneli het volgende:
[..]
Nope, voorlopig is het alleen voor Seizoen- en Clubcardhouders ((S)CC-houders)...
Klopt en ze hadden in eerste instantie gezegd dat de kaartverkoop voor supporters clubcard vandaag zou beginnen. Ik zag het toevallig gisteren, maar ik denk dat veel leden van de supportersclub zonder seizoenkaart op vandaag hadden gerekend.quote:Op woensdag 21 april 2010 11:04 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
niet zo heel erg verwonderlijk. Kaarten gaan minder dan een week vantevoren in de verkoop en door het hele gedoe rond de finale is er voor een hoop voetballiefhebbers de lol er wel vanaf.
Dan wordt het dus lekker bankhangenquote:Op woensdag 21 april 2010 13:32 schreef franklop het volgende:
[..]
En dat gaat ook zo blijven, want ze gaan niet het risico lopen om fans van de tegenstander in de ArenA te krijgen...
Koud kunstje om een clubkaart aan te vragen hoorquote:Op woensdag 21 april 2010 13:32 schreef franklop het volgende:
[..]
En dat gaat ook zo blijven, want ze gaan niet het risico lopen om fans van de tegenstander in de ArenA te krijgen...
Het valt op als nou ineens 3000 clubkaarte worden besteld vanuit Rotterdam...quote:Op woensdag 21 april 2010 16:33 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Koud kunstje om een clubkaart aan te vragen hoor
Maar je hebt gelijk, het is inderdaad om mensen te weren die niet bekent staan bij de club.
quote:Op donderdag 22 april 2010 10:50 schreef MassimO het volgende:
Tukkers krijgen praatjes...
[ afbeelding ]
Kunnen ze 1 keer in de 30 jar kampioen worden , komen ze met zo'n bord op de proppen![]()
Ik had eigenlijk helemaal niets tegen twente , maar als ik dit dan weer zie , heb ik zoiets van , laat dat aub backfiren. Wat een kneusjes.
En daar hebben ze geen begroting voor.quote:Op donderdag 22 april 2010 11:04 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Maar dan hadden ze waarschijnlijk een groter bord nodig gehad...
quote:Op donderdag 22 april 2010 11:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
En daar hebben ze geen begroting voor.
quote:Op donderdag 22 april 2010 11:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
En daar hebben ze geen begroting voor.
Ze zijn jaloersquote:Op donderdag 22 april 2010 11:55 schreef Trystar het volgende:
Waarom zijn de andere clubs altijd maar met Ajax bezig..
Ik zou het niet weten maar men neemt toch wel altijd ieder excuus om "helemaal niets in Amsterdam te zingen". Voornamelijk Feyenoord supporters (maar ook vele anderen) hebben het altijd over de arrogantie van Ajax en dat ze daarom een hekel aan Ajax hebben. Ik vind het wel lachwekkend, helemaal de supporters van AZ (die ik ken) gaan soms helemaal los in hun zelf gecreëerde rivaliteit.quote:
HOAXquote:Op donderdag 22 april 2010 12:44 schreef Darker-Than-L het volgende:
[..]
helemaal de supporters van AZ (die ik ken) gaan soms helemaal los in hun zelf gecreëerde rivaliteit.
Totaal onnodig, die twente no0bs overkomt hetzelfde als kaAZboeren 2 jaar terug bij excelsior.quote:
- De manier om transfers binnen te halen (-> nog vers in het geheugen hoe het ging met Silva en Suarez van Groningen)quote:Op donderdag 22 april 2010 12:44 schreef Darker-Than-L het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten maar men neemt toch wel altijd ieder excuus om "helemaal niets in Amsterdam te zingen". Voornamelijk Feyenoord supporters (maar ook vele anderen) hebben het altijd over de arrogantie van Ajax en dat ze daarom een hekel aan Ajax hebben. Ik vind het wel lachwekkend, helemaal de supporters van AZ (die ik ken) gaan soms helemaal los in hun zelf gecreëerde rivaliteit.
En daar is het meest misplaatste en foute vooroordeel weer.quote:Op donderdag 22 april 2010 12:55 schreef Sinnie het volgende:
- Arrogantie, wij zijn Ajax en wij zullen de titel wel weer pakken. Ondertussen is het alweer 6 jaar geleden.
Het zegt meer over je dat je het probeert te ontkennen. Dat er een handjevol ajacieden zijn die dat gevoel niet hebben kan ik verder weinig aan helpen. Het meerendeel voldoet prima aan dat profiel.quote:Op donderdag 22 april 2010 13:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
En daar is het meest misplaatste en foute vooroordeel weer.![]()
Blinde haat is prima hoor maar ga dan ook niet proberen het te onderbouwen met argumenten.
Bron?quote:Op donderdag 22 april 2010 13:07 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Dat er een handjevol ajacieden zijn die dat gevoel niet hebben kan ik verder weinig aan helpen. Het meerendeel voldoet prima aan dat profiel.
Alsof hij daar een bron voor heeftquote:
Dit kan er ook nog wel bijquote:
- Transfers: het gebeurt helaas maar al te vaak in het voetbal dat de transfers op een nare manier verlopen, maar men doet graag of het in Nederland alleen bij Ajax gebeurt of dat Ajax altijd maar tegen een speler zegt van "hey ga jij is even weigeren te spelen en forceer iets"quote:Op donderdag 22 april 2010 12:55 schreef Sinnie het volgende:
[..]
- De manier om transfers binnen te halen (-> nog vers in het geheugen hoe het ging met Silva en Suarez van Groningen)
- Het is de club met de meeste begroting, het is logisch dat je dan hoopt dat ze de prijzen niet pakken. Net zoals dat iedereen hoopt dat Real niks zou winnen met al die aankopen. Ajax is hetzelfde alleen op een kleinere schaal.
- Andere type supporter, alleen een grote bek als ze hebben gewonnen of bovenaan staan. Zoals nu
- Arrogantie, wij zijn Ajax en wij zullen de titel wel weer pakken. Ondertussen is het alweer 6 jaar geleden.
En natuurlijk zijn jullie gewoon onze rivalen dus dat gooit nog wat extra olie op het vuur. Dat zijn voor mij wel de hoofdredenen waarom ik een hekel heb aan Ajax en wat ermee te maken heeft.
Ik zeg niet dat het altijd zo is bij Ajax, maar als er een transfer verloopt op een dergelijke manier is het vaak Ajax. En dat is jammer.quote:Op donderdag 22 april 2010 13:33 schreef Darker-Than-L het volgende:
[..]
- Transfers: het gebeurt helaas maar al te vaak in het voetbal dat de transfers op een nare manier verlopen, maar men doet graag of het in Nederland alleen bij Ajax gebeurt of dat Ajax altijd maar tegen een speler zegt van "hey ga jij is even weigeren te spelen en forceer iets"
-Begroting: ik snap dit ergens wel, maar ik vind hopen dat ze geen kampioen worden en het (erg trieste) "leedvermaak" toch twee verschillende dingen. Dat Feyenoord supporters hier fanatieker in zijn dat snap ik vanwege de lang lopende rivaliteit, maar Twente of AZ kom nou de enige speciale lading die bij deze wedstrijden kan zijn is als het gaat om een prijs of concurrent op de ranglijst
-Type supporter: hier ben ik het niet mee eens door eigen ervaring, maar tegelijkertijd zitten die supporters bij iedere club dat succes heeft of kan hebben
- Arrogantie: kan ik in komen hoewel ik wel vind dat de laatste jaren vanuit de club een veel supporters het idee leeft dat het tijd wordt dat wij weer eens kampioen worden. We weten dus maar al te goed dat het niet vanzelfsprekend is.
Lang verhaal kort te maken snap ik de door jou aangevoerde redenen wel, maar ik heb er een andere kijk op. Het is jammer dat het tussen supporters groepen zo slecht gaat. Ik ben zelf vanaf kind Ajax supporter, ik vind Feyenoord een mooie club en ik hoop dat we altijd van ze winnen. Het gaat allemaal prima samen
quote:Op donderdag 22 april 2010 13:57 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Mijn ouders komen uit Rotterdam, ik zelf kom dan uit Den Haag
Beter kennie 't ni hebben.quote:
Ja, daar wordt het bord een stuk beter vanquote:Op donderdag 22 april 2010 11:04 schreef SocialDisorder het volgende:
het bord was beter geweest als er had gestaan "Met alleen een begroting van 65 miljoen, 102 doelpunten voor, 19 doelpunten tegen en de topscorer van de Eredivisie in de spits wordt je geen kampioen."
De bivakken.quote:Op donderdag 22 april 2010 14:08 schreef HenkieVdV het volgende:
Welke vakken zijn het leukst in de Arena om de wedstrijd tegen Fey te zien?
Mag toch aannemen dat die vakken inmiddels wel uitverkocht zijnquote:Op donderdag 22 april 2010 14:08 schreef HenkieVdV het volgende:
Welke vakken zijn het leukst in de Arena om de wedstrijd tegen Fey te zien?
quote:Op donderdag 22 april 2010 14:17 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Mag toch aannemen dat die vakken inmiddels wel uitverkocht zijn
Ja, anders had je er minder zin in gehad.quote:Op donderdag 22 april 2010 21:06 schreef Schanulleke het volgende:
Heb echt zin in komende zondag. Volgens mij gaat Feijenoord volledig gesloopt worden.
Uiteraard had ik er anders minder zin in gehad.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:18 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Ja, anders had je er minder zin in gehad.
Overigens ben ik het er wel mee eens. Tenminste, ik vrees toch dat Feyenoord van de mat wordt gespeeld. Ik hoop dat de Amsterdamse bluf bij enkel bluf blijft. Als Vlaar ook nog eens niet meedoet dan ga ik mezelf het verdriet besparen om niet eens te kijken![]()
Beschouw de return wel als een opzichzelf staande wedstrijd
ik denk niet dat vlaar op tijd klaar is voor ajax feijenoord.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:35 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Uiteraard had ik er anders minder zin in gehad.
Vlaar zal wel meedoen, dat lijkt me een poging tot een psychologische truc van Been. Maar goed, dit Ajax zal tot op het bot gemotiveerd zijn om Feijenoord passend te danken voor de wedstrijd die het afgelopen weekend op de mat legde.
Inderdaad.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:57 schreef Joel-Smeets het volgende:
Net of Vlaar het verschil maakt in die wedstrijd
Vlaar zondag bij Feyenoord maakt in zoverre verschil dat het misschien geen 5-0 maar 3-0 wordt.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:57 schreef Joel-Smeets het volgende:
Net of Vlaar het verschil maakt in die wedstrijd
dit dusquote:Op donderdag 22 april 2010 11:55 schreef Flashbag het volgende:
Feyenoord dit weekend even op hun flikker gegeven![]()
Hebben ze wel verdiend na afgelopen zondag![]()
Beste club op dit moment is ajax. Klaar.quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:04 schreef Toilutpaper het volgende:
Jullie zeggen nu wel dat Feyenoord jullie geen kampioen maakt, maar jullie hebben het zelf laten liggen,.
Als jullie van Sparta hadden gewonnen ipv 0-0 spelen, met 40 doelpogingen, hadden jullie het in eigen hand gehad....
Deze heeft in elk geval een toepasselijke username.quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:08 schreef Torrio het volgende:
Het blijft toch mooi dat ze steeds lopen te zeiken dat er Ajacieden in het Feyenoord topic zitten, terwijl het andersom net zo gebeurd.
Zo heb je tenminste een discussiequote:Op vrijdag 23 april 2010 23:08 schreef Torrio het volgende:
Het blijft toch mooi dat ze steeds lopen te zeiken dat er Ajacieden in het Feyenoord topic zitten, terwijl het andersom net zo gebeurd.
2 x 45 minuten jaquote:Op zondag 25 april 2010 09:09 schreef addictivebeat het volgende:
Begrijp ik nou goed dat Ajax vandaag twee keer moet spelen?![]()
quote:
Voorafgaand aan de bekerwedstrijd Ajax - Feyenoord vindt er zondag stadionverkoop plaats bij de stadionkassa's. De verkoop start om 15.00 uur. Er geldt voor deze wedstrijd een ClubCard-verplichting (1 op 1). Er zal geen vrije verkoop plaatsvinden. De kaartverkoop via de verkooppunten van TicketBox, de Primera-winkels, loopt tot en met zondag 18.00 uur.quote:Op zondag 25 april 2010 09:25 schreef addictivebeat het volgende:
[..]
Dubbel zoveel pret.
Ik zou eigenlijk wel naar de wedstrijd in de Arena vandaag willen, maar ik las elders dat er geen kaarten meer worden verkocht. Kan ik nog kaarten via de losse verkoop ergens krijgen?
Dan kan ik dus niet gaan.quote:Op zondag 25 april 2010 10:12 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Voorafgaand aan de bekerwedstrijd Ajax - Feyenoord vindt er zondag stadionverkoop plaats bij de stadionkassa's. De verkoop start om 15.00 uur. Er geldt voor deze wedstrijd een ClubCard-verplichting (1 op 1). Er zal geen vrije verkoop plaatsvinden. De kaartverkoop via de verkooppunten van TicketBox, de Primera-winkels, loopt tot en met zondag 18.00 uur.
Ik heb een beetje het gevoel dat Feyenoord voor een verrassing gaat zorgenquote:Op zondag 25 april 2010 08:37 schreef Schanulleke het volgende:
Ik heb het gevoel dat vandaag een memorabele dag wordt. Ajax!
Lees het nu ook:quote:Op zondag 25 april 2010 11:46 schreef RAF23 het volgende:
Mutu naar Ajax!![]()
Kan toch niet waar zijn....?
Tuurlijk,Mutu kan 3.5 miljoen elders per jaar opstrijken,die komt echt niet naar ajax,ze kunnen het niet eens ophoesten dat bedrag.quote:'Ajax wil spits Adrian Mutu naar Amsterdam halen'
Gezocht: voetbal managers - jij denkt dat je verstand van voetbal hebt?
Een opvallende transfer lijkt in de maak. Tenminste, als we het Roemeense Sport mogen geloven. Ajax heeft namelijk belangstelling getoond voor aanvaller Adrian Mutu. De Roemeen kan echter vanwege een schorsing tot en met oktober niet in actie komen.
Op dit moment staat hij onder contract bij Fiorentina, die ook te horen heeft gekregen dat Fenerbahce hem wil overnemen. Er is al gesproken over een overgang van Mutu naar Turkije, waar hij rond de 3,5 miljoen euro per jaar kan verdienen.
Mocht Mutu ervoor kiezen zijn carrière bij Ajax te vervolgen, dan is hij na Christian Chivu, Nicolae Mitea, Bogdan Lobont en George Ogararu de vijfde Roemeen in dienst van de Amsterdammers.
Ik denk he, dat 98% dat wel hoopt. aangezien je in een Ajax topic postquote:Op zondag 25 april 2010 08:58 schreef brunette82 het volgende:
Ik hoop serieus dat Ajax wint!!!!!!!!!!!! Joehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Tss. Je kunt alleen of voor Ajax zijn en hier posten of je loopt direct te trollen? Ik hoop gewoon op een leuke wedstrijd waar ik toch wel enige overschatting van Ajax verwacht. Iedereen denkt aan een 4-0 / 5-0 zoals de afgelopen 15 wedstrijden. Ik denk dat het nog wel eens kan tegenvallen. Maar het zou me niet verbazen als Ajax wintquote:Op zondag 25 april 2010 13:17 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik denk he, dat 98% dat wel hoopt. aangezien je in een Ajax topic postDie anderen 2% zijn mensen die hier alleen komen om te trollen.
Geloof mij, wat feyenoord tegen twente heeft gedaan is ajax niet in de koude kleren gaan zittenquote:Op zondag 25 april 2010 13:33 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Tss. Je kunt alleen of voor Ajax zijn en hier posten of je loopt direct te trollen? Ik hoop gewoon op een leuke wedstrijd waar ik toch wel enige overschatting van Ajax verwacht. Iedereen denkt aan een 4-0 / 5-0 zoals de afgelopen 15 wedstrijden. Ik denk dat het nog wel eens kan tegenvallen. Maar het zou me niet verbazen als Ajax wint
Oke,maar als Feyenoord nu op de counter gaat spelen.quote:Op zondag 25 april 2010 13:36 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Geloof mij, wat feyenoord tegen twente heeft gedaan is ajax niet in de koude kleren gaan zittenDie gaan echt voor de volle 100% en walsen over die kakkerlakken heen
![]()
Ja, wat Ajax Feyenoord heeft geflikt met de beker zal onze spelers zeker niet dwars zitten.quote:Op zondag 25 april 2010 13:36 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Geloof mij, wat feyenoord tegen twente heeft gedaan is ajax niet in de koude kleren gaan zittenDie gaan echt voor de volle 100% en walsen over die kakkerlakken heen
![]()
Armoedige poging tot motivatie. Ze willen gewoon die beker winnen en hebben een thuiswedstrijd kado gekregen. Als dat lukt is dat normaal. Als het ze desondanks niet lukt is het een vette afgang.quote:Op zondag 25 april 2010 13:36 schreef Flashbag het volgende:
[..]
![]()
Nice,dan is er tenminste een aantrekkelijke pot van beide kanten.quote:Op zondag 25 april 2010 13:54 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Ja, wat Ajax Feyenoord heeft geflikt met de beker zal onze spelers zeker niet dwars zitten.
Hij is in Italie ook weer op coke-gebruik betrapt. Denk je nou echt dat die jongen nog ergens aan de bak komt?quote:Op zondag 25 april 2010 11:47 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Lees het nu ook:
[..]
Tuurlijk,Mutu kan 3.5 miljoen elders per jaar opstrijken,die komt echt niet naar ajax,ze kunnen het niet eens ophoesten dat bedrag.
Hijk komt vast nog ergens aan de bak,aangezien diverse clubs belangstelling voor hem hebben.Oook alvast veel plezierquote:Op zondag 25 april 2010 14:05 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Hij is in Italie ook weer op coke-gebruik betrapt. Denk je nou echt dat die jongen nog ergens aan de bak komt?
http://www.dailymail.co.u(...)rug-test--again.html
.. en alvast veel plezier en geluk en dat alles toegewenst voor vanmiddag, hopelijk wordt het een leuke wedstrijd (en 0-1 voor Feyenoord)
Neh, dat denk ik niet. Zal wel eenrichtingsverkeer worden, ben alvast begonnen met drinkenquote:Op zondag 25 april 2010 14:05 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Nice,dan is er tenminste een aantrekkelijke pot van beide kanten.
Haha,ook al support ik Ajax,ik hoop dat het geen eenrichtingsverkeer wordt.Als er maar met meer dan 2 doelpunten verschil vandaag wordt gewonnen,dat is het belangrijkste.quote:Op zondag 25 april 2010 14:36 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Neh, dat denk ik niet. Zal wel eenrichtingsverkeer worden, ben alvast begonnen met drinken
97%quote:Op zondag 25 april 2010 13:33 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Tss. Je kunt alleen of voor Ajax zijn en hier posten of je loopt direct te trollen? Ik hoop gewoon op een leuke wedstrijd waar ik toch wel enige overschatting van Ajax verwacht. Iedereen denkt aan een 4-0 / 5-0 zoals de afgelopen 15 wedstrijden. Ik denk dat het nog wel eens kan tegenvallen. Maar het zou me niet verbazen als Ajax wint
Kampioen worden,zonder twijfel.quote:Op zondag 25 april 2010 17:44 schreef Zwansen het volgende:
Wat hebben jullie liever, Feyenoord met 2 keer 5-0 oprollen in een galavoorstelling of verliezen van Feyenoord met 2 keer 4-1, maar wel kampioen worden?
Valse keuze. Ik wil het beiden.quote:Op zondag 25 april 2010 17:44 schreef Zwansen het volgende:
Wat hebben jullie liever, Feyenoord met 2 keer 5-0 oprollen in een galavoorstelling of verliezen van Feyenoord met 2 keer 4-1, maar wel kampioen worden?
Kampioen, duh. Kan Feyenoord weer een dvd'tje maken, pakken wij de schaal wel. Mooie deal toch?quote:Op zondag 25 april 2010 17:44 schreef Zwansen het volgende:
ze moesten wel gas terug nemen. Met een schuine oog kijkend naar NEC moeten ze wat krachten besparen. En bovendien als ze door hadden gedruk heb je in de Kuip geen wedstrijd meer en kan je net zo goed vandaag al die beker uitreikenquote:Op zondag 25 april 2010 18:59 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Wel jammer dat Ajax na 10 minuten zo overduidelijk gas terug nam...
Gas terugnemen? Man waar heb je het over...er zit een hele week tussen. Als je op halve kracht niet eens van NEC uit kan winnen, met alle respect, dan verdien je het niet eens kampioen te worden.quote:Op zondag 25 april 2010 20:33 schreef TTD het volgende:
[..]
ze moesten wel gas terug nemen. Met een schuine oog kijkend naar NEC moeten ze wat krachten besparen. En bovendien als ze door hadden gedruk heb je in de Kuip geen wedstrijd meer en kan je net zo goed vandaag al die beker uitreiken
Dan laat ik liever het lot beslissenquote:Op zondag 25 april 2010 17:44 schreef Zwansen het volgende:
Acja,aan de andere kant,wat hebben we te zeiken.Een belabberde pot voetbal,en dan nog met 2-0 winnen,da's ook een klasse.We worden al zo vaak verwend kun je zeggen.quote:Op zondag 25 april 2010 23:02 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
daar is alles mee gezegd ja.. wat een bagger partij zeg..
daarom.. we winnen.. en daar is t mee gezegdquote:Op zondag 25 april 2010 23:09 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Acja,aan de andere kant,wat hebben we te zeiken.Een belabberde pot voetbal,en dan nog met 2-0 winnen,da's ook een klasse.We worden al zo vaak verwend kun je zeggen.
Goede samenvatting!quote:Op zondag 25 april 2010 23:38 schreef Morendo het volgende:
De beker is wel binnen, nu nog hopen op de titel.
Alle ballen op Mulder en dan De Jong erachteraan sturen.quote:Op maandag 26 april 2010 09:54 schreef Saekerhett het volgende:
Gewoon een snel doelpunt scoren in De Kuip, dan is het wel gedaan.
Droomscenario!quote:Op maandag 26 april 2010 11:10 schreef Santello het volgende:
Wat zou dat zijn zeg, dat NAC binnen 10 minuten met 3-0 voor komt te staan
omdat twente niet tegen de druk kan.
Mooier zou zijn om in de laatste 10 minuten een 0-1 om te buigen in een 2-1quote:
Nog mooier zou zijn als Nac 1-0 voorstaat en in de laatste 10 minuten scoort Twente er 2 bijquote:Op maandag 26 april 2010 11:39 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Mooier zou zijn om in de laatste 10 minuten een 0-1 om te buigen in een 2-1
Maar dat is stress voor onsquote:Op maandag 26 april 2010 11:39 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Mooier zou zijn om in de laatste 10 minuten een 0-1 om te buigen in een 2-1
NEC - Twente 3-4quote:Op zondag 25 april 2010 20:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als je op halve kracht niet eens van NEC uit kan winnen, met alle respect, dan verdien je het niet eens kampioen te worden.
hij bedoeld dat twente met 1-2 wintquote:Op maandag 26 april 2010 14:36 schreef fusionfake het volgende:
[..]
Maar dat is stress voor onsAl is dat wel het beste scenario denk ik, als nec in de eerste 10 minuten al een goal scoort gaat twente natuurlijk ook weer anders spelen.
En waar baseer jij dat op?quote:Op maandag 26 april 2010 14:49 schreef mash_ het volgende:
[..]
hij bedoeld dat twente met 1-2 winthij is zo`n feyenoorder met ajax haat die nergens op gebaseerd is
Noem ze is op svp.quote:Op maandag 26 april 2010 14:58 schreef Sinnie het volgende:
[..]
En waar baseer jij dat op?
Ik heb alle reden om die club te haten.
quote:Op maandag 26 april 2010 14:58 schreef Sinnie het volgende:
[..]
En waar baseer jij dat op?
Ik heb alle reden om die club te haten.
Hopen dat NAC wint is tegenwoordig Ajax-haat? In deze fase van de competitie? WTF?quote:Op maandag 26 april 2010 14:49 schreef mash_ het volgende:
[..]
hij bedoeld dat twente met 1-2 winthij is zo`n feyenoorder met ajax haat die nergens op gebaseerd is
Alweer?quote:
Je reactie zegt eerder wat over je eigen karakter zelf dan over Ajax.quote:Op maandag 26 april 2010 15:28 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Alweer?
De kernpunten:
- Arrogant
- De rijkste club van Nederland (Real Madrid in het klein)
- Manier van provoceren (stads-plattegronden onderspuiten met afca, plaatjes van bombardementen en doods-bedreigingen)
- Bijdehante spelers (neem Alderwereild als voorbeeld)
- Wat Ajax wilt is wat ajax krijgt, voorbeeld de transfers van Suarez en Silva die via rechtzaken moeten.
- Mooi-weer publiek, je hoort en ziet ze alleen als het goed gaat met ajax
- kudde-gedrag, het begint al op school 'iedereen is voor ajax dus ik ook', vandaar de supportschare
- Rivaliserende club, dat gevoel blijft altijd of we nou nog rivalen zijn of niet
En zo kan ik nog wel doorgaan, nu kom jij ongetwijfeld met andere belevingen maar dat interesseert me geen hol. Dit zijn de redenen waarom ik Ajax haat, en ongetwijfeld ook namens de rest.
Ja, dus?quote:Op maandag 26 april 2010 15:34 schreef fusionfake het volgende:
[..]
Je reactie zegt eerder wat over je eigen karakter zelf dan over Ajax.
Je leest niet goedquote:Op maandag 26 april 2010 15:19 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Hopen dat NAC wint is tegenwoordig Ajax-haat? In deze fase van de competitie? WTF?
jij reageerde op fusionfake die weer op mij reageerde, vandaar dat ik dacht dat je het over mij had...quote:Op maandag 26 april 2010 16:15 schreef mash_ het volgende:
[..]
Je leest niet goedSinnie wilt dat nac verliest. zodat ajax geen 1e word. Alleen omdat hij ajax haat
geloof je het zelf nog? dat hoor ik al 7 jaar ofzoquote:Op maandag 26 april 2010 16:25 schreef LostnFound het volgende:
Denk dat Twente gewoon gaat winnen. Ben zeker niet ontevreden over dit seizoen, best goede wedstrijden gespeeld en aantrekkelijk voetbal. We winnen de beker gewoon en gaat proberen wat te doen in de CL volgend seizoen. Dit jaar 2de, volgend jaar pakken we de derde ster!
ja, want psv staat boven ajaxquote:Op maandag 26 april 2010 16:37 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
geloof je het zelf nog? dat hoor ik al 7 jaar ofzo![]()
veel plezier met een feestje bouwen om de knvb bekertzal weer snel rustig zijn rond de arena
![]()
psv zal wel balen van de opkomst van de provincieclubjes anders hadden ze nu een monopolie op de titel
Zoals AZ faalde tegen Excelsior, laten we het hopenquote:Op maandag 26 april 2010 16:33 schreef Sinnie het volgende:
Als ik echt puur kijk naar de statistieken dan denk ik dat Twente bezwijkt en gelijk speelt en Ajax gewoon wint. Maar dat is een doem scenario
of je nu 2e, 3e of 14e staat....allemaal een pot nat. er is maar een plek die telt en dat is de bovenste.quote:Op maandag 26 april 2010 16:47 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
ja, want psv staat boven ajax
Voorronde cl niet relevant?quote:Op maandag 26 april 2010 16:50 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
of je nu 2e, 3e of 14e staat....allemaal een pot nat. er is maar een plek die telt en dat is de bovenste.
de rest is niet relevant.
Welnee man, valt amper geld te verdienen in de CLquote:
´quote:
Miljoenen jongenquote:Op maandag 26 april 2010 17:19 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
´
geen idee, lijkt me niet echt meer boeiend als je van te voren als supporter toch al weet dat je er in de tweede ronde ofzo uitvliegt tegen een clubje als steaua boekarest of lokomotiv leipzig.
ze hadden ook 17 kutspitsen minder kunnen kopen, waren die miljoenen nu ook niet broodnodig geweest......daaro....quote:
gaat toch ook niet alleen om miljoenen,,, ook om eer enz., om te mogen spelen tegen clubs als arsenal, bayern, barca.. daar gaat het ook om natuurlijk.quote:Op maandag 26 april 2010 18:45 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
ze hadden ook 17 kutspitsen minder kunnen kopen, waren die miljoenen nu ook niet broodnodig geweest......daaro....
Moet je een keer verder komen dan de voorrondequote:Op maandag 26 april 2010 18:51 schreef jostie1990 het volgende:
[..]
gaat toch ook niet alleen om miljoenen,,, ook om eer enz., om te mogen spelen tegen clubs als arsenal, bayern, barca.. daar gaat het ook om natuurlijk.
quote:Op maandag 26 april 2010 19:12 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Moet je een keer verder komen dan de voorronde
Tjah, bij jouw club maak je dat niet mee, die hebben nooit succes.quote:Op maandag 26 april 2010 15:28 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Alweer?
De kernpunten:
- Arrogant
- Manier van provoceren (stads-plattegronden onderspuiten met afca, plaatjes van bombardementen en doods-bedreigingen)
- Wat Ajax wilt is wat ajax krijgt, voorbeeld de transfers van Suarez en Silva die via rechtzaken moeten.
- kudde-gedrag, het begint al op school 'iedereen is voor ajax dus ik ook', vandaar de supportschare
- Rivaliserende club, dat gevoel blijft altijd of we nou nog rivalen zijn of niet
En zo kan ik nog wel doorgaan, nu kom jij ongetwijfeld met andere belevingen maar dat interesseert me geen hol. Dit zijn de redenen waarom ik Ajax haat, en ongetwijfeld ook namens de rest.
Haat is wel een groot woord. Ben zelf voor Ajax maar ik gun zowel Feyenoord en PSV wel de 2e plek en geen degradatie. Ook Europees gun ik ze vaak wel een overwinning. De eerste 3 plaatsen van de competie hoort gewoon Ajax,Feyenoord en PSV de staan en de rest mag voor plaats 4 vechten. Traditiequote:Op maandag 26 april 2010 15:28 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Alweer?
De kernpunten:
- Arrogant
quote:Op maandag 26 april 2010 15:28 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Alweer?
De kernpunten:
- Arrogant
Je gebeden zijn verhoordquote:Op maandag 26 april 2010 21:48 schreef Flashbag het volgende:
[..]welke topper doet niet zo. En als het je allemaal geen hol interesseert wat doe je in vredensnaam in dit topic.
optyfen dus
ik bedoelde er meer mee dat ajax dan dit seizoen sowieso al de titel had, aangezien ze boven psv staan als die provincieclubjes er niet waren. dus dan klopt jouw argument dat psv een monopoly op de titel had niet meerquote:Op maandag 26 april 2010 16:50 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
of je nu 2e, 3e of 14e staat....allemaal een pot nat. er is maar een plek die telt en dat is de bovenste.
de rest is niet relevant.
Inderdaad, als Real Madrid een Nederlandse club was geweest, waren ze al minimaal 21 keer failliet verklaard geweestquote:Op dinsdag 27 april 2010 08:30 schreef Schanulleke het volgende:
Als je Ajax koppelt aan Real Madrid dan geef je er blijk van erg weinig te snappen van clubcultuur in het algemeen.
Zo, dat is alweer een tijd geleden, niet?quote:Op maandag 26 april 2010 19:51 schreef fusionfake het volgende:
[..]Goh, en ajax heeft de CL zeker nog nooit gewonnen, laat staan door de voorrondes geweest
Ajax heeft een rijke traditie van zelf opgeleide spelers. Een vergelijking met Real gaat daarom niet op. Real is een handelshuis pur-sang. Als je een vergelijkbare clubtraditie zoekt in Spanje kan je beter Barcelona noemen. Er zijn veel meer overeenkomsten qua jeugdopleiding en spelopvatting tussen Ajax en Barca dan tussen Ajax en Real.quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:46 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Zo, dat is alweer een tijd geleden, niet?
Daarbij is die vergelijking niet zo raar, Ajax heeft spelers gekocht die geen ander Nederlandse club kan kopen, net zoals Real deed. Wat de achtergrond van Real is gaat in deze vergelijking niet op, het gaat puur om de transfers. De getallen zijn alleen kleiner, maar ook bij Ajax is het kopen, kopen en nog eens kopen. Hoeveel contract-spelers hebben jullie, 70?
Jong-Ajax heeft geloof ik wekelijks voor 30 miljoen aan transfer-waarde op het veld staan. Triest
volgens mij staan er altijd een stuk of 5/6 uit eigen jeugdopleiding op het veld andersquote:Op dinsdag 27 april 2010 12:46 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Zo, dat is alweer een tijd geleden, niet?
Daarbij is die vergelijking niet zo raar, Ajax heeft spelers gekocht die geen ander Nederlandse club kan kopen, net zoals Real deed. Wat de achtergrond van Real is gaat in deze vergelijking niet op, het gaat puur om de transfers. De getallen zijn alleen kleiner, maar ook bij Ajax is het kopen, kopen en nog eens kopen. Hoeveel contract-spelers hebben jullie, 70?
Jong-Ajax heeft geloof ik wekelijks voor 30 miljoen aan transfer-waarde op het veld staan. Triest
Wat een gelul zeg, dat jullie traditie-gewijs veel jeugd-spelers in het 1e hebben doet niets af van het feit dat jullie de laatste jaren geld over de balk hebben gesmeten. En dat valt niet te ontkennen en dus is de vergelijking met Real niet zo gek. Dat jullie transfer-beleid een zooitje is en al die aankopen niet aan spelen toekomen zal me een worst wezen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:00 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ajax heeft een rijke traditie van zelf opgeleide spelers. Een vergelijking met Real gaat daarom niet op. Real is een handelshuis pur-sang. Als je een vergelijkbare clubtraditie zoekt in Spanje kan je beter Barcelona noemen. Er zijn veel meer overeenkomsten qua jeugdopleiding en spelopvatting tussen Ajax en Barca dan tussen Ajax en Real.
Dat Ajax in de eerste plaats een opleidingshuis is reduceert de vergelijking met Real tot puberaal gezever in de marge. De (mis)aankopen van de afgelopen jaren veranderen de clubcultuur niet.quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:19 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Wat een gelul zeg, dat jullie traditie-gewijs veel jeugd-spelers in het 1e hebben doet niets af van het feit dat jullie de laatste jaren geld over de balk hebben gesmeten. En dat valt niet te ontkennen en dus is de vergelijking met Real niet zo gek. Dat jullie transfer-beleid een zooitje is en al die aankopen niet aan spelen toekomen zal me een worst wezen.
Nee, maar daar hoef je je ook geen zorgen om te maken.quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:34 schreef fusionfake het volgende:
Word je niet moe van jezelf sinnie? Ik zou het wel worden namelijk. Ook heb ik het idee dat je ondertitel op een dag nog wel werkelijkheid wordt.
Net alsof wij ons zorgen gaan maken als een rotte appel uit VBL geband isquote:Op dinsdag 27 april 2010 13:40 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Nee, maar daar hoef je je ook geen zorgen om te maken.
Real heeft anders ook een fantastische jeugdopleiding hoor.Van oorsprong kwamen de meeste sterren van Real uit hun eigenopleiding. Alleen sinds Perez daar zat in 2003 moeten alle talenten plaats maken voor supersterren.quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:00 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ajax heeft een rijke traditie van zelf opgeleide spelers. Een vergelijking met Real gaat daarom niet op. Real is een handelshuis pur-sang. Als je een vergelijkbare clubtraditie zoekt in Spanje kan je beter Barcelona noemen. Er zijn veel meer overeenkomsten qua jeugdopleiding en spelopvatting tussen Ajax en Barca dan tussen Ajax en Real.
Welke zouden dan precies in de selectie passen en een beetje kans maken op een basisplaats?quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:49 schreef TTD het volgende:
[..]
Real heeft anders ook een fantastische jeugdopleiding hoor.Van oorsprong kwamen de meeste sterren van Real uit hun eigenopleiding. Alleen sinds Perez daar zat in 2003 moeten alle talenten plaats maken voor supersterren.
zomaar ff een paar spelers uit de jeugd van Real die nu niet meer bij Real spelen :
Jurado(atlético)
Mata(Valencia)
Luis Garcia(Espanyol)
Diego Lopez(Villarreal)
Miguel Torres, Parejo, Soldado(Getafe)
Riki,Mista (Depor)
Negredo(Sevilla)
zo zijn er nog wel een paar. En een aantal van deze spelers zouden in principe prima in de selectie passen
Waarom begin je er dan over?quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:42 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Net alsof wij ons zorgen gaan maken als een rotte appel uit VBL geband is
Mata zou gewoon in de basis kunnen gezien Real met Ronaldo maar een echte buitenpeler heeft. Soldado en Negredo doen het op dit moment beter dan Benzema. Miguel Torres is niet veel minder dan Arbeloa en Parejo,Jurado en Diego Lopez zijn uitstekende stand-ins. En als ik me niet vergist heeft Real een terugkoop-clausule bij een aantal spelers bedwongen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Welke zouden dan precies in de selectie passen en een beetje kans maken op een basisplaats?
Marketing technisch leveren ze weinig op, dus ze zullen wel niet komenquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:17 schreef TTD het volgende:
[..]
Mata zou gewoon in de basis kunnen gezien Real met Ronaldo maar een echte buitenpeler heeft. Soldado en Negredo doen het op dit moment beter dan Benzema. Miguel Torres is niet veel minder dan Arbeloa en Parejo,Jurado en Diego Lopez zijn uitstekende stand-ins. En als ik me niet vergist heeft Real een terugkoop-clausule bij een aantal spelers bedwongen.
Mata zou ik alleen terugzien in de basis.quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Welke zouden dan precies in de selectie passen en een beetje kans maken op een basisplaats?
suk is geen vleugel spelerquote:Op donderdag 29 april 2010 11:50 schreef TTD het volgende:
[..]
Wij hebben Lens niet nodig, we hebben Suk
Lens is een omgetoverde vleugelspits, van oorsprong was Lens ook spits. Anders kopen we gewoon Arnautovic, die moet weg bij Inter en wilt niet terug naar Twente. Zijn maarktwaarde was 9miljoen maar zal nu maar de helft waard zijn.quote:
hoe dat zoquote:Op donderdag 29 april 2010 12:07 schreef HeatWave het volgende:
Cool, ik zit maandag te lunchen met de selectie, maar hopen dat ze in een goed humeur zijn.
Why is that?quote:Op donderdag 29 april 2010 12:07 schreef HeatWave het volgende:
Cool, ik zit maandag te lunchen met de selectie, maar hopen dat ze in een goed humeur zijn.
quote:Op donderdag 29 april 2010 17:56 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Waar precies vroeg ik naar jouw mening?
Ajacieden hebben hierin weinig te zeggen, zij zijn de aanstichters hiervan.
Fok vriendjesquote:Op donderdag 29 april 2010 18:02 schreef Sinnie het volgende:
Goed idee Stevie, op deze manier kan je wat Fok! vriendjes maken.
Je doet wel erg je best hequote:Op donderdag 29 april 2010 18:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Fok vriendjes
Iedereen weet dat je een gefrustreerde zielepoot bent, verschillende topics zie ik jouw usernaam voorbij komen en keer op keer bewijs je het.
Volgens mij wordt je zelfs in het feyenoord topic uitgekotst
Nou moet ik mezelf niet opwinden??quote:Op donderdag 29 april 2010 18:05 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Je doet wel erg je best he![]()
Wind je niet zo op man, t'is maar internet. Je lijkt wel een huisvrouw aan de anti-depressiva
Boehoequote:Op donderdag 29 april 2010 18:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nou moet ik mezelf niet opwinden??
Dat zeg jij?
Hahahaha ik lach alleen maar om je gast.
Echt ik heb niks tegen Rotterdammers of Feyenoord supporters maar jij bent echt het toonbeeld voor zielig gedrag.
Rot is op uit dit topic met je gezeik. Ik heb je ook al in meerdere topics gezien en enige wat je doet is blèren als een kat die op z'n staart word getrapt.quote:Op donderdag 29 april 2010 18:10 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Boehoe![]()
Interessant weer om te weten
Ik hoop dat ze een kater van de champagne hebben.quote:Op donderdag 29 april 2010 12:07 schreef HeatWave het volgende:
Moet je minder happen dan wordt het ook minder interessant.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:55 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Rot is op uit dit topic met je gezeik. Ik heb je ook al in meerdere topics gezien en enige wat je doet is blèren als een kat die op z'n staart word getrapt.
ja of nietquote:Op donderdag 29 april 2010 20:26 schreef Frederick_Blah het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze een kater van de champagne hebben.
Precies , gewoon niet op Sinnie ingaan , net zoals bij Barca , dan zie je ze vanzelf niet meer.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:31 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Moet je minder happen dan wordt het ook minder interessant.
is sinnie niet gewoon barca?quote:Op donderdag 29 april 2010 21:18 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Precies , gewoon niet op Sinnie ingaan , net zoals bij Barca , dan zie je ze vanzelf niet meer.
Waarschijnlijk is Sinnie vroeger vaak gepest op school
nee Ritmo is niet zo dom en calimero-achtig en daar valt nog mee te discusseren.quote:Op donderdag 29 april 2010 21:45 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik dacht dat het de relkloon van Ritmo/Loek was.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 00:18 schreef stevenmac26 het volgende:
En nog zingen ze zodrekt allemaal helemaal niets in Amsterdam
let op bij psgay en de rotterdammertjes
Eens. Heel dat koninginnedag is te gemaakt vind ik.quote:Op vrijdag 30 april 2010 00:42 schreef Schanulleke het volgende:
Voor het eerst heb ik het gevoel dat Koninginnedag maar snel achter de rug moet zijn, ik wil de ontknoping!
quote:Op vrijdag 30 april 2010 00:54 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Eens. Heel dat koninginnedag is te gemaakt vind ik.
Hier zit ook al de haat tegen Ajax dieper dan de clubliefde?quote:Op vrijdag 30 april 2010 03:17 schreef Bayswater het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer hoor, met die 73 kansen haha 0-0![]()
liever degradatie dan Ajax kampioen
Wat is dat voor 'n veldje? Kozakken Boys? Da's alweer een poosje terug...quote:Op vrijdag 30 april 2010 03:17 schreef Bayswater het volgende:
[ afbeelding ]
Een echte supporter dusquote:Op vrijdag 30 april 2010 03:17 schreef Bayswater het volgende:
[ afbeelding ]
vermoeiend ben jij.quote:Op vrijdag 30 april 2010 00:50 schreef Sinnie het volgende:
[..]
![]()
Net zoals de neusjes 'helemaal niets in Rotterdam' zongen?
De bekende pot...de bekende ketel
Wil je dan écht tonen dat je de meest zielige persoon op de aardbol bent, tenminste, van de voetbalsupporters dan toch? ( alhoewel, supporter kun je jou amper meer noemen, immers, je haat een andere ploeg - in dit geval Ajax - meer dan dat je eventueel je eigen ploeg liefhebt )quote:Op vrijdag 30 april 2010 03:17 schreef Bayswater het volgende:
[ afbeelding ]
Je hoort het amper dus is het er niet? Dat je het amper hoort daar is omdat het een sfeerloos blok beton is.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
vermoeiend ben jij.
Wat gaat er gewonnen worden in Rotterdam dan?
En ik hoor dat amper op de tribunes van Ajax of zit jij er zowel uit als thuis?
Wie er kampioen wordt boeit mij niet, ook niet of Sparta degradeert. De vrijdagavond is ook prima. Wordt alleen een beetje moe van dat helemaal niets in Rotterdam gezeur, en de kans is groot dat juist daartegen het kampioenschap is verspeeld. 1 post heb ik mij dus voor 1 keer in een Rotterdam zuidhuid gestoken.quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:36 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Wil je dan écht tonen dat je de meest zielige persoon op de aardbol bent, tenminste, van de voetbalsupporters dan toch? ( alhoewel, supporter kun je jou amper meer noemen, immers, je haat een andere ploeg - in dit geval Ajax - meer dan dat je eventueel je eigen ploeg liefhebt )
Same Herequote:Op vrijdag 30 april 2010 13:43 schreef DeTolk het volgende:
Ik ben zwaar zenuwachtig voor zondag
Heb dat idee ookquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:34 schreef Torrio het volgende:
Niet om vervelend te doen, maar ik heb het vermoeden dat Twente gewoon met gemak z'n wedstrijd wint..
Weet je wat het is. Er wordt vaak gezegd dat Ajax-supporters dat zo vaak zeggen, maar is het niet zo dat andere clubs veel meer dingen over Ajax zeggen dan andersom? Of zou dat wat gelijk liggen?quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:33 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Wie er kampioen wordt boeit mij niet, ook niet of Sparta degradeert. De vrijdagavond is ook prima. Wordt alleen een beetje moe van dat helemaal niets in Rotterdam gezeur, en de kans is groot dat juist daartegen het kampioenschap is verspeeld. 1 post heb ik mij dus voor 1 keer in een Rotterdam zuidhuid gestoken.
Ja, verschil is dat Twente tegen een moeilijkere tegenstander moet dan Az destijds.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:07 schreef GGMM het volgende:
Dat gevoel had ik bij AZ tegen een baggerteam als Excelsior. Twente is morgen zenuwachtig en NAC gaat er alles aan doen om de playoffs te bereiken.
Pas maar op met vuurwerkquote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:57 schreef GradusJansen het volgende:
Nog 1 dagje en dan een week feest in ENSCHEDEEEE
quote:
Daar heb je die faalhaas ook weerquote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:58 schreef stevenmac26 het volgende:
Jezus daar heb je jut en jul ook weer hoor
waarom zit je toch constant in het Ajax topic?quote:
Heel gek inderdaad. Iemand die voor Ajax is die post in het Ajax topic.quote:
Omdat ik weet dat jij er ook zit.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
waarom zit je toch constant in het Ajax topic?
sneuie post meer in dit topic dan dat ik doequote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Heel gek inderdaad. Iemand die voor Ajax is die post in het Ajax topic.Je zou het bijna niet verwachten.
ahh wat schattig, je bent verliefd op mequote:
Nee, je bent makkelijk op de kast te jagen. Daaromquote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ahh wat schattig, je bent verliefd op me
Ga je ergens anders als een mongool gedragen,kneus.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:21 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Nee, je bent makkelijk op de kast te jagen. Daarom
Kom gewoon uit de kast knul, iedereen weet het al van je en je gedraagt je ook als een flikker.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:21 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Nee, je bent makkelijk op de kast te jagen. Daarom
Aha. Maar dit is precies de reden waarom ik steeds terugkeer. Nu gaat het over iets onzinnigs zoals over het feit dat je nauwelijks wat bijdraagt hier, maar als ik weer begin over voetbal dan valt iedereen over elkaar heen om me duidelijk te maken hoe fout ik wel niet zit.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kom gewoon uit de kast knul, iedereen weet het al van je en je gedraagt je ook als een flikker.
Maar helaas heb ik al een vriendin sneuie
Ik daag je uit om te vinden waar ik spreek over een complot. Zodra je me een quote daarin kan aantonen zal je me hier niet meer terugvinden.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:42 schreef stevenmac26 het volgende:
Sinnie je lult poep wanneer je het over voetbal hebt.
Volgens jou is er een grote complot gaande om Feyenoord kapot te maken.
Flikker gewoon lekker op naar het Feyenoord topic met je calimero gelul.
dreigingen?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:47 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Ik daag je uit om te vinden waar ik spreek over een complot. Zodra je me een quote daarin kan aantonen zal je me hier niet meer terugvinden.
Daarbij hecht ik geen waarde aan jouw uitspraken en dreigingen al helemaal niet. Dus bespaar jezelf de moeite
Hoe vaak ga je het nou nog herhalen, net zolang tot je het zelf gaat geloven?quote:
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:14 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Als NAC morgen zijn taak vervult,zal ik m'n leven NAC supporteren.
En ons maar beschuldigen van het feit dat we teveel bezig zijn met andere clubsquote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:14 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Als NAC morgen zijn taak vervult,zal ik m'n leven NAC supporteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |