quote:Op maandag 19 april 2010 15:49 schreef SocialDisorder het volgende:
nieuwe uit-tenue heeft wel wat. Tis niet lelijk, tis niet supermooi. Ik vind de zwart/rode combi nog altijd één van de mooiste uit-tenues.
Helemaal mee eens. Ben er niet overdonderd van, maar vind m nou ook weer niet echt lelijk.quote:Op maandag 19 april 2010 15:49 schreef SocialDisorder het volgende:
nieuwe uit-tenue heeft wel wat. Tis niet lelijk, tis niet supermooi. Ik vind de zwart/rode combi nog altijd één van de mooiste uit-tenues.
Ja.quote:Op maandag 19 april 2010 16:29 schreef Morendo het volgende:
Moeten we de spelers van NAC een winstpremie aanbieden voor de wedstrijd tegen Twente? Ik vind van wel.
De spelersgroep van Ajax was ook niet echt blij met Feyenoord en is enorm gretig,zevenklappertje zondagquote:Op maandag 19 april 2010 16:27 schreef Moozzie het volgende:
Ik hoop echt dat ze feyenoord met 8-0 de grond in trappen na dat geintje van hun zondag
Ik kijk het nooit. Jong ajax dan, maar hoezo is dat stadion zo leegquote:Op maandag 19 april 2010 18:43 schreef MassimO het volgende:
jong Ajax - jong Feyenoord , nu op EL 1 live.
Er mag geen publiek bijquote:Op maandag 19 april 2010 20:18 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Ik kijk het nooit. Jong ajax dan, maar hoezo is dat stadion zo leeg?
quote:Op maandag 19 april 2010 18:43 schreef MassimO het volgende:
jong Ajax - jong Feyenoord , nu op EL 1 live.
Gelijk hebben ze.quote:Op maandag 19 april 2010 19:47 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
De spelersgroep van Ajax was ook niet echt blij met Feyenoord en is enorm gretig,zevenklappertje zondag
Die winstpremies mogen ze van mij wel afschaffen,als je het hebt over competitievervalsingquote:Op maandag 19 april 2010 20:27 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Gelijk hebben ze.
Ik word overigens ook moe van die discussie over die winstpremie aan NAC. Als het mag, waarom zeiken mensen er dan over?
Het is niet chique, maar ja hoe Feyenoord speelde tegen Twente speelde was dat ook niet. En echt niet dat men kan gaan zeggen dat Feyenoord zo normaal speelt. Daar heeft Been ze de afgelopen periode toch echt te goed voor laten spelen. Vooral tegen PSV die week ervoor.
Nee? Komop man, die winnen toch wel, verloren geld.quote:Op maandag 19 april 2010 16:29 schreef Morendo het volgende:
Moeten we de spelers van NAC een winstpremie aanbieden voor de wedstrijd tegen Twente? Ik vind van wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |