quote:Op maandag 19 april 2010 15:49 schreef SocialDisorder het volgende:
nieuwe uit-tenue heeft wel wat. Tis niet lelijk, tis niet supermooi. Ik vind de zwart/rode combi nog altijd één van de mooiste uit-tenues.
Helemaal mee eens. Ben er niet overdonderd van, maar vind m nou ook weer niet echt lelijk.quote:Op maandag 19 april 2010 15:49 schreef SocialDisorder het volgende:
nieuwe uit-tenue heeft wel wat. Tis niet lelijk, tis niet supermooi. Ik vind de zwart/rode combi nog altijd één van de mooiste uit-tenues.
Ja.quote:Op maandag 19 april 2010 16:29 schreef Morendo het volgende:
Moeten we de spelers van NAC een winstpremie aanbieden voor de wedstrijd tegen Twente? Ik vind van wel.
De spelersgroep van Ajax was ook niet echt blij met Feyenoord en is enorm gretig,zevenklappertje zondagquote:Op maandag 19 april 2010 16:27 schreef Moozzie het volgende:
Ik hoop echt dat ze feyenoord met 8-0 de grond in trappen na dat geintje van hun zondag
Ik kijk het nooit. Jong ajax dan, maar hoezo is dat stadion zo leegquote:Op maandag 19 april 2010 18:43 schreef MassimO het volgende:
jong Ajax - jong Feyenoord , nu op EL 1 live.
Er mag geen publiek bijquote:Op maandag 19 april 2010 20:18 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Ik kijk het nooit. Jong ajax dan, maar hoezo is dat stadion zo leeg?
quote:Op maandag 19 april 2010 18:43 schreef MassimO het volgende:
jong Ajax - jong Feyenoord , nu op EL 1 live.
Gelijk hebben ze.quote:Op maandag 19 april 2010 19:47 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
De spelersgroep van Ajax was ook niet echt blij met Feyenoord en is enorm gretig,zevenklappertje zondag
Die winstpremies mogen ze van mij wel afschaffen,als je het hebt over competitievervalsingquote:Op maandag 19 april 2010 20:27 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Gelijk hebben ze.
Ik word overigens ook moe van die discussie over die winstpremie aan NAC. Als het mag, waarom zeiken mensen er dan over?
Het is niet chique, maar ja hoe Feyenoord speelde tegen Twente speelde was dat ook niet. En echt niet dat men kan gaan zeggen dat Feyenoord zo normaal speelt. Daar heeft Been ze de afgelopen periode toch echt te goed voor laten spelen. Vooral tegen PSV die week ervoor.
Nee? Komop man, die winnen toch wel, verloren geld.quote:Op maandag 19 april 2010 16:29 schreef Morendo het volgende:
Moeten we de spelers van NAC een winstpremie aanbieden voor de wedstrijd tegen Twente? Ik vind van wel.
Idd,Europees voetbal is toch een grotere motivatie..quote:Op maandag 19 april 2010 20:38 schreef mikieu het volgende:
[..]
Nee? Komop man, die winnen toch wel, verloren geld.
Yup, wen d'r maar aan, binnenkort wordt het ook zo met de eerste elftallen als die mongolen zich niet eens een keertje normaal gaan gedragen.quote:
Absoluut. En er niet eens geheimzinnig over gaan doen. Gewoon persbericht eruit sturen. Als Feyenoord de boel kan verkloten kunnen wij het ook.quote:Op maandag 19 april 2010 16:29 schreef Morendo het volgende:
Vanwege een incident vorig jaar bij jong Feyenoord - jong Ajax. Toen gooide feyenoord "supporters" een vuurwerkbom op het veld.quote:Op maandag 19 april 2010 20:27 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Ja dat had ik nog door, maar wat is de reden er voor?
Die winst-premies hielp destijds jullie ook niet aan een titel, zou niet weten waarom nu wel?quote:Op maandag 19 april 2010 21:04 schreef Frederick_Blah het volgende:
[..]
Absoluut. En er niet eens geheimzinnig over gaan doen. Gewoon persbericht eruit sturen. Als Feyenoord de boel kan verkloten kunnen wij het ook.
Volgens mij omdat Ajax nog wist te verliezen. Niet vanwege de premie.quote:Op maandag 19 april 2010 22:17 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Die winst-premies hielp destijds jullie ook niet aan een titel, zou niet weten waarom nu wel?
Nou, hebben jullie al gewonnen van Nec danquote:Op maandag 19 april 2010 22:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Volgens mij omdat Ajax nog wist te verliezen. Niet vanwege de premie.
Dat staat toch los van die premie.quote:Op maandag 19 april 2010 22:19 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Nou, hebben jullie al gewonnen van Nec dan
Nee, je gaat er maar blindelings vanuit dat ze de premies aannemen en 2 dat ze ook echt een meter er extra voor gaan rennen. Daarbij hebben jullie nog een lastige uit-wedstrijd, laatste keer tegen Nec moest er verlenging aan te pas komen om ze opzij te zetten.quote:
Nogmaals de wedstrijd van Ajax staat los van de eventuele premies voor NAC. De spelers van Ajax zullen hun eigen premies krijgen als ze kampioen worden. Ik ga er niet blindelings vanuit dat ze het aannemen. Waar zie je mij dat doen? Ik zeg wel dat Ajax ze moet aanbieden.quote:Op maandag 19 april 2010 22:27 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Nee, je gaat er maar blindelings vanuit dat ze de premies aannemen en 2 dat ze ook echt een meter er extra voor gaan rennen. Daarbij hebben jullie nog een lastige uit-wedstrijd, laatste keer tegen Nec moest er verlenging aan te pas komen om ze opzij te zetten.
Zou net zo goed averechts kunnen werken, dat is ook waar ik hoop natuurlijk.quote:Op maandag 19 april 2010 22:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nogmaals de wedstrijd van Ajax staat los van de eventuele premies voor NAC. De spelers van Ajax zullen hun eigen premies krijgen als ze kampioen worden. Ik ga er niet blindelings vanuit dat ze het aannemen. Waar zie je mij dat doen? Ik zeg wel dat Ajax ze moet aanbieden.
waarom zou dat in godsnaam averechts kunnen werken? ga anders terug naar je feyenoord topic, wannabe hooliganquote:Op maandag 19 april 2010 22:37 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Zou net zo goed averechts kunnen werken, dat is ook waar ik hoop natuurlijk.
Douglas ook toch?quote:
Zeker een goede speler, hadden ze bij AZ wel vanaf het begin van dit seizoen op moeten stellen. Vooral toen toen die andere geen bal raak konden schieten.quote:Op dinsdag 20 april 2010 02:13 schreef Morendo het volgende:
[..]
Douglas ook toch?
Ik vind trouwens dat we achter Lens aan moeten, talentvolle jongen is dat.
Omdat je de competitie niet kan vervalsen met een winst premie.quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:02 schreef Darker-Than-L het volgende:
Met name omdat bij iedere verplaatste of inhaal wedstrijd er altijd al wel een club moord en brand schreeuwt over competitie vervalsing.
iig niet meer dan in de laatste wedstrijd tegen een club spelen die geen kans meer op Europees voetbal heeft, maar ook geen zorgen meer hoeft te maken over na-competitie.quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Omdat je de competitie niet kan vervalsen met een winst premie.
Ja dat is zo, ik bedoelde ook eerder dat er altijd wel een club is die zoiets schreeuwt ook als er geen rede toe is. We zullen vanzelf wel horen dan of Ajax het doet of niet, I guess.quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Omdat je de competitie niet kan vervalsen met een winst premie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |