Acja,aan de andere kant,wat hebben we te zeiken.Een belabberde pot voetbal,en dan nog met 2-0 winnen,da's ook een klasse.We worden al zo vaak verwend kun je zeggen.quote:Op zondag 25 april 2010 23:02 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
daar is alles mee gezegd ja.. wat een bagger partij zeg..
daarom.. we winnen.. en daar is t mee gezegdquote:Op zondag 25 april 2010 23:09 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Acja,aan de andere kant,wat hebben we te zeiken.Een belabberde pot voetbal,en dan nog met 2-0 winnen,da's ook een klasse.We worden al zo vaak verwend kun je zeggen.
Goede samenvatting!quote:Op zondag 25 april 2010 23:38 schreef Morendo het volgende:
De beker is wel binnen, nu nog hopen op de titel.
Alle ballen op Mulder en dan De Jong erachteraan sturen.quote:Op maandag 26 april 2010 09:54 schreef Saekerhett het volgende:
Gewoon een snel doelpunt scoren in De Kuip, dan is het wel gedaan.
Droomscenario!quote:Op maandag 26 april 2010 11:10 schreef Santello het volgende:
Wat zou dat zijn zeg, dat NAC binnen 10 minuten met 3-0 voor komt te staan
omdat twente niet tegen de druk kan.
Mooier zou zijn om in de laatste 10 minuten een 0-1 om te buigen in een 2-1quote:
Nog mooier zou zijn als Nac 1-0 voorstaat en in de laatste 10 minuten scoort Twente er 2 bijquote:Op maandag 26 april 2010 11:39 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Mooier zou zijn om in de laatste 10 minuten een 0-1 om te buigen in een 2-1
Maar dat is stress voor onsquote:Op maandag 26 april 2010 11:39 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Mooier zou zijn om in de laatste 10 minuten een 0-1 om te buigen in een 2-1
NEC - Twente 3-4quote:Op zondag 25 april 2010 20:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als je op halve kracht niet eens van NEC uit kan winnen, met alle respect, dan verdien je het niet eens kampioen te worden.
hij bedoeld dat twente met 1-2 wintquote:Op maandag 26 april 2010 14:36 schreef fusionfake het volgende:
[..]
Maar dat is stress voor onsAl is dat wel het beste scenario denk ik, als nec in de eerste 10 minuten al een goal scoort gaat twente natuurlijk ook weer anders spelen.
En waar baseer jij dat op?quote:Op maandag 26 april 2010 14:49 schreef mash_ het volgende:
[..]
hij bedoeld dat twente met 1-2 winthij is zo`n feyenoorder met ajax haat die nergens op gebaseerd is
Noem ze is op svp.quote:Op maandag 26 april 2010 14:58 schreef Sinnie het volgende:
[..]
En waar baseer jij dat op?
Ik heb alle reden om die club te haten.
quote:Op maandag 26 april 2010 14:58 schreef Sinnie het volgende:
[..]
En waar baseer jij dat op?
Ik heb alle reden om die club te haten.
Hopen dat NAC wint is tegenwoordig Ajax-haat? In deze fase van de competitie? WTF?quote:Op maandag 26 april 2010 14:49 schreef mash_ het volgende:
[..]
hij bedoeld dat twente met 1-2 winthij is zo`n feyenoorder met ajax haat die nergens op gebaseerd is
Alweer?quote:
Je reactie zegt eerder wat over je eigen karakter zelf dan over Ajax.quote:Op maandag 26 april 2010 15:28 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Alweer?
De kernpunten:
- Arrogant
- De rijkste club van Nederland (Real Madrid in het klein)
- Manier van provoceren (stads-plattegronden onderspuiten met afca, plaatjes van bombardementen en doods-bedreigingen)
- Bijdehante spelers (neem Alderwereild als voorbeeld)
- Wat Ajax wilt is wat ajax krijgt, voorbeeld de transfers van Suarez en Silva die via rechtzaken moeten.
- Mooi-weer publiek, je hoort en ziet ze alleen als het goed gaat met ajax
- kudde-gedrag, het begint al op school 'iedereen is voor ajax dus ik ook', vandaar de supportschare
- Rivaliserende club, dat gevoel blijft altijd of we nou nog rivalen zijn of niet
En zo kan ik nog wel doorgaan, nu kom jij ongetwijfeld met andere belevingen maar dat interesseert me geen hol. Dit zijn de redenen waarom ik Ajax haat, en ongetwijfeld ook namens de rest.
Ja, dus?quote:Op maandag 26 april 2010 15:34 schreef fusionfake het volgende:
[..]
Je reactie zegt eerder wat over je eigen karakter zelf dan over Ajax.
Je leest niet goedquote:Op maandag 26 april 2010 15:19 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Hopen dat NAC wint is tegenwoordig Ajax-haat? In deze fase van de competitie? WTF?
jij reageerde op fusionfake die weer op mij reageerde, vandaar dat ik dacht dat je het over mij had...quote:Op maandag 26 april 2010 16:15 schreef mash_ het volgende:
[..]
Je leest niet goedSinnie wilt dat nac verliest. zodat ajax geen 1e word. Alleen omdat hij ajax haat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |