Real heeft anders ook een fantastische jeugdopleiding hoor.Van oorsprong kwamen de meeste sterren van Real uit hun eigenopleiding. Alleen sinds Perez daar zat in 2003 moeten alle talenten plaats maken voor supersterren.quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:00 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ajax heeft een rijke traditie van zelf opgeleide spelers. Een vergelijking met Real gaat daarom niet op. Real is een handelshuis pur-sang. Als je een vergelijkbare clubtraditie zoekt in Spanje kan je beter Barcelona noemen. Er zijn veel meer overeenkomsten qua jeugdopleiding en spelopvatting tussen Ajax en Barca dan tussen Ajax en Real.
Welke zouden dan precies in de selectie passen en een beetje kans maken op een basisplaats?quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:49 schreef TTD het volgende:
[..]
Real heeft anders ook een fantastische jeugdopleiding hoor.Van oorsprong kwamen de meeste sterren van Real uit hun eigenopleiding. Alleen sinds Perez daar zat in 2003 moeten alle talenten plaats maken voor supersterren.
zomaar ff een paar spelers uit de jeugd van Real die nu niet meer bij Real spelen :
Jurado(atlético)
Mata(Valencia)
Luis Garcia(Espanyol)
Diego Lopez(Villarreal)
Miguel Torres, Parejo, Soldado(Getafe)
Riki,Mista (Depor)
Negredo(Sevilla)
zo zijn er nog wel een paar. En een aantal van deze spelers zouden in principe prima in de selectie passen
Waarom begin je er dan over?quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:42 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Net alsof wij ons zorgen gaan maken als een rotte appel uit VBL geband is
Mata zou gewoon in de basis kunnen gezien Real met Ronaldo maar een echte buitenpeler heeft. Soldado en Negredo doen het op dit moment beter dan Benzema. Miguel Torres is niet veel minder dan Arbeloa en Parejo,Jurado en Diego Lopez zijn uitstekende stand-ins. En als ik me niet vergist heeft Real een terugkoop-clausule bij een aantal spelers bedwongen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Welke zouden dan precies in de selectie passen en een beetje kans maken op een basisplaats?
Marketing technisch leveren ze weinig op, dus ze zullen wel niet komenquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:17 schreef TTD het volgende:
[..]
Mata zou gewoon in de basis kunnen gezien Real met Ronaldo maar een echte buitenpeler heeft. Soldado en Negredo doen het op dit moment beter dan Benzema. Miguel Torres is niet veel minder dan Arbeloa en Parejo,Jurado en Diego Lopez zijn uitstekende stand-ins. En als ik me niet vergist heeft Real een terugkoop-clausule bij een aantal spelers bedwongen.
Mata zou ik alleen terugzien in de basis.quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Welke zouden dan precies in de selectie passen en een beetje kans maken op een basisplaats?
suk is geen vleugel spelerquote:Op donderdag 29 april 2010 11:50 schreef TTD het volgende:
[..]
Wij hebben Lens niet nodig, we hebben Suk
Lens is een omgetoverde vleugelspits, van oorsprong was Lens ook spits. Anders kopen we gewoon Arnautovic, die moet weg bij Inter en wilt niet terug naar Twente. Zijn maarktwaarde was 9miljoen maar zal nu maar de helft waard zijn.quote:
hoe dat zoquote:Op donderdag 29 april 2010 12:07 schreef HeatWave het volgende:
Cool, ik zit maandag te lunchen met de selectie, maar hopen dat ze in een goed humeur zijn.
Why is that?quote:Op donderdag 29 april 2010 12:07 schreef HeatWave het volgende:
Cool, ik zit maandag te lunchen met de selectie, maar hopen dat ze in een goed humeur zijn.
quote:Op donderdag 29 april 2010 17:56 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Waar precies vroeg ik naar jouw mening?
Ajacieden hebben hierin weinig te zeggen, zij zijn de aanstichters hiervan.
Fok vriendjesquote:Op donderdag 29 april 2010 18:02 schreef Sinnie het volgende:
Goed idee Stevie, op deze manier kan je wat Fok! vriendjes maken.
Je doet wel erg je best hequote:Op donderdag 29 april 2010 18:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Fok vriendjes
Iedereen weet dat je een gefrustreerde zielepoot bent, verschillende topics zie ik jouw usernaam voorbij komen en keer op keer bewijs je het.
Volgens mij wordt je zelfs in het feyenoord topic uitgekotst
Nou moet ik mezelf niet opwinden??quote:Op donderdag 29 april 2010 18:05 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Je doet wel erg je best he![]()
Wind je niet zo op man, t'is maar internet. Je lijkt wel een huisvrouw aan de anti-depressiva
Boehoequote:Op donderdag 29 april 2010 18:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nou moet ik mezelf niet opwinden??
Dat zeg jij?
Hahahaha ik lach alleen maar om je gast.
Echt ik heb niks tegen Rotterdammers of Feyenoord supporters maar jij bent echt het toonbeeld voor zielig gedrag.
Rot is op uit dit topic met je gezeik. Ik heb je ook al in meerdere topics gezien en enige wat je doet is blčren als een kat die op z'n staart word getrapt.quote:Op donderdag 29 april 2010 18:10 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Boehoe![]()
Interessant weer om te weten
Ik hoop dat ze een kater van de champagne hebben.quote:Op donderdag 29 april 2010 12:07 schreef HeatWave het volgende:
Moet je minder happen dan wordt het ook minder interessant.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:55 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Rot is op uit dit topic met je gezeik. Ik heb je ook al in meerdere topics gezien en enige wat je doet is blčren als een kat die op z'n staart word getrapt.
ja of nietquote:Op donderdag 29 april 2010 20:26 schreef Frederick_Blah het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze een kater van de champagne hebben.
Precies , gewoon niet op Sinnie ingaan , net zoals bij Barca , dan zie je ze vanzelf niet meer.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:31 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Moet je minder happen dan wordt het ook minder interessant.
is sinnie niet gewoon barca?quote:Op donderdag 29 april 2010 21:18 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Precies , gewoon niet op Sinnie ingaan , net zoals bij Barca , dan zie je ze vanzelf niet meer.
Waarschijnlijk is Sinnie vroeger vaak gepest op school
nee Ritmo is niet zo dom en calimero-achtig en daar valt nog mee te discusseren.quote:Op donderdag 29 april 2010 21:45 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik dacht dat het de relkloon van Ritmo/Loek was.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 00:18 schreef stevenmac26 het volgende:
En nog zingen ze zodrekt allemaal helemaal niets in Amsterdam
let op bij psgay en de rotterdammertjes
Eens. Heel dat koninginnedag is te gemaakt vind ik.quote:Op vrijdag 30 april 2010 00:42 schreef Schanulleke het volgende:
Voor het eerst heb ik het gevoel dat Koninginnedag maar snel achter de rug moet zijn, ik wil de ontknoping!
quote:Op vrijdag 30 april 2010 00:54 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Eens. Heel dat koninginnedag is te gemaakt vind ik.
Hier zit ook al de haat tegen Ajax dieper dan de clubliefde?quote:Op vrijdag 30 april 2010 03:17 schreef Bayswater het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer hoor, met die 73 kansen haha 0-0![]()
liever degradatie dan Ajax kampioen
Wat is dat voor 'n veldje? Kozakken Boys? Da's alweer een poosje terug...quote:Op vrijdag 30 april 2010 03:17 schreef Bayswater het volgende:
[ afbeelding ]
Een echte supporter dusquote:Op vrijdag 30 april 2010 03:17 schreef Bayswater het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |