Nee, maar daar hoef je je ook geen zorgen om te maken.quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:34 schreef fusionfake het volgende:
Word je niet moe van jezelf sinnie? Ik zou het wel worden namelijk. Ook heb ik het idee dat je ondertitel op een dag nog wel werkelijkheid wordt.
Net alsof wij ons zorgen gaan maken als een rotte appel uit VBL geband isquote:Op dinsdag 27 april 2010 13:40 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Nee, maar daar hoef je je ook geen zorgen om te maken.
Real heeft anders ook een fantastische jeugdopleiding hoor.Van oorsprong kwamen de meeste sterren van Real uit hun eigenopleiding. Alleen sinds Perez daar zat in 2003 moeten alle talenten plaats maken voor supersterren.quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:00 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ajax heeft een rijke traditie van zelf opgeleide spelers. Een vergelijking met Real gaat daarom niet op. Real is een handelshuis pur-sang. Als je een vergelijkbare clubtraditie zoekt in Spanje kan je beter Barcelona noemen. Er zijn veel meer overeenkomsten qua jeugdopleiding en spelopvatting tussen Ajax en Barca dan tussen Ajax en Real.
Welke zouden dan precies in de selectie passen en een beetje kans maken op een basisplaats?quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:49 schreef TTD het volgende:
[..]
Real heeft anders ook een fantastische jeugdopleiding hoor.Van oorsprong kwamen de meeste sterren van Real uit hun eigenopleiding. Alleen sinds Perez daar zat in 2003 moeten alle talenten plaats maken voor supersterren.
zomaar ff een paar spelers uit de jeugd van Real die nu niet meer bij Real spelen :
Jurado(atlético)
Mata(Valencia)
Luis Garcia(Espanyol)
Diego Lopez(Villarreal)
Miguel Torres, Parejo, Soldado(Getafe)
Riki,Mista (Depor)
Negredo(Sevilla)
zo zijn er nog wel een paar. En een aantal van deze spelers zouden in principe prima in de selectie passen
Waarom begin je er dan over?quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:42 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Net alsof wij ons zorgen gaan maken als een rotte appel uit VBL geband is
Mata zou gewoon in de basis kunnen gezien Real met Ronaldo maar een echte buitenpeler heeft. Soldado en Negredo doen het op dit moment beter dan Benzema. Miguel Torres is niet veel minder dan Arbeloa en Parejo,Jurado en Diego Lopez zijn uitstekende stand-ins. En als ik me niet vergist heeft Real een terugkoop-clausule bij een aantal spelers bedwongen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Welke zouden dan precies in de selectie passen en een beetje kans maken op een basisplaats?
Marketing technisch leveren ze weinig op, dus ze zullen wel niet komenquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:17 schreef TTD het volgende:
[..]
Mata zou gewoon in de basis kunnen gezien Real met Ronaldo maar een echte buitenpeler heeft. Soldado en Negredo doen het op dit moment beter dan Benzema. Miguel Torres is niet veel minder dan Arbeloa en Parejo,Jurado en Diego Lopez zijn uitstekende stand-ins. En als ik me niet vergist heeft Real een terugkoop-clausule bij een aantal spelers bedwongen.
Mata zou ik alleen terugzien in de basis.quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Welke zouden dan precies in de selectie passen en een beetje kans maken op een basisplaats?
suk is geen vleugel spelerquote:Op donderdag 29 april 2010 11:50 schreef TTD het volgende:
[..]
Wij hebben Lens niet nodig, we hebben Suk
Lens is een omgetoverde vleugelspits, van oorsprong was Lens ook spits. Anders kopen we gewoon Arnautovic, die moet weg bij Inter en wilt niet terug naar Twente. Zijn maarktwaarde was 9miljoen maar zal nu maar de helft waard zijn.quote:
hoe dat zoquote:Op donderdag 29 april 2010 12:07 schreef HeatWave het volgende:
Cool, ik zit maandag te lunchen met de selectie, maar hopen dat ze in een goed humeur zijn.
Why is that?quote:Op donderdag 29 april 2010 12:07 schreef HeatWave het volgende:
Cool, ik zit maandag te lunchen met de selectie, maar hopen dat ze in een goed humeur zijn.
quote:Op donderdag 29 april 2010 17:56 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Waar precies vroeg ik naar jouw mening?
Ajacieden hebben hierin weinig te zeggen, zij zijn de aanstichters hiervan.
Fok vriendjesquote:Op donderdag 29 april 2010 18:02 schreef Sinnie het volgende:
Goed idee Stevie, op deze manier kan je wat Fok! vriendjes maken.
Je doet wel erg je best hequote:Op donderdag 29 april 2010 18:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Fok vriendjes
Iedereen weet dat je een gefrustreerde zielepoot bent, verschillende topics zie ik jouw usernaam voorbij komen en keer op keer bewijs je het.
Volgens mij wordt je zelfs in het feyenoord topic uitgekotst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |