abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 april 2010 @ 16:33:04 #176
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80731797
Als ik echt puur kijk naar de statistieken dan denk ik dat Twente bezwijkt en gelijk speelt en Ajax gewoon wint. Maar dat is een doem scenario
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Daar aan de Maas, bij Brienenoord
Dat is Feijenoord
pi_80731969
quote:
Op maandag 26 april 2010 16:25 schreef LostnFound het volgende:
Denk dat Twente gewoon gaat winnen. Ben zeker niet ontevreden over dit seizoen, best goede wedstrijden gespeeld en aantrekkelijk voetbal. We winnen de beker gewoon en gaat proberen wat te doen in de CL volgend seizoen. Dit jaar 2de, volgend jaar pakken we de derde ster!
geloof je het zelf nog? dat hoor ik al 7 jaar ofzo
veel plezier met een feestje bouwen om de knvb beker tzal weer snel rustig zijn rond de arena

psv zal wel balen van de opkomst van de provincieclubjes anders hadden ze nu een monopolie op de titel
  maandag 26 april 2010 @ 16:47:29 #178
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_80732340
quote:
Op maandag 26 april 2010 16:37 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

geloof je het zelf nog? dat hoor ik al 7 jaar ofzo
veel plezier met een feestje bouwen om de knvb beker tzal weer snel rustig zijn rond de arena

psv zal wel balen van de opkomst van de provincieclubjes anders hadden ze nu een monopolie op de titel
ja, want psv staat boven ajax
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  maandag 26 april 2010 @ 16:49:38 #179
300683 j0rdii
lekker gek doen
pi_80732430
quote:
Op maandag 26 april 2010 16:33 schreef Sinnie het volgende:
Als ik echt puur kijk naar de statistieken dan denk ik dat Twente bezwijkt en gelijk speelt en Ajax gewoon wint. Maar dat is een doem scenario
Zoals AZ faalde tegen Excelsior, laten we het hopen
Lekker zwieren en zwaaien
Hoppakee!
pi_80732456
quote:
Op maandag 26 april 2010 16:47 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

ja, want psv staat boven ajax
of je nu 2e, 3e of 14e staat....allemaal een pot nat. er is maar een plek die telt en dat is de bovenste.
de rest is niet relevant.
pi_80732510
quote:
Op maandag 26 april 2010 16:50 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

of je nu 2e, 3e of 14e staat....allemaal een pot nat. er is maar een plek die telt en dat is de bovenste.
Voorronde cl niet relevant?
pi_80733318
quote:
Op maandag 26 april 2010 16:52 schreef mash_ het volgende:

[..]

Welnee man, valt amper geld te verdienen in de CL
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_80733481
quote:
Op maandag 26 april 2010 16:52 schreef mash_ het volgende:

[..]

´

geen idee, lijkt me niet echt meer boeiend als je van te voren als supporter toch al weet dat je er in de tweede ronde ofzo uitvliegt tegen een clubje als steaua boekarest of lokomotiv leipzig.
pi_80735987
quote:
Op maandag 26 april 2010 17:19 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

´

geen idee, lijkt me niet echt meer boeiend als je van te voren als supporter toch al weet dat je er in de tweede ronde ofzo uitvliegt tegen een clubje als steaua boekarest of lokomotiv leipzig.
Miljoenen jongen
pi_80736125
quote:
Op maandag 26 april 2010 18:42 schreef Leonos het volgende:

[..]

Miljoenen jongen
ze hadden ook 17 kutspitsen minder kunnen kopen, waren die miljoenen nu ook niet broodnodig geweest......daaro....
  maandag 26 april 2010 @ 18:51:01 #186
297887 jostie1990
Tuig van de richel
pi_80736342
quote:
Op maandag 26 april 2010 18:45 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

ze hadden ook 17 kutspitsen minder kunnen kopen, waren die miljoenen nu ook niet broodnodig geweest......daaro....
gaat toch ook niet alleen om miljoenen,,, ook om eer enz., om te mogen spelen tegen clubs als arsenal, bayern, barca.. daar gaat het ook om natuurlijk.
Als je ergens niet bent, ben je óf te vroeg, óf te laat (Johan Cruijf)
  maandag 26 april 2010 @ 19:12:26 #187
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80737226
quote:
Op maandag 26 april 2010 18:51 schreef jostie1990 het volgende:

[..]

gaat toch ook niet alleen om miljoenen,,, ook om eer enz., om te mogen spelen tegen clubs als arsenal, bayern, barca.. daar gaat het ook om natuurlijk.
Moet je een keer verder komen dan de voorronde
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
  maandag 26 april 2010 @ 19:51:09 #188
144030 fusionfake
aint nuthin after that!
pi_80738895
quote:
Op maandag 26 april 2010 19:12 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Moet je een keer verder komen dan de voorronde
Goh, en ajax heeft de CL zeker nog nooit gewonnen, laat staan door de voorrondes geweest
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubt
pi_80739044
quote:
Op maandag 26 april 2010 15:28 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Alweer?

De kernpunten:

- Arrogant
- De rijkste club van Nederland (Real Madrid in het klein)
- Manier van provoceren (stads-plattegronden onderspuiten met afca, plaatjes van bombardementen en doods-bedreigingen)
- Bijdehante spelers (neem Alderwereild als voorbeeld)
- Wat Ajax wilt is wat ajax krijgt, voorbeeld de transfers van Suarez en Silva die via rechtzaken moeten.
- Mooi-weer publiek, je hoort en ziet ze alleen als het goed gaat met ajax
- kudde-gedrag, het begint al op school 'iedereen is voor ajax dus ik ook', vandaar de supportschare
- Rivaliserende club, dat gevoel blijft altijd of we nou nog rivalen zijn of niet

En zo kan ik nog wel doorgaan, nu kom jij ongetwijfeld met andere belevingen maar dat interesseert me geen hol. Dit zijn de redenen waarom ik Ajax haat, en ongetwijfeld ook namens de rest.
Tjah, bij jouw club maak je dat niet mee, die hebben nooit succes.
pi_80741396
quote:

[..]

Alweer?

De kernpunten:

- Arrogant
- Manier van provoceren (stads-plattegronden onderspuiten met afca, plaatjes van bombardementen en doods-bedreigingen)
- Wat Ajax wilt is wat ajax krijgt, voorbeeld de transfers van Suarez en Silva die via rechtzaken moeten.
- kudde-gedrag, het begint al op school 'iedereen is voor ajax dus ik ook', vandaar de supportschare
- Rivaliserende club, dat gevoel blijft altijd of we nou nog rivalen zijn of niet

En zo kan ik nog wel doorgaan, nu kom jij ongetwijfeld met andere belevingen maar dat interesseert me geen hol. Dit zijn de redenen waarom ik Ajax haat, en ongetwijfeld ook namens de rest.
Haat is wel een groot woord. Ben zelf voor Ajax maar ik gun zowel Feyenoord en PSV wel de 2e plek en geen degradatie. Ook Europees gun ik ze vaak wel een overwinning. De eerste 3 plaatsen van de competie hoort gewoon Ajax,Feyenoord en PSV de staan en de rest mag voor plaats 4 vechten. Traditie
  maandag 26 april 2010 @ 21:48:48 #191
291740 Flashbag
A.F.C.A. !
pi_80743997
quote:

[..]

Alweer?

De kernpunten:

- Arrogant

welke topper doet niet zo. En als het je allemaal geen hol interesseert wat doe je in vredensnaam in dit topic. optyfen dus
pi_80751311
quote:
Op maandag 26 april 2010 21:48 schreef Flashbag het volgende:

[..]

welke topper doet niet zo. En als het je allemaal geen hol interesseert wat doe je in vredensnaam in dit topic. optyfen dus
Je gebeden zijn verhoord
Amsterdam Football Club Ajax
  dinsdag 27 april 2010 @ 08:30:19 #193
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_80754908
Als je Ajax koppelt aan Real Madrid dan geef je er blijk van erg weinig te snappen van clubcultuur in het algemeen.
Life is what you make it.
  dinsdag 27 april 2010 @ 10:20:33 #194
189963 nubreektmijnklomp
pi_80757623
quote:
Op maandag 26 april 2010 16:50 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

ik bedoelde er meer mee dat ajax dan dit seizoen sowieso al de titel had, aangezien ze boven psv staan als die provincieclubjes er niet waren. dus dan klopt jouw argument dat psv een monopoly op de titel had niet meer
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_80758279
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 08:30 schreef Schanulleke het volgende:
Als je Ajax koppelt aan Real Madrid dan geef je er blijk van erg weinig te snappen van clubcultuur in het algemeen.
Inderdaad, als Real Madrid een Nederlandse club was geweest, waren ze al minimaal 21 keer failliet verklaard geweest
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  dinsdag 27 april 2010 @ 12:46:08 #196
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80762765
quote:
Op maandag 26 april 2010 19:51 schreef fusionfake het volgende:

[..]

Goh, en ajax heeft de CL zeker nog nooit gewonnen, laat staan door de voorrondes geweest
Zo, dat is alweer een tijd geleden, niet?

Daarbij is die vergelijking niet zo raar, Ajax heeft spelers gekocht die geen ander Nederlandse club kan kopen, net zoals Real deed. Wat de achtergrond van Real is gaat in deze vergelijking niet op, het gaat puur om de transfers. De getallen zijn alleen kleiner, maar ook bij Ajax is het kopen, kopen en nog eens kopen. Hoeveel contract-spelers hebben jullie, 70?

Jong-Ajax heeft geloof ik wekelijks voor 30 miljoen aan transfer-waarde op het veld staan. Triest
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
  dinsdag 27 april 2010 @ 13:00:55 #197
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_80763282
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 12:46 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Daarbij is die vergelijking niet zo raar, Ajax heeft spelers gekocht die geen ander Nederlandse club kan kopen, net zoals Real deed. Wat de achtergrond van Real is gaat in deze vergelijking niet op, het gaat puur om de transfers. De getallen zijn alleen kleiner, maar ook bij Ajax is het kopen, kopen en nog eens kopen. Hoeveel contract-spelers hebben jullie, 70?

Jong-Ajax heeft geloof ik wekelijks voor 30 miljoen aan transfer-waarde op het veld staan. Triest
Ajax heeft een rijke traditie van zelf opgeleide spelers. Een vergelijking met Real gaat daarom niet op. Real is een handelshuis pur-sang. Als je een vergelijkbare clubtraditie zoekt in Spanje kan je beter Barcelona noemen. Er zijn veel meer overeenkomsten qua jeugdopleiding en spelopvatting tussen Ajax en Barca dan tussen Ajax en Real.
  dinsdag 27 april 2010 @ 13:07:13 #198
189963 nubreektmijnklomp
pi_80763516
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 12:46 schreef Sinnie het volgende:

[..]

volgens mij staan er altijd een stuk of 5/6 uit eigen jeugdopleiding op het veld anders
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  dinsdag 27 april 2010 @ 13:19:38 #199
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80763928
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 13:00 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Ajax heeft een rijke traditie van zelf opgeleide spelers. Een vergelijking met Real gaat daarom niet op. Real is een handelshuis pur-sang. Als je een vergelijkbare clubtraditie zoekt in Spanje kan je beter Barcelona noemen. Er zijn veel meer overeenkomsten qua jeugdopleiding en spelopvatting tussen Ajax en Barca dan tussen Ajax en Real.
Wat een gelul zeg, dat jullie traditie-gewijs veel jeugd-spelers in het 1e hebben doet niets af van het feit dat jullie de laatste jaren geld over de balk hebben gesmeten. En dat valt niet te ontkennen en dus is de vergelijking met Real niet zo gek. Dat jullie transfer-beleid een zooitje is en al die aankopen niet aan spelen toekomen zal me een worst wezen.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
  dinsdag 27 april 2010 @ 13:27:46 #200
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_80764255
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 13:19 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Wat een gelul zeg, dat jullie traditie-gewijs veel jeugd-spelers in het 1e hebben doet niets af van het feit dat jullie de laatste jaren geld over de balk hebben gesmeten. En dat valt niet te ontkennen en dus is de vergelijking met Real niet zo gek. Dat jullie transfer-beleid een zooitje is en al die aankopen niet aan spelen toekomen zal me een worst wezen.
Dat Ajax in de eerste plaats een opleidingshuis is reduceert de vergelijking met Real tot puberaal gezever in de marge. De (mis)aankopen van de afgelopen jaren veranderen de clubcultuur niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')