Nou moet ik mezelf niet opwinden??quote:Op donderdag 29 april 2010 18:05 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Je doet wel erg je best he![]()
Wind je niet zo op man, t'is maar internet. Je lijkt wel een huisvrouw aan de anti-depressiva
Boehoequote:Op donderdag 29 april 2010 18:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nou moet ik mezelf niet opwinden??
Dat zeg jij?
Hahahaha ik lach alleen maar om je gast.
Echt ik heb niks tegen Rotterdammers of Feyenoord supporters maar jij bent echt het toonbeeld voor zielig gedrag.
Rot is op uit dit topic met je gezeik. Ik heb je ook al in meerdere topics gezien en enige wat je doet is blèren als een kat die op z'n staart word getrapt.quote:Op donderdag 29 april 2010 18:10 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Boehoe![]()
Interessant weer om te weten
Ik hoop dat ze een kater van de champagne hebben.quote:Op donderdag 29 april 2010 12:07 schreef HeatWave het volgende:
Cool, ik zit maandag te lunchen met de selectie, maar hopen dat ze in een goed humeur zijn.
Moet je minder happen dan wordt het ook minder interessant.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:55 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Rot is op uit dit topic met je gezeik. Ik heb je ook al in meerdere topics gezien en enige wat je doet is blèren als een kat die op z'n staart word getrapt.
ja of nietquote:Op donderdag 29 april 2010 20:26 schreef Frederick_Blah het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze een kater van de champagne hebben.
Precies , gewoon niet op Sinnie ingaan , net zoals bij Barca , dan zie je ze vanzelf niet meer.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:31 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Moet je minder happen dan wordt het ook minder interessant.
is sinnie niet gewoon barca?quote:Op donderdag 29 april 2010 21:18 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Precies , gewoon niet op Sinnie ingaan , net zoals bij Barca , dan zie je ze vanzelf niet meer.
Waarschijnlijk is Sinnie vroeger vaak gepest op school
nee Ritmo is niet zo dom en calimero-achtig en daar valt nog mee te discusseren.quote:Op donderdag 29 april 2010 21:45 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik dacht dat het de relkloon van Ritmo/Loek was.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 00:18 schreef stevenmac26 het volgende:
En nog zingen ze zodrekt allemaal helemaal niets in Amsterdam
let op bij psgay en de rotterdammertjes
Eens. Heel dat koninginnedag is te gemaakt vind ik.quote:Op vrijdag 30 april 2010 00:42 schreef Schanulleke het volgende:
Voor het eerst heb ik het gevoel dat Koninginnedag maar snel achter de rug moet zijn, ik wil de ontknoping!
quote:Op vrijdag 30 april 2010 00:54 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Eens. Heel dat koninginnedag is te gemaakt vind ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |