Hier zit ook al de haat tegen Ajax dieper dan de clubliefde?quote:Op vrijdag 30 april 2010 03:17 schreef Bayswater het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer hoor, met die 73 kansen haha 0-0![]()
liever degradatie dan Ajax kampioen
Wat is dat voor 'n veldje? Kozakken Boys? Da's alweer een poosje terug...quote:Op vrijdag 30 april 2010 03:17 schreef Bayswater het volgende:
[ afbeelding ]
Een echte supporter dusquote:Op vrijdag 30 april 2010 03:17 schreef Bayswater het volgende:
[ afbeelding ]
vermoeiend ben jij.quote:Op vrijdag 30 april 2010 00:50 schreef Sinnie het volgende:
[..]
![]()
Net zoals de neusjes 'helemaal niets in Rotterdam' zongen?
De bekende pot...de bekende ketel
Wil je dan écht tonen dat je de meest zielige persoon op de aardbol bent, tenminste, van de voetbalsupporters dan toch? ( alhoewel, supporter kun je jou amper meer noemen, immers, je haat een andere ploeg - in dit geval Ajax - meer dan dat je eventueel je eigen ploeg liefhebt )quote:Op vrijdag 30 april 2010 03:17 schreef Bayswater het volgende:
[ afbeelding ]
Je hoort het amper dus is het er niet? Dat je het amper hoort daar is omdat het een sfeerloos blok beton is.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
vermoeiend ben jij.
Wat gaat er gewonnen worden in Rotterdam dan?
En ik hoor dat amper op de tribunes van Ajax of zit jij er zowel uit als thuis?
Wie er kampioen wordt boeit mij niet, ook niet of Sparta degradeert. De vrijdagavond is ook prima. Wordt alleen een beetje moe van dat helemaal niets in Rotterdam gezeur, en de kans is groot dat juist daartegen het kampioenschap is verspeeld. 1 post heb ik mij dus voor 1 keer in een Rotterdam zuidhuid gestoken.quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:36 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Wil je dan écht tonen dat je de meest zielige persoon op de aardbol bent, tenminste, van de voetbalsupporters dan toch? ( alhoewel, supporter kun je jou amper meer noemen, immers, je haat een andere ploeg - in dit geval Ajax - meer dan dat je eventueel je eigen ploeg liefhebt )
Same Herequote:Op vrijdag 30 april 2010 13:43 schreef DeTolk het volgende:
Ik ben zwaar zenuwachtig voor zondag
Heb dat idee ookquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:34 schreef Torrio het volgende:
Niet om vervelend te doen, maar ik heb het vermoeden dat Twente gewoon met gemak z'n wedstrijd wint..
Weet je wat het is. Er wordt vaak gezegd dat Ajax-supporters dat zo vaak zeggen, maar is het niet zo dat andere clubs veel meer dingen over Ajax zeggen dan andersom? Of zou dat wat gelijk liggen?quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:33 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Wie er kampioen wordt boeit mij niet, ook niet of Sparta degradeert. De vrijdagavond is ook prima. Wordt alleen een beetje moe van dat helemaal niets in Rotterdam gezeur, en de kans is groot dat juist daartegen het kampioenschap is verspeeld. 1 post heb ik mij dus voor 1 keer in een Rotterdam zuidhuid gestoken.
Ja, verschil is dat Twente tegen een moeilijkere tegenstander moet dan Az destijds.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:07 schreef GGMM het volgende:
Dat gevoel had ik bij AZ tegen een baggerteam als Excelsior. Twente is morgen zenuwachtig en NAC gaat er alles aan doen om de playoffs te bereiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |