Ja, anders had je er minder zin in gehad.quote:Op donderdag 22 april 2010 21:06 schreef Schanulleke het volgende:
Heb echt zin in komende zondag. Volgens mij gaat Feijenoord volledig gesloopt worden.
Uiteraard had ik er anders minder zin in gehad.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:18 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Ja, anders had je er minder zin in gehad.
Overigens ben ik het er wel mee eens. Tenminste, ik vrees toch dat Feyenoord van de mat wordt gespeeld. Ik hoop dat de Amsterdamse bluf bij enkel bluf blijft. Als Vlaar ook nog eens niet meedoet dan ga ik mezelf het verdriet besparen om niet eens te kijken![]()
Beschouw de return wel als een opzichzelf staande wedstrijd
ik denk niet dat vlaar op tijd klaar is voor ajax feijenoord.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:35 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Uiteraard had ik er anders minder zin in gehad.
Vlaar zal wel meedoen, dat lijkt me een poging tot een psychologische truc van Been. Maar goed, dit Ajax zal tot op het bot gemotiveerd zijn om Feijenoord passend te danken voor de wedstrijd die het afgelopen weekend op de mat legde.
Inderdaad.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:57 schreef Joel-Smeets het volgende:
Net of Vlaar het verschil maakt in die wedstrijd
Vlaar zondag bij Feyenoord maakt in zoverre verschil dat het misschien geen 5-0 maar 3-0 wordt.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:57 schreef Joel-Smeets het volgende:
Net of Vlaar het verschil maakt in die wedstrijd
dit dusquote:Op donderdag 22 april 2010 11:55 schreef Flashbag het volgende:
Feyenoord dit weekend even op hun flikker gegeven![]()
Hebben ze wel verdiend na afgelopen zondag![]()
Beste club op dit moment is ajax. Klaar.quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:04 schreef Toilutpaper het volgende:
Jullie zeggen nu wel dat Feyenoord jullie geen kampioen maakt, maar jullie hebben het zelf laten liggen,.
Als jullie van Sparta hadden gewonnen ipv 0-0 spelen, met 40 doelpogingen, hadden jullie het in eigen hand gehad....
Deze heeft in elk geval een toepasselijke username.quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:08 schreef Torrio het volgende:
Het blijft toch mooi dat ze steeds lopen te zeiken dat er Ajacieden in het Feyenoord topic zitten, terwijl het andersom net zo gebeurd.
Zo heb je tenminste een discussiequote:Op vrijdag 23 april 2010 23:08 schreef Torrio het volgende:
Het blijft toch mooi dat ze steeds lopen te zeiken dat er Ajacieden in het Feyenoord topic zitten, terwijl het andersom net zo gebeurd.
2 x 45 minuten jaquote:Op zondag 25 april 2010 09:09 schreef addictivebeat het volgende:
Begrijp ik nou goed dat Ajax vandaag twee keer moet spelen?![]()
quote:
Voorafgaand aan de bekerwedstrijd Ajax - Feyenoord vindt er zondag stadionverkoop plaats bij de stadionkassa's. De verkoop start om 15.00 uur. Er geldt voor deze wedstrijd een ClubCard-verplichting (1 op 1). Er zal geen vrije verkoop plaatsvinden. De kaartverkoop via de verkooppunten van TicketBox, de Primera-winkels, loopt tot en met zondag 18.00 uur.quote:Op zondag 25 april 2010 09:25 schreef addictivebeat het volgende:
[..]
Dubbel zoveel pret.
Ik zou eigenlijk wel naar de wedstrijd in de Arena vandaag willen, maar ik las elders dat er geen kaarten meer worden verkocht. Kan ik nog kaarten via de losse verkoop ergens krijgen?
Dan kan ik dus niet gaan.quote:Op zondag 25 april 2010 10:12 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Voorafgaand aan de bekerwedstrijd Ajax - Feyenoord vindt er zondag stadionverkoop plaats bij de stadionkassa's. De verkoop start om 15.00 uur. Er geldt voor deze wedstrijd een ClubCard-verplichting (1 op 1). Er zal geen vrije verkoop plaatsvinden. De kaartverkoop via de verkooppunten van TicketBox, de Primera-winkels, loopt tot en met zondag 18.00 uur.
Ik heb een beetje het gevoel dat Feyenoord voor een verrassing gaat zorgenquote:Op zondag 25 april 2010 08:37 schreef Schanulleke het volgende:
Ik heb het gevoel dat vandaag een memorabele dag wordt. Ajax!
Lees het nu ook:quote:Op zondag 25 april 2010 11:46 schreef RAF23 het volgende:
Mutu naar Ajax!![]()
Kan toch niet waar zijn....?
Tuurlijk,Mutu kan 3.5 miljoen elders per jaar opstrijken,die komt echt niet naar ajax,ze kunnen het niet eens ophoesten dat bedrag.quote:'Ajax wil spits Adrian Mutu naar Amsterdam halen'
Gezocht: voetbal managers - jij denkt dat je verstand van voetbal hebt?
Een opvallende transfer lijkt in de maak. Tenminste, als we het Roemeense Sport mogen geloven. Ajax heeft namelijk belangstelling getoond voor aanvaller Adrian Mutu. De Roemeen kan echter vanwege een schorsing tot en met oktober niet in actie komen.
Op dit moment staat hij onder contract bij Fiorentina, die ook te horen heeft gekregen dat Fenerbahce hem wil overnemen. Er is al gesproken over een overgang van Mutu naar Turkije, waar hij rond de 3,5 miljoen euro per jaar kan verdienen.
Mocht Mutu ervoor kiezen zijn carrière bij Ajax te vervolgen, dan is hij na Christian Chivu, Nicolae Mitea, Bogdan Lobont en George Ogararu de vijfde Roemeen in dienst van de Amsterdammers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |