vermoeiend ben jij.quote:Op vrijdag 30 april 2010 00:50 schreef Sinnie het volgende:
[..]
![]()
Net zoals de neusjes 'helemaal niets in Rotterdam' zongen?
De bekende pot...de bekende ketel
Wil je dan écht tonen dat je de meest zielige persoon op de aardbol bent, tenminste, van de voetbalsupporters dan toch? ( alhoewel, supporter kun je jou amper meer noemen, immers, je haat een andere ploeg - in dit geval Ajax - meer dan dat je eventueel je eigen ploeg liefhebt )quote:Op vrijdag 30 april 2010 03:17 schreef Bayswater het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer hoor, met die 73 kansen haha 0-0![]()
liever degradatie dan Ajax kampioen
Je hoort het amper dus is het er niet? Dat je het amper hoort daar is omdat het een sfeerloos blok beton is.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
vermoeiend ben jij.
Wat gaat er gewonnen worden in Rotterdam dan?
En ik hoor dat amper op de tribunes van Ajax of zit jij er zowel uit als thuis?
Wie er kampioen wordt boeit mij niet, ook niet of Sparta degradeert. De vrijdagavond is ook prima. Wordt alleen een beetje moe van dat helemaal niets in Rotterdam gezeur, en de kans is groot dat juist daartegen het kampioenschap is verspeeld. 1 post heb ik mij dus voor 1 keer in een Rotterdam zuidhuid gestoken.quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:36 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Wil je dan écht tonen dat je de meest zielige persoon op de aardbol bent, tenminste, van de voetbalsupporters dan toch? ( alhoewel, supporter kun je jou amper meer noemen, immers, je haat een andere ploeg - in dit geval Ajax - meer dan dat je eventueel je eigen ploeg liefhebt )
Same Herequote:Op vrijdag 30 april 2010 13:43 schreef DeTolk het volgende:
Ik ben zwaar zenuwachtig voor zondag
Heb dat idee ookquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:34 schreef Torrio het volgende:
Niet om vervelend te doen, maar ik heb het vermoeden dat Twente gewoon met gemak z'n wedstrijd wint..
Weet je wat het is. Er wordt vaak gezegd dat Ajax-supporters dat zo vaak zeggen, maar is het niet zo dat andere clubs veel meer dingen over Ajax zeggen dan andersom? Of zou dat wat gelijk liggen?quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:33 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Wie er kampioen wordt boeit mij niet, ook niet of Sparta degradeert. De vrijdagavond is ook prima. Wordt alleen een beetje moe van dat helemaal niets in Rotterdam gezeur, en de kans is groot dat juist daartegen het kampioenschap is verspeeld. 1 post heb ik mij dus voor 1 keer in een Rotterdam zuidhuid gestoken.
Ja, verschil is dat Twente tegen een moeilijkere tegenstander moet dan Az destijds.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:07 schreef GGMM het volgende:
Dat gevoel had ik bij AZ tegen een baggerteam als Excelsior. Twente is morgen zenuwachtig en NAC gaat er alles aan doen om de playoffs te bereiken.
Pas maar op met vuurwerkquote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:57 schreef GradusJansen het volgende:
Nog 1 dagje en dan een week feest in ENSCHEDEEEE
quote:
Daar heb je die faalhaas ook weerquote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:58 schreef stevenmac26 het volgende:
Jezus daar heb je jut en jul ook weer hoor
waarom zit je toch constant in het Ajax topic?quote:
Heel gek inderdaad. Iemand die voor Ajax is die post in het Ajax topic.quote:
Omdat ik weet dat jij er ook zit.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
waarom zit je toch constant in het Ajax topic?
sneuie post meer in dit topic dan dat ik doequote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Heel gek inderdaad. Iemand die voor Ajax is die post in het Ajax topic.Je zou het bijna niet verwachten.
ahh wat schattig, je bent verliefd op mequote:
Nee, je bent makkelijk op de kast te jagen. Daaromquote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ahh wat schattig, je bent verliefd op me
Ga je ergens anders als een mongool gedragen,kneus.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:21 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Nee, je bent makkelijk op de kast te jagen. Daarom
Kom gewoon uit de kast knul, iedereen weet het al van je en je gedraagt je ook als een flikker.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:21 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Nee, je bent makkelijk op de kast te jagen. Daarom
Aha. Maar dit is precies de reden waarom ik steeds terugkeer. Nu gaat het over iets onzinnigs zoals over het feit dat je nauwelijks wat bijdraagt hier, maar als ik weer begin over voetbal dan valt iedereen over elkaar heen om me duidelijk te maken hoe fout ik wel niet zit.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kom gewoon uit de kast knul, iedereen weet het al van je en je gedraagt je ook als een flikker.
Maar helaas heb ik al een vriendin sneuie
Ik daag je uit om te vinden waar ik spreek over een complot. Zodra je me een quote daarin kan aantonen zal je me hier niet meer terugvinden.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:42 schreef stevenmac26 het volgende:
Sinnie je lult poep wanneer je het over voetbal hebt.
Volgens jou is er een grote complot gaande om Feyenoord kapot te maken.
Flikker gewoon lekker op naar het Feyenoord topic met je calimero gelul.
dreigingen?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:47 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Ik daag je uit om te vinden waar ik spreek over een complot. Zodra je me een quote daarin kan aantonen zal je me hier niet meer terugvinden.
Daarbij hecht ik geen waarde aan jouw uitspraken en dreigingen al helemaal niet. Dus bespaar jezelf de moeite
Hoe vaak ga je het nou nog herhalen, net zolang tot je het zelf gaat geloven?quote:
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:14 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Als NAC morgen zijn taak vervult,zal ik m'n leven NAC supporteren.
En ons maar beschuldigen van het feit dat we teveel bezig zijn met andere clubsquote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:14 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Als NAC morgen zijn taak vervult,zal ik m'n leven NAC supporteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |